En esiinny muilla nimimerkeillä

dan hedberg

Aito Israelsson. Epäilit minun olevan tuo joka kanssasi väittelee. En todellakaan ole hän. En esiinny muuna.
En osaa hepreaa, mutta olen kiitollinen siitä kun olet vastannut minulle usein asiallisesti. Minä haluan käyvä vain asiallista keskustelua ja yleensä se on ollut kieliapua. Miksi olisin ilkeä ihmiselle joka on asiallinen minulle. Minua kiinnostaa kovasti VT ja luen sitä paljon, mutta silloin tällöin tuntuu kuin käännökset eivät olisi kovin täsmällisiä joissain kohdin.
Olen jo kohtalaisen iäkäs ihminen enkä käy täällä ilkeilemässä kenellekkään.
Kunnioittaen dan hedberg.

26

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki tietää

      Ei epäaito sitä oikeasti ole ajatellut,kunhan vain trollaa tapansa mukaan. Eihän hän mistään asialisesti kykene keskustelemaan.

    • vai mikä

      Oletko romani

      • älä ole utelias

        Mitä se sulle kuuluu. Ei täällä ole hyvä kertoa liikoja itsestään.


      • Ei täällä ole hyvä
        älä ole utelias kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu. Ei täällä ole hyvä kertoa liikoja itsestään.

        kertoa mitään itsestään.


      • totta puhut
        Ei täällä ole hyvä kirjoitti:

        kertoa mitään itsestään.

        Plussa sulle.


      • menkööt omalle sait
        totta puhut kirjoitti:

        Plussa sulle.

        ei tämä ole romanien saitti vaan juutalaisten, itsekontrollia kiitos romanit, eikä hedbergejä ole muissa kuin romaneissa


      • 10+3
        menkööt omalle sait kirjoitti:

        ei tämä ole romanien saitti vaan juutalaisten, itsekontrollia kiitos romanit, eikä hedbergejä ole muissa kuin romaneissa

        tyhmä kommentti sinulla, olet varmaan kristitty.


      • aito israelson
        menkööt omalle sait kirjoitti:

        ei tämä ole romanien saitti vaan juutalaisten, itsekontrollia kiitos romanit, eikä hedbergejä ole muissa kuin romaneissa

        Tämä on kaikille avoin palsta, vain aihe on rajattu .
        Nikkiä vaihtava trolli tuossa nikillä "menkööt omalle sait" kirjoittaa noin voidakseen kohta uudella nikillä ilmoittaa että juutalaiset eivät muka halua tänne romaneja.


    • lopeta kyselysi

      Onneksi aito israelsonkin tajusi ettet ole juutalainen

      • 14+12

        Olen huomannut, että aloittaja on kysynyt aikaisemminkin ja kiitellyt kun on saanut vastauksen.

        En näe mitään syytä, miksi häntä pitäisi loukata.


    • 14+12

      Muista ketjuista päätellen, taisin edehtyä.

      Nollataan edellinen kommentti.

    • erittäin outoa

      Joo, on kyllä pakko ihmetellä miksi aloittajan tekemään aloitukseen koskien käännöksiä tulee niin paljon trollausviestejä ja vihamielistä kirjoittelua. Ovatko romanit juutalaisille joku vihan kohde vai mistä tämä johtuu? Nimi Hedberg ei toki ole vain romanien käytössä, kyllä se istuu kenelle vaan.

      • aito isralseon

        Jaha tässä se jo onkin. Trolli kirjoittaa älyttömyyksiä ja saa kiksit kun tulee hetken kuluttua ja syyttää omasta kirjoituksestaan juutalaisia.


      • et silleen
        aito isralseon kirjoitti:

        Jaha tässä se jo onkin. Trolli kirjoittaa älyttömyyksiä ja saa kiksit kun tulee hetken kuluttua ja syyttää omasta kirjoituksestaan juutalaisia.

        "Jaha tässä se jo onkin"

        Olet kyllä täysin pihalla niin tässä kuin useimmissa muissakin asioissa. Siksi tekisit viisaasti kun antaisit tilaa jollekin jolla on kaikki kynttilät menorassa.


    • 15+8

      " En esiinny muilla nimimerkeillä...? "

      No, miksi sitten esiinnyt ?

    • dan hedberg

      Pyydän anteeksi jos olen tietämättäni loukannut jotain teistä. En arvannut miksi asialliseen kysymykseeni suhtaudutaan näin. Se nähdään pahana.
      Olen käsittänyt väärin mistä täällä saa kirjoittaa.
      Poistun täältä jos se rauhoittaisi tilanteen. Olen jo noin 70v enkä halua näillä pienillä pyynnöilläni enää aiheuttaa ihmisten keskeistä erimielisyyttä.

      • Jisreel

        Ei kannata pahoittaa mieltään, koska tällaista meno on täällä.
        Ihmettelen vain miksi asialisillakin on noin heikko päättelykyky siitä kuka mitäkin kirjoittaa.
        Nooan poika taisi olla ainoa joka ei sinua sekoittanut riitaan.
        Ikävää tällainen, mutta tämä näkyy vain pahenevan


    • Tervemenoa

      Teit hyvän valinnan hedberg, ei kieliongelmasi kuulu juutalaisuuteen. Niitä varten on eri saitti. Hyvää matkaa!!!!!!!!!

      • mee ite

        Viestisi on asiaton, se on henkilökommentointia ja kirjoittajaan hyökkäävää. Miksi et keskustele ipalstan aiheesta, vai onko se liian vaikeaa?


      • Tervemenoa
        mee ite kirjoitti:

        Viestisi on asiaton, se on henkilökommentointia ja kirjoittajaan hyökkäävää. Miksi et keskustele ipalstan aiheesta, vai onko se liian vaikeaa?

        Tämän aloituksen aihe on dan hedberg etkö sitä tajua trolli. Siksi kommenttini ei ole asiaton vaan oikea. Hän ei kuulu juutalaisuuteen.


      • menoa itelles vaan
        Tervemenoa kirjoitti:

        Tämän aloituksen aihe on dan hedberg etkö sitä tajua trolli. Siksi kommenttini ei ole asiaton vaan oikea. Hän ei kuulu juutalaisuuteen.

        Tarkoitit varmaan itseäsi kun kirjoitit trollista. Tiedäthän, että trollaukselle on nykyään ihan oma palstakin. Mitäs jos menisit vaikka käymään siellä.


    • tätäkö on juutalaisu

      Eipä ole "aito-israelsson" pyytänyt anteeksi syytöksiään. Sitä on turha odottaa ihmiseltä joka on aina oikeassa. ei täällä ole muut suosittuja kuin he jotka pilkkaa Jeesusta. Se tämän palstan varsinainen sisältö ja tarkoitus näkyy olevan.
      Sinä dh et kyllä sanallakaan ole viitannut häneen mutta et huomannut varmistaa selustaasi ja haukkua Jeesusta.

      • Palstan aihe?

        Ei tarvitse,koska Jeesuksen nimissä trollaavat tekevät sen paljon tehokkaammin.


      • trollin tunnistaja
        Palstan aihe? kirjoitti:

        Ei tarvitse,koska Jeesuksen nimissä trollaavat tekevät sen paljon tehokkaammin.

        Taisit vastata väärään viestiin, trolli.


    • Amandax

      Tähän samaan yksi ihan sivuasia, että aika sekavaa on kun tällä foorumilla on kahdella kirjoittajalla melkein sama nimimerkki, toinen on Totuusvoittaaaina ja toinen on Totuusonvoittaja. Ei se välttämättä kyllä muita sekoita, eikä sinänsä minulle kuulu kenenkään nimimerkit ja itsekin varmaan kirjoitan tosi epäselvästi välillä. Että sitä vaan kun toinen näistä kirjoittajista on juutalainen, kun on se Israelin lippu ja toinen taas on kristinuskoinen, kun on risti siinä. Että on vähän vaikea seurata varsinkin kun he kirjoittavat välillä jotain samaa asiaa, eikä saa selvää liittyykö joku juttu juutalaisuuteen vai mihin. Tai sitten olen vain tyhmä enkä tajua. Enkä halua loukata tällä nyt ketään.

      • Amandax

        Luin uudestaan yhtä keskusteluketjua ja tuli nyt mieleen että onko kyseessä yksi ja sama henkilö eli onko koko juttu esim. jotain foorumin yhteistä huumoria? Voisiko joku kertoa kun ihmettelen aika paljon joitakin kirjoituksia täällä. Että joistakin ketjuista ei saa oikein selvää niiden asiasta ja siitä mihin uskontoon mikäkin liittyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe