2000-luvun alun muoti?

SecretlyWeAreGays

Moi! Oon 13v ja mua on alkanut kyllästyttämään tää nykyajan "swagmuoti" :D siis ite en hirveesti käytä mitään muodikkaita vaatteita. Yleensäkkin Jack and Jonesista ostettuja huppareita ja collegehousuja käytän koulussa. Mä haluisin korostaa omaa persoonallisuuttani 2000-luvun alun muotivaatteilla. Kiinnostais alkaa käyttään sellasia vaatteita. Minkälaista muoti sillon oli? Mistä sellasia vaatteita vois ostaa?

9

1684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyyliä

      90-luvun alun muoti oli hienoa. Todella vaaleita Levi's 501 -farkkuja kaikilla, Adidas Torsionit piti tietysti olla ja paitana joku pastellinsävyinen isoprinttinen paita tai huppari isoilla teksteillä tai kuvilla.

      Päässä oli NHL- aiheinen pipo tai lippis jonka lippa oli taivutettu lähes rullalle.

      Vielä härskimpää oli 80-luvun muoti, esim. kirkkaan keltainen paita jossa oli iso Mikki Hiiren naama edessä.

      • Tyyliä

        Niin ja siitä 200-luvun alusta vielä että muoti oli aika samanlaista kuin nykyäänkin. Tulee mieleen vaan se että kaikilla oli Diesel-farkut. Nykyään farkkumerkillä ei ole niin väliä.


    • noswag

      VIHDOIN IHME !! En ois ikinä ajatellu et 13 vuotias sanoo noin. Oon ite 14 v ja mua ei kans kiinnosta toi "swägi" muoti , se on iha yliarvostettuu ja menee muutenki siihe jotenki hermot ja haluisin ka s itekki jotenki alkaa pukeutuu enemmä tolleen vanhanaikasesti , jos sulla lm esim jossai mökillä joku vintti ? Tai meet vaan kirpparille ettii nii luulisin etgä löytyis :) mut oon ylpee sust . Oo vaa omaittes äläkä mee noihi swageihi mukaa . Tääl on sun tukija

      • SecretlyWeAreGays

      • SecretlyWeAreGays

        Noswag kiitti ku tuet mua! ÄLä ny ihmettele mut oon hirveen "ihmisrakas" ja haluisin tutustuu suhun ku oot mielenkiintonen persoona, vähän ku mäki vaik hieman itserakkaasti sanottu :D mikä sun nimi on Facebookissa? Mä oon Rasmus Jokela. Voit pyytää kamuks jos haluut https://www.facebook.com/rasmus.jokela.5?ref=ts&fref=ts Mikä sun nimi on?


    • 70's baby 80's kid

      Naurattaa kun jonnet puhuu 2000-luvun alusta vanhanaikaisena aikana :DD
      Itsellä tulee tänä vuonna 40v täyteen, minusta 1980-luku on niitä vanhoja hyviä aikoja mutta joo, teille jonneille se vuosikymmen varmaan näyttäytyy ihan toisenlaisena, varmaan jonnekin historiantunnille kuuluvana, ehkä olette museoissa nähneet 80-luvun tavaroita jne.

      • ......

        Muotilehdessä vuodelta 98 oli kaulusjakkuja ja kapealahkeisia housuja.
        Muistan tehneeni suurikauluksisen bleiserityylisen takin silloin.
        Jakut näyttivät tosi hyviltä.


    • Old is cool

      2000-luvun alun muoti suht samanlaista kuin nykyäänkin: huppareita, farkkuja, tennareita. Itselle on tyyliksi suuntautunut jotenkin vahingossa vähän tollanen kasarin loppu/ysärin alku tyyli. Farkkuina käytän vain Levi's 501 kevyesti kivipestyinä, yksivärisiä t-paitoja, flanellipaitoja, nahkatakkeja ja chuck taylorit kenkinä :D Ei oikeen nykymuoti nappaa muutenkaan, niin geneerisen näköistä. Kuitenkin oma tyyli silleen ajaton, chuck tayloreit kenkinä ovat edelleen huippusuosittuja, samoin nahkatakit ja flannelipaidat ovat ajatonta muotia. Ikää siis 19.

    • dementoitunut

      Eikös hopparit ollut 2000 luvun alun muotia vai muistanko ihan väärin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe