Tori.fi pervot ostelijat sekä turhat ostajat Oulussa.

Vanhojen tavaroiden

Olen ollut aina yleensä tyytyväinen kun olen myynyt tuotteita tori.fi sivustolla, mutta nyt alan olemaan ihan kyllästynyt ja päätin että jos ei mitään suurempaa myytävää ole niin en enään sinne laita mitään myyntiin.

Ensinnäkin olen laittanut korkkareita myyntiin joita en itse käytä, minulle on soittanut 3 erimiestä yksi kysyi möisinkö alusvaatteita, toinen kysyi uimapukuja, ja kolmas sukkahousuja, tämä jotenkin kuvottaa minua miten ihmiset kehtaavat soitella tuntemattomille jolla on kenkiä myynnissä että kokeillaan saisiko alushousutkin ostettua jalasta...

Toinen asia, olen monta kertaa ja taas tänään odottanut ostajaa ja muutamaa minuuttia ennen kuin ostaja on tulossa hän laittaa viestin perun kaupat, miksi ihmeessä on ensin tingataan ja ollaan menossa monena päivänä ostamaan ja sitten kuitenkin viimehetkellä ilmoitetaan ettei tulekaan? Pistää niin vihaksi vielä enemmän kuin nämä pervot miehet nämä turhaan kyselijä, kuvittelevatko he ettei minulla ole parempaa tekemistä kuin vastailla viesteihin ja sähköposteihin saatikaa odottaa kotona ihan turhaan milloin he sattuvat tulemaan.

Toki on näitä asiallisia ja luotettaviakin ostajia, osa vielä äärettömän mukavia ja ystävällisiä, mutta sitten nämä turhan ostajat tuotavat epäluuloa aina kun kauppoja tehdään.

Tämä kaikki on tapahtunut Oulussa, tuskinpa minä olen ainoa turhautunut.

4

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä ongelma?

      No eikä pervoilta kannata ottaa rahat pois? Myyt kato parit hiivaset alkkarit hyvään hintaan.

      • ongelma ostaja

        Mikä on ongelma, olitko se sittenkin sinä????


    • aloittaja1

      No muuten kyllä muttei mulla ole koskaan ollut hiivaa! :)

    • tytty1

      Siis mulle on kanssa soitellut kun oli ihan normaalit housut myynnissä et oisko sukkahousuja... ilmeisesti yleistä?? Poikakaveri sanoi että oisit myynny kovalla hinnalla niin olis saanu pervo haistella sukkahousuja kun ei varmaan muuta saa...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe