naiselta naiselle

haavekuvat

Herään keskellä yötä ja mietin sinua, vaivun päivällä ajatuksiini, siellä olet sinä. Olet mukana joka hetki. Näen unia sinusta, otat kädestäni kiinni, suutelet ja sanot, että olet kaivannut minua. Herätessäni tekee mieli itkeä, se ei tule koskaan tapahtumaan. Kaipaan sinua kuin hullu ja tuntuu että sekoan tähän ikävään.
Tunnut niin oikealta kun olet vieressäni ja rakastan sinua enemmän kuin koskaan tulet tietämään. Haaveissani olet tässä.
Herään todellisuuteen ja se sattuu.
Minun sydämeni on särkynyt.

6

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina se sama kysymys

      Oletko kertonut hänelle?

    • huokaus

      olen tainnut seota lopullisesti

    • Hetero N

      Itse menetän ystävät juuri tätä kautta. Ne rakastuvat.

      Ja aina kun siihen todellisuuteen herää se tuntuu yhtä pahalta. Aina luulen onnistuvani siinä tällä kertaa... Että nyt se ei tapahdu ja tämän saan pitää enemmän kuin puoli vuotta.

      Kahden vuoden sisään menettänyt ainakin kaksi tätä kautta. Pitäisi pysyä "sellaisista" kaukana, jottei tulisi vahinkoa. Muttei niitä usein tunnista ajoissa.

      Ja sitten kun niille yrittää vääntää rautalangasta, niin ne ei halua tajuta. Ja kun merkkejä alkaa olla ilmassa niin sitä ei itse halua tajuta. Vaikka tavallaan takaraivossaan tietää että missä mennään. Tai ainakin pitäisi tietää.

      Sympatiat sinulle. Sydänsuruista selviää kuitenkin.

      • rohkeutta

        No et sä kyllä sitten mikään hyvä ystävä ollutkaan. Imartelet vain itseäsi. Itse olen ihastunut ystäviini ja minuun on ihastuttu (sekä mies- että naispuoliset) eivätkä ne syvemmätkään tunteet koskaan olleet ystävyyden tiellä. Onneksi suurin osa ihmisistä ei ole sellaisia kuin sinä.

        AP:lle tsemppiä! Jos noin tuskastuttaa niin tunteista puhuminen rakkauden kohteen kanssa ei varmasti muuttaisi tilannetta ainakaan huonompaan suuntaan. Hyvällä tuurilla asia etenee, huonolla saa ainakin ilmaa puhdistettua.


    • pitäs selvittää

      nokun mä en tiedä olenko mä hetero vai mikä :/

      • elä mieti liikaa

        Jos nyt vaan jättäisit sen itsesi lokeroimisen vähän sivumpaan ja miettisit, mitä tunnet häntä kohtaan ihmisenä. Voi selkeyttää ajatuksia. Ei kannata alkaa miettiä voisiko ihastua/rakastua samaan sukupuoleen vaan itse henkilöön. Loppujen lopuksi suuntautumisella ei ole mitään väliä, vaan ihmisten keskinäisillä tunteilla. Suoraan puhuminen auttaa, ehkä hän osaa rohkaista, jos ei ole yhtä epävarma itsestään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe