Te Falirakissa käyneet.

Kumpi on parempi

Onko kaksi viikkoa siellä liian tylsää? Olisiko Rodoksen kaupungissa enemmän tekemistä jne. Olen menossa yksin ja ajattelin, että ehkä Falirakissa aika käy liian pitkäksi, kun se on kuitenkin kylä. En jaksaa maata kaksi viikkoa vaan rannalla. :)
Vastauksia, kiitos!

13

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjokunen

      suosittelen siinä tapauksessa kaupunkia

    • aapeli1231

      ilman muuta kaupunkiin,paljon enemmän mahdollisuuksia,hyvät yhteydet kaikkialle yms....

    • Reissari Reetta

      Saarella on niin paljon ihania paikkoja, ettei siellä tarvitse koko aikaa rannalla maata! Siinä mielessä ihan sama missä se hotelli on.

    • Kaupunki paras

      Suosittelen kyllä ehottomasti kaupunkia, sieltä pääseekätevästi joka paikkaan sekä tekemistä riittää niin museoissa kuin vanhankaupungin kujillakin, veneretkillä, akvaariossa yms eli kaupunkiin vain ;)

    • Yksi nainen

      Kaupungissa on se huono puoli, että kaikenmaailman peräänhuutelijat alkaa ärsyttää yksin naisena liikkuessa. Kannattaa tehdä retkiä muualle sieltä. Saarella todella kivoja retkikohteita!

    • Aurinkoinen...

      Ei pidä paikkansa!
      Olen ollut Rodoksen kaupungissa 4 kertaa ja 2 x yksi, eikä kukaan ole perään huutanut. Rodoksella on paljon yksin matkustavia naisia ja miehiä. Saa ihan rauhassa olla. Suosittelen kans kaupunkia, koska paljon paremmat mahdollisuudet, kun Falirakissa. Bussimatka Falirakista Rodokselle n. 5e meno-paluu.
      Oikein mukavaa lomaa sinulle! :)

      • 52 kg

        se riippuu myös vähä siitä perästä tuleeko huuteluja.


    • Rodos odotaa

      Mä olin viime kesänä kaksi viikkoa Rodoksella, Cactus hotellissa. Kiva paikka ja olen taas menossa syyskuussa. Kävin Symin saarelle ja katamaraanilla pääsee myös päiväretkelle Turkin mantereelle Marmarikselle jne. Kaksi viikkoa kului aivan liiankin nopeasti. Kaupungissa oli paljon naisia yksin liikkeellä, enkä nähnyt kertaakaan, että joku olisi huutanut naisten perään, tai muuten sopimattomasti käyttäytynyt. Jos itse aiheuttaa sellaista omalla käytöksellä, niin omapahan on vikansa.

    • Ei objekti

      Eli minkälainen käytös oikeuttaa tuollaiseen huuteluun? Minusta ei minkäänlainen.

      • Hyvä kevät

        Täällä keskustellaan Rodoksen kaupungista, tai Falirakista. Voi hyvä kevät, minkälaisia typeriä viestejä taas. Sinä, ei objekti , 52kg, ja yksi nainen. Suosittelen, että hankkikaa elämä!!!


    • Kulkurikko

      Jos on kaksi viikkoa saarella, kannattaa tosiaan kierrellä tutustumassa saaren mielenkiintoisiin nähtävyyksiin ja käydä välillä eri rannoilla.

    • Härreguud

      Eihän Falirakista ole kuin vajaa 20 km kaupunkiin ja paikallisbussit sahaa lähes aamuun asti tota väliä.

      Eikä se Faliraki nyt ihan "kylä" siinä mielessä ole, enemmänkin paikka, jossa enkut bilettää kesällä 24/7.

    • Kreikanreissaaja

      Rodoksen reissulla mulla oli skootteri vuokralla ja näppärästi pikatietä pitkin ajelin länsirannalta saaren halki Falirakin hienolle rannalle useammankin kerran. Mutta rehellisesti muuten en tuossa paikassa luultavasti edes iltaakaan viihtyisi, viikoista nyt puhumattakaan. Pitää sentään olla jotain paikallisuuttakin!
      Kaupungissa on hienoa rantaa ja vaihtelua, samoin Lindoksen rantoja etelämmässä ei voi kuin kehua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe