Päätä särkee

Silmiä särkee
lihaksia
niveliä

joka paikkaa.

ärrr

Eikä saa nukuttua

36

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goldrose

      Olen pahoillani,
      halusin puolustaa sinua. aina kun ilmestyt menen sanattomaksi ihan kuin en tahtoisi turhia sanoja suusta päästää, olen hidas kirjoittaa ja nyt enemmän haluisin juosta pois niin kuin joskus pikku tyttönä "auttavia poikia".
      ja kun olen rekistöröimätön(oman itsepäisyyden ansiosta,) kaikki menee sekaisin.
      ei mulla hätää mutta kohta en enää näe sinua,
      yritä parantua , älä stressaa..

      • Siirryn buranalinjalle.
        Olen välttänyt sitä, sillä kuume on myös jossain määrin hyödyllistä, mutta tämä tila on muuten melko ikävä.

        Melko sosiaalisuusrajoitteinen nykyään, joten en juuri kirjoittele tänne.

        Viisautta olisi yrittää nukkua, mutta nukuin pitkin päivää.

        Ihan normaali flunssa, eikä mitään erityistä, mutta olisi ollut paljon tehtävää.


      • goldrose

        no minä taas vähän stressaan kun sinua häirittin, muistot vaan tulvi ne saa mut aina itkemään ja kun ei saa ikinä sanoa mitään.
        sun pitää ottaa lääkettä.


      • goldrose
        buddy-love kirjoitti:

        Siirryn buranalinjalle.
        Olen välttänyt sitä, sillä kuume on myös jossain määrin hyödyllistä, mutta tämä tila on muuten melko ikävä.

        Melko sosiaalisuusrajoitteinen nykyään, joten en juuri kirjoittele tänne.

        Viisautta olisi yrittää nukkua, mutta nukuin pitkin päivää.

        Ihan normaali flunssa, eikä mitään erityistä, mutta olisi ollut paljon tehtävää.

        pitäiskö sun nyt tehä tarkeimmät ja jättää loput huomiseen.lepo on todellakin tärkein ja viestittelen niin hitaasti ja varmasti vielä hitaamin kuin ennen, kun en todellakaan ole niin paljoa koneella.
        sanavarastokin köyhtyy, kiitos taas kerran sosiaalisesta median vähyydestä ja ihmisten karkuun juoksemisesta..


      • goldrose
        buddy-love kirjoitti:

        Siirryn buranalinjalle.
        Olen välttänyt sitä, sillä kuume on myös jossain määrin hyödyllistä, mutta tämä tila on muuten melko ikävä.

        Melko sosiaalisuusrajoitteinen nykyään, joten en juuri kirjoittele tänne.

        Viisautta olisi yrittää nukkua, mutta nukuin pitkin päivää.

        Ihan normaali flunssa, eikä mitään erityistä, mutta olisi ollut paljon tehtävää.

        pelkään kaikkea, mieskin nauraa mun peloille.
        en tiedä onko se psykologinen seuraus, minun piinalle(mitä silloin vuosia sitten tapahtui kuukausien piinalle).
        hyviä öitä ja koen nyt itteni hirveäksi häirittin sinua ja muutenkin muistoilla on tapana todellakin kummitella.
        ja saan huomenna saarnan mieheltä(pelkään hänen käytöstää kun hän muuttuu epätoivoiseksi)
        mutta enemmän pelkään turhaan


      • goldrose kirjoitti:

        no minä taas vähän stressaan kun sinua häirittin, muistot vaan tulvi ne saa mut aina itkemään ja kun ei saa ikinä sanoa mitään.
        sun pitää ottaa lääkettä.

        Otin lääkettä ja nukuin hiukan.
        Nyt nukun lisää.


      • Kis-kisu
        buddy-love kirjoitti:

        Siirryn buranalinjalle.
        Olen välttänyt sitä, sillä kuume on myös jossain määrin hyödyllistä, mutta tämä tila on muuten melko ikävä.

        Melko sosiaalisuusrajoitteinen nykyään, joten en juuri kirjoittele tänne.

        Viisautta olisi yrittää nukkua, mutta nukuin pitkin päivää.

        Ihan normaali flunssa, eikä mitään erityistä, mutta olisi ollut paljon tehtävää.

        Suosittelen flunssassa mieluummin Coldrexia. Burana on vatsalle rankka lääke.


      • aIbatrossi
        Kis-kisu kirjoitti:

        Suosittelen flunssassa mieluummin Coldrexia. Burana on vatsalle rankka lääke.

        cissis(IKL) on ruvennut jo farmakolgian professorixin:D

        buddy itse tietää, että olisi vaan levättävä ja nukkua

        cissi (IKL) määrääkin noitana troppeja, jossa on kolmekin
        keskushermostoon vaikuttavaa piristettä;D

        Kis-kisuhan on ämmänä aina oikeassa


      • Ei buranaa:.
        buddy-love kirjoitti:

        Siirryn buranalinjalle.
        Olen välttänyt sitä, sillä kuume on myös jossain määrin hyödyllistä, mutta tämä tila on muuten melko ikävä.

        Melko sosiaalisuusrajoitteinen nykyään, joten en juuri kirjoittele tänne.

        Viisautta olisi yrittää nukkua, mutta nukuin pitkin päivää.

        Ihan normaali flunssa, eikä mitään erityistä, mutta olisi ollut paljon tehtävää.

        .

        Käytä ennemmin lihaksiin suoraan vaikuttavia linimenttejä esim. Voltaren emulgel tai mobilat

        Jos oikein paha niin Voltaren Forte

        har!111!!!

        .


      • aIbatrossi
        Ei buranaa:. kirjoitti:

        .

        Käytä ennemmin lihaksiin suoraan vaikuttavia linimenttejä esim. Voltaren emulgel tai mobilat

        Jos oikein paha niin Voltaren Forte

        har!111!!!

        .

        Onpas paljon taitavia lääkäreitä ketjussa taas!!!111!!!

        Voltaren aiheutti jenkkilässä tuhansien ihmisten kuoleman
        rabiexeen.
        Tehdas oli vienyt kaatopaikalle Voitarenia, joka on korppikotkalle erittäin myrkyllinen--kun kotkat kuolivat jäi
        kulkukoirille enemmän safkaa ja koirakanta kasvoi liian suurexi
        ja sai rabiesepidemian--vesikauhuiste koirien puremaiin
        kuoli noin 50 000 ihmistä

        Jättäis pääsiäisnoitien neuvot ja kuuntelis oikeaa lääkäriä
        Taitaa selvitä mistä noita-akka myytti on alkanut

        TYHMISTÄ JA KAIKKITIETÄVISTÄ FEMAKOISTA


      • STUPID ÄNIMÄLS:.!1#%
        aIbatrossi kirjoitti:

        Onpas paljon taitavia lääkäreitä ketjussa taas!!!111!!!

        Voltaren aiheutti jenkkilässä tuhansien ihmisten kuoleman
        rabiexeen.
        Tehdas oli vienyt kaatopaikalle Voitarenia, joka on korppikotkalle erittäin myrkyllinen--kun kotkat kuolivat jäi
        kulkukoirille enemmän safkaa ja koirakanta kasvoi liian suurexi
        ja sai rabiesepidemian--vesikauhuiste koirien puremaiin
        kuoli noin 50 000 ihmistä

        Jättäis pääsiäisnoitien neuvot ja kuuntelis oikeaa lääkäriä
        Taitaa selvitä mistä noita-akka myytti on alkanut

        TYHMISTÄ JA KAIKKITIETÄVISTÄ FEMAKOISTA

        .

        "Voltarenia ei pidä syödä stupid änimäls"

        har!11

        .


      • VULTURES:.!1#%?+


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Onpas paljon taitavia lääkäreitä ketjussa taas!!!111!!!

        Voltaren aiheutti jenkkilässä tuhansien ihmisten kuoleman
        rabiexeen.
        Tehdas oli vienyt kaatopaikalle Voitarenia, joka on korppikotkalle erittäin myrkyllinen--kun kotkat kuolivat jäi
        kulkukoirille enemmän safkaa ja koirakanta kasvoi liian suurexi
        ja sai rabiesepidemian--vesikauhuiste koirien puremaiin
        kuoli noin 50 000 ihmistä

        Jättäis pääsiäisnoitien neuvot ja kuuntelis oikeaa lääkäriä
        Taitaa selvitä mistä noita-akka myytti on alkanut

        TYHMISTÄ JA KAIKKITIETÄVISTÄ FEMAKOISTA

        Näin Liskon joku aika sitten.
        Lähetti terveisiä.

        Ei tule kuitenkaan palstalle, sillä nykyinen keskustelukulttuuri täällä ei vetoa häneen.


      • VULTURE:.!1#%?+
        buddy-love kirjoitti:

        Se on erittäin haitallista myös kaloille.

        .

        Aika äklön näköinen elukka tuo vulture vaikka ei olisi voltarenia syönykkää

        har!111

        .


      • Palikat vietiin:.!1#
        buddy-love kirjoitti:

        Näin Liskon joku aika sitten.
        Lähetti terveisiä.

        Ei tule kuitenkaan palstalle, sillä nykyinen keskustelukulttuuri täällä ei vetoa häneen.

        .

        Systeemi vei liskolta työkalut joilla häiritä täysin rauhanomaisia kanssakeskustelijoita mm. ketjun tuhoaminen

        .


    • Ikisinkku M

      Rankka ylilihavuus pahentaa sairauksia. Laihduta.

    • Viola.

      Juo ämpärillinen teetä, ota C-vitamiinia. Unta kuuppaan. Lepää, äläkä ala ahertamaan jonkin mitättömän projektin kimpussa.

      ps. jos varastoista mahdollisesti löytyy esim. mansikkajäätelöa, on lupa herkutella kohtuullisesti.

      • Viola.

        Ei sittenkään ole lupa herkutella, ei noin tuhdin kaverin.


      • Viola.
        Viola. kirjoitti:

        Ei sittenkään ole lupa herkutella, ei noin tuhdin kaverin.

        Saa se vähän ottaa, jos muistaa herkutella kohtuullisesti. Pieni annos vain, muutama lusikallinen riittää. Jäätelö auttaa tunkkaiseen oloon.


      • Viola. kirjoitti:

        Saa se vähän ottaa, jos muistaa herkutella kohtuullisesti. Pieni annos vain, muutama lusikallinen riittää. Jäätelö auttaa tunkkaiseen oloon.

        Ei ollut jäätelöä, mutta söin runsaasti suklaata ja hunajapähkinöitä.


      • Fiola
        buddy-love kirjoitti:

        Ei ollut jäätelöä, mutta söin runsaasti suklaata ja hunajapähkinöitä.

        Minun koiralle auttoi C10 potisoitu H20 homeopaattinen
        luonnon tuote, eikä koira sairasta enääN


      • .......
        Fiola kirjoitti:

        Minun koiralle auttoi C10 potisoitu H20 homeopaattinen
        luonnon tuote, eikä koira sairasta enääN

        Haa, terve feikki!
        Jos ihmisellä on kuumetta, en suosi fytonimina koskaan makeaa jäätelöä se tekee elimistöön limaa.
        Paras on juoda melkein litra raakamehua, karpalo, tai vaikka itsepuristettua, omena-porkkana.

        Ps. koirani ei käytä homeopatiaa ja homeopatia ei ole luonnontuote.
        Jos vaikka lopetat tuon etunimeni käytön niin, kiitos!


    • Parempi olo.
      Kiitos kaikille myötätunnosta.

      Ei ole kuumetta juuri nyt ja nukuin pitkään.

      Päätä särkee vielä hiukan, joten viihdytän itseäni eräällä toisella palstalla.
      ( fiksuimmat löytänevät ketjuni melko helposti )

      Tosin kohta on taas otettava torkut.

      • goldrose

        Joskus on naurettavaa tämä kehitys terveysalalla(kun vaihtuvuus suurta ) kun minä joskus tiedän enemmän kun on mukana sairaalakäyneillä ja tapaa säännöllisesti niin, joku peruslääkärikään ei ole lasten perustautia tiedä(kihomadot) jolloin konsuntoidaan toista lääkäriä.
        sairaalassa olessa saa olla varuillaa päivistyslääkäreidän päätöksille.(olen kertonut tämän joskus ennenkin täällä) koska tressasin teinkö oikean päätöksen ja mitä aiheuttaa vähäinen tiedot sairaskertomuksessa.

        Jotkut asiat kuumelääkettä kannattaa kipeänä olessa syödä säännöllisesti koska pitää säryttömän olon ja lämmön alhaisena mutta jos on pahemmin sairas siihen ei riitä enään tavallinen lääke, se puskee läpi(eli asteet menee yli 39 -40 eikä siis lääke enään vaikuta) ja silloin on hakeuduttava päivistykselle.
        aikuinen voi odotella säryn alkamiseen mutta lapselle se on oikeuden mukaisempaa lääkitä säännöllisesti ettei kärsi.

        Minulle riittää tämä palsta, en lähe vainoamaan sinua.
        olisi oikeuden mukaisempaa lähteä pois palstalta, koska olen vain ärsykkeenä muille palstalaisille ja sinulla on kuitenkin suojattejasi, jotka puolustaa sinua kun on pakko. en katoa kokonaan, pelko varmaan enempi minulla on, että sinä katoat.
        tahdoin asian tuoda julki sinulle koska meidät hiljettiin täysin ja lojaalisuus on tärkeä, tärkeissä ihmisissä minulle.


      • goldrose kirjoitti:

        Joskus on naurettavaa tämä kehitys terveysalalla(kun vaihtuvuus suurta ) kun minä joskus tiedän enemmän kun on mukana sairaalakäyneillä ja tapaa säännöllisesti niin, joku peruslääkärikään ei ole lasten perustautia tiedä(kihomadot) jolloin konsuntoidaan toista lääkäriä.
        sairaalassa olessa saa olla varuillaa päivistyslääkäreidän päätöksille.(olen kertonut tämän joskus ennenkin täällä) koska tressasin teinkö oikean päätöksen ja mitä aiheuttaa vähäinen tiedot sairaskertomuksessa.

        Jotkut asiat kuumelääkettä kannattaa kipeänä olessa syödä säännöllisesti koska pitää säryttömän olon ja lämmön alhaisena mutta jos on pahemmin sairas siihen ei riitä enään tavallinen lääke, se puskee läpi(eli asteet menee yli 39 -40 eikä siis lääke enään vaikuta) ja silloin on hakeuduttava päivistykselle.
        aikuinen voi odotella säryn alkamiseen mutta lapselle se on oikeuden mukaisempaa lääkitä säännöllisesti ettei kärsi.

        Minulle riittää tämä palsta, en lähe vainoamaan sinua.
        olisi oikeuden mukaisempaa lähteä pois palstalta, koska olen vain ärsykkeenä muille palstalaisille ja sinulla on kuitenkin suojattejasi, jotka puolustaa sinua kun on pakko. en katoa kokonaan, pelko varmaan enempi minulla on, että sinä katoat.
        tahdoin asian tuoda julki sinulle koska meidät hiljettiin täysin ja lojaalisuus on tärkeä, tärkeissä ihmisissä minulle.

        Itseasiassa odotan kovasti että joku yrittäisi jotakin provoa.
        Minulla on muuten melko tylsää.


    • Kipuilu on kurjaa, toivottavasti seuraava yö on parempi.

      Itsellä hiirikäsi aiheuttanut viime aikoina pientä jumia yläselässä eikä tunnu venyttelyt ym auttavan. Ammattihierojalle pitäisi saada aikaiseksi mennä...

      • Pientä kuumetta vielä, mutta alkaa olla jo parempi olo.

        Venyttely on oikeasti melko hankalaa ja niiden oikeiden lihasten löytäminen vaatii monien asentojen kokeilua.
        Miekkailussa oli lajiin kuuluva juttu, että venyttelyjä käytiin perusteellisesti läpi.

        En nyt tässä löydä (jaksa tässä kunnossa etsiä) kunnollisia ohjeita, mutta niitä on kyllä netissä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Pientä kuumetta vielä, mutta alkaa olla jo parempi olo.

        Venyttely on oikeasti melko hankalaa ja niiden oikeiden lihasten löytäminen vaatii monien asentojen kokeilua.
        Miekkailussa oli lajiin kuuluva juttu, että venyttelyjä käytiin perusteellisesti läpi.

        En nyt tässä löydä (jaksa tässä kunnossa etsiä) kunnollisia ohjeita, mutta niitä on kyllä netissä.

        Saan venytyksen tuntumaan oikeassa paikassa venyttämällä hartiaa ns ristiin, mutta venytykset ei tunnu riittävän. Tuntuu kuin sieltä pitäisi jotain rusauttaa vapaaksi.

        Lisävinkit venytykseen ei olisi pahitteeksi, pitääpä yrittää hiukan penkoa mitä löytyy.

        Lepoa lisää vain, niin kyllä se kuumekin luovuttaa.


      • nukkuu
        oasis79 kirjoitti:

        Saan venytyksen tuntumaan oikeassa paikassa venyttämällä hartiaa ns ristiin, mutta venytykset ei tunnu riittävän. Tuntuu kuin sieltä pitäisi jotain rusauttaa vapaaksi.

        Lisävinkit venytykseen ei olisi pahitteeksi, pitääpä yrittää hiukan penkoa mitä löytyy.

        Lepoa lisää vain, niin kyllä se kuumekin luovuttaa.

        mee selällesi lattialle, rullaile yläselkää siellä, laita pikkupyyhe rullalle hartioiden väliin ja kokeile vielä rullata niinkin päin…

        pervonkuuloista, mutta works :)


      • nukkuu kirjoitti:

        mee selällesi lattialle, rullaile yläselkää siellä, laita pikkupyyhe rullalle hartioiden väliin ja kokeile vielä rullata niinkin päin…

        pervonkuuloista, mutta works :)

        Juuri nousin lattialta rullailemasta pyyhkeen kanssa :)

        En tiedä teenkö sen oikein, saan kyllä venytyksen tuntumaan rullailemallakin, mutta jumi tuntuu harvinaisen sitkeältä. Yleensä venyttely, jumpat jne ovat saaneet jumit katoamaan, mutta tällä kertaa tuntuu vaativan järeämpiä keinoja.


      • ei se uni jatkunutka
        oasis79 kirjoitti:

        Juuri nousin lattialta rullailemasta pyyhkeen kanssa :)

        En tiedä teenkö sen oikein, saan kyllä venytyksen tuntumaan rullailemallakin, mutta jumi tuntuu harvinaisen sitkeältä. Yleensä venyttely, jumpat jne ovat saaneet jumit katoamaan, mutta tällä kertaa tuntuu vaativan järeämpiä keinoja.

        Voikun olisi sulla joku hieromassa :)

        Mun piti vuodenvaihteen jälkeen käydä samanoloisen vaivan kanssa hierojalla, ja se kyllä auttoi, otin jonkun 4-5 kertaa sarjana, ei oo sen jälkeen enää vaivannut päänsäryt ym. Toki, on tässä tehnyt elämäntapamuutoksiakin, mutta kaikki yhdessä. Toivottavasti löydät avun, auttoipa lopulta mikä tahansa.


      • oasis79 kirjoitti:

        Juuri nousin lattialta rullailemasta pyyhkeen kanssa :)

        En tiedä teenkö sen oikein, saan kyllä venytyksen tuntumaan rullailemallakin, mutta jumi tuntuu harvinaisen sitkeältä. Yleensä venyttely, jumpat jne ovat saaneet jumit katoamaan, mutta tällä kertaa tuntuu vaativan järeämpiä keinoja.

        Tennispallostakin voi olla apua.
        Tai jokin kovempi pallo.


      • ei se uni jatkunutka kirjoitti:

        Voikun olisi sulla joku hieromassa :)

        Mun piti vuodenvaihteen jälkeen käydä samanoloisen vaivan kanssa hierojalla, ja se kyllä auttoi, otin jonkun 4-5 kertaa sarjana, ei oo sen jälkeen enää vaivannut päänsäryt ym. Toki, on tässä tehnyt elämäntapamuutoksiakin, mutta kaikki yhdessä. Toivottavasti löydät avun, auttoipa lopulta mikä tahansa.

        Hieronta kyllä kelpaisi :)

        Hienoa, että sait omat kipusi hoidatettua. Taidan myös kääntyä ammattilaisen puoleen, uskon juuri tuollaisen muutaman kerran sarjan auttavan. Ongelma on onneksi hoidettavissa, täytyy vain ottaa itseään niskasta kiinni ja hoitaa tämä ennen kuin se menee aidosti pahaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe