Nokia 555 kartat

Hei-

Ostin II puhelimeksi Nokia 555 matkoilleni koska sen akun kesto on hyvä.'
Luonnollinen seuraaja entiselle Nokia S-5 puhelimelleni.
Tässä pitäisi olla enemmän mustia mutta en millän löydä toimivia sovelluksia.

Olen onnitunut päivittämään Google mapsin siihen- mutta se ei riitä.

Tarvitsen matkoilleni kartta ohjelman joka ottaa minun sijaintini tien päältä heti ja kun annan kohteen minne olen matkalla N-555 kertoisi sitten minulle heti jäljellä olevan matkan/ km.
Olen pyöräilijä ja tämä on muuten halpa ja sopiva puhelin pyörämatkoilleni.

Nokia kartat olivat S-5 puhelimessa toimiva juuri tässä mutta nyt tarvitsen vuoran linkin -siis suoran linkin millä päivitän Nokia kartat Nokia 555 puhelimeeni.

Ennen Nokia kartat olivat valmiina puhelimessa vaan nyt ei enää ole-

>>>>>>>>>> Suora linkki siis millä päivitän! Pleace.

yst. t. Jari Laurila

15

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuossa mallissa ei ole gps yhteyttä joten paikannus ei onnistu hyvin.

      • Hep-

        Kiitos- Anteeksi kirjoitusvirheeni edellisessä-

        Olen ostanut sitten väärän puhelimen kuitenkin.
        Ajattelin sen S5 seuraajana täyttävän samat vähintän mitä S5 oli, mutta puhelin on huonompi- tässä suhteessa edeltäjäänsä verrattuna.

        Olisiko neuvoa millä saada etäisyyttä matkan päällä tiellä- Ei siinä sitten auta kuin tietää koko ajan osoite missä on itse kullakin hetkellä ja navigoida Google mapsilla siitä ellei muuta ratkaisua ole.

        Minulla on I puhelimena Lumia 920 johon olen tyytyväinen mutta en pidä sitä pyöräilymatkoillani koska akku ei riitä mihinkään.

        Otan tosin vain etäisyyttä ja sadetutkaa ja jonkun paikkakunnan majoitus- tai nähtävyystietoja.

        Kartta pitäisi saada päivitetyksi siihen jossa olisi paikannus ensin eli kone hakee ensin sijaintini tien päällä.

        yst,. t. Jari


    • Jos puhelimessa ei ole gps paikannusta niin tarkkuus on luokkaa 500 metriä-4 km ja nopeutta ei voi mitata.

      Jos taas on niin tarkkuus pysyy siinä 4-20 metrin piekkeillä ja nopeutta voi hyvin mitata.

      • Hei-

        Ei ole niin tarkkaa.

        1 km säde tarkkuudessa on hyvä asia.

        yst t. Jari


    • s-5 555

      Ei kai tuollasia Nokian puhelimia ole olemassakaan. Ootko varma mallinimistä?

      • Hei

        Nokia S5 on vanha malli siis-

        Pitää olla sovellus tähän uuteen Nokia 555 malliin !

        Linkki- on liian työlästä minulle etsiä- mutta osaavalta käy linkin etsintä mistä ladata.


        yst. t. jari


    • Juu kun tarkkaan katsoin niin ei näytä olevan olemassa tuon mallista puhelinta. Sekoitin sen johonkin toiseen tuossa aluksi.

      • Hei

        Nokia S5 on vanha malli siis-

        Pitää olla sovellus tähän uuteen Nokia 555 malliin !

        Linkki- on liian työlästä minulle etsiä- mutta osaavalta käy linkin etsintä mistä ladata.

        yst. t. jari


      • tarkasta mallinimet
        jarinhotelli kirjoitti:

        Hei

        Nokia S5 on vanha malli siis-

        Pitää olla sovellus tähän uuteen Nokia 555 malliin !

        Linkki- on liian työlästä minulle etsiä- mutta osaavalta käy linkin etsintä mistä ladata.

        yst. t. jari

        Tuota Nokia 555 ei ole olemassa eikä myöskään s-5.


      • ulalla..
        tarkasta mallinimet kirjoitti:

        Tuota Nokia 555 ei ole olemassa eikä myöskään s-5.

        Alottaja mitä tarkoittaa s-5,samsung galaxy s5 vai.?Entä mitä tarkoitat Nokia 555,pikkulapsikin tietää ettei sellaista ole edes olemassa.Tarkoititko siis nokia 515?


      • Aijoo- oli muistivirhe-

        Puhelimeni tyyppi on Nokia 515

        siis 515


        jari


      • tarkasta mallinimet kirjoitti:

        Tuota Nokia 555 ei ole olemassa eikä myöskään s-5.

        Joo tarkastin

        S5 oli siis edellinen samantyyppinen jolle nykyinen on seuraaja ja tarkistin joo

        Tyyppi on Nokia 515

        siis 515

        jari


      • ulalla.. kirjoitti:

        Alottaja mitä tarkoittaa s-5,samsung galaxy s5 vai.?Entä mitä tarkoitat Nokia 555,pikkulapsikin tietää ettei sellaista ole edes olemassa.Tarkoititko siis nokia 515?

        Kyllä tarkoitin 515.

        515, joo

        jari


    • asijaintuntija

      Gps puute on pahin kanto kaskessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe