Työpaikka

muutosta

Mitä minulle näkyy töiden suhteen? Mitä nykyiset työkaverit ajattelevat minusta? Kauanko viihdyn vielä nykyisessä paikassa? Löydänkö pian uutta? Kiitos.

4

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      sinä et pidä tästä työpaikasta ollenkaan, se ei ole sinun paikkasi auringossa.
      sinä jännität, etkä voi hyvin. ei se ole sinun vikasi, vaan olet luonnollisesti väärässä paikassa, niin se näkyy.

      sinä kannat vastuusi ja teet parhaasi, mutta kaikkeen et kuitenkaan voi itse vaikuttaa. olet erittäin tunnollinen ihminen ja työntekijä, sinä otat helposti paineita pienestäkin. ei se ole paha luonteenlaatu, mutta kaikki vain eivät ole yhtä tunnollisia kuin sinä! pienellä lipevyydellä ja ajanhaaskauksella voi hetkellisesti löytää omaa arvoa, mutta siihen sinä et uppoa, etkä alistu. se ei ole sinun hommiasi. siksi sinun ei kannata verrata itseäsi niihin, jotka luulevat olevansa parempia. oikeasti he eivät ole yhtään mitään.

      tämä työpaikka vie sinulta pian yöunet, jos et ole varovainen! siellä on myös eräs "hiirulainen", joka on jo ollut talossa pitkään. hän tietää missä mennään, oletko edes vielä huomannut häntä?
      vastaus siihen että löydätkö pian uutta on se, että kyllä ja ei. tarjolla olisi huono paikka, mihin ei vielä kannata tarttua.
      kyllä sinä löydät uuden työpaikan, koska sinulla on halua ja voimaa siihen.

      ajatellen uutta työtä minulle nousee ensin mieleen sana "maitotalous". mitä se sitten tarkoittaakin. naisiin et voi luottaa, eli miesmaailmassa mennään. ja lapsiuutinenkin tässä näkyy. joudut myös kokemaan läheltä eron, mikä ei ole sinun mutta koskettaa sinua kovasti.
      tässä näen vielä miehen, jonka elämässä on kovasti muutoksia ja hänellä on muutto käsillä. hän voi auttaa sinua.

      t. Keskiyö

    • muutos1

      Hei, kiitos vastauksesta ja ajastasi.
      Mitä tarkoittaa: "siellä on myös eräs "hiirulainen", joka on jo ollut talossa pitkään. hän tietää missä mennään, oletko edes vielä huomannut häntä?" ? Miksi pitäisi olla varovainen?

      Näetkö enempää eroavasta pariskunnasta? Vanhempi vai nuorempi pariskunta? Sukulainen? Kuinka se minuun vaikuttaa?

      Lapsiko tulossa? minulle?, kuinka pitkällä aikavälillä nämä tapahtumat tulee? Mitähän lie tuo "maitotalous" tarkoittaneekaan:) Onko mies sukulainen? Onko minun elämässä jo nyt? Missä asiassa hän minua voi auttaa?

      • muutost

        nosto


    • jippuu

      nosto

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe