nintendo 3ds ID tunnus ja pokebank ongelma

avuton

Olen ostanut käytettynä nintendo 3ds pelikonsolin ja haluaisin tietää, miten saan niistä ihmeen ID asetuksista vaihdettua sähköposti osoitteen. Koska kun yritän mennä e shop kauppaa, minun pitää kirjautua ja en tiedä salasanaa. Sitten ohjataan vaihtamaan salasana joka lähetetään sähkö postiin, joka ei tietenkään ole minun, vaan vanhan omistajan. Haluiasin kovasti ladata pokebankin mutta en pääse sinne e-shoppiin :(

7

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi tili

      Luo itellesi ihan oma ja uusi tili sinne e shoppiin. Et sinä voi vanhan omistajan tiliä käyttää siellä.

      Käytetyn laitteen kohdalla kannattaa aina ihan ekaksi formatoida muisti ja sitten aloittaa laitteen käyttö ihan puhtaalta pöydältä. Kokeiles näillä vinkeillä nyt ensi alkuun luoda se oma tili.

      • jtjrhffhfvvffv

        Jos sen muistin formatoi niin poistuuko myös pelien seivit? Olen pelannut pokemon x:ää jo monta kuukautta enkä millään haluaisi ottaa riskiä että seivini poistuu. Ja miten sinne shoppiin edes voi tehdä uuden tilin olen jo kokeillut mielestni kaikkea..


      • Hmmm...
        jtjrhffhfvvffv kirjoitti:

        Jos sen muistin formatoi niin poistuuko myös pelien seivit? Olen pelannut pokemon x:ää jo monta kuukautta enkä millään haluaisi ottaa riskiä että seivini poistuu. Ja miten sinne shoppiin edes voi tehdä uuden tilin olen jo kokeillut mielestni kaikkea..

        Nyt en mene vannomaan noista pelitallennuksista (oletan kyllä hyvin varmasti, että nekin häviää)... Suosittelisin kysymään asiaa vaikka sähköpostilla jostain nintendon tukipalvelusta tai asiantuntevasta peliliikkeestä. Omia konsoliongelmia ja kysymyksiä olen ratkonut menestyksekkäästi Puolenkuun Pelien asiakaspalvelussa.

        Sen mitä pikaseen netistä sain kaivettua, niin se uuden id:n luominen vaatii nimenomaan tuon formatoinnin. Se poistaa laitteesta sen vanhan id:n ja pääset sitten luomaan uuden, tai laittamaan siihen ehkä sulla jo olemassaolevan id:n. Mulla esimerkiksi wii-u ja 3ds käyttävät samaa id:tä.

        http://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a_id/2221/~/how-to-set-up-a-nintendo-network-id


      • jdduduudiskdd
        Hmmm... kirjoitti:

        Nyt en mene vannomaan noista pelitallennuksista (oletan kyllä hyvin varmasti, että nekin häviää)... Suosittelisin kysymään asiaa vaikka sähköpostilla jostain nintendon tukipalvelusta tai asiantuntevasta peliliikkeestä. Omia konsoliongelmia ja kysymyksiä olen ratkonut menestyksekkäästi Puolenkuun Pelien asiakaspalvelussa.

        Sen mitä pikaseen netistä sain kaivettua, niin se uuden id:n luominen vaatii nimenomaan tuon formatoinnin. Se poistaa laitteesta sen vanhan id:n ja pääset sitten luomaan uuden, tai laittamaan siihen ehkä sulla jo olemassaolevan id:n. Mulla esimerkiksi wii-u ja 3ds käyttävät samaa id:tä.

        http://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a_id/2221/~/how-to-set-up-a-nintendo-network-id

        Tutkin vähän asiaa ja en mene nyt ihan takuuseen mutta mitä jos poistaisin sen muistikortin ja sitten vasta formatoisin? Kun se seivi taitaa olla nimenomaa siihen korttiin tallennettu


      • hshsjjsjs
        jdduduudiskdd kirjoitti:

        Tutkin vähän asiaa ja en mene nyt ihan takuuseen mutta mitä jos poistaisin sen muistikortin ja sitten vasta formatoisin? Kun se seivi taitaa olla nimenomaa siihen korttiin tallennettu

        Siis poistaisin hetkeksi siitä laitteesta meinaan.


      • Hmm...
        hshsjjsjs kirjoitti:

        Siis poistaisin hetkeksi siitä laitteesta meinaan.

        Varmaa en osaa sanoa, mutta jos olet valmis ottamaan riskin, niin poista kortti, formatoi ja laita kortti sitte takasin.

        Ds pelit (ainakin osa?) taitaa vissiin tallentaa pelitiedot siihen itse pelikasettiin (on ollut lainapeleissä vanhoja tallennuksia jo olemassa, vaikka en omalla uudella koneellani ole niitä koskaan pelannut). Sitä en sitten tiedä, mitä kaikkea tietoa siinä koneen muistikortissa on, eli jos siinä on juurikin nuo profiilitiedot ja poistat kortin formatoinnin ajaksi, niin silloinhan formatointi ei auta mitään. Johonkin muistiinhan se pelaajaprofiilikin jää talteen.

        Jos sulla on se peli (jonka tallennuksia haluat varjella) ihan pelikasettina, niin kokeile sitä vaikka jonkun kaverin laitteessa, jolla ei ole koskaan pelattu tuota peliä. Jos silläkin laitteella löytyy sun omat tallennustiedot, niin sitten ne pitäisi olla siinä pelikasetissa itessään, eikä laitteen muistissa. Näin veikkaisin.


      • ...
        Hmm... kirjoitti:

        Varmaa en osaa sanoa, mutta jos olet valmis ottamaan riskin, niin poista kortti, formatoi ja laita kortti sitte takasin.

        Ds pelit (ainakin osa?) taitaa vissiin tallentaa pelitiedot siihen itse pelikasettiin (on ollut lainapeleissä vanhoja tallennuksia jo olemassa, vaikka en omalla uudella koneellani ole niitä koskaan pelannut). Sitä en sitten tiedä, mitä kaikkea tietoa siinä koneen muistikortissa on, eli jos siinä on juurikin nuo profiilitiedot ja poistat kortin formatoinnin ajaksi, niin silloinhan formatointi ei auta mitään. Johonkin muistiinhan se pelaajaprofiilikin jää talteen.

        Jos sulla on se peli (jonka tallennuksia haluat varjella) ihan pelikasettina, niin kokeile sitä vaikka jonkun kaverin laitteessa, jolla ei ole koskaan pelattu tuota peliä. Jos silläkin laitteella löytyy sun omat tallennustiedot, niin sitten ne pitäisi olla siinä pelikasetissa itessään, eikä laitteen muistissa. Näin veikkaisin.

        Se vielä tarkennuksena, että nuo mun lainapelit on olleet ds pelejä, eikä 3ds pelejä. Mulla ei ole mitään tietoa siitä, siirtyykö 3ds pelien tallennustiedot pelikasetin mukana koneesta toiseen vai ei. Enkä tiedä myöskään sitä, onko pelikasetissa todella tallennettuna pelitietoa, vaiko vaan tieto siitä, että joku on joskus tallentanut sitä peliä jollain toisella vehkeellä. En ole koskaan kokeillut pelata sellasesta vanhasta tallennuksesta, vaan tehnyt aina uuden ja oman.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe