Kassatyttö

vastatkaa joku

Mitä voin sanoa miehelle, "moi" tai "päivää" lisäksi? Miehestä tiedetään se, että on komea, ei sormusta, ei koskaan naisen kanssa kaupassa ainakaan.. Pukeutuu hyvin ja ostaa hyviä ruokia. öööhh... en keksi enempää, urheilullinen, hyvä kroppa. Kassan valitsee suoraan siitä missä on lyhin jono, ei hakeudu ainakaan läpinäkyvästi öööh. no vaikka mun kassalle. Ok. on kevät, vähä hormoonit hyrrää jne. mut en osaa sanoa mitää järkevää. Kysynkö vaan et mihin kapakkaan se on menossa viikonloppuna, salille tms.? En voi kysyy töissä oikein keltään, koska muutkin kyttää sitä varmaan.

15

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 23v

      Kirjota vaikka lappu valmiiks, jossa on numeros ja anna kuitin mukana.
      Voit samalla kysyy lähteeko kahville/baariin jokupäivä/ viikonloppuna tai jtn.
      Jos oot rohkee, ni iske vaikka silmää ja hymyile. :)
      Siinähän sitä voi sitten kahvilla/baaris jutella kaikkee ja tutustuu.

      Oon aika huono keksimään tikusta asiaa, niin ettei se olis liian läpinäkyvää, joten itse kysyisin tollain suoraan.

      Mutta olis kyl kiva jos joskus joku kiva myyjä alkais rupatteleen tai pyytäis ulos, mutta eipä nuo naiset koskaan sitä alotetta tee... :(

      • .......

        Aikuiset ei laittele tuntemattomille ihastuksille mitään lappuja. Jos ei suoraan uskalla kysyä, niin sitten jättää ne laputkin kirjoittamatta.

        Mutta aloittajalle neuvoksi, niin ihan mitä vaan voit sanoa, vähän small talkia, kunhan jotain muutakin puhut kuin moi, niin ehkä mieskin tajuaa että olet kiinnostunut tai jatkaa juttelua. Jos rohkeus riittää, niin voit suoraankin vihjata jotain, mutta sano nyt edes jotain muuta kuin päivää tai moi, vaikka siitä iänikuisesta säästä, että onpa kiva kun aurinko alkanut paistamaan.


      • Mies 23v
        ....... kirjoitti:

        Aikuiset ei laittele tuntemattomille ihastuksille mitään lappuja. Jos ei suoraan uskalla kysyä, niin sitten jättää ne laputkin kirjoittamatta.

        Mutta aloittajalle neuvoksi, niin ihan mitä vaan voit sanoa, vähän small talkia, kunhan jotain muutakin puhut kuin moi, niin ehkä mieskin tajuaa että olet kiinnostunut tai jatkaa juttelua. Jos rohkeus riittää, niin voit suoraankin vihjata jotain, mutta sano nyt edes jotain muuta kuin päivää tai moi, vaikka siitä iänikuisesta säästä, että onpa kiva kun aurinko alkanut paistamaan.

        Ja miksihän ei voi lappua laittaa, koska on "aikuinen"?
        Taidat olla niitä suvaitsemattomia ihmisiä, jotka näkevät kaiken mustana ja valkoisena. "On vain yksi oikea tapa."

        Kassalla kun ei voi jäädä pälisemään niitä näitä, kun myyjä on töissä.
        Itseäni asiakkaana kyllä alkaa vituttamaan, jos joku äijä jää siihen eteen jutteleen paskaa ja varmastikaan myyjäkään tästä pidä, kun asiakkaita jonossa odottamassa.
        Ja aina ei voi osua sopivaan aikaan, ettei olisi muita asiakkaita.
        Helpompi se lappu antaa ja päästä jo vaikka seuraavana viikonloppuna jutusteleen ilman häiriöitä. Eikä siinä lapussa tarvitse lukea muuta kuin oma nimi ja numero. Sanoo siinä lapun antamisen yhteydessä, että lähetkö kahville yms.
        Eikä siinä aina tarvitse olla "järkevää syytä", että haluaa tutustua.


      • ......
        Mies 23v kirjoitti:

        Ja miksihän ei voi lappua laittaa, koska on "aikuinen"?
        Taidat olla niitä suvaitsemattomia ihmisiä, jotka näkevät kaiken mustana ja valkoisena. "On vain yksi oikea tapa."

        Kassalla kun ei voi jäädä pälisemään niitä näitä, kun myyjä on töissä.
        Itseäni asiakkaana kyllä alkaa vituttamaan, jos joku äijä jää siihen eteen jutteleen paskaa ja varmastikaan myyjäkään tästä pidä, kun asiakkaita jonossa odottamassa.
        Ja aina ei voi osua sopivaan aikaan, ettei olisi muita asiakkaita.
        Helpompi se lappu antaa ja päästä jo vaikka seuraavana viikonloppuna jutusteleen ilman häiriöitä. Eikä siinä lapussa tarvitse lukea muuta kuin oma nimi ja numero. Sanoo siinä lapun antamisen yhteydessä, että lähetkö kahville yms.
        Eikä siinä aina tarvitse olla "järkevää syytä", että haluaa tutustua.

        Voi lapsi rakas. Ymmärrän, että sinä ujona neitsytpoikana haluat, että sinulle laitellaan lappuja, mutta ei se siitä yhtään vähemmän noloa tee. Paljon paremman vaikutelman aloittaja antaa kun avaa suunsa eikä ole pelkuri sinun laillasi. Jos jonoa on, niin small talkin voi jättää ihan lyhyeenkin, kunhan siitä jää hyvä fiilis molemmille ja sitten paremman tilaisuuden tullen voi niistä treffeistäkin sopia. Jos ihan kylmiltään pyytää treffeille, vaikka ei ole edes mitään small talkia heittäneet, niin helposti antaa niin ujon ja epätoivoisen vaikutelman itsestään, että harva siitä innostuu.


      • Mies 23v
        ...... kirjoitti:

        Voi lapsi rakas. Ymmärrän, että sinä ujona neitsytpoikana haluat, että sinulle laitellaan lappuja, mutta ei se siitä yhtään vähemmän noloa tee. Paljon paremman vaikutelman aloittaja antaa kun avaa suunsa eikä ole pelkuri sinun laillasi. Jos jonoa on, niin small talkin voi jättää ihan lyhyeenkin, kunhan siitä jää hyvä fiilis molemmille ja sitten paremman tilaisuuden tullen voi niistä treffeistäkin sopia. Jos ihan kylmiltään pyytää treffeille, vaikka ei ole edes mitään small talkia heittäneet, niin helposti antaa niin ujon ja epätoivoisen vaikutelman itsestään, että harva siitä innostuu.

        Haha. :) neitsytpoikahan minä.
        Olen kerran antanut lapulla numeroni kassatytölle ja sanoin, että soittele.
        (Jonoa oli paljon.)
        Soitti heti samana päivänä ja sovimme treffit.
        Sanokin vielä, että kiva kun annoit lapun, sai aikaa miettiä.
        hän 18v, minä silloin 21v. Ja ei, en ole neitsyt. Seurusteltiin vuoden, mutta oltiin loppuen lopuksi aika erilaisia ja päätettiin jatkaa eriteitä.
        Sinun on varmaan vaikea ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia.
        Miehissä ja naisissa. Itse pidän enemmän hiljaisemmista tytöistä, kuin kovaäänisistä bilehileistä, joista sinä vaikutat olevan kiinnostunut.
        ("Miehinen mies kun olet")
        Nämä hiljaiset, eivät välttämättä pidä sinun tavastasi toimia,
        voivat kokea ahdistavaksi, kun ovat asiakaspalvelu työssä ja pitäisi pakit antaa päin näköä siinä muiden asiakkaiden kuullessa.
        (olettaen, ettei natsaakaan.)
        Voisit sinäkin ottaa muut ihmiset huomioon ja lopettaa tuon musta/valkoisen ajattelutapasi. Se miten sinä asiat näet, ei ole absoluuttinen totuus ja miten asioiden kuuluisi olla.


      • Mies 23v
        Mies 23v kirjoitti:

        Haha. :) neitsytpoikahan minä.
        Olen kerran antanut lapulla numeroni kassatytölle ja sanoin, että soittele.
        (Jonoa oli paljon.)
        Soitti heti samana päivänä ja sovimme treffit.
        Sanokin vielä, että kiva kun annoit lapun, sai aikaa miettiä.
        hän 18v, minä silloin 21v. Ja ei, en ole neitsyt. Seurusteltiin vuoden, mutta oltiin loppuen lopuksi aika erilaisia ja päätettiin jatkaa eriteitä.
        Sinun on varmaan vaikea ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia.
        Miehissä ja naisissa. Itse pidän enemmän hiljaisemmista tytöistä, kuin kovaäänisistä bilehileistä, joista sinä vaikutat olevan kiinnostunut.
        ("Miehinen mies kun olet")
        Nämä hiljaiset, eivät välttämättä pidä sinun tavastasi toimia,
        voivat kokea ahdistavaksi, kun ovat asiakaspalvelu työssä ja pitäisi pakit antaa päin näköä siinä muiden asiakkaiden kuullessa.
        (olettaen, ettei natsaakaan.)
        Voisit sinäkin ottaa muut ihmiset huomioon ja lopettaa tuon musta/valkoisen ajattelutapasi. Se miten sinä asiat näet, ei ole absoluuttinen totuus ja miten asioiden kuuluisi olla.

        Mutta tosiaan, ei haittaisi vaikka myyjä alkaisi rupattelemaankin, mutta jossain välissä ne numerotkin pitää vaihtaa, jos haluaa yhteyksissä olla.
        Eli lappuun tai kännykkään numero.
        Mutta noista kun täytyy valita, niin on huomioitava muutkin asiakkaat.
        Eli kyllä se siihen lappuun kallistuu joka tapauksessa, nopeampi antaa.
        Ja en itse tarvitse mitään rupatteluja väliin, se ei ole edellytys, että voi olla kiinnostunut. Rupatella voi treffeilläkin, jäi se sitten viimeiseksi tai ei. :)


      • .............
        Mies 23v kirjoitti:

        Haha. :) neitsytpoikahan minä.
        Olen kerran antanut lapulla numeroni kassatytölle ja sanoin, että soittele.
        (Jonoa oli paljon.)
        Soitti heti samana päivänä ja sovimme treffit.
        Sanokin vielä, että kiva kun annoit lapun, sai aikaa miettiä.
        hän 18v, minä silloin 21v. Ja ei, en ole neitsyt. Seurusteltiin vuoden, mutta oltiin loppuen lopuksi aika erilaisia ja päätettiin jatkaa eriteitä.
        Sinun on varmaan vaikea ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia.
        Miehissä ja naisissa. Itse pidän enemmän hiljaisemmista tytöistä, kuin kovaäänisistä bilehileistä, joista sinä vaikutat olevan kiinnostunut.
        ("Miehinen mies kun olet")
        Nämä hiljaiset, eivät välttämättä pidä sinun tavastasi toimia,
        voivat kokea ahdistavaksi, kun ovat asiakaspalvelu työssä ja pitäisi pakit antaa päin näköä siinä muiden asiakkaiden kuullessa.
        (olettaen, ettei natsaakaan.)
        Voisit sinäkin ottaa muut ihmiset huomioon ja lopettaa tuon musta/valkoisen ajattelutapasi. Se miten sinä asiat näet, ei ole absoluuttinen totuus ja miten asioiden kuuluisi olla.

        Enpä tiedä auttaako sinua lapun saaminen kun luetun ymmärtäminen on noin heikolla pohjalla. Missään kohtaan en ole väittänyt pitäväni bilehileistä tai olevani "miehinen mies". Sanoin myöskin, että small talkia kannattaa harrastaa ennen kuin mitään ehdottelee. Kyllä se ihailijakirjeen saaminen joltain täysin tuntemattomalta kylmiltään on monesta varmasti ahdistavampaa kuin treffipyyntö sellaiselta, jonka kanssa on jo aiemmin jotain jutellut niitä näitä. Voihan se lappujen vaihtokin toimia 18-vuotiaiden ja sitä nuorempien maailmassa.


      • salimies
        ...... kirjoitti:

        Voi lapsi rakas. Ymmärrän, että sinä ujona neitsytpoikana haluat, että sinulle laitellaan lappuja, mutta ei se siitä yhtään vähemmän noloa tee. Paljon paremman vaikutelman aloittaja antaa kun avaa suunsa eikä ole pelkuri sinun laillasi. Jos jonoa on, niin small talkin voi jättää ihan lyhyeenkin, kunhan siitä jää hyvä fiilis molemmille ja sitten paremman tilaisuuden tullen voi niistä treffeistäkin sopia. Jos ihan kylmiltään pyytää treffeille, vaikka ei ole edes mitään small talkia heittäneet, niin helposti antaa niin ujon ja epätoivoisen vaikutelman itsestään, että harva siitä innostuu.

        Aikas jännä. Minä sain kuntosalilla naiselta lapun, että on kiinnostunut minusta ja, että voisiko soitella hänelle. Minun mielestä toimi oikein hyvin :)

        Mutta ei visiin olla kumpikaan sitten riittävän aikuisia, hän yli 30v ja minä yli 40v. Mutta onneksi tässä on vielä aikaa kasvaa aikuiseksi.


    • lappu

      Laput on mukavia, sujautappa kuitin mukana seuraavan kerran.

    • Hallawei

      Lapun luulisi toimivan, jos tyyppi on vähääkään kiinnostunut. Itselle joku tyttö lykkäsi lapun takataskuun tanssilattialla. Tiesin kyllä heti lapun löydettyäni keneltä se oli. Ei siitä mitään suurta romanssia syntynyt, muttei kyllä mitää negatiivisiakaan fiiliksiä tullut.

      .....-hepun trollilogiikka kannattanee jättää omaan arvoonsa.

    • tuntomerkit

      Niin, olen minäkin teitä katsellut silleen mutta kun teitä kassatyttöjä on niin monta ja monessa eri kaupassa niin en voi tietää kuka heistä olet.

      Ei tarvitse sanoa mitään järkevää vaan jotain mistä tajuaa, että nyt halutaan ehkä muutakin kuin periä maksu. Siihen saakka saatte minun puolestani tehdä työnne rauhassa.

    • ujo miesasiakas..

      Heh, tämä alkoi naurattamaan: " Miehestä tiedetään se, että on komea, ei sormusta, ei koskaan naisen kanssa kaupassa ainakaan.. Pukeutuu hyvin ja ostaa hyviä ruokia."

      Eli juuri kuin minä, no ainakin muut paitsi komeuden tietää vain katsoja :D, mutta alkoi mietityttämään että ajatteleeko ja jutteleeko ne kaupan naiset tosiaan tuolleensa asiakkaasta?

      Käyn töiden jälkeen lähikaupassa asioimassa ja en viitsi siksi alkaa iskemään sieltä ketään kassanaista, koska jos se menisi mönkään niin sitten pitäisi käydä etäämpänä kaupassa.

    • Ville Erkk

      Suosittelen kanssa lappua. Miesten kanssa on se helppoa, että ei ole mahdollista tehdä virhettä aloitteen tekemisessä, kunhan sanot selvästi. Jos jätä asian epäselväksi, ja vastausta ei tule, niin vika ei ole välttämättä siinä, ettei mies haluaisi aloittaa suhdetta kanssasi, vaan siinä, että ehkä viestisi oli vain liian epäselvä. Panosta siis viestin selkeyteen. Kysy treffeille. Se ei jätä tilannetta epäselväksi.

      Naiset yleensä pitävät epäselvistä viesteistä. Itseltänikin on lähes jäänyt tämän takia suhde aloittamatta. Onneksi nainen kuitenkin jatkoi ponnistelujaan, kunnes sai vastauksen. Kun saat vastauksen "kyllä" tai "ei", niin voit lopettaa. Muutoin olet ehkä ollut liian salamyhkäinen.

      Kyllä se naisiinkin toimii ihan samalla tavalla, mutta joskut naiset vaativat hieman ihmeellisia keinoja suhteen aloittamiseen. Tosin nämä naiset eivät yleensä ole kuin seksisuhteen arvoisia. Joten jos seksisuhde haussa, niin tämä suositus ei päde naisiin. Miehiin se pätee silti.

      • Ville Erkk

        Niin sanotaan vielä lisäyksenä, että olen itse koittanut tätä myös naiseen. Annoin bussissa käyntikorttini ja sanoin perään, että soittele tai pistä viestiä jos kiinnostaa. No tulihan sitä viestiä. Sovittiin jopa treffit. Treffipäivänä hän ilmoitti että hänellä on poikaystävä, joten se vähän latisti kyllä lopputulosta, mutta sanotaan nyt näin että lappu on hyvä metodi.

        Itse olin kyllä 100 %:n varma kyllä tuossa vaiheessa että nainen on nähnyt minut useamminkin ja muistaa minut varmasti. Yhtenä edellisenä kertana istuin hänen viereensä ja n. 5 minuutin välein katsoimme suoraan toisiamme silmiin minuutin ajan. Olin niin ujo etten osannut kuitenkaan sanoa suoraan mitään :D No en kuitenkaan liian ujo tuohon :) Tilanne oli siis aika selvä.

        Tosin kyllä se kaupan kassalla onnistuu, vaikka tilanne ei ole noin selvä. Jos on vakioasiakas, niin asiakas kyllä varmasti muistaa myyjät, ja pystyy tekemään sitten valistuneen päätöksen siitä mitä vastaa lappuun. En tiedä muistaako myyjät asiakkaita, koska ei ole kokemusta sen puoleisesta toiminnasta. Luulisin että muistaa ainakin itseä kiinnostavat vakioasiakkaat, joten kai se asiakkaaltakin onnistuu... ehkä vain vähän suurempi kynnys, koska lappua ei voi vain vaivihkaa laittaa kuitin kanssa kouraan :)


      • gsdgsd2
        Ville Erkk kirjoitti:

        Niin sanotaan vielä lisäyksenä, että olen itse koittanut tätä myös naiseen. Annoin bussissa käyntikorttini ja sanoin perään, että soittele tai pistä viestiä jos kiinnostaa. No tulihan sitä viestiä. Sovittiin jopa treffit. Treffipäivänä hän ilmoitti että hänellä on poikaystävä, joten se vähän latisti kyllä lopputulosta, mutta sanotaan nyt näin että lappu on hyvä metodi.

        Itse olin kyllä 100 %:n varma kyllä tuossa vaiheessa että nainen on nähnyt minut useamminkin ja muistaa minut varmasti. Yhtenä edellisenä kertana istuin hänen viereensä ja n. 5 minuutin välein katsoimme suoraan toisiamme silmiin minuutin ajan. Olin niin ujo etten osannut kuitenkaan sanoa suoraan mitään :D No en kuitenkaan liian ujo tuohon :) Tilanne oli siis aika selvä.

        Tosin kyllä se kaupan kassalla onnistuu, vaikka tilanne ei ole noin selvä. Jos on vakioasiakas, niin asiakas kyllä varmasti muistaa myyjät, ja pystyy tekemään sitten valistuneen päätöksen siitä mitä vastaa lappuun. En tiedä muistaako myyjät asiakkaita, koska ei ole kokemusta sen puoleisesta toiminnasta. Luulisin että muistaa ainakin itseä kiinnostavat vakioasiakkaat, joten kai se asiakkaaltakin onnistuu... ehkä vain vähän suurempi kynnys, koska lappua ei voi vain vaivihkaa laittaa kuitin kanssa kouraan :)

        aloin vähän ihmettelemään että miksi ihmeessä varattu nainen sopisi treffit ventovieraan miehen kanssa jolta saanut lappusen? Ja missä vaiheessa tämä paljasti statuksensa, kun oli vähän keritty tutustua ja kenties et ollutkaan sellainen kun muija toivoi? Että lähti treffeillä vähänkuin "mitäs jos ruoho on vihreämpää..."-asenteella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe