Kumpi kannattaa ostaa IP5 vai S5

17

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iPhone 5s

      Mie sanon ..................................... iP5

    • samsung galaxy s5

      Samsung galaxy s5 sanon mä :-)

    • i fani

      Kuka kehtaa ostaa ämpärimuovipuhelimen. Ihan sama, että pesee i phonen joka asiassa, minä en osta muovipashaa.

      • Vai kuinka

        Eli valintasi on HTC One M8?


      • Aksuz
        Vai kuinka kirjoitti:

        Eli valintasi on HTC One M8?

        Kyllä luulen että hänen valintansa on iPhone.


      • samsung fani

        Kuka kehtaa ostaa puhelimen jonka käyttö on todella rajoitettua? Mielummin vaikka ämpärimuovinen puhelin kuin mätä omena:-D


      • Mietihän
        samsung fani kirjoitti:

        Kuka kehtaa ostaa puhelimen jonka käyttö on todella rajoitettua? Mielummin vaikka ämpärimuovinen puhelin kuin mätä omena:-D

        Samanlainen ihminen, kuin joka haluaa ajaa autolla eikä tuunata sitä.


      • samsung fani
        Mietihän kirjoitti:

        Samanlainen ihminen, kuin joka haluaa ajaa autolla eikä tuunata sitä.

        Niin no itse en ymmärrä että miten joku kehtaa maksaa puhelimesta jolla ei voi edes soittaa videopuheluita muihin kuin saman merkkisiin laitteisiin.


      • Joupatijoo
        samsung fani kirjoitti:

        Niin no itse en ymmärrä että miten joku kehtaa maksaa puhelimesta jolla ei voi edes soittaa videopuheluita muihin kuin saman merkkisiin laitteisiin.

        Jaa ei ? Eikö Skypellä voi, vai miten ?


      • samsung fani
        Joupatijoo kirjoitti:

        Jaa ei ? Eikö Skypellä voi, vai miten ?

        Niin että pitäisi alkaa asentelemaan jotain skypejä että voi soittaa videopuheluita:-D entäpä jos ei halua asennella mitään ylimääräisiä ohjelmia? Kuinkas se iphonella soittaminen sitten onnistuu?? Miten se nyt olikaan se tuunaaminen:-D


      • Mietihän
        samsung fani kirjoitti:

        Niin että pitäisi alkaa asentelemaan jotain skypejä että voi soittaa videopuheluita:-D entäpä jos ei halua asennella mitään ylimääräisiä ohjelmia? Kuinkas se iphonella soittaminen sitten onnistuu?? Miten se nyt olikaan se tuunaaminen:-D

        Eikö Samsungeihin asenneta sovelluksia? Onko rajoitettu käyttö sittenkin mielestäsi parempi?


      • samsung fani
        Mietihän kirjoitti:

        Eikö Samsungeihin asenneta sovelluksia? Onko rajoitettu käyttö sittenkin mielestäsi parempi?

        Samsungissa saat itse valita mitä asennat ja mitä et. Minä soitan videopuheluita skypellä jos haluan ja jos en halua mitään skypeä niin videopuheluiden soitto onnistuu silti :-D ymmärrätkö? Asenna jos haluat. Iphonessa ei sen sijaan ole valinnan varaa:-)


      • Mietihän
        samsung fani kirjoitti:

        Samsungissa saat itse valita mitä asennat ja mitä et. Minä soitan videopuheluita skypellä jos haluan ja jos en halua mitään skypeä niin videopuheluiden soitto onnistuu silti :-D ymmärrätkö? Asenna jos haluat. Iphonessa ei sen sijaan ole valinnan varaa:-)

        Niin... AppStoressa lienee vajaat puoli miljoonaa sovellusvaihtoehtoa. Ero on siinä, että valmistajasta riippumatta niiden tietoturva ja sopivuus tarkistetaan Applen toimesta ennen myyntiin tai jakoon laittamista. Jos tämän kokee ongelmaksi, ei iPhone ehkä ole sopiva vaihtoehto. Ei sovellu tietysti silloinkaan, jos mikä tahansa asia tuntuu pahalta, jos kyseessä on Apple.


      • samsung fani
        Mietihän kirjoitti:

        Niin... AppStoressa lienee vajaat puoli miljoonaa sovellusvaihtoehtoa. Ero on siinä, että valmistajasta riippumatta niiden tietoturva ja sopivuus tarkistetaan Applen toimesta ennen myyntiin tai jakoon laittamista. Jos tämän kokee ongelmaksi, ei iPhone ehkä ole sopiva vaihtoehto. Ei sovellu tietysti silloinkaan, jos mikä tahansa asia tuntuu pahalta, jos kyseessä on Apple.

        Ja mitenkähän tuo nyt liittyy siihen että applella ei voi niitä videopuheluita soittaa ilman skypeä yms? Eli että applen käyttö on todella rajoitettua:-D


      • Mietihän
        samsung fani kirjoitti:

        Ja mitenkähän tuo nyt liittyy siihen että applella ei voi niitä videopuheluita soittaa ilman skypeä yms? Eli että applen käyttö on todella rajoitettua:-D

        Se oli vastaus kirjoitukseesi, että "Samsungissa saat valita mitä asennat ja mitä et". Valinnan varaa on tarjolla, ja itse päätät, asennatko vai et tai käytätkö jotain vaikkapa selaimen kautta. Puhelimissa lienee muitakin ominaisuuksia, kuin videopuhelut. Tosin taisi tulla jo selväksi, että mielestäsi Samsungin ominaisuudet ovat automaattisesti hyviä ja Applen huonoja, joten tätä on ilmeisesti turha jatkaa.


    • otaipony

      Ota iPhone. Ollut joskus samsunki, onneksi ei ole enään, täyttä romua.
      Nykyinen on Lumia enkä ole katunut.

      • mieluummim sony z2

        Osta s5 pesee iphone 5 ihan mennen tullen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe