kaipaan Sua nainen

syvällä sielussa oot

hitto kun on ikävä, et vain häviä mielestä..

25

1159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mniullakin

      yhtä tiettyä miestä paha ikävä

    • olispa minulle

      sieluun mun pitikin mennä.

    • sielu rikki ;(

      mun sielu on niin vitun rikki että jos sä vaan soittaisit mä itkisin sulle

    • ikäväni

      kokoa itsesessi!
      uusiin suhteisiin

    • jos vaan voit

      ota häneen yhteyttä.

    • sydän kaipaa

      Minäkin itkisin :(

    • kkoip

      minä en

    • on ja pysyy

      kuin myös erästä miestä .

    • eräs n

      Mistäpäin tämä nainen ja minkänäköinen? Kaipaan erästä reissulla tapaamaani miestä ja hän oli ainakin silloin Etelä.Karjalasta..Olemme keski-ikäisiä..

    • ___sillä

      ____koa iso ikävä.

      • Oliskos

        Kirsillä Markoa?


      • puuttuvat kirjaimet
        Oliskos kirjoitti:

        Kirsillä Markoa?

        Pässillä vakoa.


      • sukulaisia
        puuttuvat kirjaimet kirjoitti:

        Pässillä vakoa.

        Isillä siskoa?


      • ole ikävä
        Oliskos kirjoitti:

        Kirsillä Markoa?

        ei M-miehiä!


    • Sinä olet aurinko

      Sitä on liikkeellä. Kuukausi ikävää takana ja yhä polttelet mielessäni (mies)... Toisinaan mietin, miten joku voi tehdä niin suuren vaikutuksen vain katseellaan, hymyllään ja muutamilla repliikeillään. Olisipa yhtä lämmin ja aurinkoinen sää kuin silloin viimeksi tavatessamme.

    • Ksipuuuu

      Missä päin maailmaa kaipailet sitä naista?

    • Niinpäc

      Et sinäkään häviä... Mutta hävitin koska olit niin nihkeä viimeski kun nähtiin etkä muistanut minua ensin ollenkaan.. Silloi ajattelin että taitaa kaikki olla vain omaa mielikuvitustani

      • tutulta tuntuu

        Niinpäc, oletko mies vai nainen?


    • kuin myös

      tajuton ikävä

    • Niin totta se on,

      se polttaa ja jatkaa kanssani matkaa, ei päästä irti, se on kuin kumppani rinnalla, varjona seuraa, katselee minne menen ja mitä teen.
      Semmonen se on se mies joka mielessä kaipuuna seuraa minua, suojellen, ja ikuisesti mukanani seuraten.

    • Kerroker

      Kaipailette paljon, mutta paikkakuntia ette kerro.. Mistäpä htost sit kukaan tietää mitään ketä kaipaat, jos se kaipuun kohde aikansa ratoks tai teidän takianne sattuisi tämä sivuston avaamaan....? Mikšei voi sanoa suoraan että kaipaan niin n 45 v rillipäistä, osin kaljua miestä vaasasta, jonka tapasin sokoksen miestenvaateosastolla maaliskuussa??? Kyllä siellä vaasan sokoksessa on liikkunut sata samanlaista, mutta ehkä just se yksi ymmärtää että ehkä hänestä puhutaan

      • sinetöity v. 4000 saakka

        Ei voi laittaa tunnisteita, ettei toinen nolostuisi tai jopa suuttuisi. Kaipuuni on nyt salaisuus.


      • heti osuma
        sinetöity v. 4000 saakka kirjoitti:

        Ei voi laittaa tunnisteita, ettei toinen nolostuisi tai jopa suuttuisi. Kaipuuni on nyt salaisuus.

        täältähän ne kohteet löytyy,eikö vain?


    • vihreäsilmä

      Minullakin on ikävä sinua höpsö :) J miestä kaipailen joka ikinen päivä ja joka ikinen yö...

    • jkjkjkjkjkjlm

      Toivottavasti ei samaa höpsöä Jtä kuin minä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe