Taas yksinäinen lauantai :(

ainayksinhki

En ymmärrä miksi minulla ei ole ystäviä..edes yksi ystävä, kenen kanssa voisi lauantaisin tehdä jotain :(.

Istun jälleen kerran yksin kotona, juon drinksuja, kuuntelen musaa, lauleskelen..odottaen, toivoen, että joku vastaisi mun facebook kyselyyn ja olis lähdössä/pyytäis mukaan ulos..

Oon 30v, parisuhteessa, ei lapsia..mies aina lauantai-iltaisin töissä. Joskus harvoin pikkusiskoni ottaa mut (varmaan säälistä) mukaan lauantaimenoihin. Sen kaverit varmaan ihmettelee et miks mä aina ängen mukaan..noloo.

Alan ymmärtämään miksi monet ryypiskelee kotona yksin..koska ei ole ystäviä joiden kanssa voisi tehdä jotain :(.

Asun Helsingissä jossa AINA pitäis löytyä jotain häppeninkiä, mutta kun en halua yksin mennä :(.

Sieluntovereita?

10

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täs mun vinkki

      En ole sieluntoverisi, mutta mene menoon mukaan hkdin ja ota tavoitteeksi tutustua uusiin ihmisiin. Tutustu myös naapureihisi ja työkavereihin. Onko miehelläsi kavereita joihin voisit tutustua? Yritä olla aktiivinen äläkä jää kotiin juomaan se ei auta ollenkaan. Tsemppii sulle!

    • ystävätön-gsel

      Täällä on yksi kaltaisesi! Tiedän niin hyvin tuon tunteen, itse olen vieläpä sinkku joten lisää yksinäisyyttä.

      Olisiko mahdoton ajatus meidän tutustua? Olen Hämeenlinnan läheltä, kylläkin 6-vuotta sinua nuorempi, mutta itse en ainakaan koe ikää esteenä ystävyydelle? Löytyy auto joten väli ei ole este.

      Laita sähköpostiosoitetta tms. mikäli sinulle vois kirjottaa?

      • lyyli67

        Et ole todellakaan yksin meitä sinun kaltaisia on lukuisia. Olen myös parisuhteessa. Mies tekee aina iltavuoroa. Viikonloput lapsiensa kanssa joka toinen viikonloppu ja sitten joka toinen hänellä ne omat menot. Minä yritän mennä ja keksiä keksimällä tekemistä mutta kun ei yksin ole kiva mennä. Ei ole kuin yksi kaveri ja hän on minua yli kaksi kymmentä vuotta nuorempi kun itse olen kohta viisikymmentä. Kyllä ahdistaa kun ei ole ystävää jolle purkaa sielun syvimpiä murheita.


    • Ninahelena

      Heippa! Täällä myös yksi jolla samankaltainen tilanne... :/
      Oon 23v ja Hämeenlinnasta.

    • Pelana88

      Heippa,

      minä voisin ainakin lähteä kanssasi jonnekin vaikkapa sitten lauantai menoihin:)
      Mieheni on paljon työmatkaoilla ja minäkin kärsin seuran -ja tekemisen puutteesta,

      jos haluat tutustua laita vaikka meiliä minulle

      [email protected]

    • mizchie

      ei nyt ihan sama tilanne mut nyt tulossa tylsä lauantai ja tykkään bilettää enkä viitsi oikeen seuraani tuputtakaa taas kavereille kun heilläkin omia kavereitaan. Ite oon koht 28v nainen, naimissa, Helsingistä ja ei lapsia. Mies menos viel tänän viikonloppuna mökkeilee joten yksin kai himas ja kaveri perui tän viikonlopun... michie at suomi24.fi

    • yksinäinen absolutis

      Jos saan antaa muutamia neuvoja niin ne drinkit eivät ainakaan paranna tilannetta, päinvastoin pahentavat entisestään. Ymmärrän hyvin että monikaan ei halua kulkea sellaisen kanssa joka örveltää kännissä. Koita hyvä ihminen ymmärtää että viina ei ole ratkaisu onnelmiin. Jos jatkat samaan malliin niin pahimmassa tapauksessa tuhoat parisuhteesikin. Elikkä voisit aloittaa siitä että pistät korkin kiinni. Ei millään pahalla vaan ihan sinun omaksi parhaaksi.

    • mies 34.

      Asun hesassa, olen yksin, sinkku ja en ryypiskele. Tylsää on kun en jaksa aina ryypätä kun kaverit taas ryyppäää aina.

    • Nainen%

      Moi!
      Olen 32v. samassa elämäntialnteessa kuin sinäkin ja olisi tosiaan mukava tutustua.
      Asun myös Helsingissä. Voitko kirjoittaa pian osoitteeseen: [email protected]

    • äsd

      Et ole yksin näin tää menee.
      Jengi käy baareissa. Ja menee kotiin nukkumaan.
      Ja aamul selittää et kävin pparilla.
      Tsemppiä tällaista tää suomalaisuus on.
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe