Hyvä hieroja helsinki-vantaa alue?

HIERONTAA?

Onko suositella hyvää hierojaa? Tähän mennessä kokemuksia hierojista, jotka eivät tutki tai tunnustele vaan hierovat satunnaisesti sieltä täältä. Olen ymmärtänyt, että olisi hyvä katsoa lihaksen kireydet ja ryhtiasiat ennen. Niin että tietää ongelmien syyt.

30

9949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami-70

      Hierontaote, tikkurila. Kristian on mukava hieroja, kuullut muualtakin suositteluja. Kävin ja menen uudestaan.

      • Hiekkaharjulainen

        Olen itse käynyt Tikkurilan Hierontaotteen hierojilla vuosia. Olen erittäin tyytyväinen. Oma hierojani on tällä erää Anni. Voin suositella.


    • Koulutettu hieroja

      Moikka, kannattaa katsella noita erilaisia palveluita, jotka listaavat hyvinvointialan yrittäjiä, osassa on myös asiakkaiden kokemuksia.

      Nämä nyt äkkiseltään tulee mieleen:
      www.osuma.fi
      www.hyvinvointionline.fi
      www.hieronta24.fi

    • Nainen255

      Kävin itsekin alkuvuodesta pari kertaa Kristianilla, hänellä on varmat otteet, ja löytää kyllä kaikki jumit. Eli suosittelut myös täältä! www.hierontaote.fi tuolta löytyy. ja pieni mainostus tulee kyllä ihan ansaitusti. :)

      • Erkki Kuosmanen

        En todella voi suositella hierontaotetta, niin epäammattimaista omistajaa en ole 30 vuoden aikana jona olen yhteistyötä tehnyt eri hierontayritysten kanssa, nähnyt. Erittäin ylimielistä ja asiakkaita halventavaa käytöstä.


      • Hierontaote

        Terve Erkki.
        Olisin kiinnostunut tietämään lisää sinua mahdollisesti kohdanneesta epäammattimaisuudesta. Olen toiminut 6 vuotta alalla ja tämä on ensimmäinen näin negatiivinen palaute. Voisitko selventää asiaa niin voisin mahdollisesti parantaa toimintaamme. Kiitos.
        Hierontaote.fi sivulta löytyy myös palaute-paikka.
        Ystävällisin terveisin,
        Pete


      • Jenni1989

        Minullakin huijattu olo tämän kyseisen firman hierojan vuoksi, en toki halua mustamaalata koko yritystä. Kannattaa valita tarkkaan Tikkurilan henkilökunnan osalta!


      • Lumikkinenn

        Hei! Löytyykö kyseinen hieroja vielä heidän henkilökunnastaan, ja voitko kertoa tarkemmin tapauksesta?


      • Jenni1989
        Lumikkinenn kirjoitti:

        Hei! Löytyykö kyseinen hieroja vielä heidän henkilökunnastaan, ja voitko kertoa tarkemmin tapauksesta?

        Ei löydy onneksi! Heikki K:sta kyse, lupasi kotikäyntejä, kun minulla liikkuminen silloin vaikeaa. Rahat kyllä otti, mutta kotikäynnille ei koskaan tullut useista sovituista ajoista huolimatta. Sitten äijä lopettikin jo vastaamasta puhelimeen. Kyselin silloin perään muuta kautta, niin pelkkää negaa tuli joka suunnasta. En saanut / tajunnut pyytää lahjakorttia, joten Hieronta ote ei halunnut puuttua asiaan, eikä tehdä Heikin kanssa sovittuja hierontoja.


    • Espoon Galleriassa Ari

      • Toimivat kädet

    • 55vtytsty

      mene urheiluhierojalle., niitä tarjoaa ainakin 3 oppilaitosta ja hinnat udulliset

      • mhmgk

        Myös yksityinen u-hierontapaikka on, varsin hyvä. Koulutustausta näkyy osaamisessa


    • Koekmusta on

      Hierontaote, Tikkurila ja siellä Anni. aivan loistava hieroja. suosittelen!

    • just niin

      Siellä on kaksikin Annia

      • jeree-11

        kolme


    • Koulutettu hieroja

      Kannattaa hyödyntää vertaisarvioita www.osuma.fi, sieltäpä niitä löytyy asiakkaiden kokemuksia.

    • gregreg

      Koulutettu urheiluhieroja, googlaa

    • järkikäteen.

      käsite "hyvä hieroja" on jokaisen oma mielipide. toiset voivat suositella sellaista hierojaa joka hieroo todella voimakkailla otteila niin että sattuu, vaikka sitten hieronnan hyödystä ei olisi tietoakaan.. ainakaan fyysisesti.

    • Marjiss

      Pakko laittaa täältäkin suosittelut Kristianille. Tykkäsin kovasti! Tuntui, että häntä kiinnostaa vaivani oikeasti. Empatiaa ei nuorelta mieheltä puutu. :)

    • MikaelS

      MuscleMedic (www.musclemedic.fi) töölössä! Tutkii kyllä kropan ja ryhdit ym. todella tarkasti. Voin suositella :D

    • KokemustaonJaTyytyväinen

      Hieronta Rentola Vantaan Kivistössä.
      Erittäin tehokasta ja hyvää hierontaa saat varmasti kaikki jumit pois niskasta ja selästä.

    • Lara1234

      Kävin kipeän selän vuoksi Hierontaotteessa Jonnalla. Sain kaiken kukkuraksi kuvallisen treeniohjelman ja ohjeet jatkoon ja nyt on kivut olleet poissa. Suosittelin myös työkaverille, jolla samaa vaivaa ja tykkäsi hänkin. Käsittelyä ei tarvii pelätä vaikka olisi kuinka kipeä.

    • pistefi

      osuma

    • Kaikkionhyvin

      Päänsärkyä, huippausta, hartiat jumissa...Hierontaotteella lähti jumit, siellä rento tunnelma ja hierojat vaikuttavat nauttivan työstään. Annilla ja Kristianilla kävin :>

    • hartiajumi

      Mä oon käynyt Kalasatamassa Teon luona. Sijaitsee siellä Wotkinsin & LIDLin vieressä. Vähän piilossa, mutta hieronnasta olen tykännyt tosi paljon! Sympaattinen nuori herrasmiehen alku. Olisiko ollut www.urheiluhierontaan.fi

    • jumijami

      Suosittelen Kampin Relaxia ja Nikoa. Loistava alan ammattilainen

    • Jampppppa

      Suomen hierontakeskus, tikkurilassa! Siellä kaikki tuntuvat osaavansa hommansa ja hieronta on muutakin kuin pelkkää silittelyä. Suosittelen.

      • Anonyymi

        En suosittele! Sain järkyttävät ruhjeet selkään hieronnasta Suomen Hierontakeskuksessa, ilmeisesti jopa pysyvän kudosvaurion. Heidän tekniikkansa sovi keski-ikäisille, vähän liikkuville naisille. Joillekin bodaajille varmaan. Mutta liian kova käsittely oli.


    • Anonyymi

      Mie käyn aina täällä kun tulee jotain vaivaa: Terveysklinikka Lihashuoltamo. Www.lihashuoltamo.com. Jo monta vuotta käyty eri vaivoineni, olen apua saanut aina.
      Joka kerta miut tutkitaan ja kattotaan jos on jotain vinossa tai semmoista mikä aiheuttaa miulle ongelmia vaikka se paikka ei olisi kipuinen niin ei tule kuntoon ilman sen hoitoa. Tykkään kun on monta asiaa mitä yhdessä paikassa osataan ja saa kerralla itteensä kuntoon. Ei tuolta helposti saa aikaa kun on niin suosittu hieroja mutta aina ajan saan kuitenkin, oon saanut monta kertaa viikossakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe