Olen 40 ja haaveilen vauvasta.

kohta myöhäistä;(

Tätä on jatkunut jo kohta kaksi vuotta ja nyt olen alkanut nähdä uniakin siitä, että mulla on pieni suloinen, vastasyntynyt tyttövauva jota hoivaan ja imetän. Ennestään meillä on 15 ja 10 vuotiaat pojat.

Kerroin miehelle unistani niin hän vain nauraa. Sama juttu, kun olen koettanut puhua että yrtettäis vielä. Hän vaan nauraa mun haaveilleni ja pistää asian leikiksi.
Olen myös joitain kertoja myös yrittänyt hiukan painostaa miestä vauvantekoon, mutta silloin hän on suuttunut minulle.
Löytyykö kohtalotovereita ja miten olette päässeet tästä vauvankaipuusta yli, jos mies on noin jääräpäinen, eikä suostu?

13

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jjjjepsss

      Onhan tuota sullakin jo kaks isoa hiilijalanjälkeä maailmaan aiheutettuna. Kuuntele miehesi järkipuhetta. Tosin näytät olevan niitä harvoja, joilla suhde kestää, olet sen vuosileiman naisia -konservatiivi- niin ennemmin Sinulle kolmas lapsi kuin näille primitiivisiin rooliodotuksiin vastaaville populaatiossa paikkaansa etsiville alle 30v tytöille.

    • Voin auttaa sinua salaisesti....

    • lääkkeet vähissä

      Eihän vauvakuumeesta oikein muuten pääse, kuin tulemalla raskaaksi, tai kärvistelemällä tunteen kanssa ja antamalla iän tehdä tehtävänsä. Ap:lle niitä kärvistelyvuosia ei enää kovinkaan montaa ole jäljellä, jos oma mies ei kerran asiaan innostu.

      • Teraby

        Vauvakuumeesta pääsee kyllä jos ei muuta niin terapialla, jossa kerrotaan järkeä ja etsitään voimavaroja nykyisestä elämästä. Voimavaroja ei kannata sitten pilata.


    • Apua!

      haluan sterilisaation, jotta en vahingossa ala tuossa iässä vauvakuumeilemaan. Ihminen voi tyhmyyksissään tehdä silloin vaikka mitä. Odottaisin mielummin lastenlapsia ja nauttisin vapaudesta.

      • Kiintiö!!!

        Lapset, 2 kpl, tulee hankkia 32 vuotiaana. HUOM! 2 kpl!!


      • mitämitä??
        Kiintiö!!! kirjoitti:

        Lapset, 2 kpl, tulee hankkia 32 vuotiaana. HUOM! 2 kpl!!

        Mitäs jos haluankin vain yhden?

        Huomasitkos tuossa aloituksessa sellaisen jutun että esikko on syntynyt äidin ollessa 25 ja vieläkin suhde kestää. Näillekkin olisit eroa huutanut aikanaan, mutta toisin on käynyt


      • Siis puhutko nyt
        Kiintiö!!! kirjoitti:

        Lapset, 2 kpl, tulee hankkia 32 vuotiaana. HUOM! 2 kpl!!

        omasta viisaasta päästäsi, kun olet itse hommannut 2 lasta 32 vuotiaana, niin muidenkin pitäisi toimia samoin. Onko sinulta poistettu kohtu, jos olet 100 varma, että nuo 2 ovat kiintiösi.


      • Kiintiö
        Siis puhutko nyt kirjoitti:

        omasta viisaasta päästäsi, kun olet itse hommannut 2 lasta 32 vuotiaana, niin muidenkin pitäisi toimia samoin. Onko sinulta poistettu kohtu, jos olet 100 varma, että nuo 2 ovat kiintiösi.

        Tttäh? Ei minulla ole kohtua, olen mies.
        Joillakin harvoilla suhde kestää, mutta näköjään ei suhteessa sisältöä ja pitää 40v kriisiin lapsia suunnitella, vaikka on kiintiö täynnä. Tietenkin ymmärtää tämän, koska 15v kituuttaneet suhteessa vain kun on joskus alkanut lisääntyä yhdessä. Nyt alkaa lapset lentää pesästä, niin pitäähän suhteeseen saada joku syy ;)

        2 lasta on hyvä kiintiö ja jokainen pystyy sen pitämään.


      • et taaskaan ole saan
        Kiintiö kirjoitti:

        Tttäh? Ei minulla ole kohtua, olen mies.
        Joillakin harvoilla suhde kestää, mutta näköjään ei suhteessa sisältöä ja pitää 40v kriisiin lapsia suunnitella, vaikka on kiintiö täynnä. Tietenkin ymmärtää tämän, koska 15v kituuttaneet suhteessa vain kun on joskus alkanut lisääntyä yhdessä. Nyt alkaa lapset lentää pesästä, niin pitäähän suhteeseen saada joku syy ;)

        2 lasta on hyvä kiintiö ja jokainen pystyy sen pitämään.

        Kituuttaminenkin on parempi lapsille, kuin mt-ongelmainen isä, joka ei välitä lapsistaan.


      • Kiintiö
        et taaskaan ole saan kirjoitti:

        Kituuttaminenkin on parempi lapsille, kuin mt-ongelmainen isä, joka ei välitä lapsistaan.

        Tuo on totta. Älkää siis hankkiko lapsia.


      • 12/32 pillun puuttee
        Kiintiö kirjoitti:

        Tuo on totta. Älkää siis hankkiko lapsia.

        Uskokaa 12/32. Mt-ongelmissa hän on asiantuntija.


    • Semmoista tää on.

      Sitä vaan mietin. Miksiköhän se on useimmin mies joka päättää, eikä omaa mukavuudenhaluaan anna vaimolleen enää tilaisuutta siihen "iltatähteen"?
      Kuitenkin nainen on perheessä etupäässä se, joka kantaa lapsista kasvatusvastuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe