Nokia 7020 suojakoodin poisto

siis miten ?

Annan tuon yhdelle tutulle kun hänellä ei ole varaa ostaa mitään kännyä.
Olen laittanut suojakoodin ja tiedän sen ja kaikissa puhelimissa on minulla aina ollut suojakoodi.
Nyt meni sormi suuhun kun pitäis poistaa se. Oletus on nokiassa 12345 kun vähän göögläsin.
Kyllä sen pois saa mutta miten. En ole ikinä moista edes miettinyt kun olen niin tottunut tuohon suojakoodin laittoon , mutten poistoon.

8

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso täältä: Valikko > Asetukset >Suojaukset

      Puhelin kannattaa muuten palauttaa tehdasasetuksille ennen tutulle antoa: Valikko > Asetukset > Alkup. asetukset->Palauta kaikki

      • siis miten ?

        Joo mietinkin koko puhelimen antamista kun tallenteita on niin puhelimen sisällä sekä simillä. Taitaa olla parasta moukaroira säpäleiksi vanhat luurit . Se on kaiketi oikea tapa. Tai tuo alkuperäis asetukset.
        Koitin kyllä poistoa mutta eipä onnistunut.
        Katsoin kyllä ettei minulla ole mitään sellaista mitä joku hyväksi voi käyttää. Netissä on mutta puhelinta en käytä lainkaan nettin käyttöön.
        Kiitos vastauksesta.


    • Ei ole tuota puhelinta käytössä mutta ohjeessa neuvottiin tuo Suojaukset paikka mistä voi muuttaa noita tunnuksia.

      • kokeiltu on

        Kyllä muuttaa voi muttei poistaa. Ainakaan minä en saanut pois. Kyllä se pysyvästi siellä on. Toisessa uudemmassa ei voi kuin vaihtaa ei siitäkään saa pois. Kyllä se on lähettettävä nokiaan ja malksaa jokuset 30 ekkuulaa.


      • yksinkertaista
        kokeiltu on kirjoitti:

        Kyllä muuttaa voi muttei poistaa. Ainakaan minä en saanut pois. Kyllä se pysyvästi siellä on. Toisessa uudemmassa ei voi kuin vaihtaa ei siitäkään saa pois. Kyllä se on lähettettävä nokiaan ja malksaa jokuset 30 ekkuulaa.

        Laita 12345 ja sano et siinä on se suojakoodina


      • siis miten
        yksinkertaista kirjoitti:

        Laita 12345 ja sano et siinä on se suojakoodina

        Nokun se pitäisi POISTAA. Siitä on kyse. Se jolle puhelimen annan ei muista tuntia kauempaa edes 12345 - saati muutakaan koodia. Siinä on nyt suojakoodi ja se tässä pitäisi poistaa kokonaan.


      • siis miten kirjoitti:

        Nokun se pitäisi POISTAA. Siitä on kyse. Se jolle puhelimen annan ei muista tuntia kauempaa edes 12345 - saati muutakaan koodia. Siinä on nyt suojakoodi ja se tässä pitäisi poistaa kokonaan.

        Suojakoodia ei voi poistaa. Sen sijaan voi vaikuttaa siihen missä yhteyksissä sitä kysytään.


      • siis miten
        okaro kirjoitti:

        Suojakoodia ei voi poistaa. Sen sijaan voi vaikuttaa siihen missä yhteyksissä sitä kysytään.

        Täytynee mennä kännyliikkeeseen. Kiitos teille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe