Hyvää yötä

Nasdaq

Merikartat / Porkkala


(reps)

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Pintalämpö - pohjavirtaus lämpö: kuusi metriä surf tietää pari snägärireissua Kalliossa .


      (repds)

      • Nasdaq

        Tällä kellon lyömällä se on noin neljä.

        Se sekoittuu omalla painollaan.



        (reps)


      • Koheesioteoria
        Nasdaq kirjoitti:

        Tällä kellon lyömällä se on noin neljä.

        Se sekoittuu omalla painollaan.



        (reps)

        Ja kaikella todennäköisyydellä vieläpä ilman adheesion provosoimaa myötävaikutusta.


      • Nasdaq
        Koheesioteoria kirjoitti:

        Ja kaikella todennäköisyydellä vieläpä ilman adheesion provosoimaa myötävaikutusta.

        Onko vähän tylsää kun minulle pitää puhua?


        (reps)


      • Bored and bitter
        Nasdaq kirjoitti:

        Onko vähän tylsää kun minulle pitää puhua?


        (reps)

        tappavan tylsää, mutta samanaikaisesti, onneksi myös erittäin masentavaa


      • Nasdaq
        Bored and bitter kirjoitti:

        tappavan tylsää, mutta samanaikaisesti, onneksi myös erittäin masentavaa

        Tuossa alkaa olla ideaa. Elämä on juuri tuon makuista. Mutustele nyt sitä.

        Bittersweet karma


        http://www.indiedays.com/blog/momomaruu




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tuossa alkaa olla ideaa. Elämä on juuri tuon makuista. Mutustele nyt sitä.

        Bittersweet karma


        http://www.indiedays.com/blog/momomaruu




        (reps)

        Mun elämäntehtävä on olla norppa. Tai ainakin esittää sellaista. Nyt mä lähden luodolle hengaamaan ja chillaan.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mun elämäntehtävä on olla norppa. Tai ainakin esittää sellaista. Nyt mä lähden luodolle hengaamaan ja chillaan.


        (reps)

        Missä vitussa mun snorkkeli on? Siis avomeri vaatii snorkkelin, muuten menee laine suuhun.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Missä vitussa mun snorkkeli on? Siis avomeri vaatii snorkkelin, muuten menee laine suuhun.


        (reps)

        No niin. Tunnustuksen aika. Kuka vei mun snorkkelin?

        (Snorkkeli: ilmaputki taivaan ja maan välillä)


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        No niin. Tunnustuksen aika. Kuka vei mun snorkkelin?

        (Snorkkeli: ilmaputki taivaan ja maan välillä)


        (reps)

        Mulla on tässä kaksi muuttolaatikkoa täynnä kamaa, yksi merimiessäkki ja yksi iso bägi.

        Sitten joku tulee ja sanoo, että tämäkö nyt on sitä välineurheilua?



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mulla on tässä kaksi muuttolaatikkoa täynnä kamaa, yksi merimiessäkki ja yksi iso bägi.

        Sitten joku tulee ja sanoo, että tämäkö nyt on sitä välineurheilua?



        (reps)

        Mä olen erittäin tarkka laskujen ja kuittien kanssa. Exel kertoo, että pelkkiin varusteisiin on upotettu 12 062,20 €.

        Plus koulutus.

        Olen valmis, sanoin scoutti.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä olen erittäin tarkka laskujen ja kuittien kanssa. Exel kertoo, että pelkkiin varusteisiin on upotettu 12 062,20 €.

        Plus koulutus.

        Olen valmis, sanoin scoutti.



        (reps)

        "Upotettu"


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        "Upotettu"


        (reps)

        Niin. Että siis missä mun snorkkeli on?


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Niin. Että siis missä mun snorkkeli on?


        (reps)

        Tankit on muuten autotallissa. Tämä unohdin mainita. Ihminen tarvitsee välillä happea. Eli älä muista olla unohtamatta niitä.

        - Halcyon dive systems -

        http://www.halcyon.net/bc/single/infinity


        (reps)


      • That's a fact
        Nasdaq kirjoitti:

        Tankit on muuten autotallissa. Tämä unohdin mainita. Ihminen tarvitsee välillä happea. Eli älä muista olla unohtamatta niitä.

        - Halcyon dive systems -

        http://www.halcyon.net/bc/single/infinity


        (reps)

        Tuo armollinen unohdus on varsin tärkeä elementti ollessamme rakentamatta tätä subjektiivista infrastruktuuria kaiken tämän meteriaalipaljouden keskellä, noiden laatikoiden sisältämien euromääräisten pääomasijoitusten osuus myös sukelluksessa, kuten myös pintaan nousussa, torpedoi varsin herkästi vapaan hengityksen.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tankit on muuten autotallissa. Tämä unohdin mainita. Ihminen tarvitsee välillä happea. Eli älä muista olla unohtamatta niitä.

        - Halcyon dive systems -

        http://www.halcyon.net/bc/single/infinity


        (reps)

        Miehuuteen liitetään hanakasti ominaisuus hankkiutua vaarallisiin tilanteisiin. Tilanteen on oltava päällä, muuten ei elämässä ole mitään mieltä. Miehen aggressiot katoavat täällä (siellä). Mies tasapainottuu ja nauttii elämästään.

        Sen on yksinkertaisuudessaan koko miehuuden mysteeri.

        Ei vaikea.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Miehuuteen liitetään hanakasti ominaisuus hankkiutua vaarallisiin tilanteisiin. Tilanteen on oltava päällä, muuten ei elämässä ole mitään mieltä. Miehen aggressiot katoavat täällä (siellä). Mies tasapainottuu ja nauttii elämästään.

        Sen on yksinkertaisuudessaan koko miehuuden mysteeri.

        Ei vaikea.



        (reps)

        Esim. slingi ja sen pettäminen. On täysin mahdotonta, että mies roikkuu jääseinällä ja slingi pettää.

        Naisella se ei petä.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Esim. slingi ja sen pettäminen. On täysin mahdotonta, että mies roikkuu jääseinällä ja slingi pettää.

        Naisella se ei petä.



        (reps)

        Pienet nyanssit tarvikematrikkelissa antavat suunnan mahdollistuneeseen oikeuteen olla olemassa.

        Hieno lause.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Pienet nyanssit tarvikematrikkelissa antavat suunnan mahdollistuneeseen oikeuteen olla olemassa.

        Hieno lause.



        (reps)

        Sama regulaattorien suhteen. Ostatko regun, joka on ok vai regun, joka on tekkitasoa?

        Elämä on valintoja.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Sama regulaattorien suhteen. Ostatko regun, joka on ok vai regun, joka on tekkitasoa?

        Elämä on valintoja.



        (reps)

        Ja koko ajan päässäsi jyskyttää täydellinen tieto siitä, että mihinkään ei lopulta voi luottaa.

        Siinä meille duunia. Mä aloitin "tseni" kyhäelmän dusaamisen jo 20v sitten.



        (reps)


      • Dungeon
        Nasdaq kirjoitti:

        Esim. slingi ja sen pettäminen. On täysin mahdotonta, että mies roikkuu jääseinällä ja slingi pettää.

        Naisella se ei petä.



        (reps)

        slingi onkin varsin keskeinen yksittäinen osa miehuuden määrittelemisessä kaikkine ketjuineen ja nahka osineen, tuo agressioiden patoutumien purku siellä, ei liene kovinkaan stereotyyppiseksi luonnehdittava seikka, varsinkaan naisen ollessa tuossa varsin dominoivan jäätävässä osassaan


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ja koko ajan päässäsi jyskyttää täydellinen tieto siitä, että mihinkään ei lopulta voi luottaa.

        Siinä meille duunia. Mä aloitin "tseni" kyhäelmän dusaamisen jo 20v sitten.



        (reps)

        "Tseni".

        Tosi Jingii & Jongii.



        (reps)


      • Nasdaq
        Dungeon kirjoitti:

        slingi onkin varsin keskeinen yksittäinen osa miehuuden määrittelemisessä kaikkine ketjuineen ja nahka osineen, tuo agressioiden patoutumien purku siellä, ei liene kovinkaan stereotyyppiseksi luonnehdittava seikka, varsinkaan naisen ollessa tuossa varsin dominoivan jäätävässä osassaan

        Just!

        Mistä näitä stupidoja sataa?

        (reps)



        http://www.camu.fi/shop/kiipeily/kalliokiipeily/slingit/dyneema120cmdyneemaslingi.html


      • Fallen human being
        Nasdaq kirjoitti:

        Just!

        Mistä näitä stupidoja sataa?

        (reps)



        http://www.camu.fi/shop/kiipeily/kalliokiipeily/slingit/dyneema120cmdyneemaslingi.html

        Tuo monikkomuoto tuossa ilmaisussa lienee jokseenkin yliampuva. Kiipeillessä se silti sallittakoon, onhan maahan kuitenkin verrattain korkea pudotus ja sen mukanaan tuomat traumat saattavat aiheuttaa monensuuntaisia hallusinaatioita, ilman slingiäkin, saati koripallotossuja.


      • Nasdaq
        Fallen human being kirjoitti:

        Tuo monikkomuoto tuossa ilmaisussa lienee jokseenkin yliampuva. Kiipeillessä se silti sallittakoon, onhan maahan kuitenkin verrattain korkea pudotus ja sen mukanaan tuomat traumat saattavat aiheuttaa monensuuntaisia hallusinaatioita, ilman slingiäkin, saati koripallotossuja.

        Ei luulisi ihmisen tahdon olevan niin, että tämä tieten tahtoen valitsisi toimettomuuden ja tapahtumaköyhyyden ympäristökseen.

        Ihailen valintaasi. Olen matkalla kohti olomuotoasi.



        (reps)



        https://www.youtube.com/watch?v=D0V3qcQ-wbc


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ei luulisi ihmisen tahdon olevan niin, että tämä tieten tahtoen valitsisi toimettomuuden ja tapahtumaköyhyyden ympäristökseen.

        Ihailen valintaasi. Olen matkalla kohti olomuotoasi.



        (reps)



        https://www.youtube.com/watch?v=D0V3qcQ-wbc

        Mutta ensin pitää lainata rigaus jostain toisaalta.

        Esimerkiksi Islannista.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mutta ensin pitää lainata rigaus jostain toisaalta.

        Esimerkiksi Islannista.



        (reps)

        Jos totta puhutaan, niin en paljon perusta palmuista, en valkoisesta hiekasta enkä riutoista.

        Olen varsin outo. Jopa suhteessa itseeni.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Jos totta puhutaan, niin en paljon perusta palmuista, en valkoisesta hiekasta enkä riutoista.

        Olen varsin outo. Jopa suhteessa itseeni.


        (reps)

        Olen uniikki.

        Olen itseydessäni lähes täydellinen.

        Olen yksin, koska ymmärrän sen olevan ikuista.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Olen uniikki.

        Olen itseydessäni lähes täydellinen.

        Olen yksin, koska ymmärrän sen olevan ikuista.



        (reps)

        Kammottavinta tässä kehäpäätelmässä on sen tulos. Kukaan ei voi koskaan tuntea toisin.

        Se on mahdotonta.

        Se on valhe.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kammottavinta tässä kehäpäätelmässä on sen tulos. Kukaan ei voi koskaan tuntea toisin.

        Se on mahdotonta.

        Se on valhe.

        Kaikki toiminta perustuu yhden kiven päälle, minuuden.

        Ei sinuuden, teiden tai polkujen.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kaikki toiminta perustuu yhden kiven päälle, minuuden.

        Ei sinuuden, teiden tai polkujen.



        (reps)

        Korsikalla olimme jäädä ralliauton alle vain siksi, että osuus ei kuulunut sertifikaattiin.

        Vuorelle nouseminen on työ. Laskeutuminen helvetti.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Korsikalla olimme jäädä ralliauton alle vain siksi, että osuus ei kuulunut sertifikaattiin.

        Vuorelle nouseminen on työ. Laskeutuminen helvetti.



        (reps)

        Eikö se ole pilkun paikka?


        (naurua)


      • Sunshine is here
        Nasdaq kirjoitti:

        Eikö se ole pilkun paikka?


        (naurua)

        Paikka tahi aika ei ole merkityksellinen enempää pilkun viilaamisessa kuin sen asettamisessakaan, tilan määräväksi tekijäksi. Työ on tehty silloin kun unelmat loppuvat ja niiden luoma valonkajo lipuu horisonttiin ilman aaltojen tuomaa helpotusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe