Vaimon vaihtoehdot

Libre

Onko täällä palstalle ketään sellaista vaimoa, jonka mies olisi pitkän liiton jälkeen palavasti rakastunut toiseen, muttei silti halua erota vaimostaan. Kaipaan siis sellaisen ihmisen kommentteja, joka on antanut miehen rakastaa, ja miten on käynyt?

a) Paloiko kiihkeä suhde loppuun ja jatkuiko yhteiselo onnellisena?
b) Paloiko kiihkeä suhde loppuun ja jatkuiko yhteiselo katkerana?
c) Paloiko kiihkeä suhde sekä vaimo loppuun?
d) Jatkuuko kiihkeä suhde, kunnes kuolema teidät kolme erottaa?
e) Jatkuuko kiihkeä suhde ja vaimo hankki oman suhteen?

173

5992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amoriana

      Ei ihan, mutta näin:

      - Miehen kiihkeä suhde paloi todella nopeasti loppuun, kun muuttivat yhteen, minä jatkoin pettymyksen jälkeen elämääni ja löysin uuden onnen ja minun uusi suhteeni on ihana ja loistava.....
      - Mies vonkasi takaisin ja katui kovasti, mutta en edes harkinnut...mies siis ei olisi halunnut erota vaan sanoi tähän tyyliin: etkö voisi odottaa minua ja katsoa miten tässä käy....voi ristus!
      - Hän on nyt yksin ja onneton,minä olen onnellinen.En ole enää katkera enkä vihainen vaan iloinen siitä että hän teki sen että näin millainen pystyynkuollut suhteemme oli oikeasti!
      - hauskinta tässä on se että mies on ihan sairaan mustasukkainen uudestani ja on jopa sanonut että tein väärin,haukkunut kevytkenkäiseksi, yrittänyt mustamaalata sululaisille :)
      - en tiedä rakastuiko mieheni alunperin toiseen- luulen vaan että hullaantui viidenkympin villityksessä

      • naismainen "mies"

        Ex miehesi oli maho lehmä. Oikein kunnon märehtijä.


      • riittää niitä

        Eikun vain menemään suhteesta, kyllä meressä kaloja riittää. Miksi tyytyä vain valittamaan kohtaloaan kun voi tehdä uuden valinnan...

        http://tinyurl.com/bvc8v6vc


      • gustavo_1987

        niin, tai näin aina voi löytää uuden puolison tai jatkaa vanhan puolison kanssa, myös ei se maailma siihen kaadu, vaikka erokin tulisi.......


      • gustavo_1987
        gustavo_1987 kirjoitti:

        niin, tai näin aina voi löytää uuden puolison tai jatkaa vanhan puolison kanssa, myös ei se maailma siihen kaadu, vaikka erokin tulisi.......

        niin ja tiedoksi, että nyt on sunnuntai ja huomenna on maanantai ja duunipäivä, no jospa polkasenkin polkupyörällä, sitten duuniin, kun linja autot ovat aina myöhässä. ei jaksa odotella koska linja auto tulee, kun siihen voi mennä jopa 45minuutia....kun auto on perillä........sama juttu on myös, duunista pois päin tultaessa, joten , jospa kuljenkin aika kesäkelillä polkupyörällä, liikunta kannattaa , ja tuo näin ollen positiivista ajattelua, vinkki mielessä kaikille, ketkä kulkeva linja autolla tai palvelu autolla, tai taksilla töihin...reipas kävely matkakin voi tehdä hyvää..


      • gustavo_1987
        gustavo_1987 kirjoitti:

        niin ja tiedoksi, että nyt on sunnuntai ja huomenna on maanantai ja duunipäivä, no jospa polkasenkin polkupyörällä, sitten duuniin, kun linja autot ovat aina myöhässä. ei jaksa odotella koska linja auto tulee, kun siihen voi mennä jopa 45minuutia....kun auto on perillä........sama juttu on myös, duunista pois päin tultaessa, joten , jospa kuljenkin aika kesäkelillä polkupyörällä, liikunta kannattaa , ja tuo näin ollen positiivista ajattelua, vinkki mielessä kaikille, ketkä kulkeva linja autolla tai palvelu autolla, tai taksilla töihin...reipas kävely matkakin voi tehdä hyvää..

        ai niin ja hyvää sunnuntaita, koska nyt ei lainkaan ole lauantai tai maanantai. päivä...


      • Olentodellaviisas
        riittää niitä kirjoitti:

        Eikun vain menemään suhteesta, kyllä meressä kaloja riittää. Miksi tyytyä vain valittamaan kohtaloaan kun voi tehdä uuden valinnan...

        http://tinyurl.com/bvc8v6vc

        Kukaan ei aijo tilata Seiskaa. Seiska on ihan paska lehti ja sita lukee vain roskavaki.

        Lisaksi teilla on todella halpamainen tapa mainostaa lehtia kaikenmaailman spammeilla ja roskaposteille. Kertoo hyvin firman laadusta.


      • Videoita aiheesta
        gustavo_1987 kirjoitti:

        ai niin ja hyvää sunnuntaita, koska nyt ei lainkaan ole lauantai tai maanantai. päivä...

        www.fasttubestream.com


      • Silmä silmästä...

        Mies munasi taukomme (josta en ollut tietoinen) aikana. Nyt olemme yhdessä, mutta en ole suinkaan unohtanut asiaa. Jos sopiva sauma tulee, teen hänelle saman ikävän tempun. Ja aion nauttia täysin rinnoin!


      • meillänäin

        Ikävää että katkeruus näkyy amorianan kirjoituksessa niin selvästi.

        Vahingoniloa tosin sanotaan aidommaiksi iloksi, mutta en itse aikuisena moista hehkuttaisi. Suhteen hoitaminen kuuluu molemmille.

        Hullaantuminen lienee kyseessä, eikä palava rakkaus myös aloittajan viestissä. Uudesta asiasta innostuminen voi auttaa sitä arjessa jaksamista, olla siis paremmalla tuulella kotona. Useinmiten toiseen ihmiseen hullaantuminen kestää vain lyhyenaikaa, ja itseasiassa sitä hullaantuu johonkin omaan mielikuvaan, joka haihtuu nopeasti. Tiedän että aloittajalla varmasti rankkaa. Toivonkin jaksamista. Toivon että asia ja vain herättää teidän suhteeen uuteen nousuun.


      • Wasalandia
        Silmä silmästä... kirjoitti:

        Mies munasi taukomme (josta en ollut tietoinen) aikana. Nyt olemme yhdessä, mutta en ole suinkaan unohtanut asiaa. Jos sopiva sauma tulee, teen hänelle saman ikävän tempun. Ja aion nauttia täysin rinnoin!

        Munasi tauon? Tauko on tauko, ja silloin ei voi munata.


    • näinkin

      Hmm.. tuostahan puuttuu selvästi yksi vaihtoehto

      f) Kiihkeä suhde jatkuu mutta vaimo ei palanut loppuun vaan haki eron ja jatkaa omaa elämäänsä eteenpäin.

      • onneton tyttö

        taidan epäillä, että suhteen poikki menoon,
        kun vaikka en ole kuin parisuhteessa, ja että emme vielä asu samassa talossa. niin nyt jo tuntuu pettymyksen tieltä. ukolla toimen nainen ollut jo 10v, vaikkka mun kaa ollut jo 2v. ja se tuntee olonsa onnelliseksi kun meidät kaksi. mutta minä taas onnettomaksi. ja nyt se toivoo että minulla olisi muitakin, eikä edes pahemmin viihdy luonani. muutenkin viime aikoina pyytänyt tekemään mahdottomia asioita. ja antaa ymmärtää että lopettaa parisuhteen, jos en tee sitä. ei pysty olemaan vierellä kuin toiset on. vakuuttaa että tekee samankaltaisia hommia, joista ei edes pidä, mutta tämä asia on jo paljon vakavempi asia. mutta ei se ymmärtänyt koko asiaa ollenkaan. muuten muka rakastaa täydellä teholla.


      • holeinone
        onneton tyttö kirjoitti:

        taidan epäillä, että suhteen poikki menoon,
        kun vaikka en ole kuin parisuhteessa, ja että emme vielä asu samassa talossa. niin nyt jo tuntuu pettymyksen tieltä. ukolla toimen nainen ollut jo 10v, vaikkka mun kaa ollut jo 2v. ja se tuntee olonsa onnelliseksi kun meidät kaksi. mutta minä taas onnettomaksi. ja nyt se toivoo että minulla olisi muitakin, eikä edes pahemmin viihdy luonani. muutenkin viime aikoina pyytänyt tekemään mahdottomia asioita. ja antaa ymmärtää että lopettaa parisuhteen, jos en tee sitä. ei pysty olemaan vierellä kuin toiset on. vakuuttaa että tekee samankaltaisia hommia, joista ei edes pidä, mutta tämä asia on jo paljon vakavempi asia. mutta ei se ymmärtänyt koko asiaa ollenkaan. muuten muka rakastaa täydellä teholla.

        Heheh..ukko pitää sua varareikänä. No eihän siinä mitään väärää. Mutta pettymään joudut.


    • Libre

      Amoriana - ONNEA! Mieheni on hoitanut jo muutaman vuoden 50-kriisiään suhteella, joka nyt sitten paljastui minulle. Samanlaista ehdotusta tulee: odota, katsotaan tuleeko tästä mitään. Odotellaan samalla, mitä tämä suhde tekee, sekin kun vaikuttaa mieheni valintoihin. Kirjoituksesi on balsamia haavoilleni: noinkin voisi siis käydä. Entä muilla?

      • Arken

        Amorina ja libre. Niin kävi meilläkin. Mies lähti kyllä itse toisen matkaan.

        "- hauskinta tässä on se että mies on ihan sairaan mustasukkainen uudestani ja on jopa sanonut että tein väärin,haukkunut kevytkenkäiseksi, yrittänyt mustamaalata sululaisille :)"

        Tuo onkin hauskinta kun meillä ihan sama juttu. Mustamaalaa itse ja jopa saanut ykköstyneen kakkosensa porukkaan.
        Meillä on minun uusi saanut exän ja ykköstyneen kakkosen suusta kuulla kuinka huono ihminen olen. (jouduttiin meneen poliisin puheille häirinnän vuoksi)


      • Amoriana

        Niin,miehesi nostaa jalustalle omat valintansa- entä sinun? Sinä voit tehdä omat valintasi vaikka heti. En kyllä suosittele että jäät odottelemaan vaan tee oma siirtosi. Vaikka et heti löytäisikään uutta, niin voit olla onnellinen yksinkin, vapaana.EI ole oikein että miehesi pitää nyt sinua hätävarana!
        Ihana elämä voi odottaa sinuakin oven takana. Jos et halua erota lopullisesti vielä, niin ainakin voit pitää teidän liittoa avoimena liittona, eli sinullakin on siis yhtälainen oikeus vilkuilla muualle, kun kerran miehesikin tekee niin!
        Nyt minulla on sellainen tunne, että sinun pitää lähteä matkalle. Ota paras ystäväsi mukaan ja lähtekää ihanalle ulkomaanmatkalle nauttimaan, ja jos eteen tulee mahdollisuus vaikka sekstailla oudon uuden ihmisen kanssa niin kokeile. Saat siitä lujasti itseluottamusta ja se hivelee itsetuntoa -kelpaat kelle vaan. Pääasia on että saat etäisyyttä nyt!
        Tsemppiä!


      • Amoriana
        Amoriana kirjoitti:

        Niin,miehesi nostaa jalustalle omat valintansa- entä sinun? Sinä voit tehdä omat valintasi vaikka heti. En kyllä suosittele että jäät odottelemaan vaan tee oma siirtosi. Vaikka et heti löytäisikään uutta, niin voit olla onnellinen yksinkin, vapaana.EI ole oikein että miehesi pitää nyt sinua hätävarana!
        Ihana elämä voi odottaa sinuakin oven takana. Jos et halua erota lopullisesti vielä, niin ainakin voit pitää teidän liittoa avoimena liittona, eli sinullakin on siis yhtälainen oikeus vilkuilla muualle, kun kerran miehesikin tekee niin!
        Nyt minulla on sellainen tunne, että sinun pitää lähteä matkalle. Ota paras ystäväsi mukaan ja lähtekää ihanalle ulkomaanmatkalle nauttimaan, ja jos eteen tulee mahdollisuus vaikka sekstailla oudon uuden ihmisen kanssa niin kokeile. Saat siitä lujasti itseluottamusta ja se hivelee itsetuntoa -kelpaat kelle vaan. Pääasia on että saat etäisyyttä nyt!
        Tsemppiä!

        Tämä ed oli Librelle...


      • kukkasilmästä
        Amoriana kirjoitti:

        Tämä ed oli Librelle...

        rankkaa amoriani elämä, jos kostolinjalla pitää aina mennä. Ei ihme että miehesi hullaantui huonoonkin.


      • SAUNIS
        Arken kirjoitti:

        Amorina ja libre. Niin kävi meilläkin. Mies lähti kyllä itse toisen matkaan.

        "- hauskinta tässä on se että mies on ihan sairaan mustasukkainen uudestani ja on jopa sanonut että tein väärin,haukkunut kevytkenkäiseksi, yrittänyt mustamaalata sululaisille :)"

        Tuo onkin hauskinta kun meillä ihan sama juttu. Mustamaalaa itse ja jopa saanut ykköstyneen kakkosensa porukkaan.
        Meillä on minun uusi saanut exän ja ykköstyneen kakkosen suusta kuulla kuinka huono ihminen olen. (jouduttiin meneen poliisin puheille häirinnän vuoksi)

        Arken.. Tuohan oli kun omaa elämäänsä olisi lukenut. Itse olin hu*ra, juoppo ja kaikki mahdolliset laatusanat mitä ihminen ikinä voi keksiäkään. Tosin lastenhoidolta, maitokaupalta, työpaikalta en hoksannut pokaa seksikumppania enkä ehtinyt ryypätäkään, kun oli parinkymmenen vuoden paussi kapakoista, mutta tuollahan itse paljasti omat toimensa ja sukulaiset (HÄNEN) uskoi kaiken. Se onneksi loppui ja pääsin eroon lasten kanssa. Minun onneni, hänen ei. Viina vei sitten lopulta sen "paremman" puoliskon


    • Libre

      Helpommin sanottu kuin tehty, Amoriana. Vaikka olenkin itsenäinen ja pärjään omillani, olen ollut 35 vuotta tämän ensirakkauteni kanssa. Koko ajan uskollinen. Jos jotain vipinää on ollutkin, olen peruuttanut hyvissä ajoin. Avioliitto on aina painanut vaakakupissa enemmän.

      • nainen 38 vee

        Vaikka olet ollut aviossa ensirakkauden kanssa 35 vuotta, niin älä nyt siedä huono kohtelua mieheltäsi! Se että miehesi tapaa toista naista ja pyytää sinua odottamaan, että tuleeko siitä mitään, niin se on TÖRKEÄÄ KOHTELUA!! Miestäsi ei kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN miltä sinusta tuntuu!! Jos kiinnostaisi, niin hän ei käyttäytyisi näin. Miehesi ajattelee pelkästään ITSEÄÄN!! Hän pyytää sinua odottamaan, että tuleeko suhteesta jotain TOISEN NAISEN KANSSA! Jos tulee, niin sinut heitetään syrjään kuin paskainen rätti. Jos ei tule, niin sinä saat jatkaa petturimiehesi kanssa.. kunnes hän taas tulee löytämään jonkun toisen naisen. Kuvitteletko, että tämä jää tähän yhteen naiseen?? Hän on kyllästynyt sinuun ja teidän pitkään suhteeseen ja katselee mielenkiintoisempia ehdokkaita.

        Nainen arvosta itseäsi ja tee omat ratkaisusi sen sijaan, että palkitset miehesi huonoa käytöstä toivomalla, että hän ei hylkää sinua. Minä muuttaisin heti pois tuommoisen äijän luota. Jos mies lopettaisi heti suhteen ja osoittaisi äärimmäistä katumusta ja seuraavan vuoden korvaisi menetettyä luottamusta, niin ehkä saattaisin harkita yhteen paluuta, jos itselläni olisi vielä tunteita miestä kohtaan (en kyllä usko, että olisi!)


      • ex-toinen

        Voi sinua, nyt kiireesti otat itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Älä ala olemaan mikään varaventtiili. Hanki itsellesi oma ihana elämä äläkä odottele sitä ukkoa että jos se sittenkin tulisi takaisin. Hieman itsekunnioitusta sinulla täytyy olla.

        Painoiko miehelläsi avioliitto vaakakupissa kun hormoonit hyrrää...ei tasantarkkaan. On vain onnellinen kun tietää että on kaksi naista olemassa jotka pitää sängyn lämpimänä.

        ÄLÄ ALISTU TUOHON.


      • KALLE KELLO
        nainen 38 vee kirjoitti:

        Vaikka olet ollut aviossa ensirakkauden kanssa 35 vuotta, niin älä nyt siedä huono kohtelua mieheltäsi! Se että miehesi tapaa toista naista ja pyytää sinua odottamaan, että tuleeko siitä mitään, niin se on TÖRKEÄÄ KOHTELUA!! Miestäsi ei kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN miltä sinusta tuntuu!! Jos kiinnostaisi, niin hän ei käyttäytyisi näin. Miehesi ajattelee pelkästään ITSEÄÄN!! Hän pyytää sinua odottamaan, että tuleeko suhteesta jotain TOISEN NAISEN KANSSA! Jos tulee, niin sinut heitetään syrjään kuin paskainen rätti. Jos ei tule, niin sinä saat jatkaa petturimiehesi kanssa.. kunnes hän taas tulee löytämään jonkun toisen naisen. Kuvitteletko, että tämä jää tähän yhteen naiseen?? Hän on kyllästynyt sinuun ja teidän pitkään suhteeseen ja katselee mielenkiintoisempia ehdokkaita.

        Nainen arvosta itseäsi ja tee omat ratkaisusi sen sijaan, että palkitset miehesi huonoa käytöstä toivomalla, että hän ei hylkää sinua. Minä muuttaisin heti pois tuommoisen äijän luota. Jos mies lopettaisi heti suhteen ja osoittaisi äärimmäistä katumusta ja seuraavan vuoden korvaisi menetettyä luottamusta, niin ehkä saattaisin harkita yhteen paluuta, jos itselläni olisi vielä tunteita miestä kohtaan (en kyllä usko, että olisi!)

        Avioliitto on rakkautta, kumppanuutta, ystävyyttä ja yritys. Näyttää käyvän miehille niin, että vain se "ystävä" jää, joka on muokkautunut vuosien varrella Äidiksi. Äiti tekee ruokaa, pese paidat, siivoa ja hoitaa kolhiutuneen itsetunnon.


    • …….

      Mies rakastui palavasti toiseen, mutta olisi halunnut jatkaa vaimon kanssa ja pitää molemmat. Vaimopa ei sellaista kovin kauan katsellut, keräsi kimpsunsa ja lähti elämään omaa elämäänsä. Ihan hyvä siitä tuli.

      • kahta rakkautta...

        Tunnetaan sanonta , että mies sanoo vaimolleen, että olen rakastunut toiseen mutta sinua minä rakastan.

        Parisuhdekouluttajat tuota kertovat ja ovat sanoneet, että miehelle rakastaminen ja rakastuminen on täysin kaksi eri asiaa. Saattaapi pitää paikkaansa, ihan molemmilla sukupuolilla. Kun ensihuuma menee ohi noin kahdessa vuodessa tietää onko rakkaus pysyvää vai mistä tunteesta oli kyse.


    • Hyvin

      Meillä toisinpäin. Mies vaati, että suhde loppuu, mikä luonnollista, koska halusin pitää miehen. Tunteet kuoli puolessa vuodessa, kun en nähnyt ihastusta. Nyt onnellisina. Tästä tosin aikaa 6v. Enkä tee enää toiste ja asiaa on työstetty Paljon...

      • Libre

        Hyvä Hyvin! Tässä tapauksessa huono puoli on se, että kesän heidän on pakko nähdä toisiaan ja vahvasti epäilen, että viestit liikkuvat vilkkaasti. Aikaa on tuo puoli vuotta. Laitoin nimittäin avioeron vireille ja harkinta-aika alkaa, kunhan mieheni saa paperin. Ei kai hyljätty, petetty ja särjetty voi jäädä tuleen makaamaan - tästä asenteesta kiitos Amorianalle ja teille muillekin kommentoijille.


      • lapset aviossa
        Libre kirjoitti:

        Hyvä Hyvin! Tässä tapauksessa huono puoli on se, että kesän heidän on pakko nähdä toisiaan ja vahvasti epäilen, että viestit liikkuvat vilkkaasti. Aikaa on tuo puoli vuotta. Laitoin nimittäin avioeron vireille ja harkinta-aika alkaa, kunhan mieheni saa paperin. Ei kai hyljätty, petetty ja särjetty voi jäädä tuleen makaamaan - tästä asenteesta kiitos Amorianalle ja teille muillekin kommentoijille.

        voi mitä kararoita !


    • II rakkaampi vaimo

      Exät heittää ukkonsa ulos. Kun joku toinen onkin kiinnostunut
      ukosta, exä herää.
      Ei pidä itse,eikä halua antaa toisellekkaan. Haluavat pitää sen ukon
      näkymättömässä lieassa. Kyttäävät eläkettä. Ettei vaan toinen saa.
      Exät kuvittelee olevansa jotain mehiläiskuningattaria,kun
      ovat pari rääpälettä synnyttäneet. Sillä kiristävät ukkoa lopunelämän.
      Exästä erittäin huono kokemus

      • Vai mitä

        II rakkaampi vaimo, .........toivottavasti..........vaikka ihmettelen tarvetta julistaa sitä täällä ja tuomita exää.
        Exällähän saattaa olla vielä huonompi kokemus sinusta.


      • ldkldkljl

        ll rakkaampi vaimo ja muut. Avioliittoa solmittaessa annetaan lupaus olla uskollinen. Eri asia jos ja kun aviopari sopii, että molemmat saavat mennä ja olla muiden kanssa. Ne "rääpäleet" on kahden ihmisen rakkauden hedelmä tai pitäisi olla. Jos noin ajattelee niin miksi on ne tehnyt? Parisuhteessa tulee aina joskus ongelmia ja jos ei ole valmis tekemään kompromisseja tai selvittämään niitä, on parempi erota. Oli lapsia tai ei. Vieraissa juokseminen ei auta ketään. "Exät heittää ukkonsa ulos." Jos mies on väkivaltainen tai juo niin sellasen saakin "heittää" ulos. Sama pätee toisin päinkin.


      • laizaihai
        ldkldkljl kirjoitti:

        ll rakkaampi vaimo ja muut. Avioliittoa solmittaessa annetaan lupaus olla uskollinen. Eri asia jos ja kun aviopari sopii, että molemmat saavat mennä ja olla muiden kanssa. Ne "rääpäleet" on kahden ihmisen rakkauden hedelmä tai pitäisi olla. Jos noin ajattelee niin miksi on ne tehnyt? Parisuhteessa tulee aina joskus ongelmia ja jos ei ole valmis tekemään kompromisseja tai selvittämään niitä, on parempi erota. Oli lapsia tai ei. Vieraissa juokseminen ei auta ketään. "Exät heittää ukkonsa ulos." Jos mies on väkivaltainen tai juo niin sellasen saakin "heittää" ulos. Sama pätee toisin päinkin.

        Kovasti täällä on kaikille selvää, että petetään, kukaan ei kai mieti, miksi toinen pettää. Äijänsä ulos heittävä nainen saisi mennä itseensä jos mies ei enää kylillä voi kieltää, mutta kotona pitää pyytää. Toinen asia kun täällä tulee esiin, että ihmiset eivät enää uskalla elää yksin itsenäisesti.. jos ero tulee, ollaan heti uudessa suhteessa.. kuka uskoo että sattumalta se oikea tuli vastaan het kun ekan kerran menee ulos eron jälkeen.. tai huomisin kaupan kassalla..siis kaikkien meidän pitää saada.. ellei kotoa, niin kyliltä, oikeasti ihmiset myyvät itteensä että saisivat elää parisuhteessa, se kun on tärkeämpää kuin oma ihmisyys, ei siis ole ihme jos joku haluaisi maksaa "piikin pois".


      • II rakkaampi vaimo
        ldkldkljl kirjoitti:

        ll rakkaampi vaimo ja muut. Avioliittoa solmittaessa annetaan lupaus olla uskollinen. Eri asia jos ja kun aviopari sopii, että molemmat saavat mennä ja olla muiden kanssa. Ne "rääpäleet" on kahden ihmisen rakkauden hedelmä tai pitäisi olla. Jos noin ajattelee niin miksi on ne tehnyt? Parisuhteessa tulee aina joskus ongelmia ja jos ei ole valmis tekemään kompromisseja tai selvittämään niitä, on parempi erota. Oli lapsia tai ei. Vieraissa juokseminen ei auta ketään. "Exät heittää ukkonsa ulos." Jos mies on väkivaltainen tai juo niin sellasen saakin "heittää" ulos. Sama pätee toisin päinkin.

        Mies ei ollut väkivaltainen,kun lähti.
        Heidän lapsensa olivat muuttanut pois kotoa. Mies sanoi,että on kauan miettinyt eroa. Hän haki itse asumuseron ja lopullisen eron. Menimme yhteen tässä vaiheessa asumaan
        Mutta Se eu sopinutkaan exälle. Kännipäissään rimputteli ovikelloa ja soitteli tyhjänpäiväisiä kännipuheluita.
        Mulle sanoi,että jos hän vaan haluaa,saa miehen takaisin koska vaan.
        Todellisuudessa meidät vihittiin,ja exä ei koskaan löytänyt ketään. Alkoholisoitui omassa erinomaisuudessaan.
        Olimme 20 vuotta yhdessä ja hän ei lähtenyt mihinkään reissuille.
        Kotona jos hella alkaa savuttamaan ja keittiö vuotaa pahasti,ukko lähtee.
        Pitäkää ukoistanne kiinni ja välittäkää heistä.


      • ilahdu erosta

        et vissi ekan kaa onnistunut etkä II-vaimona menestynyt, raukis


    • II rakkaampi vaimo

      Exän kännisoitot 20 vuoden aikana eivät vakuuttaneet.
      Tarkoitin kirjoituksellani sitä, että kun ukko on löytänyt
      toisen,jostain kummasyystä, jättäkää ukko rauhaan. Teillä oli hetkenne.
      Jos exä olisi tullut mieheni hautajaistilaisuuteen kappeliin,
      olisin heittänyt akan ulos. Muistotilaisuuteen piti purjehtia.

      • samanlainen....

        Ei tuo sivistys kovasti näy sinustakaan.


      • Ruusti

        Kaikilla on laillinen oikeus tulla kirkkoon tai kappeliin. Lähiomaiset voivat rajoittaa ainoastaan muistotilaisuuteen pääsyä.


      • II vaimo rakkaampi
        Ruusti kirjoitti:

        Kaikilla on laillinen oikeus tulla kirkkoon tai kappeliin. Lähiomaiset voivat rajoittaa ainoastaan muistotilaisuuteen pääsyä.

        Exä ei tullut kappeliin,mutta muistotilaisuuteen saapui. Hän oli omasta mielestään oikeutettu lasten äitinä. Minä leskenä en hyväksynyt sitä alkuunkaan.
        Jätin itse menemättä mieheni muistotilaisuuteen. Pidin oman.
        Exä halusi vielä "omia" ex-miehensä.
        Säälittävää.
        Nyt mies on tuhkattu,ja taistelu miehestä on ohi.


      • syysalli3
        II vaimo rakkaampi kirjoitti:

        Exä ei tullut kappeliin,mutta muistotilaisuuteen saapui. Hän oli omasta mielestään oikeutettu lasten äitinä. Minä leskenä en hyväksynyt sitä alkuunkaan.
        Jätin itse menemättä mieheni muistotilaisuuteen. Pidin oman.
        Exä halusi vielä "omia" ex-miehensä.
        Säälittävää.
        Nyt mies on tuhkattu,ja taistelu miehestä on ohi.

        Kyllä ihmisen elämään mahtuu monia henkilöitä vuosien varrelta ja kyllä heillä kaikilla pitää olla oikeus tulla kunnioittamaan vainajan viimeistä matkaa. Niin myös ex-vaimolla, koska heillä on myös yhteinen menneisyys, yhteiset lapset ym. Kuoleman edessä pitäisi unohtaa maalliset erimielisyydet edes hetkeksi.


      • II rakkaampi vaimo
        syysalli3 kirjoitti:

        Kyllä ihmisen elämään mahtuu monia henkilöitä vuosien varrelta ja kyllä heillä kaikilla pitää olla oikeus tulla kunnioittamaan vainajan viimeistä matkaa. Niin myös ex-vaimolla, koska heillä on myös yhteinen menneisyys, yhteiset lapset ym. Kuoleman edessä pitäisi unohtaa maalliset erimielisyydet edes hetkeksi.

        Kerrohan mulle, minkä ihmeen takia mun olisi pitänyt hyväksyä mieheni exä. Tämä nainen ei kunnioittanut miestäni eläessäkkään, miksi kuolleena? Heitti miehen aikoinaan ulos ja sanoi että ilman häntä mies on katuojassa.
        Mutta kohtalopa puuttui peliin,ja minä tulin kuvioihin.
        Mies ei joutunut katuojaan,ja sekös exää kyrsi.
        Me olimme 20 vuotta onnellisia,ja sitä ei kukaan voi viedä minulta pois.


      • vainajantahto
        syysalli3 kirjoitti:

        Kyllä ihmisen elämään mahtuu monia henkilöitä vuosien varrelta ja kyllä heillä kaikilla pitää olla oikeus tulla kunnioittamaan vainajan viimeistä matkaa. Niin myös ex-vaimolla, koska heillä on myös yhteinen menneisyys, yhteiset lapset ym. Kuoleman edessä pitäisi unohtaa maalliset erimielisyydet edes hetkeksi.

        Joillakin tuntuu olevan aina oikeuksia muttei velvollisuuksia. Vielä toisen kuoltuakin pitää lyödä vielä viimeisen kerran, omassa erinomaisuudessaan. Jos on pilannut toisen elämän, pitäisi edes kuolemaa kunnioittaa sen verran että pysyy poissa.

        Kaikki exäni, ovat olleet ihania ihmisiä, ja hienoa heitä tavata, ja toivon heidän olevan onnellisia elämässään.

        On sitten sukulaisia, joita en toivoisi saapuvan hautajaisiini hurskastelemaan, kun oikeassa elämässäkin, se moraali on tyystin puuttunut.


      • KALLE KELLO

        siinä vasta oikea kalkkuna "II rakkaampi vaimo".. Katkera ämmähän sinä olet.
        "Teillä oli hetkenne". Sinäkö se sitten olit ja olet oikea "taivas". Kirjoituksesi antaa ihan selkeän viitteen että olet oikea tyranni


      • II rakkaampi vaimo
        KALLE KELLO kirjoitti:

        siinä vasta oikea kalkkuna "II rakkaampi vaimo".. Katkera ämmähän sinä olet.
        "Teillä oli hetkenne". Sinäkö se sitten olit ja olet oikea "taivas". Kirjoituksesi antaa ihan selkeän viitteen että olet oikea tyranni

        Sinä Kalle Kello käytät tuntemattomista mielenkiintoisia ilmaisuja.
        En ole sinulle ämmä. Olen nainen,joka ehdoitta rakasti 20 vuotta ihanaa miestä.
        Jos mies olisi käyttänyt noin törkeää kieltä,ja ylipäätään ollut noin typerä,en olisi miestä katsonut päivääkään.
        Miehellä pitää olla sydämen sivistystä ja karismaa.
        Kalle....... se puuttuu täysin.


      • KALLE KELLO
        II rakkaampi vaimo kirjoitti:

        Sinä Kalle Kello käytät tuntemattomista mielenkiintoisia ilmaisuja.
        En ole sinulle ämmä. Olen nainen,joka ehdoitta rakasti 20 vuotta ihanaa miestä.
        Jos mies olisi käyttänyt noin törkeää kieltä,ja ylipäätään ollut noin typerä,en olisi miestä katsonut päivääkään.
        Miehellä pitää olla sydämen sivistystä ja karismaa.
        Kalle....... se puuttuu täysin.

        Sinunlaiset horot kuten miespuolisetkaan horot ei saa minulta minkäälaista sympatiuaa. Lue itse kirjoituksesi uudestaan, sinä kärkkyät eläkettä eli olet rahanane ämmä. Turhaan uikutat, kun tänne kerta kirjoittelet, niin tiedät sen että turpaan tulee. Sinunlaiset (oli sitten mies tai nainen) EI SAA minulta minkäänlaista sympatiaa ja anteeksiantoa, sitävartenhan sinäkin tänne kirjoittelet ja ruikutat ämmä, että saat teoillesi siunauksen. Vitt*ko siellä kitiset, olisit ajatellut aikoinasi. Et sinä ole sitä ensimmäistä muijaa kummoisempi vaan samanlainen akka


      • Säälin sinua KALLE
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Sinunlaiset horot kuten miespuolisetkaan horot ei saa minulta minkäälaista sympatiuaa. Lue itse kirjoituksesi uudestaan, sinä kärkkyät eläkettä eli olet rahanane ämmä. Turhaan uikutat, kun tänne kerta kirjoittelet, niin tiedät sen että turpaan tulee. Sinunlaiset (oli sitten mies tai nainen) EI SAA minulta minkäänlaista sympatiaa ja anteeksiantoa, sitävartenhan sinäkin tänne kirjoittelet ja ruikutat ämmä, että saat teoillesi siunauksen. Vitt*ko siellä kitiset, olisit ajatellut aikoinasi. Et sinä ole sitä ensimmäistä muijaa kummoisempi vaan samanlainen akka

        No no KALLE KELLO! Rupesin miettimään, mahdatko nimimerkistäsi huolimatta olla sittenkään mies. Ettet vaan ole petetty ja tosi katkera, suorastaan ilkeä, vaimo. Olen tätä miettinyt ennenkin lukiessani kirjoituksiasi. Rumaa kieltä käytät ainakin, suorastaan törkeää. Taitaa itsellesi olla raha tärkein asia, koska itsellesi vierasta ihmistä eli nimim.ä II rakkaampi vaimo syytät eläkkeen kärkkyämisestä. Aivankuin sinä voisit tietää asiasta yhtään mitään. Et tiedä, vaikka kuinka ämmittelisit. Oman ilkeän sisimpäsi vain tuot julki. II rakkaampi vaimo vaikuttaa fiksulta ja hyväntahtoiselta ihmiseltä. Sille asialle et voi mitään, vaikka kuinka horottelisit.


    • jyrthrwg

      Rakastuminenhan ei aina johda edes kiihkeään (tai ylipäätänsä minkäänlaiseen) suhteeseen.
      Joskus olosuhteet "pitävät ruodussa".
      TS. lapset jne estävät suhteen toiseen rakastumisesta huolimatta !
      Tunne joskus/aina varmaankin laimenee vuosien saatossa ja katkeruuskin voi hiipiä kuvaan jos se vakiopartneri osoittautuu täysin vääräksi.

    • näin se meni

      vuosien salasuhde paljastu, lupas lopettaa, jatko kuitenkin, erosin ja ennen eroa tapasin ihanan miehen...

      • yhtymäkohta

        Kuinkas sattuikaan.. ah, niin ihanan miehen.. olisit hoitanut hommasi avioliitossa, mutta nyt ymmärrät mitä se vaihtelu tarkoittaa, oma elämäsikin vilkastui, kunhan vain tunnustat asian, etkä ole niin hyvä itse ... "juu, toinen petti ensin, en minä, en toki". Katson pettämiseksi senkin kun pihdataan eikä syytä kerrota..
        "Lupas lopettaa ja jatko kuitenkin,".. siis sinä et kuitenkaan lopettanut passiivisuuttasi avioliitossa... ja toinen jatkoi.


      • onnellinen näin

        Miksi pitää hankkia joku uusi heti kun eroaa..Itse olen eronnut 13:sta vuotta sitten enkä aio koskaan ottaa ketään lähelleni. Rakastaja on kyllä olemassa mutta en edes yöksi häntä hyväksy. Miksi pistää itsensä taas liekaan jos ei ole mikään parisuhderiippuvainen.


    • kjhuygtr

      "kiertopalkinto" tyypiset joutaa "ongelmajäte" laitokselle

      • kiertopalkinnot

        Siis miehet?


    • Toisen Vaimo aina parempi kuin oma......vapaaehtoiset halukkaat voi ilmoittautua....

      • Pösilö

        Miksi pidät omaa vaimoa...? Etkö ressu tule yksiin itsesi kanssa?


      • ihan oikeasti
        Pösilö kirjoitti:

        Miksi pidät omaa vaimoa...? Etkö ressu tule yksiin itsesi kanssa?

        Miehet pelkää yksinjääntiä. Se on totuus joka on tullut selväksi monesti.


      • raukat pienet
        ihan oikeasti kirjoitti:

        Miehet pelkää yksinjääntiä. Se on totuus joka on tullut selväksi monesti.

        Näinhän se on kun ei ole enään ketää jota käskyttää ja joka paidan silittää. Niin tuleepa raukoille hätä ja kiihkeästi yritetään löytää joku.


    • vai -nottu

      Kokemusta löytyy. Ex piti salasuhdetta puolivuotta, työpaikalla, kertoi tästä, asuimme muutaman kuukauden erillään, mutta minä halusin lapsen vuoksi, pitää perheen kasassa. Vihoviimeinen virhe, ex ei parantunut ,vaan paheni.

    • näin se menee

      Sellaiset ns. aviomiehet ja vaimot kuuluisvat saunan taa tai sitten johonkin uudelleenkoulutukseen jossa heille selitettäisiin apuvälinein mitä tarkoittaa AVIOLIITTO ja AVIOLUPAUS !

      muuten haistakoot jaskan sellaiset jaskahousut.

      • II rakkaampi vaimo

        Avioliittolupaus on annettu alaikäisenä, 19 vuotiaana,suoraan armeijasta. Lapsi heti siihen.
        Ei niin nuorelta mieheltä oikein voi odottaa 100% kuolemaan asti yhdessä elämistä.
        Elämä jäänyt täysin elämättä.
        Kun meidät vihittiin,tämän saman miehen kanssa, hän oli 59 v,ja minä 49v.
        Mies totesi,että nyt hän kuunteli oikeesti,mitä laamanni sanoi.
        Ei ollut pakkoavioliitto niinkuin ensimmäinen.


      • clskgb<säjbk
        II rakkaampi vaimo kirjoitti:

        Avioliittolupaus on annettu alaikäisenä, 19 vuotiaana,suoraan armeijasta. Lapsi heti siihen.
        Ei niin nuorelta mieheltä oikein voi odottaa 100% kuolemaan asti yhdessä elämistä.
        Elämä jäänyt täysin elämättä.
        Kun meidät vihittiin,tämän saman miehen kanssa, hän oli 59 v,ja minä 49v.
        Mies totesi,että nyt hän kuunteli oikeesti,mitä laamanni sanoi.
        Ei ollut pakkoavioliitto niinkuin ensimmäinen.

        ll rakkaampi vaimo. Oletko kuullut puhuttavan vastuun kantamisesta? Jokaisella teolla on seuraus ja siitä on otettava vastuu. Tuskin miestä on väkisin vihille viety ja tuskin harrastanut seksiäkään pakosta. Eli oma valinta ja seuraamus. On ne ennenkin ihmiset menneet nuorena naimisiin ja eläneet yhdessä kuolemaan asti. Kyllä avioliitto ajatellaan solmittavan vain kerran. Nykyaikana suhtautuminen on vaan muuttunut siten, että katsotaan jos tullaan toimeen. Puuttuu yhteen hiileen puhaltaminen.


      • 2. avioliitto
        clskgb<säjbk kirjoitti:

        ll rakkaampi vaimo. Oletko kuullut puhuttavan vastuun kantamisesta? Jokaisella teolla on seuraus ja siitä on otettava vastuu. Tuskin miestä on väkisin vihille viety ja tuskin harrastanut seksiäkään pakosta. Eli oma valinta ja seuraamus. On ne ennenkin ihmiset menneet nuorena naimisiin ja eläneet yhdessä kuolemaan asti. Kyllä avioliitto ajatellaan solmittavan vain kerran. Nykyaikana suhtautuminen on vaan muuttunut siten, että katsotaan jos tullaan toimeen. Puuttuu yhteen hiileen puhaltaminen.

        clskgb


      • Onnellinen avio 2
        2. avioliitto kirjoitti:

        clskgb

        clskgb


      • Näinkö se meneekin

        Avioliittohan on vähän kuin elinkautinen. Jos ole naimisiin mennyt niin olet sitten sidottu toiseen loppuelämäksi. Teet kaikkesi, että perheellä olisi hyvä olla - rakennat kodin, opiskelet työsi ohella, jotta pääset unelmisiesi ammattiin. Haluat harrastaa ja liikkua, kuljetat lapsia harrastuksiin ja tehdä yhdessä asioita. Puoliso taas haluaa vain maata sohvalla kaljakori vierettä ja lukea romaaneja. Sinä teet kaiken ja maksat kaiken, kun kerran LUPASIT. Vaikka kuinka itsellä olisi paha olla.

        Jos niin et tee, niin eikun sauna taa... sitäkö se on avioliitto ja AVIOLUPAUS? Ei helvetti... minä kun luulin, että se on ihan paljon muuta


      • pettäjiä riittää
        II rakkaampi vaimo kirjoitti:

        Avioliittolupaus on annettu alaikäisenä, 19 vuotiaana,suoraan armeijasta. Lapsi heti siihen.
        Ei niin nuorelta mieheltä oikein voi odottaa 100% kuolemaan asti yhdessä elämistä.
        Elämä jäänyt täysin elämättä.
        Kun meidät vihittiin,tämän saman miehen kanssa, hän oli 59 v,ja minä 49v.
        Mies totesi,että nyt hän kuunteli oikeesti,mitä laamanni sanoi.
        Ei ollut pakkoavioliitto niinkuin ensimmäinen.

        Varmaan ukko kuunteli alttarilla, ja otti tilaisuudesta vaarin. Häämöttihän hänellä vanhuus ja sen vaivat ja piti saada jaksava hoitaja, joka huolehtii ja paapoo vellihousua. Ja sinä uskoit ja paapoit ja hoisit ukon vanhuudenvaivat ja jätit sivuun omat tarpeesi, niinkö? Kivan elämän ukko petturi petasi itselleen. Viis miten muiden vointi ja elämät, kunhan pikkupojalla on lokoisat oltavat passattavana.
        Tuossa iässä mies vain kuule näytteli rakastavansa kun tajusi joutuneensa puun ja kuoren väliin. Käytti siis sinun hyväuskoisuuttasi ja rakkaudennälkääsi härskisti hyväksi. Ja sinä suostuit ja määit vielä ukkosi kanssa herjahuutoja entisen perheen jäsenille. Et sinä niin erinomainen ole, etkä ollut niin erinomainen todellisuudessa vaan vain hyäksikäytetty tyhmä ihminen, joka sortui narsistin ansaan.


      • houkat kerskaa..
        II rakkaampi vaimo kirjoitti:

        Avioliittolupaus on annettu alaikäisenä, 19 vuotiaana,suoraan armeijasta. Lapsi heti siihen.
        Ei niin nuorelta mieheltä oikein voi odottaa 100% kuolemaan asti yhdessä elämistä.
        Elämä jäänyt täysin elämättä.
        Kun meidät vihittiin,tämän saman miehen kanssa, hän oli 59 v,ja minä 49v.
        Mies totesi,että nyt hän kuunteli oikeesti,mitä laamanni sanoi.
        Ei ollut pakkoavioliitto niinkuin ensimmäinen.

        II rakkampi vaimo> olitko niin huono avioliittomarkkinoilla, ette vapaata miestä saanut vaan piti rikkoa toisen perhe. Avionrikkoja olet ja rikkonut käskyjä vastaan.
        Ja vielä leuhkit täällä teoillasi. Mitähän mahtaa entisen perheen jäsenet ajatella sinun ja luuseriukkosi teoista. Kylvitte ympärillenne vain tuhoa ja käsimystä ja rikoitte kaikkien muiden elämät ajattelemalla vain itsekkäästi omaa etuanne. Ja nämä muut saavat kärsiä siitä lopun elämänsä, siitä teidän rikkomuksestanne. Älyisit edes hävetä! Sinulla oli vapaus valita, ja laittaa vonkaajamies korjaamaan omaa elämäänsä., vaan et sitä tehnyt, vaan ryhdyit palvelijaksi tälle luuseriukolle.
        Raamattussa sanotaan sinunlaisista tiettyjä asioita, tutustupa niihin.


      • II rakkaampi vaimo
        pettäjiä riittää kirjoitti:

        Varmaan ukko kuunteli alttarilla, ja otti tilaisuudesta vaarin. Häämöttihän hänellä vanhuus ja sen vaivat ja piti saada jaksava hoitaja, joka huolehtii ja paapoo vellihousua. Ja sinä uskoit ja paapoit ja hoisit ukon vanhuudenvaivat ja jätit sivuun omat tarpeesi, niinkö? Kivan elämän ukko petturi petasi itselleen. Viis miten muiden vointi ja elämät, kunhan pikkupojalla on lokoisat oltavat passattavana.
        Tuossa iässä mies vain kuule näytteli rakastavansa kun tajusi joutuneensa puun ja kuoren väliin. Käytti siis sinun hyväuskoisuuttasi ja rakkaudennälkääsi härskisti hyväksi. Ja sinä suostuit ja määit vielä ukkosi kanssa herjahuutoja entisen perheen jäsenille. Et sinä niin erinomainen ole, etkä ollut niin erinomainen todellisuudessa vaan vain hyäksikäytetty tyhmä ihminen, joka sortui narsistin ansaan.

        Mies ehdotti avioliittoa puhtaasti järkisyistä. Hän sanoi,että hänen tulevaa työeläkettään ei tule saamaan kukaan. Lain mukaan tulevan lesken pitää olla alle 50 ja puolison alle 65,jos eläkkeen aikoo saada. Lisäksi 5 vuotta avioliittoa. Menimme maistraatissa vihille.
        Mieheni oli kirvesmies ja työssä. Hän sanoi,että vanhempana hän luultavasti kuolee ennemmin.
        Näin kävi. Hän sai aivoverenvuodon ja nukkui pois 9 avioliittovuoden jälkeen.
        Elämäni mies on poissa,mutta asuu sydämessäni ja sielussani.


      • kirjavakissa
        clskgb<säjbk kirjoitti:

        ll rakkaampi vaimo. Oletko kuullut puhuttavan vastuun kantamisesta? Jokaisella teolla on seuraus ja siitä on otettava vastuu. Tuskin miestä on väkisin vihille viety ja tuskin harrastanut seksiäkään pakosta. Eli oma valinta ja seuraamus. On ne ennenkin ihmiset menneet nuorena naimisiin ja eläneet yhdessä kuolemaan asti. Kyllä avioliitto ajatellaan solmittavan vain kerran. Nykyaikana suhtautuminen on vaan muuttunut siten, että katsotaan jos tullaan toimeen. Puuttuu yhteen hiileen puhaltaminen.

        maailma muuttuu eskoseni, kekkonenkaan ei enää elä =)


      • houkat kerskaa?
        houkat kerskaa.. kirjoitti:

        II rakkampi vaimo> olitko niin huono avioliittomarkkinoilla, ette vapaata miestä saanut vaan piti rikkoa toisen perhe. Avionrikkoja olet ja rikkonut käskyjä vastaan.
        Ja vielä leuhkit täällä teoillasi. Mitähän mahtaa entisen perheen jäsenet ajatella sinun ja luuseriukkosi teoista. Kylvitte ympärillenne vain tuhoa ja käsimystä ja rikoitte kaikkien muiden elämät ajattelemalla vain itsekkäästi omaa etuanne. Ja nämä muut saavat kärsiä siitä lopun elämänsä, siitä teidän rikkomuksestanne. Älyisit edes hävetä! Sinulla oli vapaus valita, ja laittaa vonkaajamies korjaamaan omaa elämäänsä., vaan et sitä tehnyt, vaan ryhdyit palvelijaksi tälle luuseriukolle.
        Raamattussa sanotaan sinunlaisista tiettyjä asioita, tutustupa niihin.

        Niinpä niin... aviorikkojapa tietenkin. Mikäs sinä sitten ole? Hemmetti soikoon, olishan hänen pitänyt jaksaa kuunnella sun ainaista nalkutusta ja kattella sun hapanta naamaasi. Ja eihän mikään, mitä tämä luuseriukko teki ollut oikein.

        "Kylvitte vain tuoha ja kärsimystä"... salli mun nauraa :) Kyllä se sinä olet siinäkin myös oman osasi innolla tehnyt vai kuvitteletko olevasti pyhimys. "Itsekkäästi omaa etuasi"... kenes etua sinä ajattelet? Sinun ja VAIN sinun.

        Olit maailman paras vaimo ja vaikka et MITÄÄN arvoa mihellesi antanut, hänen on PAKKO olla sinun kanssasi, kun kerran naimisiin olette menneet. Tuli mitä tuli. Mikset sinä häpeä? Sinullakin oli vapaus valita, mutta valitsit sen luuseriukon. Sitä saa mitä tilaa. Oisit helvetti soikoon tyytyväinen kun pääsit eroon mokomasta, kun itse olet niin erinomainen kaikin puolin. Vai tuliko hänestä luuseri vasta sen jälkeen kun erositte?

        Tiedäthän, että "hapan vanha ihminen on paholaisen suurimpia töitä".


      • II rakkaampi vaimo
        clskgb<säjbk kirjoitti:

        ll rakkaampi vaimo. Oletko kuullut puhuttavan vastuun kantamisesta? Jokaisella teolla on seuraus ja siitä on otettava vastuu. Tuskin miestä on väkisin vihille viety ja tuskin harrastanut seksiäkään pakosta. Eli oma valinta ja seuraamus. On ne ennenkin ihmiset menneet nuorena naimisiin ja eläneet yhdessä kuolemaan asti. Kyllä avioliitto ajatellaan solmittavan vain kerran. Nykyaikana suhtautuminen on vaan muuttunut siten, että katsotaan jos tullaan toimeen. Puuttuu yhteen hiileen puhaltaminen.

        Mies oli 19 vuotias,alaikäinen 60-luvulla kun vihittiin.
        Nainen oli 25-vuotias vanhapiika ja raskaana lähes ensitapaamisesta.
        Isyyskään ei ollut täysin selvä. Poikaparka vietiin armeijalomalla naisen kotiin. Ensimmäistä kertaa näki sukulaisensa ja ällistyksekseen papin.
        Vihittiin naisen kotona ja pian oli 4 kg painava keskonen maailmassa.
        Mies oli tuleva mieheni,joka itse tilasi maistraattivihkimisen 59 vuotiaana, vapaaehtoisesti.


      • KALLE KELLO
        II rakkaampi vaimo kirjoitti:

        Mies ehdotti avioliittoa puhtaasti järkisyistä. Hän sanoi,että hänen tulevaa työeläkettään ei tule saamaan kukaan. Lain mukaan tulevan lesken pitää olla alle 50 ja puolison alle 65,jos eläkkeen aikoo saada. Lisäksi 5 vuotta avioliittoa. Menimme maistraatissa vihille.
        Mieheni oli kirvesmies ja työssä. Hän sanoi,että vanhempana hän luultavasti kuolee ennemmin.
        Näin kävi. Hän sai aivoverenvuodon ja nukkui pois 9 avioliittovuoden jälkeen.
        Elämäni mies on poissa,mutta asuu sydämessäni ja sielussani.

        Voi jumannlauta.. No hyvä että sait rahaa (eläkkeen) ja katkeruutesi syynkin kerrot eli PUHTAASTI JÄRKISYISTÄ. No eiköhän ne sataset lohduta "surussasi". Rahanahne ämmä


      • II rakkaampi vaimo
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Voi jumannlauta.. No hyvä että sait rahaa (eläkkeen) ja katkeruutesi syynkin kerrot eli PUHTAASTI JÄRKISYISTÄ. No eiköhän ne sataset lohduta "surussasi". Rahanahne ämmä

        Kalle Kello se jaksaa. Joka asiasta löytää huonot puolet. Saan miehen työeläkkeestä puolet miinus 21% veroa.
        Helvetin iso summa tulee kuukaudessa. Älä Kalle vaan ratkee liitoksistasi,kun oot niin kade.
        Eiköhän sunkin säälittävän työeläkkeesi joku ämmä saa. Jos olet töitä tehnyt.
        Jos on paimenessa ollut ikänsä, saa pelkän kansaneläkkeen.
        Aikaa kun tuntuu olevan kirjoitella täyttä paskaa tänne.


      • II rakkaampi vaimo
        houkat kerskaa.. kirjoitti:

        II rakkampi vaimo> olitko niin huono avioliittomarkkinoilla, ette vapaata miestä saanut vaan piti rikkoa toisen perhe. Avionrikkoja olet ja rikkonut käskyjä vastaan.
        Ja vielä leuhkit täällä teoillasi. Mitähän mahtaa entisen perheen jäsenet ajatella sinun ja luuseriukkosi teoista. Kylvitte ympärillenne vain tuhoa ja käsimystä ja rikoitte kaikkien muiden elämät ajattelemalla vain itsekkäästi omaa etuanne. Ja nämä muut saavat kärsiä siitä lopun elämänsä, siitä teidän rikkomuksestanne. Älyisit edes hävetä! Sinulla oli vapaus valita, ja laittaa vonkaajamies korjaamaan omaa elämäänsä., vaan et sitä tehnyt, vaan ryhdyit palvelijaksi tälle luuseriukolle.
        Raamattussa sanotaan sinunlaisista tiettyjä asioita, tutustupa niihin.

        Mitä se sun Raamattusi sanoo siitä,että ollaan paksuna ennen avioliittoa.
        Mieheni oli alaikäinen ensimmäisessä liitossa. Piti vanhemmilta lupa saada. Eukko oli 25 vanhapiika ja maha pystyssä välittömästi.
        Pakkoavioliitto,joka ei toiminut,kun lähtökohdat olivat väärät.
        Mies oli virallisesti eronnut kun aloimme olemaan yhdessä.
        Ketä sinä lyöt Raamatulla päähän?


      • KALLE KELLO
        II rakkaampi vaimo kirjoitti:

        Kalle Kello se jaksaa. Joka asiasta löytää huonot puolet. Saan miehen työeläkkeestä puolet miinus 21% veroa.
        Helvetin iso summa tulee kuukaudessa. Älä Kalle vaan ratkee liitoksistasi,kun oot niin kade.
        Eiköhän sunkin säälittävän työeläkkeesi joku ämmä saa. Jos olet töitä tehnyt.
        Jos on paimenessa ollut ikänsä, saa pelkän kansaneläkkeen.
        Aikaa kun tuntuu olevan kirjoitella täyttä paskaa tänne.

        Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu. Mitäs tuommoiselle tyhjäpäälle muuta voi sanoa.


      • KALLE KELLO
        II rakkaampi vaimo kirjoitti:

        Mitä se sun Raamattusi sanoo siitä,että ollaan paksuna ennen avioliittoa.
        Mieheni oli alaikäinen ensimmäisessä liitossa. Piti vanhemmilta lupa saada. Eukko oli 25 vanhapiika ja maha pystyssä välittömästi.
        Pakkoavioliitto,joka ei toiminut,kun lähtökohdat olivat väärät.
        Mies oli virallisesti eronnut kun aloimme olemaan yhdessä.
        Ketä sinä lyöt Raamatulla päähän?

        Voi jumaaanlaaauuutaaa.. Mikä itserakkaus.. Tyhjäpää hei, haikaranko kuvittelet kakarat tuovan? Ei sitten silla ukolla ollut mitään osuutta asiaan, kun "muija oli paksuna". Mikä idiootti oikein isolla IILLÄ. No kuten jo totesin, ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.


      • jo on,,
        Näinkö se meneekin kirjoitti:

        Avioliittohan on vähän kuin elinkautinen. Jos ole naimisiin mennyt niin olet sitten sidottu toiseen loppuelämäksi. Teet kaikkesi, että perheellä olisi hyvä olla - rakennat kodin, opiskelet työsi ohella, jotta pääset unelmisiesi ammattiin. Haluat harrastaa ja liikkua, kuljetat lapsia harrastuksiin ja tehdä yhdessä asioita. Puoliso taas haluaa vain maata sohvalla kaljakori vierettä ja lukea romaaneja. Sinä teet kaiken ja maksat kaiken, kun kerran LUPASIT. Vaikka kuinka itsellä olisi paha olla.

        Jos niin et tee, niin eikun sauna taa... sitäkö se on avioliitto ja AVIOLUPAUS? Ei helvetti... minä kun luulin, että se on ihan paljon muuta

        Totta
        Alkoholisoitunut ex-vaimo osaa käyttää hyväkseen entisen miehensä heikkoja kohtia ja pyytää jatkuvasti rahaa. Ja toinen antaa.

        Kolmantena pyöränä joskus pistää vihoiksi.
        Kaikki tekee rahoillaan mitä haluaa,
        mutta kun miehelläkään ei sitä rahaa niin kovasti ole.
        Juuri eilen sanoi, että haluaa meidän muuttavan yhteen,
        koska ei tule taloudellisesti kunnolla toimeen,
        jakamaan kustannuksia kanssaan.

        Ei 30-vuoden avioliiton vuoksi elatusvelvollisuus jatku.


      • II rakkaampi vaimo
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Voi jumaaanlaaauuutaaa.. Mikä itserakkaus.. Tyhjäpää hei, haikaranko kuvittelet kakarat tuovan? Ei sitten silla ukolla ollut mitään osuutta asiaan, kun "muija oli paksuna". Mikä idiootti oikein isolla IILLÄ. No kuten jo totesin, ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.

        Kalle.... Haikara on iso lintu,joka ei kuljettele pikkulapsia. Kyllä,ukolla on osuutta siittämiseen,mutta kysymys kuuluu Kenellä ukolla?
        Mieheni mielestä hän ei ollut lapsen isä. Siittämishetkellä hän oli Kainuun prikaatissa ja tulevan lapsen äiti asui Helsingissä.
        Hänestä tehtiin isä muutaman tapaamiskerran jälkeen. Tästä mies oli katkera koko elämänsä. PIST


      • Niinpä, eli
        II rakkaampi vaimo kirjoitti:

        Kalle.... Haikara on iso lintu,joka ei kuljettele pikkulapsia. Kyllä,ukolla on osuutta siittämiseen,mutta kysymys kuuluu Kenellä ukolla?
        Mieheni mielestä hän ei ollut lapsen isä. Siittämishetkellä hän oli Kainuun prikaatissa ja tulevan lapsen äiti asui Helsingissä.
        Hänestä tehtiin isä muutaman tapaamiskerran jälkeen. Tästä mies oli katkera koko elämänsä. PIST

        pistit (avio-)miehesi maksamaan rivoilustasi. Et ole mitään muuta kuin yleinen lumppu. Jossakin toisessa maassa olisit kivitettävänä...


      • Rakkauden rikkaus
        Niinpä, eli kirjoitti:

        pistit (avio-)miehesi maksamaan rivoilustasi. Et ole mitään muuta kuin yleinen lumppu. Jossakin toisessa maassa olisit kivitettävänä...

        Niinpä,eli, mistä sinä tiedät,minkämaalainen lumppu olen?
        Sinä varmasti tiedät tarkkaan,mitä yleinen lumppu tarkoittaa.
        Onko kokemusta? Jos olet saanut jonkun säälittävän ukon höynäytettyä itsellesi,luulet olevasi yläpuolella.
        Persettä jaat yhtälailla,ero on vain halvalla rinkulalla sormessasi. Jos enää mahtuu.
        Leivo sinä vain pullaa ja piirakoita. Tässä jotkut toiset yrittää elää.


    • zigzag1

      Olkaa vaan ystäviä. Mutta älä anna ex ukolle. Toki oma arki onkin kivaa kun uuden kanssa, alkaa tylsistymään. Itse erosimme mieheni kanssa ja olimme molemmat uusissa suhteissa. olemme olleet 15 vuotta avioliitossa.. Kauheita riitoja ja mykkäkouluja. Puolen vuoden päästä olimme takaisin yhdessä. Eli molemmat saimme seikkailumme. Opin itsestäni hurjasti tämän laastarin kanssa.
      Nyt katsotaan päivä kerrallaan, mutta enää ei ole ahdistusta. Kumpikin tietää mitä elämältä haluaa. Ketään ylimääräisiä ei tähän suhteeseen oteta.

      • zig1

        Palaan vielä viestiini. Sairastuin todella vakavasti ja halusin lähteä suhteesta joka oli tuskaa ja ristisiitaisuutta, toki yhtä paljon hyvääkin. Mutta tämän villin seksisuhteen aikana, huomasin kongreettisesti aiheuttavan itse itselleni pahaa oloa. Kun uusi suhde päättyi sulaan mahdottomuuteen, niin exän kanssa sovittiin että katsotaan vielä kerran. Palasimme liittoon todella nöyränä. Mutta ihmiset älkää seikkailko, te olette itse luoneet suhteenne. Toki joskus ero on ainoa vaihtoehto, aukaisemaan silmät. En enää pidä pettämistä maailman kauheimpana asiana, enkä tuomitse siitä muita. Toki jatkuvat juoksentelijat ovat lapsellisia ja satuttavat toisia, omien halujensa vuoksi. Mutta enää en anna aviomieheni määritellä rajojani, enkä syssää tulevaisuuden toiveita hänelle. Kun kävin kuoleman rajamailla tajusin miten hauras elämä on ja miten siitä voi tehdä hyvä. Katson päivä kerrallaan mitä tästä tulee.


    • Mieti tarkkaan

      Mies sanoi rakastuneensa, mutta sanoi ettei tiedä silti haluaako erota.
      Minä muutin pois ja 6 vuoden jälkeenkin mietin, luovutinko liian helposti.
      Meillä oli ihanaa aikaa, jota muistelen kaiholla.
      Olemme ystäviä ja jutellaan kun tavataan.

    • t.l.

      Kymmenen vuotta sitten lasteni isä rakastui. Nainen oli minua 11 vuotta nuorempi. Olimme mieheni kanssa saman ikäisiä. Avioliittoa takana 31 vuotta. Mieheni oli myös sitä mieltä ettei eroa oteta, vaan eletään yhdessä. Avioero olisi liian kallis kummallekin. Olin tyrmistynyt. Kerroin oman kantani. Nuoremmat lapset olivat vielä kouluikäisiä. Motivaatiota tällaiseen ratkaisuun, yhdessä elämiseen muista kumppaneista riippumatta ei houkutellut.
      Olen ollut yksin kohta kymmenen vuotta ja tyytyväinen omaan ratkaisuuni. Lasteni isä avioitui uuden rakastettunsa kanssa. Huhut kertoo kaikenlaista joihin en ole ottanut kantaa. Jokainen meistä tekee valintansa ja seuraus on joko onni tai epäonni.

    • 13-vuoden suhde

      Mies rakastui leskirouvaan, seksimummuun, jollaisen nimen hän on saanut ystäväpiirissä. Avomieheni piti kahta rouvaa yhtäaikaa, toista rakasteltiin salaa ja minä olin se rahastava rouva,en rakastava. Suhdetta kesti seitsemän kuukautta, ja sen jälkeen minä pääsin rahastajan roolista erilleen. En ole katunut päivääkään, uusi suhde orastaa, mutta rima on korkealla

      • sitäeroaodotellessa

        Hyvä kun pääsit siitä luuserista eroon. Onnea ja menestysä uuteen elämääsi!
        Minulla tilanne, että en meinaa päästä luusriukosta eroon.


    • Antaa mennä kun on

      Mitä itse tekisin...
      Antaisin miehen rakastaa, enkä ottaisi eroa, mutta sanelisin seuraavaa... En siis pyytäisi, vaan sanoisin.
      Joko hän ottaa eron: hän saa hakea sitä yksin ja pistää sen käytäntöön yksin, koska hänhän tässä pelleilee. Mikäli hän ei halua eroa, me emme eroa.
      Me muutamme erillemme. Me voimme toki katsoa miten tässä käy ja hän saa rakastaa ja katsoa, johtaako hänen tiensä mihinkään, minä voin tavallaan odottaa, enkä ottaa eroa. Mutta minä asun ja elän sitten kuin itsenäinen nainen ja jos haluan naida muiden kanssa, sen myös teen. Koska voi olla, että olisikin tervettä tosiaan molempien kokeilla vähän ruohoa toisella puolella aitaa. Joko se rikkoo liittomme tai sitten saa sen kukoistamaan, mutta minä en alistu aisan kannattajaksi, en siivoa uskottoman miehen kotia, enkä jää pekkaa pahemmaksi. En siis makaisi kenenkään kanssa kostoksi tms. vaan ainoastaan jos haluaisin: eli siis jos en, niin en, mutta optio minullakin on.
      Lisäksi haluaisin katsoa, olisinko sittenkin onnellisempi asuessani yksin ja ilman häntä. Jos hän katsoo muita vaihtoehtoja, minäkin haluan katsoa.

      Voisimme koko ajan olla keskusteluväleissä ja puhua siitä, mitä sitten.
      Voisimme käydä myös parisuhdeterapeutilla, jos siitä olisi mitään apua.
      Voisin ehkä harrastaa seksiä myös hänen kanssaan, tosin siirtyisimme käyttämään kondomia ennen sp-testejä.
      Mutta minä en asu uskottoman miehen kanssa enkä tyydy vähempiin oikeuksiin, odotteluun ja nöyristelyyn. Niin makaa kuin petaa ja jos hän haluaa muita, hän antaa automaattisesti minulle luvan haluta muita. Se siitä. Joustoa ei tule.

      Mikäli erilleen muutto maksaa minulle enemmän rahallisesti eli hänellä olisi huomattavan korkeat tulot, hän maksaisi enemmän elämisestämme tms. ja hänen sivusuhteensa takia elintasoni olisi vaarassa heikentyä, hänen pitäisi maksaa minulle elatusapua erillään asumisen ja silti naimisissa oloajan.
      Se maksaa joka vieraita ronkkii.

      Kakkua saa minun puolestani sitten syödä ja säästää, jos minä saan tehdä saman. Olisin pettynyt ja surullinen kyllä, mutta en alistuva enkä suostu epätoivoisena mihin vaan.

      • Öökstöks

        Sanelisin seuraavaa.. ei ihme että on asiat tuossa jamassa.


    • Menevämpinainen

      Jos mies haluaa katsoa uuden suhteen tulevaisuuden eroamatta vaimostaan, niin vaimolla on silloin sama oikeus. Jos jompikumpi kokee uuden parisuhteen jatkamisen arvoiseksi niin sitten avioero.

      Itse tuossa tilanteessa katsoisin että avioliittomme on avoin ja veikkaisin kyllä ettei miestäni kauheasti nappaisi katsella kun vaimo menee muiden miesten kanssa. Tiedän että niitä miehiä riittäisi ja osaisin takuulla myös nauttia niistä ja mieheni sen tietää vaikkei kummallakaan mitään muita suhteita ole eikä ole ollut.

    • vastaan vain tähän

      että kyllä se nainenkin osaa pettää. Valitettavasti. Kaikkien ratkaisut ovat omia, en pidä kysymyksistä, joissa kysymyksen laatija jo heti koettaa osoittaa olevansa täysin virheetön. Miehesi halusi enemmän, halusi elää, sitä sinä et uskaltanut. Mene nainen terapiaan ja karista harteiltasi pois se suorittaminen, kylmäverisyys, paatuneisuus, sukupolvien häpeä ja katkeruus verenperintösi. Ehdit vielä. Elämä on ihmeellinen asia.

      • =?&&&&&

        Aikoinaan minulle selvisi,että minua petettiin 2-3 krt viikossa oltuamme 15v yhdessä.Hoidin kodin ja lapset ja työni tunnollisesti,rakastin myös sitä lurjusta paljon.Haukkui minua päivittäin jos vaikkapa maitopurkki väärinpäin jääkaapissa,riitti syyksi muutaman päivän nalkutukseen.Epäili pettämisestä,tutki kaikki paperini,vaatteeni yms.Jaksoin siitä huolimatta.Sitten petosvyyhti alkoi selviämään,hälle tulikin hätä käteen jos vaikka lähden.Olinkin yhtäkkiä maailman paras nainen.Onkohan niin,että pettäjät epäilevät puolisoaan sellaisesta,mitä itse tekevät?Todellakin lähdin,enkä ole katunut päivääkään ratkaisuani,nyt onnellisessa parisuhteessa jo vuosia.Tällainen tapaus tällä kertaa täältä Porvoosta.


      • =?&&&&& kirjoitti:

        Aikoinaan minulle selvisi,että minua petettiin 2-3 krt viikossa oltuamme 15v yhdessä.Hoidin kodin ja lapset ja työni tunnollisesti,rakastin myös sitä lurjusta paljon.Haukkui minua päivittäin jos vaikkapa maitopurkki väärinpäin jääkaapissa,riitti syyksi muutaman päivän nalkutukseen.Epäili pettämisestä,tutki kaikki paperini,vaatteeni yms.Jaksoin siitä huolimatta.Sitten petosvyyhti alkoi selviämään,hälle tulikin hätä käteen jos vaikka lähden.Olinkin yhtäkkiä maailman paras nainen.Onkohan niin,että pettäjät epäilevät puolisoaan sellaisesta,mitä itse tekevät?Todellakin lähdin,enkä ole katunut päivääkään ratkaisuani,nyt onnellisessa parisuhteessa jo vuosia.Tällainen tapaus tällä kertaa täältä Porvoosta.

        Samantapainen kertomus. Mieheni halusi pitää perheensä koossa ja piti "salarakkaita". Kotona oli usein kiukkuinen ilman syytä, eli perhe ei tehnyt mitään, josta olisi ollut aihetta kiukustua ja motkottaa. Oli surullista seurata hänen käytöstään alle 10-v. tyttöämme kohtaan, joka oli suloinen lapsi. Isä jopa kerran huitaisi kädellä tyttöä päähän, kun lapsi halusi leikkiä isän kanssa. Tyttö oli sellainen "isin tyttö". Kun mieheni sitten lähti kotoa ja muutti sen toisen kanssa, sanoi minulle, että hän ei olisi kestänyt, jos minä olisin tehnyt hänelle samoin. Kun sitten talomme myytiin, sanoi mieheni, että ei olisi koskaan halunnut, että talo myydään. Kysyin, että mitä olisit tehnyt. Hän vastasi, että olisi tullut takaisin. Halusin eron ja oman elämän siksi, että tiesin hänen kuitenkin jatkavan samalla tavalla syrjähyppyjään, jos emme olisi eronneet. Enkä ole eroani katunut. Haureellinen aviovuode on iljettävä paikka.


      • gfgffggfgf
        =?&&&&& kirjoitti:

        Aikoinaan minulle selvisi,että minua petettiin 2-3 krt viikossa oltuamme 15v yhdessä.Hoidin kodin ja lapset ja työni tunnollisesti,rakastin myös sitä lurjusta paljon.Haukkui minua päivittäin jos vaikkapa maitopurkki väärinpäin jääkaapissa,riitti syyksi muutaman päivän nalkutukseen.Epäili pettämisestä,tutki kaikki paperini,vaatteeni yms.Jaksoin siitä huolimatta.Sitten petosvyyhti alkoi selviämään,hälle tulikin hätä käteen jos vaikka lähden.Olinkin yhtäkkiä maailman paras nainen.Onkohan niin,että pettäjät epäilevät puolisoaan sellaisesta,mitä itse tekevät?Todellakin lähdin,enkä ole katunut päivääkään ratkaisuani,nyt onnellisessa parisuhteessa jo vuosia.Tällainen tapaus tällä kertaa täältä Porvoosta.

        Onkohan niin,että pettäjät epäilevät puolisoaan sellaisesta,mitä itse tekevät?Todellakin lähdin,enkä ole katunut päivääkään ratkaisuani,nyt onnellisessa parisuhteessa jo vuosia.

        Kyllä todellakin juuri niin, että epäilevät puolisoaan sellaisesta,mitä itse tekevät! Kokemusta on! Exä aina epäili (turhaan) pettämisestä, sitten narahti siitä itse ja lopulta paljastui, että koko suhteen ajan oli hypännyt vieraissa.
        Onnittelut oikeasta ratkaisusta!


    • fgh1

      Jokaisen naisen pitäisi hankkia dildo ja sen avulll opetella tuntemaan omaa seksuaalisuuttaan.
      Eihän se ole sen kummempaa kuin hampaiden harjaaminen.

      Ei tarvisi hypätä vieraiden miesten perässä. Voi hoidella itse omat tarpeensa.

      • mies??????????

        Sama miespettäjille,ne vasta vieraissa hyppiikin,amen.


    • Pidä se

      Sika !

      • sika mikä sika

        nöff nöff..=)))


    • ulos vaan

      Pettävä mies joka jatkuvasti kuiskuttaa korvaan "ikuisesta rakkaudesta" on tosiaan huono kumppani. Tuommoinen korvaankuiskuttelija kannattaa heittää ulos. Ei se pettäminen jää yhteen kertaan, miksi niitä valheellisia selityksiä pitäisi jatkuvasti sietää.

      • rapeme

        Eikäs ne ole naiset kun valitsee kumppaninsa.. miehethän ovat "tyrkyllä", mutta naiset tekevät valinnan, kenen kanssa avioon astuvat.. sitten ollaan katkeria kun ei tuo kaikkien naisten himoitsema ihanuus pysykään ruodussa avioliitossa. Naisethan eivät halua miehekseen sellaista nuortamiestä, joka olisi uskollinen ja rakastava, äitiäänkin aina totellut.. vaan sellaisen jonka kaikki muutkin naiset haluaisivat.. sitten kun kaikki paska on tongittu näiden uljaiden urhojen kanssa, kelpaa kyllä se nössökin aviomieheksi, vaan tuhoon olisi sekin liitto tuomittu, ellei nämä miehet olisi niin nössöjä...
        Kun seuraa nykynaisten sinkkuelämää ennen avioon astumista, tulee pakostakin mieleen, että miehellä pitää olla joko tosihyvä itsetunto, hänen on oltava täysi nössö, tai hän on välinpitämätön, tai ehkä sokea, tai sitten hän ei voi tehdä itse päätöksiä.. tai jotain muuta.. en tiedä..


      • kerropas
        rapeme kirjoitti:

        Eikäs ne ole naiset kun valitsee kumppaninsa.. miehethän ovat "tyrkyllä", mutta naiset tekevät valinnan, kenen kanssa avioon astuvat.. sitten ollaan katkeria kun ei tuo kaikkien naisten himoitsema ihanuus pysykään ruodussa avioliitossa. Naisethan eivät halua miehekseen sellaista nuortamiestä, joka olisi uskollinen ja rakastava, äitiäänkin aina totellut.. vaan sellaisen jonka kaikki muutkin naiset haluaisivat.. sitten kun kaikki paska on tongittu näiden uljaiden urhojen kanssa, kelpaa kyllä se nössökin aviomieheksi, vaan tuhoon olisi sekin liitto tuomittu, ellei nämä miehet olisi niin nössöjä...
        Kun seuraa nykynaisten sinkkuelämää ennen avioon astumista, tulee pakostakin mieleen, että miehellä pitää olla joko tosihyvä itsetunto, hänen on oltava täysi nössö, tai hän on välinpitämätön, tai ehkä sokea, tai sitten hän ei voi tehdä itse päätöksiä.. tai jotain muuta.. en tiedä..

        Mikäs siinä nykynaisten sinkkuelämässä on erikoista?


      • frereyrt
        rapeme kirjoitti:

        Eikäs ne ole naiset kun valitsee kumppaninsa.. miehethän ovat "tyrkyllä", mutta naiset tekevät valinnan, kenen kanssa avioon astuvat.. sitten ollaan katkeria kun ei tuo kaikkien naisten himoitsema ihanuus pysykään ruodussa avioliitossa. Naisethan eivät halua miehekseen sellaista nuortamiestä, joka olisi uskollinen ja rakastava, äitiäänkin aina totellut.. vaan sellaisen jonka kaikki muutkin naiset haluaisivat.. sitten kun kaikki paska on tongittu näiden uljaiden urhojen kanssa, kelpaa kyllä se nössökin aviomieheksi, vaan tuhoon olisi sekin liitto tuomittu, ellei nämä miehet olisi niin nössöjä...
        Kun seuraa nykynaisten sinkkuelämää ennen avioon astumista, tulee pakostakin mieleen, että miehellä pitää olla joko tosihyvä itsetunto, hänen on oltava täysi nössö, tai hän on välinpitämätön, tai ehkä sokea, tai sitten hän ei voi tehdä itse päätöksiä.. tai jotain muuta.. en tiedä..

        No entäs se nykymiesten sinkkuelämä? Ihan samalla tavalla se naiseltakin vaatii sitten itsetuntoa tms.


      • kaisuliini
        rapeme kirjoitti:

        Eikäs ne ole naiset kun valitsee kumppaninsa.. miehethän ovat "tyrkyllä", mutta naiset tekevät valinnan, kenen kanssa avioon astuvat.. sitten ollaan katkeria kun ei tuo kaikkien naisten himoitsema ihanuus pysykään ruodussa avioliitossa. Naisethan eivät halua miehekseen sellaista nuortamiestä, joka olisi uskollinen ja rakastava, äitiäänkin aina totellut.. vaan sellaisen jonka kaikki muutkin naiset haluaisivat.. sitten kun kaikki paska on tongittu näiden uljaiden urhojen kanssa, kelpaa kyllä se nössökin aviomieheksi, vaan tuhoon olisi sekin liitto tuomittu, ellei nämä miehet olisi niin nössöjä...
        Kun seuraa nykynaisten sinkkuelämää ennen avioon astumista, tulee pakostakin mieleen, että miehellä pitää olla joko tosihyvä itsetunto, hänen on oltava täysi nössö, tai hän on välinpitämätön, tai ehkä sokea, tai sitten hän ei voi tehdä itse päätöksiä.. tai jotain muuta.. en tiedä..

        Rape.....olisit totellu äitiäs vähän vähemmän,,,,,,,mammanpoikaa ei huoli kukaan


      • villi ja vapaa
        kerropas kirjoitti:

        Mikäs siinä nykynaisten sinkkuelämässä on erikoista?

        Sinkkuna saa määrätä itse mitä milloinkin tekee. Ei tarvitse aina ajatella sen toisen huomioon ottamista ja ei tarvitse olla kenenkään käskytettävänä.
        Se vapaus...


      • KALLE KELLO
        rapeme kirjoitti:

        Eikäs ne ole naiset kun valitsee kumppaninsa.. miehethän ovat "tyrkyllä", mutta naiset tekevät valinnan, kenen kanssa avioon astuvat.. sitten ollaan katkeria kun ei tuo kaikkien naisten himoitsema ihanuus pysykään ruodussa avioliitossa. Naisethan eivät halua miehekseen sellaista nuortamiestä, joka olisi uskollinen ja rakastava, äitiäänkin aina totellut.. vaan sellaisen jonka kaikki muutkin naiset haluaisivat.. sitten kun kaikki paska on tongittu näiden uljaiden urhojen kanssa, kelpaa kyllä se nössökin aviomieheksi, vaan tuhoon olisi sekin liitto tuomittu, ellei nämä miehet olisi niin nössöjä...
        Kun seuraa nykynaisten sinkkuelämää ennen avioon astumista, tulee pakostakin mieleen, että miehellä pitää olla joko tosihyvä itsetunto, hänen on oltava täysi nössö, tai hän on välinpitämätön, tai ehkä sokea, tai sitten hän ei voi tehdä itse päätöksiä.. tai jotain muuta.. en tiedä..

        "naisethan tekevät valinnan kenen kanssa avioon astuvat". Itselläni on kyllä se käsitys, että avioliittoon menemiseen pitäisi olla MOLEMPIEN suostumus ja halu. En jaksa uskoa, että joku olisi niin vietävissä että jos ei halua mennä avioliittoon, niin tekisi sen vaan toisen mieliksi, on se minusta sen verran iso askel. Ei noin narussa vedettävää ihmistä voi ollakkaan.


    • rahakasa

      Raha ratkaisee tässäkin !

      • et voi tietää

        Ei ratkaise.


    • ei rakastaa voi liik

      Meidän ukon palava rakkaus loppui HETI kun ilmoitin ,kaksivaihtoehtoa. Suhde loppuu Tai ulos heti.

    • ei rakastaa voi Iiik

      HAISTAKAA PASKA

    • idioottien elämää

      Voi v ittu että on taas typerää juttua.

      • KALLE KELLO

        Odotahan sinäkin "idioottien elämää" kun kasvat aikuiseksi ja menet naimisiin tai seukkaat vakavasti, niin pääset sinäkin osalliseksi. Kirjoittelet sitten yleisöpalstoilla samoista asioista oikein kokemusten kera


    • moiseen en suostuisi

      Riippuu ihmisen luonteesta minä en ainakaan henkilö kohtaisesti pystyisi liittoa jatkamaan mutta kaipa niitä nynnyjä löytyy. Sopii yrittää mutta tuskin tulee mitään
      ainakin kätkettyä piikittelyä tulee löytymään jos elämä jatkuu yhdessä.

    • Olen kokenut vastaavan. Mieheni seurusteli useita vuosia aviossa olleen naisen kanssa. Aavistin koko ajan, mutta asia tuli ilmi, kun tytär luki vieraan naisen viestin isän puhelimesta. Sittenkin mieheni kielsi kaiken. Samoin kiisti nainen, johon otin yhteyttä. Jälkeenpäin tuli ilmi, että mieheni halusi salata asian. Annoin anteeksi ja halusin jatkaa avioliittoa. Tuli ilmi, että tämä "salarakkaussuhde" jatkui puolisoiden selän takana. Lopulta kumpikin aviopari erosi. Salarakkaat muuttivat yhteen ja jatkoivat n 3 vuotta ja erosivat sen jälkeen. Miehelläni oli todennäköisesti ollut vielä toinenkin nainen salassa, Hänen kanssaan jatkoi sitten erottuaan tästä salarakkaastaan. Nämä tapaukset ovat kaikki erilaisia kuten ihmisetkin. Mieheni oli seksiaddikti eikä hänelle riittänyt yksi eikä kaksikaan naista. Koin nuorempana itseni syypääksi mieheni syrjähyppyihin, kunnes tämä salarakas-juttu tuli esiin. Ymmärrän satunnaisen syrjähypyn, mutta jos puolisolla on ihan tapana harrastaa suhteita, olen kovasti sitä mieltä, että vaimon pitää ottaa ero. Jos ei eroa, kärsii turhan takia. Tässä tulee mieleen lause: Hanki itsellesi elämä. Minä odotin puolison muuttumista niin kauan, että jäin yksin. Olen jo eläkeiässä ja uuden löytäminen on vaikeaa. Erotessa olimme yli 50-vuotiaita.

      • itsellinenonnellinen

        On niitä eläkepappoja vailla kumppania. Itse erosin lähes kymmenen vuotta sitten miehen uskottomuuden takia. Ikää nyt 56v. En halua kumppania koska itsenäisesti on mukavinta elää tässä vaiheessa. Saa päättää asioistaan jne.
        Olen ajatellut että kyllä eläkkeellä ollessa löytää kumppanin jos siltä tuntuu sitten. Nyt mennään näin ja nautitaan elämästä. (tietysti kumppaninkin kanssa voi nauttia)


    • nilli

      Ei ole todellista, pidättekö aviossa ja valheessa elämistä noin tärkeänä, että sinun syvä verinen loukkaaminen on ihan harkittavissa vain? En kyllä katselisi hetkeäkään, vaikka menisi ohi. Paitsi jos olet taloudellisesti riippuvainan - et kylläkään silloin mikään vaimo, vaan h**** vaikka olisittekin aamenella käyneet.

      • kirjavakissa

        nilli..olet kaiketi istunut paskalla kun aivoja on jaettu! jos perheeseen syntyy vaikka neljä lasta ja äiti hoitaa ne kotona niin hän on siis huora? kotiäidin hommasta katsos kun ei kerry eläkettä sun muuta......ja näin ollen kotona töissä ollut nainen on todellakin riippuvainen miehensä tuloista.....


      • nilli
        kirjavakissa kirjoitti:

        nilli..olet kaiketi istunut paskalla kun aivoja on jaettu! jos perheeseen syntyy vaikka neljä lasta ja äiti hoitaa ne kotona niin hän on siis huora? kotiäidin hommasta katsos kun ei kerry eläkettä sun muuta......ja näin ollen kotona töissä ollut nainen on todellakin riippuvainen miehensä tuloista.....

        Justiisa, taas joku aspergeri siellä.. mene nyt sinä vuorostasi sinne paskalle kun näkyykin noin pakottavan peräpäätä. Mietihän että jospas tuo vastaus olikin kohdistettu AP:lle joka on ollut "pitkässä liitossa", eikä sinun kotiäitiydellesi.


    • vaimon mahdollisuusdet on usein huonot

    • fgh1

      Vaimon vaihtoehto on ehdottomasti dildo. Se on uskollinen ja aina käsillä silloin, kun sitä tarvitsee.

      • :))

        Miksi juuri VAIMON? Miksi yleensä pitää sitä miestä kun dildo riittää? Ei tarvitse olla vaimo edes kenellekään kun dildo on uskollinen ja aina käsillä. Vai tarkoitatko että miehelle vaimon vaihtoehto on dildo?


    • jakorasia.

      Kun lukee näitä juttuja niin heräsi ajatus mieleen, että millä ajalla nämä pettäjät tapailee toisiaan varsinkin nuo joilla on useampi nainen siellä piilossa niin millä ihmeen ajalla sitä pystyy näkemään jos käy töissä ja on vaimo on kotona tai vaimo on töissä myös niin saa olla aikamoinen pelimies, että onnistuu tai sitten vaimo on tyhmä jos ei huomaa missä mies on. Koska pitääähän asiat hoitaa kotonakin ja pitää se omakin vaimo tyytyväisenä sekä hoitaa arkiasiat ja viettää aikaa vaimon kanssa ettei se huomaa pettämistä. Millähän planeetalla nämä sitten elää oikein? Huomataan useiden vuosien jälkeen vasta se pettäminen. On mun mielestä tosi outoa. Itse ainakin seurustelusuhteessa eläneenä olin jatkuvasti avovaimoni kanssa niin ei siinä olisi voinut pettää mitenkään. Olisi heti jäänyt kiinni. Yhdessä tehtiin kaikki asiat ja vietimme kaikki aika yhdessä. Ei mun ymmärrykseen mahdu nuo pettäjät... Aika härskiä toimintaa toista ihmistä kohtaan, sillon ei kyllä arvosta toista eikä ansaitse toista ja munat saisi leikata pois tuommoisilta miehiltä kokonaan kuten myös naisille sama juttu jos nainen on samanlainen pettäjä niin samanlainen sontaläjä kyseessä...ei pettäminen ole pelkästään miehen vika, kyllä nainenkin osaa olla sika ja sontiainen, joka pihtaa ja sit käy ite vieraissa jakamassa rasiaansa...

      • hommat hanskassa

        No et sinä nyt paljon näytä tietävän. Työpaikoilla on lounastauot ja muita juttuja. Pitää vain käydä pitkillä lounailla. Ei pettäjät öitä ole naistesa luona. Jos molemmille riittää että ollaan tunti tai kaksi yhdessä niin se pettäminen on siinä hoideltu. Myös useita naisia voi olla samalla hemmolla, pitää vain aikatauluttaa lounaat järkevästi...heh..näin meillä..


    • 51 hyvässä vedossa

      Naiset ovat huonokuntoisia ja rumia verrattuna saman ikäisiin miehiin. Siksi on pakko vaihtaa aina nuorempaan. Ei kukaan jaksa olla läskin läähättäjän kanssa.

      • tyhjäpää...

        51 ja hyvässä vedossa.


      • sutpitäsviedäsaunan.

        51 ja hyvässä vedossa: sinä itse et ole osannut saada hyviä puolia esiin vaimostasi, siksi hän on läski, vaan olet lytännyt hänen itsetuntonsa maahan, sinä itsekäs tunteeton empatiakyvytön halveksija. Sinä et ole osoittanut rakkautta ja välittämistä vaimollesi vaan ainoastaan lytännyt hänen itsetuntonsa maahan. Mietipä omaa osuuttasi parisuhteessasi!
        Et ole vielä 51:n vuoteen oppinut maustamaan sitruunoita.
        Sinussa se vika on, ei vaimossasi, vaan sinun omien korviesi välissä.
        Vaikutat asennevammaiselta ja tunnevammaiselta ja heikkoitsetuntoiselta luuserilta, joka ei osaamuuta kuin mollata toisia. Ajatuksesi ovat keskenkasvuisen kakaran herjahuutoja. Häpeä, ja kasvata itseäsi korkeammalle tasolle ihmisenä!
        Vaimosi sietäisi erota tollasesta herjaajasta! Miksi olet vielä suhteessa luuseri, jos sulla ei ole mitään muuta tekemistä kuin halveksia ja herjata vaimoasi. Pois tollanen mätäpesäke, joka likaa omaa pesäänsä.


      • pinnallinen luuseri

        51 ja hyvässä vedossa> itseäsikö vetelet, vetele joskus vaimoasi, niin alkaa laihtumaan. Ja itseksesikö lenkkeilet, pyydä joskus vaimosi mukaasi, niin alkaa laihtumaan. Syy on sinun asenteessasi ja raukkaudettomuudessasi ei vaimossasi. Kylmä itsekäs mies. Halveksii vaimoansa, jonka on itse valinnut! Häpeätkö vaimoasi, itseäsi sinun sietäisi hävetä! Et ole itse tehnyt osuuttasi parisuhteessasi!


    • enkoskaanaimisiin

      höperön hommaa on mennä naimisiin,voiko turhempaa olla. Mitä sillä voittaa,kun menee naimisiin? rahaa,omaisuutta,rakkautta??????? mitä kertokaa joku mulle...

    • Petos seitsepetoskin

      Tässä jutussa pohdittiin hyvin kattavasti tätä pettäjä-tyyppien ajatuskuvoita: http://j.gs/3jY4

    • tuulinenpäivä

      Libre-hyvä. Vastaus ei tule muualta kuin sinun omasta sisimmästäsi. Millainen olisi se onnellinen elämä, jonka sinäkin olet ansainnut?

    • ällöttää

      Ja maksumiehiä näille aikuisten lapsellisille leikeille ovat lapset. Ei ole ihme, että lapset ja nuoret voivat nykyään niin huonosti. Hävetkää "aikuiset"!

      • huono itsetunto

        Ja yleensä yhden tyhmän prheenjäenen teoista joutuvat kaikki muut kärsimään.
        pettäjä on yl. niin pelkuri, että ei uskalla edes eroa ottaa enne kuin menee pettämään.
        Ei silloin minusta ihminen kunnioita edes itseään.


    • Ratkaisuja

      Arabimaissa on varmaan paljon esimerkkejä moniavioisuudesta.
      Toinen vaihtoehto on, että hankit vaimolle rakastajan joka kerraksi, kun peuhaat muualla.

    • toinen nainen

      Mä olen tapaillut yli 1,5 vuotta varattua miestä. Hän ei ole koskaan luvannut eroavansa enkä sellaista odotakaan. Meillä on mukavaa yhdessä. Näemme usein ja teemme kaikenlaista (ei pelkkää seksiä). Juttelemme henkeviä, katselemme leffoja, teemme yhdessä ruokaa ja milloin mitäkin. Suhteemme on pysynyt hyvänä ehkä juuri siksi, että emme asu yhdessä. Vaikka on toisaalta raastavaa olla erossa aina muutama päivä niin toisaalta se toisen näkemisen odottaminen on jollain lailla mukavaakin. Toista ihmistä ei rupea pitämään itsestäänselvänä.

      • mahtaa olla hauskaa?

        Etkö saa vapaata miestä? Millainen itsetunto ja itsekunnioitus sinulla on?
        Sinähän varastat miehen perheeltä ja puolisolta sen joka kuuluisi heille!
        Entäs sitten kun itse olet samassa tilnteessa, että miehesi pettääkin sinua?
        Mitä ajattelet asiasta sitten, onko oikein vai väärin. Sinullahan on nyt valinnan mahdollisuus ollut, kieltäytyä varatusta miehestä tai ottaa hänet vastaan, ja otit hänet vasaan. Muista ettei sinulla ole sitten itslläsi oikeutta vaatia itsellesi kunnioitusta ihmisenä, jos et itse ole kunnioittanut muita. Sinun rajojas saa tulevaisuudessa rikkoa myös muut kun et itse pitänyt rajoja.
        Mieshän on psykopaatti, miten sitten kun saat itsellesi sen psykopaatin, luuletko että muuttuu miksikään?Miltäs sitten tuntuu kun sinua petetään, ja tuedät tasan tarkkaan mitä sen toisen kanssa puuhaa?


      • ,,,,,,
        mahtaa olla hauskaa? kirjoitti:

        Etkö saa vapaata miestä? Millainen itsetunto ja itsekunnioitus sinulla on?
        Sinähän varastat miehen perheeltä ja puolisolta sen joka kuuluisi heille!
        Entäs sitten kun itse olet samassa tilnteessa, että miehesi pettääkin sinua?
        Mitä ajattelet asiasta sitten, onko oikein vai väärin. Sinullahan on nyt valinnan mahdollisuus ollut, kieltäytyä varatusta miehestä tai ottaa hänet vastaan, ja otit hänet vasaan. Muista ettei sinulla ole sitten itslläsi oikeutta vaatia itsellesi kunnioitusta ihmisenä, jos et itse ole kunnioittanut muita. Sinun rajojas saa tulevaisuudessa rikkoa myös muut kun et itse pitänyt rajoja.
        Mieshän on psykopaatti, miten sitten kun saat itsellesi sen psykopaatin, luuletko että muuttuu miksikään?Miltäs sitten tuntuu kun sinua petetään, ja tuedät tasan tarkkaan mitä sen toisen kanssa puuhaa?

        Tuon mukaan suuri osa miehistä on psykopaatteja. Suuri osa miehistä pitää kakkosta tai ainakin haaveilee sellaisesta.
        Itsetunnosta puheenollen, vaatii todella HYVÄÄ itsetuntoa seurustella varatun miehen kanssa.


      • Oma maa mansikka
        mahtaa olla hauskaa? kirjoitti:

        Etkö saa vapaata miestä? Millainen itsetunto ja itsekunnioitus sinulla on?
        Sinähän varastat miehen perheeltä ja puolisolta sen joka kuuluisi heille!
        Entäs sitten kun itse olet samassa tilnteessa, että miehesi pettääkin sinua?
        Mitä ajattelet asiasta sitten, onko oikein vai väärin. Sinullahan on nyt valinnan mahdollisuus ollut, kieltäytyä varatusta miehestä tai ottaa hänet vastaan, ja otit hänet vasaan. Muista ettei sinulla ole sitten itslläsi oikeutta vaatia itsellesi kunnioitusta ihmisenä, jos et itse ole kunnioittanut muita. Sinun rajojas saa tulevaisuudessa rikkoa myös muut kun et itse pitänyt rajoja.
        Mieshän on psykopaatti, miten sitten kun saat itsellesi sen psykopaatin, luuletko että muuttuu miksikään?Miltäs sitten tuntuu kun sinua petetään, ja tuedät tasan tarkkaan mitä sen toisen kanssa puuhaa?

        Tiedoksi kukaan ihminen ei kuulu kenellekkään, eikä kukaan voi varastaa toista ihmistä. Eikä myöskään kukaan omista toista ihmistä. Ihminen ei ole tavara mikä varastetaan tai omistetaan Mutta, jokaisen elämä on valintoja. Ja tiedoksi ei mies kerro että on varattu. Minun aviomieheni kävi aidan toisella puolella. , ei ole psykopaatti, joten en ymmärrä tuota sanavalintaasi. Ja tiedän myös sen, että ei mieheni kertonut olevansa aviossa. Haukuin minäkin sen toisen naisen, ennekuin tajusin, että eihän se olekkaan hänen vika jos mun mies lähtee.. Tässä kohtaa pitää ruveta etsimään syytä sieltä kotoa ja itsestä ja omasta liitosta. Mut nyt meillä mieheni kanssa menee hyvin,, tietää myös, että jos lähtee taas vieraisiin,,,meidän liitto on silloin mennyt...paluuta ei ole enään.


      • sinkku likka
        mahtaa olla hauskaa? kirjoitti:

        Etkö saa vapaata miestä? Millainen itsetunto ja itsekunnioitus sinulla on?
        Sinähän varastat miehen perheeltä ja puolisolta sen joka kuuluisi heille!
        Entäs sitten kun itse olet samassa tilnteessa, että miehesi pettääkin sinua?
        Mitä ajattelet asiasta sitten, onko oikein vai väärin. Sinullahan on nyt valinnan mahdollisuus ollut, kieltäytyä varatusta miehestä tai ottaa hänet vastaan, ja otit hänet vasaan. Muista ettei sinulla ole sitten itslläsi oikeutta vaatia itsellesi kunnioitusta ihmisenä, jos et itse ole kunnioittanut muita. Sinun rajojas saa tulevaisuudessa rikkoa myös muut kun et itse pitänyt rajoja.
        Mieshän on psykopaatti, miten sitten kun saat itsellesi sen psykopaatin, luuletko että muuttuu miksikään?Miltäs sitten tuntuu kun sinua petetään, ja tuedät tasan tarkkaan mitä sen toisen kanssa puuhaa?

        Mistä tiedät jos haluaakin vain varatunkanssa seurustella. Varattu on helpompi ei jää kokoaikaiseksi riesaksi.
        Juuri siksi en itse halua sinkkumiestä seurustelukumppaniksi kun hänestä saa kokoaikaisen riesan. Enkä halua sitoutua koskaan..Haluan olla vapaa.
        En ole nimimerkki "toinen nainen" mutta juuri samanlaisessa tilanteessa.


      • KALLE KELLO

        "toinen nainen". Aiot siis tyytyä osaasi vuosikausiksi? Tuskinpa.. Tiedätkö mitä sinulta puuttuu? Se on yksi tärkeimmistä mitä jokaisella ihmisellä pitäisi olla, se ei ole tavaraa eikä rahaa vaan ITSEKUNNIOITUS. Mutta älä huoli, uskon vakaasti että saat sen miehen itsellesi ihan ikiomaksi ja voit sitten nauttia hänestä 24/7. Tosin tuollaisten kanssa kannattaa olla tuntosarvet pystyssä, kuten sen ukonkin sinun kanssasi. Sinuna en kauhiasti leuhkisi, lortto se sinäkin olet. Kukaan normaali mies ei tuollaista losoa huoli, muista se. Asiat tulevat julki ennemmin tai myöhemmin, joten kannattaa valmistautua sinunkin. Maineesi kyllä muistetaan vuosienkin päästä


    • toinen nainen

      Hehe... Sinähän se tiedät kaiken :) Mulla on hyvä itsetunto ja itsekunnioitus ja saan kyllä vapaan miehen. Valitettavasti vielä ei ole vastaan tullut sellaista joka olisi yhtä sopiva kuin tämä varattu. Ne tunteet kun eivät käskystä syty.

      Miehellä ja tällä hänen vaimolla ei ole pieniä lapsia joten en riko mitään perhettä. En myöskään vie keneltäkään yhtään mitään eikä se mulle kuulu mitä mies vaimonsa kanssa puuhailee tai on puuhailematta. Aivan sama. Ketään ihmistä ei voi toinen omistaa.

      Ps. Älä viitsi käyttää tuota psykopaatti- sanaa noin holtittomasti. Mies ei toden totta ole psykopaatti, se on oikeasti vakava sairaus.

      • KALLE KELLO

        "saan vapaan miehen". Juuri tuolla kirjoittelin, ettei kukaan NORMAALI mies huoli lorttoa... Muistajan pikkuhoro, että sinunlaiset keräävät ympärilleen VAIN mieshoroja


    • kaikenlaista

      Oletko sinä se, joka hoitaa teillä kaikki kotityöt? Teetkö hyvää ruokaa? Onko teillä yhteisiä lapsia?

      Jos vastaus op näihin kysymyksiin kyllä, niin siinä syy, miksi miehesi tahtoo yhä asua kanssasi, vaikka hänellä onkin uusi rakastettu. Olet hänen palvelijansa. Hyvä vaimo siis, vaikkakaan et enää hänen tulisen rakkautensa kohde.

      Valitettavasti näin on monilla. Jos taas jaatte vastuun kotitöistä ja lapsista yhdessä, on asia toinen. Tietysti voi olla jokin viiden kympin tms. villitys, joka menee miehelläsi ohi ja se uusi suhde ei kestäkään ja kaipaa sitten taas sinua, mutta koskaanpa tuota ei tiedä. Mieti, mitä itse naisena tahdot suhteeltanne? Rakastatko yhä miestäsi?

    • vapari_m

      Joku kumma vääristymä näissä parisuhteissa on. Varattu saa helpommin kaadettua naisen. Koska varattu ei jää "roikkumaan" Tämä on aika omituista minusta koska en ole koskaan ollut roikkuja tyyppiä. Minun mielestäni varatut saa olla varattuja. En alkaisi säätämään mitään varatun kanssa. Jos taas on suhteesa niin sen verran pitää itseään ja kumppania kunnioittaa että eroaa jos alkaa toista tehdä niin paljon mieli että ei pysty pitämään näppejä erossa. Eroan ensin ja sitten katselen muita. Eihän petolselle voi perustaa mitään vakavaa. En ainakaan itse voisi elää ilman että luotan kumppaniini.
      Joten en ymmärrä miten pettäjät voivat nauttia siitä suhteesta varatun kanssa.
      Voihan sitä sinkkuna sitten temmeltää niin paljon kuin haluaa muiden sinkkujen kanssa.
      Kysymys: miksi vapaa ei kelpaa naisille?

      Toinen asia. Miksi jäätte roikkumaan exiinne? Haluatteko hallita heidän tekemisiään vielä eron jälkeenkin? Miksi ei anna toisen jatkaa elämää ja nauttia siitä?
      Eihän se exän tehtävä ole varmistaa että onko exällä nykyisen kanssa kaikki kunnossa. Eron sattuessa pitää ymmärtää antaa exälle tilaa elää omaa elämäänsä niinkuin hän haluaa. Ei se exälle kuulu miten se menee. Kaikki turha soittelu ja yhteydenpito on mielestäni väärin. Se on moraalitonta ja voi todella haitata elämässä eteenpäin siirtymistä. Sitäkö nämä roikkuja exät todella haluavat? Hoitakaa asianne kuntoon ennen uusia juttuja.

      • varattu parempi

        Kuten itse sanoit sinkku jää "roikkumaan" ja sitä en itse siedä. Silloin varattu on parempivaihtoehto.
        Kun ei halua mitään parisuhdetta niin vältän sinkkumiehiä.
        Ei se senkummempaa ole ei varatussa mitään erityisviehätystä ole, sen vaan tietää ettei hän ole jatkuvasti jaloissa pyörimässä.


      • Varo "ihmis"eläimiä!

        Miksi jäätte roikkumaan exiinne? Haluatteko hallita heidän tekemisiään vielä eron jälkeenkin? Miksi ei anna toisen jatkaa elämää ja nauttia siitä?
        Eron sattuessa pitää ymmärtää antaa exälle tilaa elää omaa elämäänsä niinkuin hän haluaa. Ei se exälle kuulu miten se menee. Kaikki turha soittelu ja yhteydenpito on mielestäni väärin. Se on moraalitonta ja voi todella haitata elämässä eteenpäin siirtymistä. Sitäkö nämä roikkuja exät todella haluavat? Hoitakaa asianne kuntoon ennen uusia juttuja.

        V: Koska toiset ihmiset ovat OIKEASTI ihan eläimen tasolla!
        He eivät ymmärrä tuollaista korkeampitasoista ja henkisesti kehittyneemmän ihmisen ajattelua eikä tapaa olla ja elää.

        He ovat alhaisia, kieroja, kelvottomia ja pahoja. Kaikkein alhaisimmat asiat ja teot, mitä voi suinkin vain kuvitella, ovat heille normaalia.
        On todellakin olemassa "ihmisiä", jotka käyttävät koko loppuelämänsä ja kaiken tarmonsa, sisunsa ja aikansa muiden ihmisten elämän pilaamiseen!

        Parasta ennaltaehkäisyä on tiedostaa tämä ja opetella bongaamaan nämä tapaukset ennakolta ja olla ryhtymättä koskaan suhteeseen heidän kanssaan!
        Jos ihminen vaikuttaa uskomattoman naurettavalta ja tyhmältä, sekaisin olevalta häiriintyneeltä, raivohullulta, säälittävältä ja juttujen perusteella ei voi tietää, onko se oikeasti tosissaan ja niin tyhmä ja eläimen tasolla, vai heittääkö vaan läppää, niin se luultavasti on tosissaan ja kuuluu näihin eläimen tasolla olijoihin.

        Silloin riivi itsesi irti ja juokse karkuun, vaikka olisi miten kaunis tai komea, seksikäs ja hyvä pano ja vaikka kuinka rikas ja hurmaava tahansa!
        Saat siitä muuten hullun psykopaatin ja loppuelämäsi innokkaan pilaajan jos ryhdyt lyhyeenkään suhteeseen! Saattaa vaikka tappaa, sinut tai tulevan rakkaasi, näistähän saa lehdistä lukea tämän tästä!


    • asuntoon jäänyt

      Täällä sama tapaus.x mies olisi mennyt asumaan uuden kaverin kanssa,mutta ei vielä erota.
      Mun olisi pitänyt vaan ootella tuleeko unelmami prinssi joskus takaisin.Hain itse eroa.

    • näin meillä oli

      alotukseen,
      on täällä,
      luulempa että enemmistö avioliitoista kokee useampiaki harhahyppyjä elämän varrella,
      puolisoni oli komee, naiset oli lätkä häneen,
      tahallaan hurmasi naisia kun kerran huomasi lahjakkutensa siihen hommaan,
      se eniten kismistti kun sen teki myös minun läsnäollessa, mä jäin aina toiseksi vaikka olin vaimo,
      siinä suhteessa puolisoni oli tyhmä ,
      ei auttanu kuin alkaa elämään omaa elämää ,
      joten jossain vaiheissa elämää jokisin vieraissa muutaman kerran kylläki avoimesti puolisolle siitä kertoen,
      hänellä ei ollu siihen mitään sanottavaa, ( vieraat suhteet on aina psyykinen suuri raste naiselle, joten jätin sen homman muutamaan kokeiluun )
      liitto kesti hiukan yli viisikymmentä vuotta, kunnes kuolema erotti,
      ihmisluonto ei ole suuniteltu seksuaalisesti vain yhden kanssa elämään, varsinki miehet joksee vieraissa,
      miehille vieraat suhteet on helpompia toteuttaa kuin naiselle,
      nainen harkitsee kauan ennekuin suutuspäissään tekee samoin,
      aina on miehen syy jos vaimo käy vieraissa, tämä on fakta,
      avioliitto kaiken kestää, kaiken kärsii,
      niinhän me vihkikaavassa luvattiin toisillemme,
      nykyään ihmiset eroaa aivan liian herkästi,
      kaipaan omaa puolisoa haudantakaa,
      niitä aikoja kun hän oli vielä fyysisesti terve,

    • näin se menee,

      ei miehet oikeesti raksatu avioliiton ulkopuolisiin suhteisiin,
      miehet käyttää vain hyväkseen hupsuja naikkosia, kun niitä on tarjolla,
      omaa he rakastavat kuolemaan asti, näin meilläki oli, he ei halua erota ikinä toisen naisen takia,
      vain harvassa tapauksessa jos oma vaimo heittäytyy hankalaksi,
      siinäki tapauksessa miehet tekee kaikkensa sovitella asia oman puolison kanssa,
      nyky naiset ei enään ala kärsimään vaimon asemassa miehen syrjähyppyjä,
      nyky naiset ottavat eron, tietenki se on sallitua, mutta ei aina viisasta,

      • näinkin menee

        Miksi ei ole viisasta? Oma eroni oli viisain päätös minkä olen koskaan tehnyt.

        Tuosta hyväksikäytöstä.. eiköhän ne naikkosetkin käytä hyväkseen hupsuja ukkoja. Helppoa munaa tarjolla jos ei muuta halua.


      • Viisasta

        Menkää hei te toistenne kanssa naimisiin, te, jotka jaatte yhteisen ajatuksen "ihmisluonto ei ole suunniteltu seksuaalisesti vain yhden kanssa elämään".


    • oma maa mansikka :D

      hah mun palasi mies kiltisti kotiin,, pitkän neuvottelun jälkeen,, ja tiedän että ei toiste mene minnekkekkään !!! Ei ole hänen kans edes kaveri,enään tämä vaimo ei palanut loppuun päin vastoin. meidän avioliitto jatkuu ihan kahdestaan. EI en ole hankkinut omaa suhdetta.

    • Evoluutio ja kiima

      Kaikki perustuu KIIMAAN ja vain siihen!
      Eli evoluution tuloksena kaikki tähtää lisääntymiseen.

      • Evoluution tulosta

        Eli ihminen on vain yksi eläinlaji muiten eläinten populaatiossa. Kävelee kahdella jalalla vähäturkkisena ja haisee pahalle.
        Aina on vain pano mielessä. Ei siinä sen kummempaa.


      • Evoluutiomies puhuu
        Evoluution tulosta kirjoitti:

        Eli ihminen on vain yksi eläinlaji muiten eläinten populaatiossa. Kävelee kahdella jalalla vähäturkkisena ja haisee pahalle.
        Aina on vain pano mielessä. Ei siinä sen kummempaa.

        En lukenut yhtään viestiä koko ketjusta. Ei kiinnosta teidän paskanjauhatuksenne vähääkään.Tulin suoraan tähän loppuun kirjoittamaan nämä älykkäät tekstit. Nehän ovat lisäksi totta.

        Kiitos teille jotka luitte. Joka otti itseensä ja ei ole samaa mieltä hän on valitettavasti yksinkertainen eli tyhmä.


      • ah niin ihanaa

        Puhut asiaa juuri se suuri kiima ja himo toista sukupuolta kohtaan se vetää kuin terva...heh


    • Fakta homma

      Miestä ei ole luotu yksiaviioiseksi.

      • raamatun sana on -

        tootta, ( älä tee huorin )
        siitä ei hyvä seuraa ,,,




        fakta homma ,,,


        jooo mutta miehelle käy huonosti huseratessaan monen kanssa,
        hän sairastuu ja kuolee liian aikasin,
        se on raamatussa sanottu, sama pätee naiseen,
        lukekaa raamattua,
        molemmilla menee aivot tohjoksi, siis toisin sanoen pöpöt tuhoaa aivot , lopulta heistä tulee idiootteja ja sitten kuolema,
        tämä on fakta ,,


      • knadana
        raamatun sana on - kirjoitti:

        tootta, ( älä tee huorin )
        siitä ei hyvä seuraa ,,,




        fakta homma ,,,


        jooo mutta miehelle käy huonosti huseratessaan monen kanssa,
        hän sairastuu ja kuolee liian aikasin,
        se on raamatussa sanottu, sama pätee naiseen,
        lukekaa raamattua,
        molemmilla menee aivot tohjoksi, siis toisin sanoen pöpöt tuhoaa aivot , lopulta heistä tulee idiootteja ja sitten kuolema,
        tämä on fakta ,,

        ja sitten jos ei petä niin kuolema ei tule vai???


      • rukoilen puolestasi
        knadana kirjoitti:

        ja sitten jos ei petä niin kuolema ei tule vai???

        knadana

        Ainaki saisit elää pitkän elämän, kun noudatat terevitä elämän ohjeit,
        otat polkusi oppaaksi raamatusta 10 käskyä ja noudatat niitä elämässäsi,
        kunioitat itseäsi ja muita ihmisiä pyydät voimaa jumalta
        vain jumala antaa voiman kulkea " elämän kaitaa tietä "
        huomaat yllättäin elämä on rikasta, antaa paljon ihania asioita kun uskot jumalanan ja noudatat 10 :tä käskyä,


    • Kyllä on, ei minulla itselläni mutta tyttäreni miehellä joka tuli Suomeen 1,5 vuotta sitten avioliiton myötä ja nyt sitten kirkkain silmin kertoi että on toinen nainen jopa 1,5 kuukauden ajan, tyttäreni heitti heti pellolle ja siitä olen erittäin tyytyväinen, toivon vaan että laittavat maitojunalla takaisin Chileen ja vähän äkkkiä.

    • voiko olla tottakaan

      d-vastaus.
      Kiihkeät suhteet jatkuvat, kunnes kuolema jonkun kolmesta erottaa.

      Ei vaimon vastaus (hän ei liiku näillä palstoilla), vaan sen miehen vastaus, joka hullaantui päälle kolmenkymmenen vuoden avioliiton jälkeen.

      Erehdyin (?) menemään koti-isän roolista ensimmäiseen oikeaan pitkäaikaiseen työsuhteeseen päälle viisikymppisenä ja hankkiuduin sellaisen työpaikkaromanssiin, että koko työpaikka sekosi. Pomo palautti työpaikan rauhan antamalla minulle potkut.

      Minä palasin kotoisan tohvelisankarin rooliini, mutta kahden naisen koteihin.

      Ei avioerosta ollut koskaan mitään puhetta, ei vaimo selviäisi yksin, joten pidän palavan rakkaussuhteen vaimooni, kunnes kuolema meidät erottaa.

      Hän sai sydänsuruistaan ja mielimurheistaan (?) rintasyövän ja tekee pikkuhiljaa kuolemaa siihen. Ei hoidata sitä millään muodoin.

      Työpaikkaromanssi rauhoittui alkumelskeiden jälkeen osa-aikais-avoliittomaiseksi ja jatkuu jo yhdeksättä vuotta.

      Tohvelisankari on siis kahden ihanan naisen ihanassa loukussa, orjana, palvelijana, koteinhoitajana, omaishoitajana. Ei tule ongelmia ajankäytön suhteen, kaikki aika menee ja menisi paljon enemmänkin, mutta kun ei voi tilata viisikymmentuntisia vuorokausia mistään.

      En suosittele kenellekään miehelle, ei tämmöisestä selviä normaalimies, tähän tarvitaan todella teräsmiesmäinen yleisnero, jolla on tehtävään taivaallinen kutsumus.

      • voinoitaäijiä

        No, oletpa saanut tapettua vaimosi hitaasti suruihin ja murheisiin. Taidat olla tyytyväinen itseesi ja kova poika. Onhan se upeaa, kun oikein kaksi naista on yhtaikaa toiminut elättäjänä.
        Luultavasti vaimosi olisi pärjännyt erinomaisesti ilman sinua, ja saattaisi elää tällä hetkellä uudessa onnellisessa suhteessa aivan terveenä. Ja sinä kun vielä luulet olevasi Teräsmies. Ihan pelkkä tyhjänpäiväinen narsisti ja itseäsi täynnä.


      • luulet itsestäsi -

        liikoja,
        nilviäin sika olet hyii,,




        " voiko olla tottakaan "

        HYIII, minkälainen mies olet,
        sinut teilaisin tuotapikaa tuusannuuskaksi, vaikka väkivaltanen en olekkaan, mutta sun kohdalla varenpaine nousee yli äyräitten, HYIIIIII,,
        toivottavasti kuolet pian, olet hirviö sarvet vain puuttuu päästäsi,
        sinut kannataa kiertää kaukaa,


      • "Sikanilviäin"
        luulet itsestäsi - kirjoitti:

        liikoja,
        nilviäin sika olet hyii,,




        " voiko olla tottakaan "

        HYIII, minkälainen mies olet,
        sinut teilaisin tuotapikaa tuusannuuskaksi, vaikka väkivaltanen en olekkaan, mutta sun kohdalla varenpaine nousee yli äyräitten, HYIIIIII,,
        toivottavasti kuolet pian, olet hirviö sarvet vain puuttuu päästäsi,
        sinut kannataa kiertää kaukaa,

        Oletko aivan varma niistä sarvista?

        Yksi sukulainen haukkui miltei samoin sanoin vaimon hoitoonviemättömyydestä.

        Kirjoitustyylini ja asioidenkäsittelyni on yleensä kutakin keskusteluryhmää myötäilevä ja kuhunkin aiheeseen liittyvästi nähtävästi hieman provosoiva.

        Samoja suhteita käsiteltyinä joillakin muilla palstoilla:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3912991#comment-56240340
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11979571#comment-66316157


      • Voe voe sentää
        voinoitaäijiä kirjoitti:

        No, oletpa saanut tapettua vaimosi hitaasti suruihin ja murheisiin. Taidat olla tyytyväinen itseesi ja kova poika. Onhan se upeaa, kun oikein kaksi naista on yhtaikaa toiminut elättäjänä.
        Luultavasti vaimosi olisi pärjännyt erinomaisesti ilman sinua, ja saattaisi elää tällä hetkellä uudessa onnellisessa suhteessa aivan terveenä. Ja sinä kun vielä luulet olevasi Teräsmies. Ihan pelkkä tyhjänpäiväinen narsisti ja itseäsi täynnä.

        Etkö " voinoitaäijiä" leikkiä ymmärrä?


      • Vieläkö menee totena
        "Sikanilviäin" kirjoitti:

        Oletko aivan varma niistä sarvista?

        Yksi sukulainen haukkui miltei samoin sanoin vaimon hoitoonviemättömyydestä.

        Kirjoitustyylini ja asioidenkäsittelyni on yleensä kutakin keskusteluryhmää myötäilevä ja kuhunkin aiheeseen liittyvästi nähtävästi hieman provosoiva.

        Samoja suhteita käsiteltyinä joillakin muilla palstoilla:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3912991#comment-56240340
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11979571#comment-66316157

        Tästä mainitusta sukulaisesta, että on varsin tunnettu kielenkäytönlahjoistaan, onnistui karkoittamaan oman puolisonsa ja antoi omille lapsilleen valitettavan malliesimerkin eroamisesta ja nyt oma lapsi on eroamassa, vaikkei vielä ole ehtinyt avioonkaan ja lapsi on toisella vuodella, mikä lienee niitä koko elämänmittakaavassa niitä tuhoisampia vanhempien eroikiä.

        Olisi ollut mielenkiintoista kuulla, mitä hän lausahtelee tästä kaksoissuhteestani, mutta onneksi on sen verran tyhmä tai muuten huomaamaton, ettei tajunnut mitään, vaikka oikein kirkossa havainnollistettiin.

        Ole muuten varovainen tuon verenpaineennoususi kanssa, se uhkaa terveyttäsi. Omalla vaimollani se kiipesi terveysintoilun kanssa päälle kahteensataan:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8860556#comment-42661842

        Paine alkoi viedä silmistä näköä, joko verkkokalvo ei saanut tarpeeksi happea tai alkoi irtoilla ja näkökentään tuli omituisia häiriöitä. Ja tämä tapahtui ennen tuota työpaikkahäiriöjuttua.

        Saattoi olla pikemminkin niin että hän noista verenpainesyistä arveli olevansa lähellä kuolemaansa ja rukoili taivasmutkan kautta minua löytämään itsellensä seuraajaa; kuten sitten kävikin. Ja samoihin aikoihin tämä toinen henkilö oli rukoillut (liekö Jalovaaran kokouksissa) itselleen miestä ja vielä niin, että joku aviovaimo suostuisi antamaan omansa, koska sen ikäluokan vapailla markkinoilla ei enää ole kunnon laatukamaa saatavilla.


    • kom1

      Kuulostaa tutulta. Minun olisi vain pitänyt vielä odottaa, että isyystulos tulee. Nimittäin uuteen suhteeseen tuli vielä lisäksi lapsi. Nyt hän vonkuu takaisin minua. Nyt on kuulemma huonot välit tähän naiseen ja sekin on minun syyni. samoin se kun hain eron. Ukkoni petti joka käänteessä. Parhaimmasta kaverista alkaen tai luulin parhaimmaksi kaveriksi häntä. Hän uskoo ja luulee omistavansa kaikki naiset. Minulla on nyt niin ihana mies
      hän arvostaa ja osaa ottaa huomioon minut että oksat pois. Mustasukkaisuutta ja haukkumista tyhmäksi on jo kuulunut. Nyt en voisi edes ajatella palavani vanhan luokse. Ongelma on siinä että, yhteinen omaisuus ja velka rassaa ja siitä ei meinaa päästä sopuun ei sitten ihan millään. En tiedä mikä ihme useimpia miehiä oikein vaivaa. 50-vuotiailla miehillä on varmaan samat vaivat kuin naisilla mutta, niitä ei vain hormonihoidoilla vielä tajuta hoitaa. En minä muuta syytä tähän ole keksinyt.

    • kyllästynyt

      Lämpimästi toivon jotta joku rakastuis tohon "sohvan kuninkaaseen" ja veisi mennessään. Saisi laittaa kotinsa kuinka itse haluaa eikä urheilu raikuisi jatkuvasti tuolta toosasta.

      Kai sekin täytyy itse tehdä, muuten ei taida tulla mitään valmista.

      Saisi elää vapaana ja joskus treffailla jotain kivaa tyyppiä kun pääsee tosta vätyksestä eroon.

    • "Onko täällä palstalle ketään sellaista vaimoa, jonka mies olisi pitkän liiton jälkeen..."

      Hei Libre (=vapaus) vai Libra (=Vaaka)?
      En elä PITKÄSSÄ AVIOLIITOSSA, pitkässä parisuhteessa kylläkin. Avioliitto sen sijaan solmittiin vasta pari vuotta sitten, ja on onnellinen. Kumpikaan meistä EI OLE PÄÄSTÄNYT itseään retkahtamaan kolmansiin osapuoliin. Olemme jättäneet harvat ihastuksemme ihastusten tasolle, ja jatkaneet toistemme RAKASTAMISTA, joka on pitkälti tahdon asia! Pelkään tunteen voimalla, ilman tahtoa, NÄITÄ PITKIÄ PARISUHTEITA ei ylläpidetä. (Toisaalta meitä pitävät LUJAN TAHDON ohella yhdessä SAMANLAINEN HUUMORINTAJU JA MIELTYMYKSET sekä HYVIN YHTEENSOPIVAT LUONTEET.)

      T:Virgo

    • 3+8

      Yksi mies on ollut on-off-suhteessa vaimoonsa 40 vuotta, ovat eronneetkin ja palanneet yhteen, suhteita on ollut kummallakin. Pari kuukautta sitten tämä mies ja nainen erosivat jälleen kerran ja tämä mies soitti heti minulle ja kutsui kylään. Kovasti olisi halunnut selvästikin sänkyyn mutta minä en todellaakaan suostu miksikään kostoseksin välineeksi. Ollaan vaan tapailtu ja tehty kaikenlaista hauskaa kotien ulkopuolella. Ei seksiä minkäänlaista. Ex-vaimo-mikä-lie luulee varmasti että joku kiihkeä suhde meneillään vaikka ystäviä ollaan. Mies on 18 vuotta vanhempi kuin minä (niinkuin exänsäkin) eikä mikään joka-naisen-päiväuni. Makuuhuoneen seinällä on vielä ex-vaimo-mikälien valokuva ja siihen sänkyyn pitäisi mennä mukamas. Hah. En todellaakaan mene. Kaikki ei ole siltä miltä näyttää. Syyni on minullakin miksi tapailen. Seksiä en halua. Noub. Ja takaisin saa mennä tämän ex-vaimo-mikälien luo vaikka heti huomenna, minulla on muitakin ystäviä. Ai niin olen käynyt seurakunnan vapaaehtois-kurssin ja otan tämänkin 'suhteen' sen kannalta että autan mies-rassukkaa tämän eron aikana, olen sanonutkin että tuulettele nyt tunteita vähän aikaa, ja sitten kun tilanne rauhoittuu voit taas ajatella ex-vaimo-mikäliestä positiivisemmin ja voitte vaikka palata yhteenkin jos siltä tuntuu.

    • yhrenoma

      Jos naimisissa oleva mies on sitä sorttia, että rakastuu muihin naisiin, vaikka on se ikiomakin rakastettavana, niin pistä menemään. Jos tämä suhde meneekin ohi, niin uusia ilmeisesti on tulossa. Ei kannata ruveta elämään jalkavaimona.

    • renttunen

      vastaus kuuluu, että jos kotona ei saa tarpeeksi täytyy käydä vieraissa. Eukko pihtaa ja ei osaa kertoa syytä, jotta asialle voisi tehdä jotakin. Muuten elo rattoisaa porukassa. Välillä kun käy vetäsemässä viikseen vieraissa jaksaa taas vartoa vuora kotosalla.

      • 85v typykkä --

        renttunen ,,

        haista p a s k a ,
        vaikka ukko sai jokapäivä eestä ja takaa, silti se halusi hurmata kaikki naapuriston naiset,
        kun olin työmatkoilla, , niitä kävi kotona naitayttamassa itteään,
        muutaman kerran yllätin kun en lähtenykkään työmatkalle,
        ovelle ilmestyi akka, olisittepa nähny sen ilmeen heh heh meni aivan sekasi, lähti juksemaan pakoon,
        toisellakertaa oli kylmempi tyyppi, ovella se sanoi vaan kauhistu sinäkö oletki kotona, heh,
        rouva henkilöitäki oli hänen revirissään hyiii,
        rumimmasta päästäkseen eroon kertoi sen käynnistä,
        voi mikä raivokohtaus tulikaa akan taholta sen jälkeen,
        muutama vanhapiika oliki vuosia ukon hoidossa,
        hyii h e l v e t t i ku inhotti,
        elämä ei ole sitä miltä se näyttää päällepäin, ihmiset on kieroja,
        avioliitto voi olla maanpäällinen h e l v e t t i usein ,
        jotkut eroaa, jotkut kestää kaiken,
        osaavat ottaa omaa tilaa liitosta ja kestävät kaiken myötä ja vastoin käymisissä,
        eteenki vanhoissa avioliitoissaan silloin oli erot harvinaisia, ja häpeällisiä,, kuten tässäkin tarinassa,
        lopulta kuolema erotti kuten vihkikaavassa sottiin,


    • ihranoma

      minulla on ripla

    • Sitähän sä kysyit

      Käännän omakohtaisen kokemuksen toisin päin, eli varattu mies rakastui minuun. Riippuu naisesta tuleeko siitä suhde. Minä olin vain suuren rakkauden kohde, mutta en rakastajatar. Mies oli ihan sekaisin ja pyysi minua jättämään perheeni ja muuttamaan hänen kanssaan yhteen asumaan, kun ei voi elää ilman minua.

      a) Paloiko kiihkeä suhde loppuun ja jatkuiko yhteiselo onnellisena? Ihan hyvin ovat suhdettaan jatkaneet, tuskin minua käsitellään lainkaan, edes muistetaan.
      b) Paloiko kiihkeä suhde loppuun ja jatkuiko yhteiselo katkerana? En usko että heidän suhteensa on palanut loppuun, vaikuttavat ihan tyytyväiseltä.
      c) Paloiko kiihkeä suhde sekä vaimo loppuun? Ei ole vaimokaan palanut loppuun.
      d) Jatkuuko kiihkeä suhde, kunnes kuolema teidät kolme erottaa? Ei jatku, mies lähinnä pitää vitsinä koko mennyttä suurta rakkauttaan minuun. Oli jonkin elämänsä kriisivaiheen tuote.
      e) Jatkuuko kiihkeä suhde ja vaimo hankki oman suhteen? Ei jatku mikään suhde eikä ole vaimo hankkinut uutta.

    • Esimerkillistä

      Toimisivatpa kaikki ukkomiesten palavien tunteiden kohteet samoin.

      • kavala sinkku

        Tällä palstalla tuntuu olevan vain erinomaisia.pullantuoksuisia vaimoja ja
        heidän petollisia ukkojaan.
        Sinkkunaisia,jotka väkisin vie kunnollisten,viattomien perheenäitien ukot. Mitä lie lorttojs ovat.
        Sinkkunaiset, ne kaameat verenimijät,ukkoja raahaavat väkisin peiton alle. Ties mitä tekevät?
        Ukot pakenevat henkensä edestä,mutta sinkkunainen on sitkeä ja ovela. Haluaa välttämättä sotkea viattoman ukon perhe-elämän. Hui kauhistus!
        Joskus tulee mieleen,että se superperheenäiti on itsekin ollut joskus sinkku.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe