whatsap on poistettu Windows kaupasta

ei paniikkia

Menkääs kattoon niin ette löydä enää kaupasta virallista sovellusta. Kiitos facebook. Veit whatsapin meiltä. No onneksi mulla on whatsap puhelimessa niin ei haittaa. Kai Se on poistettu toimimattomuuden takia

22

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaankin piakkoin tulee siitä uusi versio joka on Facebookin tekemä.

    • WhatsApp on poistettu tuntemattomasta syystä Windows Phone -kaupasta. Sovellusta ei löydy haulla lainkaan ja suora linkki johtaa kauppaan WhatsApp -sovelluksen, mutta lataaminen ei onnistu, sillä käyttäjälle ilmoitetaan ettei tämä sovellus ole saatavilla. Mistä on kyse, sitä voimme vain arvailla. Todennäköisesti kyse on vain siitä, että WhatsApp ei ole viimeaikoina toiminut toivotulla tavallaWindows Phone 8 -puhelimissa ja nyt sovellus haluttiin poistaa kaupasta siksi aikaa kunnes se saadaan toimimaan kunnolla. Toimimaton tai huonosti toimiva sovellus kun saa nopeasti kaupassa huonot arvosanat ja sitä myötä se katoaa muun muassa suosituimpien sovellusten listalta.

      http://www.wpuhelin.com/whatsapp-poistui-windows-phone-kaupasta/

    • vielä aito Nokia

      Minulla on C6-01. Kun sen puhelimen valitsin netistä, niin sille ainakin löytyy Whatsapp. Nokia kaupasta. Tosin minulla on se tuossa puhelimessani jo ollut vaikka kuinka kauan, Sattui vain silmiini.

      • tqqqtttr

        Nokia kauppa ja Microsoftin (Windows puhelimien) kauppa on kaksi ihan eri asiaa. Samoin kuin käyttöjärjestelmänä Nokian Symbian ja Microsoftin Windows phone ovat ihan eri järjestelmiä.

        Noin niin kuin rautalankaa niille, jotka eivät ole asiaa tähän mennessä ymmärtäneet.

        Toivottavasti ei sattunut kovin pahasti siihen silmään.


      • vielä aito Nokia
        tqqqtttr kirjoitti:

        Nokia kauppa ja Microsoftin (Windows puhelimien) kauppa on kaksi ihan eri asiaa. Samoin kuin käyttöjärjestelmänä Nokian Symbian ja Microsoftin Windows phone ovat ihan eri järjestelmiä.

        Noin niin kuin rautalankaa niille, jotka eivät ole asiaa tähän mennessä ymmärtäneet.

        Toivottavasti ei sattunut kovin pahasti siihen silmään.

        Aivan niin. Kirjoitinkin siksi, että kyllä olette huonon puhelimen (Lumia) valinneet. Minulla on siis vielä tuo C6-01, mutta olen jo ostanut pari uutta puhelinta. Enkä suinkaan Lumiaa, vaan Samsungit! Kyllä Nokian puhelimien maine on mennyt Lumioiden myötä. Symbian oli vielä kunnon puhelin, mutta nyt on Samsung paras, siis Android!
        Windows Phone on ihan sieltä itsestään! Yksikään pojistani ei ole ostanut tuon jälkeen Nokialaista. Kaikki ovat siirtyneet Androidiin. Osalla on Samsung, osalla jokin muu androidipuhelin. Siis lapsillani ja lapsenlapsillani.
        Sen verran hyvä kuitenkin tuo nokialaiseni, etten ole raatisinut pois heittää! Vielä.


      • huoh!!
        vielä aito Nokia kirjoitti:

        Aivan niin. Kirjoitinkin siksi, että kyllä olette huonon puhelimen (Lumia) valinneet. Minulla on siis vielä tuo C6-01, mutta olen jo ostanut pari uutta puhelinta. Enkä suinkaan Lumiaa, vaan Samsungit! Kyllä Nokian puhelimien maine on mennyt Lumioiden myötä. Symbian oli vielä kunnon puhelin, mutta nyt on Samsung paras, siis Android!
        Windows Phone on ihan sieltä itsestään! Yksikään pojistani ei ole ostanut tuon jälkeen Nokialaista. Kaikki ovat siirtyneet Androidiin. Osalla on Samsung, osalla jokin muu androidipuhelin. Siis lapsillani ja lapsenlapsillani.
        Sen verran hyvä kuitenkin tuo nokialaiseni, etten ole raatisinut pois heittää! Vielä.

        ja siinä jauhaa täyttä sontaa tyyppi joka ei ole lumiaa edes nähny livenä puhumattakaan että olis minkäänlaista käyttökokemusta lumioista.p


      • 9+17
        huoh!! kirjoitti:

        ja siinä jauhaa täyttä sontaa tyyppi joka ei ole lumiaa edes nähny livenä puhumattakaan että olis minkäänlaista käyttökokemusta lumioista.p

        Lumiat on menneeen talvel lumia ostakaa iphone tai google nexus lumiat on pätkivii romui jotka ei kestä edes taskusta tippumista puulattialle (kaverilla tippu,ei näytöllee 820)


      • JustMyFivePenny
        9+17 kirjoitti:

        Lumiat on menneeen talvel lumia ostakaa iphone tai google nexus lumiat on pätkivii romui jotka ei kestä edes taskusta tippumista puulattialle (kaverilla tippu,ei näytöllee 820)

        Ja olet täysin vakuuttunut siitä, että nexus tulee kestämään tippumisen? Tähän mennessä, mitä olen forumeita selaillut, niin joka ikisellä merkillä on pudotessa särkyneitä puhelimia. Lumia ei tee mitenkään poikkeusta tästä.

        Nexusta on muuten muutamilla forumeilla haukuttu sen huonosta näytönkestävyydestä. Joten sun perustelu Lumian huonoudesta on vähintään ontuva.


      • JustMyFivePenny
        vielä aito Nokia kirjoitti:

        Aivan niin. Kirjoitinkin siksi, että kyllä olette huonon puhelimen (Lumia) valinneet. Minulla on siis vielä tuo C6-01, mutta olen jo ostanut pari uutta puhelinta. Enkä suinkaan Lumiaa, vaan Samsungit! Kyllä Nokian puhelimien maine on mennyt Lumioiden myötä. Symbian oli vielä kunnon puhelin, mutta nyt on Samsung paras, siis Android!
        Windows Phone on ihan sieltä itsestään! Yksikään pojistani ei ole ostanut tuon jälkeen Nokialaista. Kaikki ovat siirtyneet Androidiin. Osalla on Samsung, osalla jokin muu androidipuhelin. Siis lapsillani ja lapsenlapsillani.
        Sen verran hyvä kuitenkin tuo nokialaiseni, etten ole raatisinut pois heittää! Vielä.

        "Kyllä Nokian puhelimien maine on mennyt Lumioiden myötä."

        Mihin maine on mennyt? Parantunut vaan Win8 myötä ja varmasti tulee parantumaan edelleen 8.1 myötä. Tosin, ei ole enää Nokia.

        "Symbian oli vielä kunnon puhelin"

        Joo, ja Ford Granada oli joskus kova auto. Tervetuloa 2000-luvulle.

        "mutta nyt on Samsung paras, siis Android!"

        Ja millähän referensseillä sinä olet mikään määrittämään, mikä on kenenkin tarpeisiin paras puhelin?

        "Yksikään pojistani ei ole ostanut tuon jälkeen Nokialaista. Kaikki ovat siirtyneet Androidiin. Osalla on Samsung, osalla jokin muu androidipuhelin. Siis lapsillani ja lapsenlapsillani."

        Ja tämänkö pitäisi olla sitten joku referenssi androidin paremmuudesta, että jonkun nettipalstahörhön lapset ja lapsenlapset käyttää sitä?

        Ja jos todellakin olet jo siinä iässä, että sinulla on lapsenlapsia, pitäisi sinun ymmärtää ihmisten erilaiset tarpeet. Se, että lapsenlapsesi käyttää androidia, ei tarkoita sitä, että se on kaikille paras.

        Mutta eikös sitä sanota, että jossain vaiheessa ihminen alkaa regressoitumaan takaisin lapseksi päästään. Ilmeisesti alkanut?


      • tyytyväinen samsungi käy
        vielä aito Nokia kirjoitti:

        Aivan niin. Kirjoitinkin siksi, että kyllä olette huonon puhelimen (Lumia) valinneet. Minulla on siis vielä tuo C6-01, mutta olen jo ostanut pari uutta puhelinta. Enkä suinkaan Lumiaa, vaan Samsungit! Kyllä Nokian puhelimien maine on mennyt Lumioiden myötä. Symbian oli vielä kunnon puhelin, mutta nyt on Samsung paras, siis Android!
        Windows Phone on ihan sieltä itsestään! Yksikään pojistani ei ole ostanut tuon jälkeen Nokialaista. Kaikki ovat siirtyneet Androidiin. Osalla on Samsung, osalla jokin muu androidipuhelin. Siis lapsillani ja lapsenlapsillani.
        Sen verran hyvä kuitenkin tuo nokialaiseni, etten ole raatisinut pois heittää! Vielä.

        Itsekkin vaihfoin viime viikolla lumia 720:stä samsung s4 4g :hen ja tyytyväinen olen ollut. Ei enää kaatumisia ja multitasking toimii kuin unelma ja netin selaus on nopeaa ja googlen palvelut on parhaita. Virallista youtubea ja crhomea ei windowsssille saa ja sovellustem kanssa meni hermot. Nyt kaikki on paremmin.


    • wapinpoistanutwappifani

      Koska se tulee takas? :/

      • 520

        Varmaa tietoa ei ole tullut mutta uskoisin että ennen 8.1:en tulemista julkiseen jakoon...Toivottavasti pikapuoliin, vaikka en itse sitä käytäkään.


      • wappi
        520 kirjoitti:

        Varmaa tietoa ei ole tullut mutta uskoisin että ennen 8.1:en tulemista julkiseen jakoon...Toivottavasti pikapuoliin, vaikka en itse sitä käytäkään.

        Tuleeko 8.1 kesäkuun alussa?


    • dwqdqwdqd

      sen tietää vain microsoft ja facebook

      • JustMyFivePenny

        Aika heppoisin perustein on vedetty pois kaupasta, jos tuo on oikea syy. Etenkin kun 8.1 ei ole vielä edes virallisessa jakelussa muutoin kuin uusissa puhelimissa.
        Ettei vaan syy olisi tietoturvassa jota ei haluta julkisuuteen. Siinä tapauksessa hyvä vaan, kun on vedetty pois.

        Suomessa tällä nyt ei ole niin merkitystä, kun suurimmalla osalla on kiinteät liittymämaksut. Mut monissa maissa tekstiviestit edelleen maksaa ja siellä tämä on merkityksellisempää. Juuri niissä maissa, joissa 630:aa pitäisi nyt myydä.. Onhan tämä taas jonkinlainen imagotappio taas Microsoftille.


    • l520

      Mikähän siinä sitten mättää kun itellä se toimii loistavasti 8.1 520:ssä,jostain luin että joku notification ongelma vois olla mutta ainakin mulla kulkee viestit ok,ilmotuskeskus näyttää viestit jos sovellus on taustalla jne.

      • JustMyFivePenny

        No olen melko vakuuttunut siitä, että tuo on vain tekosyy. Jokainen, joka on ollut jollain tavalla tekemisissä ison firman brandyn kanssa, tietää ettei tuollainen firma ota tuollaista imagotappiota noin heppoisin perustein. WA on varmasti Top 10 älyluurien käytetyimpiä sovelluksia. Sen vetäminen kokonaan pois alustalta samaan aikaan kun uusia tuotteita pitäisi myydä on sama kuin yrittäisi myydä kolmijalkaista ravihevosta. Etenkin kun Microsoftilla on jo taustalla imagotappioita WP:ssa facebookista ja instagramista.

        Jos järkisyistä puhutaan, niin taustalla on joku joka olisi voinut tuottaa vielä suuremman tappion, esim. joku tietoturvaongelma.

        Jos salaliittoteorioihin mennään, niin Nokian aikaan jokainen myyty WP tuotti MS:lle tappiota n. $10. Jos tuo sopimus on ympätty osaksi myyntisopimusta, joka osaltaan selittäisi halvan hinnan, niin MS:lla ei ole kiinnostustakaan varmasti kovin korkeisiin Nokialla brändättyjen luurien myyntilukuihin. Ja mikäpä sen helpompaa kuin ottaa yksi suosituimpia appeja pois alustalta. Sen jälkeen MS luo omille puhelimilleen täysin uuden brandyn ja imagotappio siirtyy unholaan Nokian ja Lumian mukana.

        Mutta joku muu syy siinä on aivan varmasti kuin mikään ilmoituskeskus vika. Etenkään kun koko vikaa ei taida olla edes olemassa..


      • 520

        Jostain luin että ongelmat näkyvät vain jos WA ladataan uutena sovelluksena 8.1:een. Eli ongelmasta kärsivät uusien puhelimien käyttäjät sekä ne jotka tekivät jonkun resetin päivityksen jälkeen. En tiedä onko totta.


    • l520

      Joo toi voi olla totuus,ite en ole poistanu whatsapia 8.1 jälkeen enkä tehny resettiä sillä siinähän se olis tullu asennettua uudestaan,sama kun olis poistanu.Pelaa hyvin näin "vanhalla" asennuksella 8.1:ssä.Eniten taitaa kiusaa noita 630 ostajia jotka nyt ei saa sitä ollenkaan.

      • l520

        Putkahti päivitys whatsappiin äsken kun tarkistin manuaalisesti kaupan päivitykset,eli se on nyt kunnossa ja ladattavissa taas kaupasta


      • Problem solved

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe