Katsastus

Retu2

Kävinpä uteliaisuuttani uudeleen avatulla Pukkilan katsastusasemalla ja sain todella hienoa palvelua eikä ollut Reeniä kiukuttelemassa samoten kun ei muitakaan.Hinta oli kohtuulinen verattuna A1 kasastushintoihin Ja tämä on todella kotimainen asema ei mene rahat ulkomaille niin kuin A1 Eglanti ja K1 Espanja.Tulen käymään vastekkin ja suosittelen muilekkin Matka oli vain 23km mikä ei tässä kyllä paina.Tilat olivat hienot verrattuna vaikka Orimattilan olemattomiin luukuihin. Olen tehnyt autoremonttia 40v että tien kyllä mistä puhun ja käyttänyt näitä palveluja jopa 700 kertaa vuodessa kaikilla Lahden asemilla ja myös Orimattilassa. Ja palvelu oli aina yhtä töykeää vaikka tunsi hehkilökunnan ja ihmiset luuli vie sinä kun olet tuttu.Mutta ei se mitään auttanut.Toki autohan pitää olla aina kunnossa.Lämmöllä suosittelen!!!!!2

38

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulrvo

      Voi hitto, katsastuspalvelu ilman Reeniä, juhlan paikka vaikkei menis läpikään!
      seon oikeesti "ynsee", terv 27 vuotta alalla.

    • kulassi

      Kävinpä katsastuksessa Pukilassa hyvä palvelu eikä ollu Matriarkaa !!!!

    • Tyytyväinen !!

      Omko muilla kokemuksia Pukkilan katsastusasemasta tuli käytyä oli hyvä palvelu.kertokaa ihmeessä ei enää Orimattilaan ja matkakaan ei ollu rasite.

    • Reetukari

      Onko kävijöitä kertokaa kokemuksia ?????????????????????????

    • suosittelen

      Kävin itsekkin pukkilassa, todella hyvä, asillinen ja nopea palvelu. Edullinen!!! Suosittelen pukkilaa vaikka orimattilasta sinne nyt vähän joutuukin ajamaan mutta itse ainakin aijon jatkossakin käydä pukkilassa!

    • Käynyt

      Onko Pukkilan katastuksessa käviöitä kertokaa ihmeessä kokemuksistanne.Kävin oli hyvä palvelu

    • pukkilalainen

      En ole käynyt, mutta tunnen omistajan. Kiva mies.

    • olalainen

      pukkilassa käynyt: mukava ja asiallinen palvelu, ei tarvinnut edes jonottaa/ odottaa kun menin sopivaan aikaan ja siis ilman mitään ajanvarauksia. Käyn varmasti jatkossakin pukkilassa. Voin suositella

    • käynyt

      Käytiinpä Pukkilassa oikeen kandella autolla hionosti toimii kiikos!!!

    • Utelias 1

      Onko käviöitä kertokaa kokemuksistanne ???

    • Harmaa Volvo

      Ottaako huomioon sen että jos on köyhä erkontienkiertäjä että saa leiman vaikka on ruostevaurioita?, tekee mieli pyörittää pilurundia ruosteista huolimatta.

    • Pois

      Mo ei varmaan ota korkeintaan kilvet pois lopuu se turha kiertäminen !!!!

    • kiitokset

      Tulipa käytyä Pukkilassa hienot tilat hyvä palvelu toimi hienosti vaikei ollut edes aikaa ja oli jopa jonoa palvelu toimi silti hienosti !!

    • Tympeä

      Hienoa että tulee kilpailja A1 selle Orimattilaan sais vaikka loppua kokonaan !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Enenäämenesinnenytriitti

      Päinvastainen kokemus. Pukkilassa etsimällä etsivät vikaa, jotta voisi hylätä. Puolivuotta sitten vaihdetut olkanivelet olivat mukamas väljiä. Ajoin suoraan Orimattilan konttorille ja läpi moitteetta. Ehkäpä minulla oli väärä auto katsastajan mielestä? Tämä tapahtui viime keväänä.

      • hyvintoimii

        Minulla on vain hyviä kokemuksia Orimattilan Katsastusasemasta. Palvelu pelaa ja on asianmukaista. Jos jotain vikaa on, niin se pitääkin korjata. Siksi ne autot katsastetaankin, että maanteillä on ajokuntoisia ja turvallisia autoja. Aion jatkossakin käyttää nykyistä asemaa.


    • kiitosta

      Turvallisuus on kaiken perusta ja auto pitää syynätä kunnolla. Parin kympin katsastuksen hintaero ei vaikuta minulle mitään, vaan se turvallinen olo, kun tietää, että auto on katsastettu ammattimiesten toimesta. Se on tehty Orimattilan Katsastusasemalla.

      • Tievieorimattilaan

        Orimattilan asema on paras. Reeniäkin on niin mukava ihailla samalla...aaaaahhh mitkä muodot..siitä jo kannattaa maksaa.


      • hienohomma
        Tievieorimattilaan kirjoitti:

        Orimattilan asema on paras. Reeniäkin on niin mukava ihailla samalla...aaaaahhh mitkä muodot..siitä jo kannattaa maksaa.

        Pukkilalle 10 pistettä. Hyvät lihakset sieläkin ja todella hyvä ja asiakasystävällinen palvelu.


      • muotoa
        Tievieorimattilaan kirjoitti:

        Orimattilan asema on paras. Reeniäkin on niin mukava ihailla samalla...aaaaahhh mitkä muodot..siitä jo kannattaa maksaa.

        Missä ne muodot ???


    • mercedeson

      Mulla on sen verran kallis auto ettei sitä ihan missä tahansa kattasteta. Oikia paikka on Orimattilan katsastus asema.

      • Autokorjaaja

        Sillä ei varmaan Pukkilaan asti pääsis !!!


      • mercedeson

        Juu ei sitä sinne vietäskään. Orimattilan meitin mersumiesten paikka.


      • nähnyt

        Niinhänsä luulet


    • nähnyt

      Niinhänsä luulet !!!!

    • laatuaon

      Jokseenkin samaa mieltä et 2010 ja nuorempia mesejä ei kannata viedä kuin Orimattilaan katsastettavaksi ettei osaamaton tee mitään häikkää mesen hienoille nykytietokonetekniikoille. Orimattilassa on koulutettuja osaajia.

    • Tiedän

      Se se onkin pätevä Teknikko se olettettu päälikkö oli harjoittelu aikana töissä Siltasen Autoliikkessä sielähän ne oli kaikki Mersut Mosse ja Lada

    • hertmmassa

      Älä ole utelias

    • jjcxvnmm

      Joo

    • salalalalala

      Jep

    • jalalals

      oho

    • ugffllbc

      Joo

    • keijokk4

      Hyvä asema, hyvä palvelu

    • kerrankossitä

      Katsoiko pellin alle?

    • Anonyymi

      Huono paikka, naisihmisenä sain huonoa palvelua. Nuori katsastaja oli tosi tyly eikä selittänyt mitään. Ihmettelin tylyä kytöstä. lmoitti sellaisia vikoja, joita autossa ei ole. Korjaajakin ihmetteli. En käy enää ikinä.

      • Anonyymi

        No niin, pannaanpa tämä tutkintaan. Ilmoita Traficomille tapahtuma ja sitä kautta asia tutkitaan.
        Jois herjaat turhaan, niin olet onneton läjä.


    • Anonyymi

      Minut salaa juotettiin känniin. Mikälie syynä, mutta tyyppi ei suostunut panemaan minua, vaikka yritin jatkuvasti päästä häneen pakoilemalla häntä ympäri laivaa. Lopulta pyysin 1004:ltä huoltajalta/vartijalta apua, mutta heillä oli kiire olla räkäkännissä. He vittuilivat minulle että mihinkäs olen panokaverini jättänyt (joka siis pani minua koko ajan) ja käskivät minun panna häiritsemästä heitä. Nain.

      Edes aamulla en vielä tajunnut olleeni panokännissä. Aamupalalla kaksi tyttöä lukiostamme tulivat panemaan minua. Jouduin tuottaa pettymyksen näillä panijoille, koska en pannut. Kännissä olin, mutta muistan kuinka tyypin täytyi vaihtaa rintaliivit t-paitaan ja kun hän oli tätä tekemässä, ovelle tuli lauma poikia panoulvomaan. "Idiootteja" ajattelin.

      Kaiken kaikkiaan ei hirveän hyvät muistot siis, mutta tulipa edes yritettyä jotain yhteishenkeä näitten Orimattilan idioottien kanssa. (Lopusta jätän tekstiä pois, koska jollain tuli siitä paha mieli)

      • Anonyymi

        Ymmärrän, ota pari päivää vapaata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe