Pyöräilyseuraa Turun seudulle

Fillarikesä 2014

Hei!
Ostin uuden trekking -fillarin ja ajattelin, että olisko ketään turkulaista seuraksi lyhyille fillarireissuille. Myöhemmin ehkä pidemmillekin. Takana on karistettuja kiloja todella paljon (nyt normipaino), joten kevyenä on kiva liikkua ja kaksin aina kaunihimpi:). Parempi sanavalinta: kivempi.

Jos kiinnostuit, niin kirjoittele tänne!

Fillarikesä 2014

10

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miespolkija

      Oletko nainen, kirjoitustyylistä päätellen olet? Entä ikäsi?
      Jos vastaa ekaan kysymykseeni kyllä, niin onnistuuko muukin, kuin lenkkiseura? ;=)

    • Fillarikesä 2014

      Odotin asiallisia vastauksia! Miespolkija voi painua minne pippuri kasvaa!:(

    • Fillarikesä 2014

      Lisäys viestiini: odotan asiallisia vastauksia! Sinun ei tarvitse olla turkulainen, vain pyöräilystä kiinnostunut ja Turun lähellä asuva. Hienoa olisi, jos sulla olisi kokemusta pitemmistäkin matkoista tyyliin: fillarit junaan / laivaan ja siitä eteenpäin.

    • Alkup. Maantiepyöräi

      Tiedän Turun seudulla hyvän maisemafillarireitin josta tulee kilometrejä noin 350-420.Reitin varrella on paljon kivoja paikkoja, joilla voi levähtää, laittaa ruoat ja syödä, yöpyä teltassa jne. Ennen kaikkea reitillä on paljon paikkoja joita voi ihailla ja joissa voi rauhassa käydä alastonuinnilla. Ujompi voi tietenkin uida uima-asussa.

      Minulla on teltta ja kaikki varusteet kahdelle paitsi vaimon makuupussia alustaa en saa mukaani, muuten hän arvaa etten fillaroi yksin.

      Olen ehdottomasti herrasmies. Hieman ruma ja karu, mutta romanttinen ja huomaavainen- Haluan rehellisesti sanoa että olisin iloinen jos voisimme reissulla tutustua ja ystävystyä hieman intiimimmin. Tällainen fillariromanssi olisi hyvin virkistävä. Fillaroitaisiin rauhalliseen tahtiin. Juteltaisiin ja halipusittaisiin paljon.

      Panostin tähän jo niin paljon, etten piittaa edes oletko mies vai nainen, riittää kun 18-vuotias.

      • Alkup. Maantiepyöräi

        Toisen nic'n käyttäminen netissä on halveksittavaa


    • ISO MIÄS Nli

      Vastaa nyt helvatissa kumpaa sukupuolta olet?? Minä olen Naantalin kovin kundi fillaroimaan ja voisin ajaa naisen kanssa, mutta äijän kanssa en aja.
      Karautan vaikka tänä ehtoona Turkuun Cyclollani tarvittaessa.

      • Fillarikesä 2014

        Olen Nainen, xl kokoa ja ikää 53 vuotta. Tussua en anna, haluan vain pyöräilyseuraa sukupuoleen katsomatta. Jos vielä kiinnostaa, niin ilmoiteltaa.


      • Alkup. Maantiepyöräi
        Fillarikesä 2014 kirjoitti:

        Olen Nainen, xl kokoa ja ikää 53 vuotta. Tussua en anna, haluan vain pyöräilyseuraa sukupuoleen katsomatta. Jos vielä kiinnostaa, niin ilmoiteltaa.

        Ehdin jo ihastumaan ja sinä olet niin ehdoton.

        http://www.youtube.com/watch?v=6CS_XJc2Dak


      • Fillarikesä 2014
        Fillarikesä 2014 kirjoitti:

        Olen Nainen, xl kokoa ja ikää 53 vuotta. Tussua en anna, haluan vain pyöräilyseuraa sukupuoleen katsomatta. Jos vielä kiinnostaa, niin ilmoiteltaa.

        Todella törkeää varastaa toisen nick:( Mutta kyllä kirjoittamastasi tekstin tyylistä ja kirjoitusvirheistä näkee, että et ole ketjun aloittaja. Itse en käyttäisi moista kieltä!

        Ketjun aloittaja Fillarikesä 2014


      • Miespolkija
        Fillarikesä 2014 kirjoitti:

        Todella törkeää varastaa toisen nick:( Mutta kyllä kirjoittamastasi tekstin tyylistä ja kirjoitusvirheistä näkee, että et ole ketjun aloittaja. Itse en käyttäisi moista kieltä!

        Ketjun aloittaja Fillarikesä 2014

        Naisen pissa on paras urheilujuoma. Olisi ihanaa juoda pissaasi suoraan vaginastasi. Pissani ei ole kovin voimakasta, haluisitko kokeilla? Lenkin päätteeksi molemmille tekisi hyvää kultainen suihku.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe