Montako yhden illan juttua on ollu?

oltzi84

yhteensä?
Rohkeat luvut esiin. No minä aloitan mies 28 vuotta ja 9 yhden illan juttua.

196

8693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuopiosta_84

      N 29 v. 5 yhteensä

    • Siinä lisää lukuja
    • dvdvdvdv

      Olen 42v, ja yhden illan juttuja minulla on ollut kuusi, aika vähän siis, kaikki olivat tosin noin vuoden sisällä joitakin vuosia sitten.

      • telaketmiina

        Minkähän takia jotkut jurpot ovat miinustaneet tuota, ilmeisesti tyypillä on ollut liian vähän 1 illan juttuja, paljoudesta ei ainakaan voi olla kyse


      • telaketmiina

        No en tiedä onko kuusikaan yhden yön juttua vuodessa paljon, eihän se ole kuin joka toinen kuukausi keskimäärin. Lähinnä aattelin tuota suhteutettuna vastaajan ikään (42)


      • caanus

        Ehkä hänellä ei ole ollutkaan aikomusta hankkia mitään pysyvää... On voinut olla niin, et hän on joskus n. 35-vuotiaana eronnut pitkästä suhtesta ja sit vähän ottanut "menetettyä" nuoruutta takaisin, monilla käy niin


      • jhgfdsa

        No joo, mut toisaalta, miks ananyyminä täällä esittäis todellisuudesta poikkeavia lukuja...? No joo, ok, molempiin suuntiin pitää suhtautua kriittisesti. Ite oon kyl todennut, et naiset ei juuri pienentele lukuja, heil on yleensä TOOOOOODELLA paljon panokamuja- mikä sekään ei kyl toisaalta yllättä. En pidä kovinkaan kummallisena, jos 30v naisella on ollut elämänsä aikana yli 50 panoa, aika tavallista- eikö?


      • dzuussi

        Ei tietenkään kaikki naiset, mutta ainakin mun tuttavapiirissä, johon pääasiassa kuuluu 25-45 -vuotiaita, naisilla on ollut huomattavasti enemmän partnereita kuin miehillä. Lienevätkö sitten poikkeuksia, jotka eivät pienentele lukujaan, vai onkohan heillä sitten ollut vieläkin enemmän partnereita...?


      • dgngndgndg
        dzuussi kirjoitti:

        Ei tietenkään kaikki naiset, mutta ainakin mun tuttavapiirissä, johon pääasiassa kuuluu 25-45 -vuotiaita, naisilla on ollut huomattavasti enemmän partnereita kuin miehillä. Lienevätkö sitten poikkeuksia, jotka eivät pienentele lukujaan, vai onkohan heillä sitten ollut vieläkin enemmän partnereita...?

        MIkskähän toi v11 on poistanut viestejä?


      • oxeddaaaa
        caanus kirjoitti:

        Ehkä hänellä ei ole ollutkaan aikomusta hankkia mitään pysyvää... On voinut olla niin, et hän on joskus n. 35-vuotiaana eronnut pitkästä suhtesta ja sit vähän ottanut "menetettyä" nuoruutta takaisin, monilla käy niin

        Mitä he*vetin menetettyä nuoruutta?? Se on vain ja ainoastaan tekosyy lu*kailla ja huo*ata! Ämmät just paikkaa omaa huonoa omaatuntoa ja itseinhoaan tuolla "menetetyllä nuoruudella" ja sen takaisin ottamisella. Säälittävää.


      • Anonyymi
        jhgfdsa kirjoitti:

        No joo, mut toisaalta, miks ananyyminä täällä esittäis todellisuudesta poikkeavia lukuja...? No joo, ok, molempiin suuntiin pitää suhtautua kriittisesti. Ite oon kyl todennut, et naiset ei juuri pienentele lukuja, heil on yleensä TOOOOOODELLA paljon panokamuja- mikä sekään ei kyl toisaalta yllättä. En pidä kovinkaan kummallisena, jos 30v naisella on ollut elämänsä aikana yli 50 panoa, aika tavallista- eikö?

        Ja puolta vanhemmalla naisella puolet enemmän.


      • Anonyymi
        oxeddaaaa kirjoitti:

        Mitä he*vetin menetettyä nuoruutta?? Se on vain ja ainoastaan tekosyy lu*kailla ja huo*ata! Ämmät just paikkaa omaa huonoa omaatuntoa ja itseinhoaan tuolla "menetetyllä nuoruudella" ja sen takaisin ottamisella. Säälittävää.

        Ei se sitä ole. Olet hakoteillä.


    • entinen häntäheikki

      36 vuotta ja n. 50-60.

      • Märkiäunianähnyt

        Hävytön tohelo.


    • mies vastaa

      45 v. ja 2.

      • Nainen vastaa

        44 v ja 2


      • HÖYRYPÄÄNÄADDIKTI

        Mies 46....ihan hemmetisti, en edes muista. En ole ylpeä, mutta mukavaakin joskus oli. Ei tauteja ollut koskaan.


      • nainen_1970

        Samat luvut;45v ja 2.


    • kromosomi

      35v mies ja n. 45 yhden yön suhdetta. Sitten päälle tietenkin ne pidemmät säädöt ja parisuhde.

      • Villipilluodottaa

        Olen 45 vuotias avovaimo. Ei kait yhden yön suhe voi olla liikaa?
        No mä oon parisuhteessa ja kihloissa ollut vuodesta 2003 asti.
        Ensiviikon keskiviikko kävis. Käykö sulle? Tule naimaan kanssani keskiyöhön asti.

        45 ensimmäinen yöden yön suhde. Aempia ei ole.

        Tule käy kiinni ensimmäinen kerta se on mullekkin.

        Olen seuraavan viikon tiistaista - sunnuntaille asti yksin.


      • Kiimapilluodotaa
        Villipilluodottaa kirjoitti:

        Olen 45 vuotias avovaimo. Ei kait yhden yön suhe voi olla liikaa?
        No mä oon parisuhteessa ja kihloissa ollut vuodesta 2003 asti.
        Ensiviikon keskiviikko kävis. Käykö sulle? Tule naimaan kanssani keskiyöhön asti.

        45 ensimmäinen yöden yön suhde. Aempia ei ole.

        Tule käy kiinni ensimmäinen kerta se on mullekkin.

        Olen seuraavan viikon tiistaista - sunnuntaille asti yksin.

        Olen 45 vuotias. Ei kai nyt 1 yön suhde Jyväskylän suunnalta ole liikaa?
        Olen ollut parisuhteessa avoliitossa vuodesta 2003 asti eli 11 vuotta.
        Käviskö lokakuun kolmas viikon loppu? Tule naimaan tanssimaan kanssi keskiyöhön saakka Jyväskylään. Tulen sinne sun luo.

        45 vuotiaalle ensimmäinen kerta vieraan miehen kanssa.

        Mä tuun sinne niin käy kiinni mutta älä liian kiivaasti.
        Lokakuun puoli välissä tulen käymään Jyväskylässä.

        Tulen sinne junalla.


    • Neidillä oli villi meno

      15-20, ikää mulla 21v. Ja niitä harrastin vain 18-vuotiaana. Ja siinä välissä seurustelin puoli vuotta (enkä pettänyt). Että kai yhden yön suhteisiin voi jäädä koukkuun?

    • 31-vuotta. Tilanne oli 0 kuukausi sitten, vain yksi pidempi parisuhde.

      Sitten on ollut 2 kahden yön juttua viimeisen kuukauden aikana. Tosin nyt vaikuttaa, että kumpikin olisi kiinnostunut lähtemään pidempiaikaiseen suhteeseen... Eli voi olla että tuo luku tippuu sittenkin 1:een, saapi nähdä. 0:n tiputtaminen voi olla vaikeaa, koska en asu lähi-idässä.

      • 13+20

        Panitko arabia vai tarkoitatko jalkavaimoilua?


      • Aaahallaaaa

        Anteeks mutta kun repesin täysin :D :D


      • Joo molemmat olisi kyllä kiinnostaneet. Toinen piti valita... vieläkin yhdessä.


    • jeps1

      Ei yhtään ja miksi pitäisikään? Olen yhden miehen nainen ja ollut jo yli 20v..Kyllä niitä vonkaamisia on miesten puolelta tullut mutta ei kiinnosta.Oma kulta on paras.Juu tiedän että olen harvinaisuus :D

      • kunnioitan sinua

        Etkä ole!


      • Näinkin voi olla

        Ei ole minullakaan ollut, enkä ole edes kaivannut. Olen mies ja ollut saman naisen kanssa jo 30 vuotta ja olen edelleenkin tyytyväinen tilanteeseen.
        Edustan varmaan aika pientä vähemmistöä minäkin.


      • EiTarvetta

        Hienoa, sama täällä, mutta olen mies ja yli 20 vuotta uskollinen, vaikka vonkaajia ollu.

        Minkäs tekee, kun oma vaimo on niin kuuma pakkaus edelleen ;)


      • Kakkospanomies
        EiTarvetta kirjoitti:

        Hienoa, sama täällä, mutta olen mies ja yli 20 vuotta uskollinen, vaikka vonkaajia ollu.

        Minkäs tekee, kun oma vaimo on niin kuuma pakkaus edelleen ;)

        Toden totta...sinun vaimosi on todella kuuma pakkaus sängyssä. Kokemusta on.


    • m38.

      Mies 38, yli 150, en oo laskenut 130 jälkeen.

      • ATM nobody

        IKÄ 28v ja tasan 0 yhden yön juttja..(oliskin)


    • Krapulapano

      Yhden illan juttuja?

      Tasan nolla.

      Panen vain aamuisin.

      • unskiva

        Lasketaankohan terskan verta jo yhdeksi kerraksi?


      • Mitä v'ttua???
        unskiva kirjoitti:

        Lasketaankohan terskan verta jo yhdeksi kerraksi?

        Puhutko suomea?


    • jsjJsbjK

      tasan 0. Jotenkin vain inhottaa naisten ilmainen huoraus.

      • kesän riemut

        Ei se ole huorausta, jos nainen haluaa saada ja siinä samalla tulee antaneeksi:) Sulla on nyt vähän liian kireä lippis:)


      • Mietipä uudestaan
        kesän riemut kirjoitti:

        Ei se ole huorausta, jos nainen haluaa saada ja siinä samalla tulee antaneeksi:) Sulla on nyt vähän liian kireä lippis:)

        >''Ei se ole huorausta''
        >vihjaillen


      • Miks sit pitäiskään antaa ilmaiseks, ku siitä voi saada rahaakin. Varsinki ATM't maksaa helposti ku he ei saa ilmaiseks seksiä. Tosin he luulee, et joku suostuu siihen heidän kaa pikkurahasta.


      • Ainakin sulta.
        sweetrose kirjoitti:

        Miks sit pitäiskään antaa ilmaiseks, ku siitä voi saada rahaakin. Varsinki ATM't maksaa helposti ku he ei saa ilmaiseks seksiä. Tosin he luulee, et joku suostuu siihen heidän kaa pikkurahasta.

        Sentillä saa ja nyrkillä lähtee.


      • Ainakin sulta. kirjoitti:

        Sentillä saa ja nyrkillä lähtee.

        Haha.. sä et saa mitään. Tyydy sä olee vaan sun mutsis elättinä ku sä et saa mistään mitään. Ehkä sun mamis pussaa sua illalla.


      • Kyllävoinäköjää
        sweetrose kirjoitti:

        Haha.. sä et saa mitään. Tyydy sä olee vaan sun mutsis elättinä ku sä et saa mistään mitään. Ehkä sun mamis pussaa sua illalla.

        >kirjaimellisesti ''sun mutsis''

        Voiko huonompaa vastausta saadakaan?


      • 5+17
        Kyllävoinäköjää kirjoitti:

        >kirjaimellisesti ''sun mutsis''

        Voiko huonompaa vastausta saadakaan?

        Sait sen minkä ansaitsitkin.

        Minä kyllä panisin tuota pikkuhoroa ihan mielellään.


      • Kyllävoinäköjää
        5+17 kirjoitti:

        Sait sen minkä ansaitsitkin.

        Minä kyllä panisin tuota pikkuhoroa ihan mielellään.

        >pikkuhoroa
        >vihjaillen ettei PP ole mies


      • Näköjäävoikyllä
        Kyllävoinäköjää kirjoitti:

        >pikkuhoroa
        >vihjaillen ettei PP ole mies

        > vihjaillen että sweetrose on pikkuhoro


      • Gooby plz
        Näköjäävoikyllä kirjoitti:

        > vihjaillen että sweetrose on pikkuhoro

        >vihjaillen että netissä on naisia

        Älä nyt viitsi...


      • Goofy dnt
        Gooby plz kirjoitti:

        >vihjaillen että netissä on naisia

        Älä nyt viitsi...

        >vihjaillen ettei se todista etteikö olisi


      • Näköjäävoikyllä kirjoitti:

        > vihjaillen että sweetrose on pikkuhoro

        Miten te ees jaksatteki vääntää siitä, et oonko mä maksulline vai enkö oo. Ei luulis olevan yhtään teiltä pois siltikään tai muutakaan, olin sit tai en ollu. Sitäpaitsi, mä sanoin vaan, et "miks pitäis antaa ilmaiseks, ku siitä voi kerran saada rahaakin". Jos naisella sattuu olee enemmän seksijuttuja ku ATM'llä, nii ATM alkaa joka tapaukses huorittelee, oli maksulline tai ei ollu. Niiet siks jos ATM'lle pitäis antaa seksiä, nii ATM joutuu maksaa siitä kunnolla. Tosin pakkien antamine ATM'lle on kans hyvä vaihtoehto, ehkä parempikin ku seksi ATM:n kanssa.


      • Afrikan
        sweetrose kirjoitti:

        Miten te ees jaksatteki vääntää siitä, et oonko mä maksulline vai enkö oo. Ei luulis olevan yhtään teiltä pois siltikään tai muutakaan, olin sit tai en ollu. Sitäpaitsi, mä sanoin vaan, et "miks pitäis antaa ilmaiseks, ku siitä voi kerran saada rahaakin". Jos naisella sattuu olee enemmän seksijuttuja ku ATM'llä, nii ATM alkaa joka tapaukses huorittelee, oli maksulline tai ei ollu. Niiet siks jos ATM'lle pitäis antaa seksiä, nii ATM joutuu maksaa siitä kunnolla. Tosin pakkien antamine ATM'lle on kans hyvä vaihtoehto, ehkä parempikin ku seksi ATM:n kanssa.

        Totta puhut


      • Afrikan
        sweetrose kirjoitti:

        Miten te ees jaksatteki vääntää siitä, et oonko mä maksulline vai enkö oo. Ei luulis olevan yhtään teiltä pois siltikään tai muutakaan, olin sit tai en ollu. Sitäpaitsi, mä sanoin vaan, et "miks pitäis antaa ilmaiseks, ku siitä voi kerran saada rahaakin". Jos naisella sattuu olee enemmän seksijuttuja ku ATM'llä, nii ATM alkaa joka tapaukses huorittelee, oli maksulline tai ei ollu. Niiet siks jos ATM'lle pitäis antaa seksiä, nii ATM joutuu maksaa siitä kunnolla. Tosin pakkien antamine ATM'lle on kans hyvä vaihtoehto, ehkä parempikin ku seksi ATM:n kanssa.

        Paljon maksa


      • le thread crasher
        sweetrose kirjoitti:

        Miten te ees jaksatteki vääntää siitä, et oonko mä maksulline vai enkö oo. Ei luulis olevan yhtään teiltä pois siltikään tai muutakaan, olin sit tai en ollu. Sitäpaitsi, mä sanoin vaan, et "miks pitäis antaa ilmaiseks, ku siitä voi kerran saada rahaakin". Jos naisella sattuu olee enemmän seksijuttuja ku ATM'llä, nii ATM alkaa joka tapaukses huorittelee, oli maksulline tai ei ollu. Niiet siks jos ATM'lle pitäis antaa seksiä, nii ATM joutuu maksaa siitä kunnolla. Tosin pakkien antamine ATM'lle on kans hyvä vaihtoehto, ehkä parempikin ku seksi ATM:n kanssa.

        ATM ??


      • 16+18
        Afrikan kirjoitti:

        Paljon maksa

        Veikkaan ettei pikkuhoro uskalla kertoa hintojaan ja mitä palveluita siihen sisältyy ja tunnustaa samalla olevansa oikeasti horo.


      • 4+12
        le thread crasher kirjoitti:

        ATM ??

        "alempitasoinen mies", yleensä ujo, naista saamaton, kiltti ja vähän reppana mies, joka pitää monia tavallisten ihmisten seurallisia rientoja pelottavina ja vieraina.

        http://urbaanisanakirja.com/word/atm/24380/


      • 8 +8
        le thread crasher kirjoitti:

        ATM ??

        Ass To Mouth, sweetrosen lempipuuhaa.


      • Esko Mörkö

        Huora ottaa maksun siitä, minkä horo tekee ilmaiseksi. Vai miten se menikään. ;)


      • 12+4
        Esko Mörkö kirjoitti:

        Huora ottaa maksun siitä, minkä horo tekee ilmaiseksi. Vai miten se menikään. ;)

        Horo = kevytkenkäinen nainen, pintaliitäjä, irtosuhteiden ystävä, jakorasia, maksullinen nainen, prostituoitu.

        http://urbaanisanakirja.com/word/horo-2/2019/


      • 16+18 kirjoitti:

        Veikkaan ettei pikkuhoro uskalla kertoa hintojaan ja mitä palveluita siihen sisältyy ja tunnustaa samalla olevansa oikeasti horo.

        Reps.. luuliksä et mä menisin noi helppoon ja sanoisin siitä mitään.


      • 19+11
        sweetrose kirjoitti:

        Reps.. luuliksä et mä menisin noi helppoon ja sanoisin siitä mitään.

        Kerro nyt meille edes se, että kuinka monta äijää sua on pannut? Onko heitä 30-40 vai enemmän? Oletko sä antanut heidän panna myös sun perseeseen? Entä miten ehkäisy on hoidettu vai oletko sä antanut kaikkien äijien panna sua paljaalla ja roiskia liemet sun sisään?


      • sfbsbsbsf
        19+11 kirjoitti:

        Kerro nyt meille edes se, että kuinka monta äijää sua on pannut? Onko heitä 30-40 vai enemmän? Oletko sä antanut heidän panna myös sun perseeseen? Entä miten ehkäisy on hoidettu vai oletko sä antanut kaikkien äijien panna sua paljaalla ja roiskia liemet sun sisään?

        No aika varmasti huomattavasti enemmän, jos kyseessä on maksullinen nainen. Tunnen monia alle 23v ei-maksullisia, joilla on yli 30 seksipartneria.


      • KERTAKÄYTTÖPANOT

        No mitäs se mies siinä tekee?????????????? Miten nainen on huora? Mikä se mies on? VITUTTAA TOLLANEN AJATUSMAILMA.


      • Horotustako
        kesän riemut kirjoitti:

        Ei se ole huorausta, jos nainen haluaa saada ja siinä samalla tulee antaneeksi:) Sulla on nyt vähän liian kireä lippis:)

        Miks siis pitäisi antaa ilmatteeks? Ei parisuhdetta, ei seksiä joka päivä, ei mitään? Mieluummin otan maksua kertahoidosta kuin annan ilmatteeks jos ei ala seurustella.


      • Anonyymi
        sweetrose kirjoitti:

        Haha.. sä et saa mitään. Tyydy sä olee vaan sun mutsis elättinä ku sä et saa mistään mitään. Ehkä sun mamis pussaa sua illalla.

        Etälamauttimella olis töitä


      • Anonyymi
        Näköjäävoikyllä kirjoitti:

        > vihjaillen että sweetrose on pikkuhoro

        Tämä on törkeä kommentti pikkupililtä :) Mutta asiaan: kumpikin saa ja kumpikin antaa. Numeroilla ei ole mitään väliä. Tunteella on.


      • Anonyymi
        Esko Mörkö kirjoitti:

        Huora ottaa maksun siitä, minkä horo tekee ilmaiseksi. Vai miten se menikään. ;)

        Mitä ihmettä sä selität? Seksi on iloa, ei mitään horoilua tai pukkeilua. Missä ihmeen tynnyrissä sä elät?!!!


    • komennusmies

      Mies 42v. N.300-500 20v. aikana kaikilla mantereilla. Aika vaikea yrittää aloittaa normaali elämää.

      • nolla lukema

        Tämä se vasta horo onkin. Kumma kuinka naisia aina syytellään horottelusta, mieslutkia on vaikka kuinka paljon. Luultavasti tautisia.


    • Afrikan

      En yhtään kerta olen 40

    • sinkkunakin

      n. 90 kpl ja ikää 25v.
      Elänyt villiä sinkkuelämää ja 2v. parisuhteessa.

    • qsto

      naisella satoja..ei ole kertonut tarkkaan mutta puhuu aikanaan panneensa kaikkea liikkuvaa..

      ittee häiritsee kuin se kun mennään sen kotiseudulle niin pitää olettaa, että joka toinen vastaantulija on pannut sitä..ja sen omien sanojen mukaan ei saa olla mustasukkainen vaikka mikä tulis vastaan..

      välillä tuntuu että kannattaakohan tätä jatkaa ja lopettaa heti vai pystyykö nuo jättämään taustalle..

      • Puoli ikäluokkaa

        Kävi mielessäni juuri sama kun luin naisesta jolla oli ollut n. 250 kumppania. Ei muuten mikään ongelma, kannattaahan seksistä nauttia. Mutta ainakin omalla kotiseudullani se tarkoittaisi vähän päälle yhtä ikäluokkaa miehiä. En ainakaan minun egoni kauaa kestäisi!


    • Yäk.

      19 ja ei yhtään. Poikaystävällä (21) ollut yksi ja se oksettaa mua.

    • Mitä rohkeutta se vaatii, että kertoo, kuinka monta yhden yön juttua on takana? Samalla voisi kysyä, että kuinka monta parisuhdetta on takana?

      Minulla on ollut vain 2 "yhden yön" juttua. Muita seuralais -juttuja mulla on ollut sitten paljon enemmän. Mutta sitähän tässä ei kysyttykään. ;)

      • ho ree ko?

        Miks ihmees halusit mainostaa, että sinulla on ollut "muita seuralaisjuttuja"? Ammattilainen?


      • 20+77
        ho ree ko? kirjoitti:

        Miks ihmees halusit mainostaa, että sinulla on ollut "muita seuralaisjuttuja"? Ammattilainen?

        Eikös seuralaisena oleminen tarkoita sitä, että joku mies tarvitsee naisen vaikka esim. aveciksi edustustilanteisiin, seuraksi kulttuuririentoihin, tueksi tapaamisiin jossa itse pääsee helpommalla kun on seuralainen mukana, tekemään joku mustasukkaiseksi ja nostamaan statustaan tai vaikka matkaseuraksi. Mikäli tapaamisessa ja sen aikana syntyy kustannuksia, niin seuralaisen ottajan on aina huolehdittava kaikista aiheutuneista kustannuksista.

        Seksialan työntekijät ovat sitten erikseen.


      • 20+77 kirjoitti:

        Eikös seuralaisena oleminen tarkoita sitä, että joku mies tarvitsee naisen vaikka esim. aveciksi edustustilanteisiin, seuraksi kulttuuririentoihin, tueksi tapaamisiin jossa itse pääsee helpommalla kun on seuralainen mukana, tekemään joku mustasukkaiseksi ja nostamaan statustaan tai vaikka matkaseuraksi. Mikäli tapaamisessa ja sen aikana syntyy kustannuksia, niin seuralaisen ottajan on aina huolehdittava kaikista aiheutuneista kustannuksista.

        Seksialan työntekijät ovat sitten erikseen.

        Siinähän se asian selvitys jo tulikin. Kiitos sulle avustavasta asian selittämisestä. :)


      • nonniiinpä
        k_o_n_e kirjoitti:

        Siinähän se asian selvitys jo tulikin. Kiitos sulle avustavasta asian selittämisestä. :)

        Älä viitsi selittää. Varmaan sä annoit seksiäkin niille sun seuralaisille maksusta eli sä olit silloin huora. Älä viitsi edes väittää muuta.


    • malli 68

      Noin 50 naista vuoteen 93 saakka. Niistä viimeisimmän kanssa tähän asti ja ei ole sen jälkeen tarvinnut muita.

    • Nymfoeg

      18v ja 32.

    • 8)sex

      Seksisuhteita 5, yhden illan panoja ehkä 10-15, parisuhteita 1 :D

      N24

      Pari vois poistaa, mutta muuten oon historiani kanssa ihan fine. Nykyinen mies ehdottomasti kolmen parhaan joukossa panotaidoissa ;)

      • ZykkelilläPukille

        Viime kesänä polkupyörällä kiersin Turun saaristoa ja Ahvenanmaata pari viikkoa. Kolme kertaa pääsin pukille, kaikki eri naisten kanssa. Pari teltassa, ja yksi pano ns. pitemmän kaavan mukaan n. 40-vuotiaan varatun naisen mökillä. Autoin sitä vaihtamaan renkaan autoon iltamyöhään ja kiitokseksi halusi tarjota mökkimajoituksen, ja vähän muutakin. Itse olen nyt 28. Kaikki omalla tavalla mukavia kokemuksia, uskoisin naistenkin mielestä.

        yhteensä mulla on yhden yön suhteita jotain 50-60 ollut.


      • pöljä69

        Pidä hauskaa luuserisi kanssa. Oikein hävettää olla samaa sukupuolta. Ei ikinä kiinnostais moraaliton nainen.


    • rehti, kunnon mies

      19 ja 20

      Oon yhtä rehellinen kuin muutkin täällä!

    • Nainen 50

      Luulisin että n. 80-90.
      Villiä sinkkunuoruutta -86 saakka, ehkä n. 30 juttua
      Parisuhteessa ja aviossa 15 vuotta.
      Nyt sinkkuna 13 vuotta.
      Tällä hetkellä vakisuhteessa

      • pöljä69

        Kyllä ihmetyttää mistä näitä sokeita miehiä löytyy. Varmaan feminiinisen kasvatuksen tulosta. Maailma on ollut paska paikka lähtien naisten "vapautumisesta".


    • vhbijcdjc

      mies, 19 vuotta, 0 yhden illan juttua, parisuhteessa

    • pateja ois

      Mies 66v >>> 6 vakisuhdetta ja noin 10 yhdenyön räpellystä. Vakisuhteet on ollu ihan OK, mutta yhden yön suhteet ois voinu aikoinaan jättää väliin, niistä ei muuta kuin hyviä muistoja,ja mielipahaa jommalle kummalle, Ne tytöt on kiikarissa vieläkin, jotka aikoinaan teki oharin >>>> oonko ikuinen metsästäjä

    • Äijä n.40

      Sinkkuvuosilta noin 180 yhden yön suhdetta. Osa rakastelua ja osa tietysti panoa;)

    • Femina Womana

      Ei todellakaan ole ollut kuin 3-4 yhden yön juttua. En ole halunnut niitä. No nyt sitten "päädyimme" sänkyyn vanhan tutun kanssa. En kerta kaikkiaan voinut vastustaa kun hän oli niin taitava ja tuntui todella hyvältä. Eli ei sinänsä kaduta mutta harmittaa jos jää vain yhden yön jutuksi. Mutta jatko olisi kai liikaa vaadittu...hän on suhteessa tahollaan (en ole tavannut koskaan naista).

    • DanielW

      Mies 24v, ei ainuttakaan yhden yön juttua. Takana kolme parisuhdetta, ja nyt olen viimeiset 2,5 vuotta ollut sinkku.

    • 6+3==

      Nainen 47-v. Takana 3 pitkää parisuhdetta. Yhden yön juttuja noin 25 ja ne kaikki n. 4 kk:n aikana, kun erosin ensimmäistä kertaa ja olin henkisesti täysin rikki avioerosta. Kun toivuin erosta, niin en ole yhden yön juttuihin enää mennyt mukaan. Yhden yön jutuissa ei koskaan tiedä etukäteen, että millainen kokemus se on. Parhaimmillaan ihanaa, kamalimmillaan painajaismaista. Nyt olen ollut sinkkuna reilun vuoden.

    • Mä en aio kertoa mun lukua. Niitä yy-juttuja on kuitenkin sen verran monta. Viimeisin on viime yöltä. Olisi saanut jäädä tekemättä, kun mä en ole vielä eronnut edellisestäkään kundikaverista. Mutta pian olen. Parempi hoitaa ero kun muutenkaan mua ei oikein huvita olla kys. kundin kanssa enää. Pääsenpä sitten taas huseeraa muitten miesten kanssa ihan vapaasti. ;)

    • Penskojenleikkejä

      Mies 43. Penskana oli yhden yön juttuja n. 30. Viimeisen 15 vuoden aikana ei yhtään.

    • överit

      Nainen 22. 1 pitkä seurustelusuhde, 5 vakiopanoo ja >40 yhen illan juttuja (suurinosa tapahtui 18-20 vuotiaana) Vituttaa!

      • tku90m

        -90 jätkä ja yhdeillapanoja noin 40-60 (kyllä paska matikka ja viel paskempi muisti 8D ) ja suurin osa näistä ollu 17-20 ikävuosina jonka jälkee on kyl ollu mut meno rauhottunu aika paljo :) vakipanoja ennen 4 ja nyt.... vittu ei yhtää! :, ( 3 meni parisuhteesee ja yks muutti suomest pois opiskelee et fuck my life vaa :D


    • ei yhtaan mika olisi johtanut seksiin

    • hohhoijaa, mies yli

      Miten noita voi muistaa, tuskin mitenkään. Mutmut, kännissä olis saanut jäädä väliin.Nuorena tuli oltuu tyhmä, tai sit vaan hormonit hyrräs. Nykyään ei voi puhua yhden yön suhteistä, kyl ne on aikuisten diilejä ja edeltä käsin sovittu. Yleensä, tosin joskus ei sovittuja. Tyhmiä noi ravintolajutut.

    • esyer

      N 17v muistaakseni 6 yhenillan juttua

    • 13+30=

      Mies 28 vuotta ja 4 "yhden illan juttua". Mitä vähemmän niitä on sen parempi

    • snsuasp åaSWUIJO

      melkee 19 ja 4 yhen yön juttuu :p

    • Jotta mä saisin tuon luvun laskettua, niin minun pitäisi käydä läpi koko mun seksihistoria. Ja selvittää, että kuinka monta niistä miehistä, joiden kanssa mä olen ollut, on jäänyt vain yhden yön jutuksi (eli mä en ole ollut hänen kanssaan koskaan sen jälkeen). Ja muistella sitten myös niitä miehiä, joiden kanssa mä olen ollut, ennenkuin mä aloin pitämään kirjaa miehistä (ja siitäkin on aikaa pian 9½ vuotta). Eli kyllä mulla on ollut siis niitä yhden yön juttuja, mutta enemmän on niitä, joissa mä olen ollut sen miehen kanssa yhden yön jälkeenkin. Jos en ihan seuraavana päivänä, niin jonain toisena päivänä kuitenkin. Joten ehkäpä mä en laita tähän mitään lukuja. Totean vain, että on niitä minullakin ollut.

      • iso-pahvi

        otatko tatuoinnin kun olet laskenut?


    • 25 Miäs ja 5 yhden illan/aamun juttuja.

    • mikäettei

      mies 63v 84 yhden illan ja yön juttua
      kaikki hyviä panoja

    • er45

      38v. mies, 150

    • 55 ja +

      Olin uskollinen 15 v 5kympin villityksessä tuli 30 eri naista nussittua eestä ja takaa
      suuseksineen kaikkineen, kivasti meni, sama muija on vieläkin-
      Ei lähteny lätkimään , ei lähteny

    • M38

      M38 joku about 100.

      15 vuotta parisuhteessa ja nyt sen jälkeen 2 vuotta. Laskekaa siittä...

    • yksi mies

      29-vuotias mies ja ei yhtään yhden illan juttuja. On toki ollut joitakin lyhyempiä (parin-kolmen kuukauden säätöjä), mutta yleisesti ottaen olen harrastanut seksiä vain parisuhteessa.

      • Lepposaaa

        Miten olet päätynyt parisuhteeseen harrastamatta seksiä?


    • Nainen, 25-vuotias.

      53 yhden yön juttua miesten kanssa ja runsaasti sitten niitä miehiä, joita mä oon tavannut (ja tapaan useaa vieläkin) useampina päivinä seksin merkeissä.

      • Purana

        Miten teet ton? Mäkin haluun tollasta elämää. Miehiä ei vaan näy tohon tarkotukseen yhtään missään koskaan ikinä. Asun isolla paikkakunnalla ja käyn baareissa. Kaikki miehet on jotain ihan inhottavan ja kuvottavan paikkeilla, joten ei pysty edes ajattelemaan niitten kanssa mitään. Miten ihmeesää jotku löytää jotain 150 seksikumppania? Mäkin haluan, mutta en saa mistään. Saan ehdotuksia joiltain varatuilta, ihan kammottavilta hirviöiltä baarissa lähinnä. Jos näen jonkun hyvännäköisen, on sillä nainen siinä vieressä. No, kerran yks varattu pani mua. En voinut alkaa suhteeseen, jotta saisin seksiä, koska se lähti muijansa luo jonnekin. Haluan suhteeseen vain siksi, jotta ei tarvitsisi etsiä jatkuvasti uutta lihaa joka ilta. Miksi muuten ihmiset seurustelisivat ylipäänsä ollenkaan? Seurustelu on olemassa vain seksin takia. Miettikää suhdetta ilman seksiä ja alkaako kukaan sellaiseen vapaaehtoisesti ikinä!!!! En minä ainakaan alkaisi sellaiseen.


    • eikiitooos

      Nainen, 26v. Nolla. Not my thing.

    • nyt vasta sinkkuna

      Nainen 24v
      yhdenyön juttuja 0,
      seurustelusuhteita 4,
      kaveripohjalla 2

      • kokoon

        Kuka panee kaveriaan alkamatta seurustella?


    • jjjjjeeee

      30 yhen illan juttua nainen 22

    • narpakyyma

      34 vuotta parisuhteessa ja ainakin 80 naista ollut yhden, tai useamman illan mukana, jotkut jopa vuosia.. Nyt lopettanut kokonaan pettämisen!

    • 35v ja joku reilu 300

    • jaajoo

      49 vaan en tunnusta!

    • joopajoojoojoo

      59v. mies ei ole koskaan harrastanut yhdenyön juttuja

    • näimpänäin

      Yks näkökulma vaan et jostainhan se juttu lähtee ja "yhenillanjutusta" tulee sitten jotain ihan muuta :)

      • EIYHTÄÄN

        Kaikki mun jutut on lähteneet yhdenillanjutusta, eli ei yhtään yhdenillanjuttua! Ikää 36 ja seurustellut kolme kertaa.


    • sielukuollu

      Nolla.
      Harmi ku ei oo vielä edullisia, tekoälypersoonallisuudella varustettuja sexbotteja olemassa!
      Elämättömän elämäni onnellisimmat hetket psykoterapiassa.
      Vastuullisin saavutukseni on diagnoosi persoonallisuushäiriöstä.

    • entunnusta

      40 ja ikää 23 nainen..

    • Auta

      31 v. ja noin 20 erektiohäiriön tyrimää mahdollisuutta.

      Itsaria olen hieronut jonkin aikaa

      • vanhamazaki

        kannattaa kokeilla, liikuntaa ja nesteenpoistolääkitystä viagra pitäs viisari värähtää.


    • neiti84

      Kohta 31-vuotias nainen, ei yhtäkään yhden yön suhdetta ja 4 seurustelusuhdetta (joista yksi nuoruudessa ilman seksiä).

    • Vanhamazaki

      Yhden illan juttuja 0 Parin päivän juttuja 4 viikon panoja 3 kuukauden kuumuutta 1 . mutta yhtään baari yön jälkeen aamulla heti kotiin ei ole viellä ollut.

    • Josefiini

      24 vuotias nainen. Takana kolme noin 2,5 vuoden pituista parisuhdetta ja yhtään liioittelematta yhden kerran panoja lähemmäs 300 vaikken joista noin 100 pettämisiä.

    • yhdentähden

      Olen n19 yhden yön juttuja ollut 49 suunilleen

    • Olen 32-vuotias ja aiemmilta vuosilta mulla on yhden yön juttuja noin kuutisenkymmentä. Vakavammin oon seukannut 4 kertaa. Mutta ne suhteet ei tahdo mulla oikein kestää, kun parisuhteet ei ole oikein antaneet mulle tarpeeksi ja oon lähtenyt suhteessakin ollessani toisten miesten matkaan. Nykyisin oon enemmän hoidellut bisnespuolta, kun pelkkä ilmaiseksi antaminen ei ole ollut mulle tarpeeksi tyydyttävää.

    • semmonetyty

      N 14 ja kolme on ollut vuoden sisällä

    • nainen_32

      Mulla oli 13 yhden illan juttua, joista yks oli kolmenkimppa. Nämä tapahtuivat kun olin noin 18-19 vuotias. Sen jälkeen ollut ton saman äijän kans yli 13 vuotta! :)

    • tarantellas

      Oon 54 ja ainakin 100! Pankaa paremmaks!
      Ei vaan, mä sairastin kaksisuuntaista mielenhäiriöö! Näin jälkeen päin hävettää moinen elämäntyyli!

      • tarantellas

        Unohdin mainita et oon nainen<3


    • ruusuvm86

      Nainen 28 v ja ei yhtään♡

    • MarkoP80_

      Naisia on elämässäni ollut 21kpl, joista yhden illan iloiksi on jäänyt 9, noista 9:stä 7 oli ihan selkeästi sellaisia että olisivat saaneet jäädä väliin sillä en ollut kyseisistä naisista kiinnostunut muuten kuin seksin suhteen, mutta kun olin ollut pitkään ilman seksiä niin kyllähän sitä vain oli vaikeaa sanoa "ei" naiselle joka kysyy yökerhossa puolen yön jälkeen että "asutko sä tässä lähellä?". Kaksi yhdenillan juttua oli taas sellaisia joiden perään vieläkin haikailen...

    • sladdi

      Minkä takia pitäisi olla yhdenillan juttuja. Ne on säälittäviä lähinnä varatuille sopivia lohdun- ja huomionhakemis "suhteita". Mielestäni seksi parasta oikean asenteen omaavan oman naisen kanssa. Pelkkää duunaamista tämän uuden sexyn naisen kanssa jo yli 2 vuotta.:)

    • fgdbnxgfdv

      42 vuotta ja ei ainuttakaan...eikä mitään kontaktia muutakaan.Kerran olen melkein unta nähnyt että sain naista....

    • on_ollu

      Moukan tuurilla vain yksi oli niin huono, että jäi yhdenillan jutuksi. Kaikkia muita olen tapaillut vähintään pari vuotta. Yleensä en ole leikissä mukana jos aavistan, että nainen haluaa vain yhdenillan leikkikaveria.
      mies

    • Donmarco

      Ikää 49v mies ja ehkä jotain 450-550 yhden illan kaatoa.

      • hfhffft

        kantsii varmaan laskea kissa välillä ulos!!!!


    • Oon 22v. nainen ja kyllä mullakin niitä yhden yön tai yhden päivän juttuja on ollut, aika paljonkin. Itseasiassa niitä on mulla jo sen verran, et ihan tarkkaa lukuu mä en muista tai en haluu kertoo. Mä oon kai ollu aika huono sanoo ei. Tai sit mä en vaan oo halunnu alkaa styylaa pidempään sen hetkisen panon kanssa tai sit toiselle se ei oo sopinu.

    • nsnympho

      nainen/tyttö 19v. seksikumppaneita varmaan jo yli 60, en oo jaksanu aikoihin enää laskea :D tähän lukuun sisältyy siis yhen illan jutut, säädöt ja parisuhteet. Rakastan seksiä enkä todellakaan kadu yhtään mitään :)

      • Mikäontaas

        Minäkin rakastan seksiä, mutta haluan sitä joka ikinen päivä, monta kertaa päivässä. Yhdenillan juttuja 3, joista yhden kanssa olen asunut viisi vuotta avoliitossa. Hän ei koskaan halunnut muuta kuin asua, vaikka uskotteli olevansa parisuhteessa kanssani. Tajusin sen siis vasta viiden vuoden jälkeen. Sen jälkeen oli yksi varattu, joka ei halunnut seurustella, joten se jäi siihen. Missä ihmiset tapaa kymmeniä tai satoja viehättäviä ihmisiä? En ole koko elämässäni nähnyt kuin kourallisen viehättäviä ihmisiä. En kymmeniä, en satoja varsinkaan. Olen ollut noin vuoden ilman seksiä. Haluan parisuhteen mahdollisimman nopeasti, jotta joka ikinen päivä ei tarvitse nähdä vaivaa ja etsiä sitä seksiä jostain.


    • hiihooh

      Mies 28 v, yhden tai kahden illan juttuja on ollut 3. Pitkiä (yli vuosi) parisuhteita 3, ja jotain siltä väliltä olevia säätöjä myöskin 3.

    • Tahtoist

      Nainen 54 v, 0 yhden yön juttua. Pari-kolme seurustelusuhdetta 31 v mennessä, jolloin tutustuin lapseni isään. Erosta kuusi vuotta, minkä jälkeen kolme seurustelusuhdetta. Nyt yli 2 v yksin. Pimppi varmaan kasvaa hämähäkinseittejä ja sammalta....

    • Hjkcdyjb

      43 vuotias mies. Yhden illan juttuja 50 jotka tapahtuneet alle kolmikymppisenä. Nykyisin rauhallista seksirintamalla.

    • Nainen, 26-vuotias, yhden yön juttuja on takana sellaiset 43kpl.
      Seksi on vain kivaa, mutta aina se mies ei ole sitten osottautunutkaan sellaiseksi, että mä olisin halunnut alkaa olee hänen kanssaan pidempään. Tai sitten se mies on ollut varattu, enkä mä oo halunnut jatkaa sitä yhtä kertaa pidemmän aikaa olemalla sen varatun miehen kakkospanona.

    • Nainen, 22-vuotias, 37 yy-juttua koettu tähän mennessä.

    • mies 46 eikä yhtään yhden illan juttua

      • pyjamahousut

        ehkä sitten joskus ettei sun tarvitse vain vetää käteen...

        Darun
        13.9.2014 2:33
        ei yhtaan mika olisi johtanut seksiin


      • pyjamahousut kirjoitti:

        ehkä sitten joskus ettei sun tarvitse vain vetää käteen...

        Darun
        13.9.2014 2:33
        ei yhtaan mika olisi johtanut seksiin

        Pidempi juttu menossa


    • rakkausyksi

      nainen 50 .......=0

    • 315

      Nainen, 20, 2 yhden yön ja 2 kahden yön juttua

    • Nainen, 32wee. 13 yhden päivän/yön juttua tältä vuodelta.

    • Jussixa45

      On sellainen 750 kpl luokkaa tällä hetkellä yhden yön panoja

      • Tytsybabe

        Hyvä Jussi,oot rehellinen.


    • Ketäköhän tällainenkin kysely oikein palvelee? Mutta miten vain, niin mulla ei ole yhden yön juttuja kuin kaksi. Siis sellaisia, että mä oon ollut sen miehen kanssa vain sen yhden yön ja sitten bye. Mua ei oikein sellaiset kiinnosta yöllä. Tai kännipanot muutenkaan. Enemmän mä oon halunnut käyttää mun myöhäisillat ja yöt niin, että mä oon saanut lepäillä rauhassa.
      Tietysti, jos kysymys olisi ollut myös päiväjutuista, niin mun luku olisi kyllä suurempi. Viimeisimpään kuuteen vuoteen sellaisia yhden tapaamiskerran juttuja löytyy enemmän. Vaikka mä perustan mun seksijutut mieluiten vakkareihin. Mutta toisinaan mä kyllä tapaan sellaisiakin miehiä, joiden kanssa mä oon vain sinä yhtenä päivänä.

      • horonbongaaja

        Kovinpa on vähän yhden yön juttuja sinullakin horolla. Oletko laskenut mukaan myös ne miehet, joiden kanssa sinä olet ollut myöhemmin illalla ja joilta sinä olet perinyt maksua? Vaiko vain pelkästään ne, joille sinä olet antanut ilmaiseksi? Voisitko hieman valistaa palstalaisia ja kertoa, että kuinka monen sellaisen päiväpanon kanssa sinä olet ollut, joita on sinun luona käynyt vain yhden kerran. Että saataisiin hieman vertailua sinun kokonaislukuun. Veikkanpa, että kun sinäkin olet ollut horona jo sen kuusi vuotta, niin se totaaliluku on aika paljon suurempi. Siinä ajassa on tainnut useampikin kulli levitellä jo moneen kertaan sinun pilluasi sekä persettä. Taitaa olla sinunkin alapää jo hyvin naidun näköisessä kunnossa?


      • horonbongaaja

        Kylläpä horo on nyt kovin hiljainen. Kissako sinun kielesi vei? Vai oletko sinä koko ajan niin paljon sinun asiakkaittesi pantavana, ettet ehdi vastaamaan? Koeta nyt edes sen aikaa pitää taukoa siitä sinun pillusi sekä perseesi antamisesta ja vastata, niin saadaan selkoa palstalaisia askarruttaviin kysymyksiin.


    • ReettaMatinkylästä

      Minä olen 24 vuotis neiti Espoosta. En harrasta yhden yon juttuja kuin silloin tälloin ja tällä hetkellä numero on 19, siis 19 yhden yon juttua ja kaikki tänä vuonna, useimmiten kapakasta pojan luokse ja aamulla kotiin. Se on niin ihana tunne uusi iho ihoa vasten ja rakastelu kun saa sen uuden kokemuksen ja ihanan orgasmin ventovieraan kanssa ja sitten aamulla voi mennä omaan kotiin ja ottaa suihkun ja vain muistot ovat jääneet siitä illasta. Usein tapaan samat pojat kapakassa mutta en lähde enää saman kanssa kun siellä on muitakin joiden kanssa voi saada sen ihanan kokemuksen. Minun kaverini harrastavat niita yhden yon keikkoja ja heillä on jo muutama sata käyntiä vyon alla. Tuntisin oloni kummaliseksi jos lähtisin useimmin kuin kerran viikossa poikien kämpille joten pidän sen väin viikonloppuharrastuksena. En ole huora joten en tee sitä joka päivä vaan ainoastaan perjantai tai lauantai iltana. Ja kiitos niille ihanille pojille jotka pyytävät minua mukaansa niile ihanille kokemuksille.

      • Pelkkääasiaa

        Etpä ole huora, kun ihan ilimatteeks annat.


      • Tämä.asia.selvä

        Haha..! Vai keksi satusetä taas uuden palstan feikkikirjoituksilleen. Työnsitkö taas sen löylykauhan syvälle perseeseesi kuten sulla on tapana!


    • Nainentyttö

      50
      =0

    • Tuij_20

      N40... Sekosin laskuissa noin 200 tietämillä ja siitä on jo noin kymmenen vuotta. Oisko 200 jälkeen tullut keskimäärin noin 2 kertaa viikossa, joten siitä voi laskea.

    • oiuy

      M 45 en ole laskenu ... joku 150 On ollu mustaa, taikkuu....

      • ovvodvv

        Horopanoja ei lasketa mukaan.


    • Lesso42v

      Olen mies 42 vuotta ja yhdenillanjuttuja on ollut 11. Nuorempana tuli hölmöiltyä enkä kyllä ole yhtään ylpeä siitä. Niistä hommista ei kovin hyvä mieli koskaan jäänyt, vaikka muutama jumalaisen kaunis nainenkin sattui kohdalle. Ehkä juuri siitä se huono olo tuleekin, kun kauniin naisen kanssa haluaisi muutakin ja ei niin viehättävä voi taas sitten itse haluta muuta ja joutuu selitteleen, että tää oli nyt tässä jne.

    • Ei_muista_enää

      Mies 57 ja yhdenillanpanoja 35 - 40. Ei muista enää tarkasti. Kännisekoiluja turhan paljon. Osan olisi voinut jättää panematta. Nyt siistiä perhe-elämää.

    • Odinin_runkkarit

      Älä valehtele. Runkkaat varmasti paljon enemmän, eikä yhden illan juttuja ole varmasti montakaan, koska vedät käteen useamman kerran illassa, eikö totta?

    • kjdfgökljdflköjgdas

      Kukapa noita laskisi...ollut on mennyttä, paitsi tietenkin silloin jos hän kävelee vastaan kaupungilla sinua muistuttava lapsi kainalossaan....

    • m77_kuopio

      Mies, 38v = 0kpl yhdenillan panoja.

      2 pidempää (1-2v ja n. 20v) tosi seurustelusuhdetta. Pettämisiä 0kpl.

      Lyhyempiä seurustelusuhteita ehkä n. pari-kpl. Jotka enempi ystävyyssuhteita, ei kammarisäätöjä.

      Yksi kännisäätöyritys festareilla teltassa, josta ei onneksi tullut mitään.

      Ihastumisia muutama, joista yksi tosi ihastuminen, mutta osasin sanoa "ei".

    • yö11

      No onhan noita ollu ... Riittävästi !!! Hyviäkin ollu ! myös tosi paskoja ... olen mies 45v !

    • Kyllälähtee69

      Tälläviikolla jo 7 .Yllläs Levi ja nyt Rukalle loppukiri

    • Niitä yhden yön juttuja ja muitakin juttuja on minulla ollut sen verran, etten pidä niiden kertomista soveliaana. En nyt sano, että minä häpeäisin sitä, että niitä on kertynyt vuosien varrella sen verran paljon. Kaikkia lukuja ei aina halua kertoa.
      Ne muut jutut ovat sitten niitä, jotka ovat alunperin yhden yön jutusta kasvaneita suhteita, jotka ovat kestäneet kauemmin. Jotkut hieman kauemmin ja toiset vähän niitäkin pidempään.

    • 22v ja yks meinas olla xD . mut siit sit tulikin kihlaus suhde <.< koska kaikki meni nii hyvin. ja nyt tavallaan kaipaan vapautta.. ja uusia yhden illan juttuja xD

      • nivelrikkoreuma

        Entä missäs on sun löylykauha??? :D


    • kaikenloista

      Aloittajan otsakkeesta
      Mihinkähän tuollaista tietoakin tarvitaan?

    • Anonyymi

      Hankala kysymys, kun pitäisi ensiksi tietää mitkä lasketaan. Lasketaan kaikki, joiden piti olla yhden illan juttuja vai vain ne, jotka oikeasti jäivät yhteen iltaan? Olen aloittanut kolme parisuhdetta niin, että niiden piti olla yhden illan juttuja. Lisäksi kaksi muutakin yhden illan jutuksi tarkoittamaani päätyivät lyhyiksi tapailuiksi. Oikeasti yhteen iltaan jääneitä on yksi ja silloinkin poistuin kaupungista jo seuraavana päivänä, vaikka treffeille vielä pyydeltiinkin. Jostain syystä kaikki noista miehistä ovat olleet kovin sitkeitä pyrkimään enempään kuin vain yhteen iltaan.

    • Anonyymi

      -0,00

    • Kuka ihan oikeesti uskaltais alkaa julkisesti tunnustaa, et niitä yhden yön juttuja on paljon? Emmä ainakaan. Siks mä sanonki, et niitä on 8. Jotain mumeroi jäi laittamatta, mut mitä siitä. Jotain sanoin kuitenkin.

    • Anonyymi

      Ei voi noita muistaa. Mutta en laskuissakaan pysynyt ole. Mitä väliä.

    • Anonyymi

      Ei yhtään, koska olen ollut koko aikuiselämäni varattu nainen.

      • Anonyymi

        Joo minäkin olin ja pitkään .kun lähdin niin miehiä pilvinpimein joka viikonlopulle jopa kaksi. En todellakaan ole mikään pulmunen eikä hävetä.olenhan vetävännäköinen nainen. Nyt ei enää miehet kiinnosta. Olen saanut muita kohteita.🧡


    • Anonyymi

      34 vuotias nainen 0 yhdenyön suhdetta.

    • Anonyymi

      0 kpl, nainen, ikää reilusti yli 30v, kiinnostaa vain merkitykselliset parisuhteet

      • Anonyymi

        Hienoa. Pidä tämä.🧡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa. Pidä tämä.🧡

        <3 Kiitos kauniista kommentistasi!


    • Anonyymi

      Ei ainuttakaan, kyllä ne suhteet vuosissa lasketaan. Kieltämättä joskus olen leikitellyt ajatuksella, mutta en usko että pystyisin. Pari kertaa vuosien saatossa saanut seuranhakuilmoituksen tehtyä, mutta järkytyin vastaustulvasta ja typerän rivoista vastauksista niin kovin, että hautasin ajatuksen kokonaan.
      Nainen , yli 50 ja seksittömässä suhteessa jo vuosia, mies ei ole enää minusta siinä mielessä kiinnostunut

    • Anonyymi

      Ei yhtään. Ei minulla sinänsä mitään vastaan ole spontaania seksiä tuntemattoman kanssa, mutta ei kiinnosta humalassa jonkun tuntemattoman kanssa baari illan jölkeen sitte edes vähää alusta.

      Lisäksi mitä olen ymmärtänyt niin harva siinä aamuyöllä missään suihkussa käy peseytymässä illan päätteeksi vaan suoraan mennään panolle.

      Onpa kiva lipittää jonkun naisen tussua kun se on illan aikana käyttäny yleistä vessaa jossa on istunu sen 100 muutakin naista illan aikana.. Ja sitte muka tunkea pää tuonne likaseen jalkoväliin. Hyi helvetti!

      Ei sillä, en ymmärrä kyllä sitäkään miten kukaan nainen voi haluta jonkun illan hikoilleen mulkun suuhunsa. En edes pestynä.

      Jotkut miehethän esimerkiksi suutelee naisia vielä suihinoton jälkeen. Hyi helvetti! Jos mun mulkku on ollu jonkun suussa niin en todellakaan enää suutele sellasta naista ennenkun on pessyt suunsa.

      Jos asiat tehdään hygienisesti niin samapa tuo paljon niitä on ollut vaikka tulevalla kumppanilla.

    • Anonyymi

      Nolla..ikää ei tarvii kertoo..

    • Anonyymi

      missin tussu.

    • Anonyymi

      Tämä mikä oksettaa eniten miesten käytöksessä täällä on se, ettei pildeä irtoa. Jos irtoaa, on horatsu. Että voisitteko arvon penikset miettiä omaa käytöstänne ja puheitanne?! Ei kauheasti huvita harrastaa seksiä, jos saa sitten molemminpuolisen halutun aktin jälkeen kuulla olevansa "huora". Ääliöt oikeasti. Aivan jumalauta debiilejä!! Ette näe nenäänne/ penistänne pidemmälle

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe