Miten hittossa tälläinen läski pukeutuu kesällä??!

Läskimooses93

Painan 96kg ja olen 163cm pitkä 21v tyttö. Olen viime kesästä laihtunut 15kg ja läskin tilalle on tullut lihasta, mutta kun painoa edelleen noin paljon on niin tietenkin on vieläkin eniten läskiä joten kaikki roikkuu. Maha roikkuu, kädet roikkuu, takapuoli on Afrikan kokoinen ja reidet kauheat tönköt. Mitä hittoa pistän päälle ettei tarvis aina hikoilla kun pien sika? Käsiä en pysty näyttämään ja joudun aina pitämään pitkiä paitoja jotta jalat muka näyttäisi vähän kaposemmilta. Itkien lähden pois kotoa joka aamu kun näytän niin kauhealta. Inhoan omaa ulkonäköäni, varsinkin kesällä. Neuvoja?

6

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullea itsekin

      Onnittelut kun olet onnistunut laihtumaan! Itse käytän usein huiveja kaulassa ja joskus laitan huivin olkapäille, jolloin se peittää olkapäitäni ja käsiäni ainakin osittain. Kannattaa silmäillä eri verkkokaupoista, olisiko siellä jotain sopivaa vaatetta.

      http://www.bigoliver.fi/naiset/naisten-asut.html

    • kesäleninki
      • vierailijaElli

        15 kg pois on huikea saavutus! Juhli sitä liiviliikkeessä käymällä sovituksessa ja ostamalla oikean kokoiset, hyvin tukevat liivit. Sen jälkeen sulta varmasti löytyy kropan kapein kohta rintojen alta, johon korostat vyötärön hienolla uudella vyöllä. Vyön alle tarvitset polvipituisen mekon, jossa on leveät olkaimet. Laita hiukset kauniisti ja esittele uutta vyötäröä ja sääriäsi iloisen hymyn kera. Jokaisessa on vikoja, mitä niitä kuuluttamaan. Lopeta itsesi haukkuminen, aloita kehuminen. Oikeesti, 15 kg pois, mikä itsekuri, sä olet vahva nainen!


    • läskipallo

      tuol kans yks likka miettii ihan samaa samoin ku mä itse. Mitä oikeesti vois pitää päällä?! Sit kun sattuu pitämään jotain pitkähiasta nii se näyttää aivan hirveeltä kun hien takii jää kiinni ihoon. Yäk.. Vihaan oikeesti kesää! Mut käy kattoos löysin ton itteki joku aika sit ja on kyl vähä jo itsetunto noussu kun lukenu et muillaki on noit samoi ongelmii. http://neitipaksu.blogspot.fi/

    • Tuni-Kat

      Ihana saavutus - Onnea !
      Kts. Fb : Nora Fashion Helsinki
      Olen paljon tukevampi kuin sinä ja ainakin tähän tukalaan helteeseen olen löytänyt jo useita tunikoita ym.tuosta kivasta pikkuliikkeestä.

      • Plussizegirl

        Kappahlista (xlnt), Seppälästä (Great girls), Lindexiltä (generous) ja H&M:ältä (H&M ) löytyy ainakin kivoja kesävaatteita. Myös Forever21 ja Yours nettikaupoista löytyy kattava valikoima plussa koon vaatteita.

        Itse ainakin pukeudun kesällä farkkushortseihin, toppeihin, t-paitoihin ja hameisiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe