Christian Andrew

Matheew

Meinasin laittaa tilausta tuonne. Osaatteko sanoa kokoluokasta? Otin M kokoa kun koko luokitus vaikutti olevan asteella pienempää kun esim aussiebumilla. Pitääkö paikkansa?

42

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut

      Riippuu nyt siitä ajatteletko vyötäröä vai vehkeiden kokoa. Kumpaa?

    • Matheew

      Vyötärön, vehkeet mahtunee kyllä kun ei ne oo ollut yleesä se ongelma.

    • kokeillut

      Andrewilla on ainakin niin, että jos otat isomman koon, niin normi/pienimunaisella jää eteen hölmö löysä kohta. Se ei näytä kivalta.

    • Matheew

      Voi höh, en tiedä uskallanko pienempiä ottaa kun vissiin vastaa aussiebumin xs.. Oispa isommat vehkeet : F

      • kokeillut

        Sepä se, meillä useimmilla... minkä kokoinen vsrustus sulla on?


      • Matheew
        kokeillut kirjoitti:

        Sepä se, meillä useimmilla... minkä kokoinen vsrustus sulla on?

        En oo levossa mitannu. Joku hieman vajaa13 cm erektiossa.


      • kokeillut
        Matheew kirjoitti:

        En oo levossa mitannu. Joku hieman vajaa13 cm erektiossa.

        Eli normaali. Mut noissa kyseisen firman mainoskuvissa, niinku oot varmaan huomannutkin, on joka äijällä yleensä velttonakin iso kalu ja pussit melkoiset. Kaikki näyttää niin hyvältä. Mut sit ku posti tuo kalsarit ja Suomen poika laittaa pippelinsä sinne sisään, niin näkymä on jotain ihan muuta ku siinä hienossa kuvassa. Tuntuu et tässä merkissä tää juttu erityisesti korostuu. Onks se sit kivaa?


      • kokeillut .
        Matheew kirjoitti:

        En oo levossa mitannu. Joku hieman vajaa13 cm erektiossa.

        Eli normaali. Mut noissa kyseisen firman mainoskuvissa, niinku oot varmaan huomannutkin, on joka äijällä yleensä velttonakin iso kalu ja pussit melkoiset. Kaikki näyttää niin hyvältä. Mut sit ku posti tuo kalsarit ja Suomen poika laittaa pippelinsä sinne sisään, niin näkymä on jotain ihan muuta ku siinä hienossa kuvassa. Tuntuu et tässä merkissä tää juttu erityisesti korostuu. Onks se sit kivaa?


    • Matheew

      No mallit on malleja : D en mä oletakkaan että niissä samalta näyttäs, mut ymmärrän kyklä pointin. Ainakaa muilla merkeillä se ei oo häirinny. Oon ylpee kropastani muuten nii en joteki jaksa stressaa liikaa lalun pituudesta. Ois tietty kiva jos ois isompi ja näyttäs sit täydeltä ne alusvaatteet mutta kaikkee ei voi saada :)

      • kokeillut

        Hienoo et oot kuitenkin tyytyväinen kroppaasi ja kaluusi. Tietysti niihin mainoskuviin otetaan just ne isokùllisimmat jätkät, joita todellisuudessa on hirveen vähän. Näin saadaan meidät 'tavalliset' haaveilemaan jotain sellaista, mitä meistä ei koskaan tule. Aiotko kuitenkin tilata sieltä?


      • Matheew
        kokeillut kirjoitti:

        Hienoo et oot kuitenkin tyytyväinen kroppaasi ja kaluusi. Tietysti niihin mainoskuviin otetaan just ne isokùllisimmat jätkät, joita todellisuudessa on hirveen vähän. Näin saadaan meidät 'tavalliset' haaveilemaan jotain sellaista, mitä meistä ei koskaan tule. Aiotko kuitenkin tilata sieltä?

        En oo uskaltanu tilata.. Hmmm tutntuu et en yhtää osaa sanoo kannattaako. Onko joku palauttamu niitä, onko se ilmasta vai pitääkö itse postikulut maksaa?


      • kokeillut
        Matheew kirjoitti:

        En oo uskaltanu tilata.. Hmmm tutntuu et en yhtää osaa sanoo kannattaako. Onko joku palauttamu niitä, onko se ilmasta vai pitääkö itse postikulut maksaa?

        Itse en palauttaisi, ehkä siinä menis rahat ja housut! Mut kokeile rohkeasti tilata jotain kokoo, ei maailma siihen kaadu ku et vissiin suurille ihmisjoukoille etumustasi esittele, kerrallaan ainakaan?


    • 28141

      S-koko on hyvä jos normaalisti suomesta ostaessa on kokoa M.
      Uikkareissa taas M koko on ollut hyvä.
      Laatu on muuten todella hyvää

    • Interval

      Mä ostan normaalisti S kokoa ja sivuilla kokomerkinnät vaikutti siltä et sillon pitäs ottaa m kokoa. No sitasin m koossa, kerron täällä sitten omista kokemuksista kunhan paketti sapuu.

      • Matheew

        Näin mäkin niistä olin lukevinani! Toivotaan et tulee sulle oikeen kokoset, ehkä sit rohkaistun tilaa itsekki.

        Kannattaako katella jotain vastaavia merkkejä?


    • Matheew

      Laitoin nyt tilauksen, tuli aika paljon tilattua kun kuitekii postikulutkin on jonkun verran. Otin m kokoa nyt ja sit poikaystävälle l kokoo kun sillä on vähän kookkaampi varustus. Toivon kyllä että koot olis mitä on ilmoitettu - muuten varmaan pakko laittaa palautukseen. Noilla on kuitenkin vuoden palautusoikeus :) Tilasin ihan niiden omilta sivuilta niin luulis että myös palautus toimii. Sitä en tiedä onko se ilmasta.

      Jos en ol tyytyväinen nii mäki varmaa jotain korvaavia merkkejä katon. Ausiebumiin oon ollu tyytyväinen tälleen lyhyellä käytöllä.

      • kokeillut

        Ja sit jos ne sun on vähän lökät niin sun poikakaveri voi käyttää niitä, siis oletan että hän on muuten saman kokoinen, paitsi vehkeet isommat.


      • Matheew
        kokeillut kirjoitti:

        Ja sit jos ne sun on vähän lökät niin sun poikakaveri voi käyttää niitä, siis oletan että hän on muuten saman kokoinen, paitsi vehkeet isommat.

        Joo! Toivotaa et ne l kokoset nyt ei oo sille liia isoi, niit ei o ku parit


      • ooooooooh
        Matheew kirjoitti:

        Joo! Toivotaa et ne l kokoset nyt ei oo sille liia isoi, niit ei o ku parit

        Eiks hän just ollu se isomunainen?


      • Matheew
        ooooooooh kirjoitti:

        Eiks hän just ollu se isomunainen?

        Joo, mut ei se muuten oo kovin iso poika


      • Roo-pe
        Matheew kirjoitti:

        Joo, mut ei se muuten oo kovin iso poika

        Mulle on tärkeää et hyvän näköinen peppu näyttää kalsareissakin hyvältä. En sit tiedä onko etupuolen hyvä ollakaan niin istuva, jos siellä on levossa pikku nakki. Eiks tiukoissa sitten juuri korostu se, että siellä on se pieni nakki? (Niinkuin itsellänikin) ?


    • hä114

      Miten hyvä varustus liittyy uikkareiden koko merkintään?
      Itselläni on omasta mielestä hyvä varustus ja hyvin mahtuvat noihin M koon uikkareihin.
      Vyötäröhän tuossa koon muutoksessa kasvaa...

      • poikavaann

        Tuossa taisi olla kyse isot uikkarit / pienet vehkeet -yhdistelmästä.. jos oikein ym, ärsin.


    • Matheew

      Lähinnä oon hukassa siis minkä kokoset ois kannattanu tilata- kokomerkinnät anto ymmärtää et heidän koot on asteellla esim aussiebumii pienempiä, en haluu kuitekaa et slushousut porautuu ihoon vaik tykkäänkin kohtuu tiukoista. Ja tosiaan moetityttää et miltä ne näyttää jos tulee liian isoja sieltä ja kuitenkaan kalu ei oo iso.

      • smallthings

        Vähän pihalla kans. Minäki mietin, kumpi on parempi, etumuksessa on löysää tilaa liikaa, vai sitten tiukka että se vielä korostaa että kalu näyttääkin pieneltä?


      • Matheew
        smallthings kirjoitti:

        Vähän pihalla kans. Minäki mietin, kumpi on parempi, etumuksessa on löysää tilaa liikaa, vai sitten tiukka että se vielä korostaa että kalu näyttääkin pieneltä?

        Björn borgilla s koolla on ollu oikee istuvuus. Tykkään kylvet hyvin tilaa eessä vaikkei ookkaa iso kalu. Niissä toiminu, toivotaa et myös tällä merkillä.


      • smallthings
        Matheew kirjoitti:

        Björn borgilla s koolla on ollu oikee istuvuus. Tykkään kylvet hyvin tilaa eessä vaikkei ookkaa iso kalu. Niissä toiminu, toivotaa et myös tällä merkillä.

        Näkyykö sulla ne ääriviivat björn borgeissa?


      • Matheew
        smallthings kirjoitti:

        Näkyykö sulla ne ääriviivat björn borgeissa?

        Ei näy ellei seiso.


      • smallthings
        Matheew kirjoitti:

        Ei näy ellei seiso.

        Mä olen vähän kateellinen isokullisille. Kun niitä näkee suihkussa ym.


      • Interval
        smallthings kirjoitti:

        Mä olen vähän kateellinen isokullisille. Kun niitä näkee suihkussa ym.

        Mun täytyy tunnustaa että niin mäkin, vaikka toisaalta poikkis tykkää kauheesti kun mulla on kuulema just sopivan mallinen panemiseen. Kaikkee ei voi saada.


      • smallthings
        Interval kirjoitti:

        Mun täytyy tunnustaa että niin mäkin, vaikka toisaalta poikkis tykkää kauheesti kun mulla on kuulema just sopivan mallinen panemiseen. Kaikkee ei voi saada.

        Kiva että säkin myönnät. Katteletko säkin suihkussa et olispa mullakin tollanen...


      • Interval
        smallthings kirjoitti:

        Kiva että säkin myönnät. Katteletko säkin suihkussa et olispa mullakin tollanen...

        En kyllä, on sen tässä jo hyväksyny : D


      • smallthings
        Interval kirjoitti:

        En kyllä, on sen tässä jo hyväksyny : D

        Sama täällä, mut onhan niitä silti kiva katsella.


    • ilmari1996

      Kuinka kauan teillä kesti tulla?

      • Interval

        Mun tilaus ei oo vielä ainakaa tullut. Eli nyt on ollu viikon ja yhden päivän tilauksessa.


      • ilmari1996
        Interval kirjoitti:

        Mun tilaus ei oo vielä ainakaa tullut. Eli nyt on ollu viikon ja yhden päivän tilauksessa.

        Olen kuullut että voi kestää kuukauden jos on ruuhkaa. Tilasitko jotkut sexyt?


      • Interval
        ilmari1996 kirjoitti:

        Olen kuullut että voi kestää kuukauden jos on ruuhkaa. Tilasitko jotkut sexyt?

        Joo, monet. Nyt tuli saapumisimoitus, pitää käydä kattoo joku pv tuliko ne nyt sit jo.


      • ilmari1996
        Interval kirjoitti:

        Joo, monet. Nyt tuli saapumisimoitus, pitää käydä kattoo joku pv tuliko ne nyt sit jo.

        Kerro sitten näyttääkö komeelta ku oot niitten sisällä.


    • Interval

      Melkein kakkki mitä tilasin on liian isoja.. Harmittaa. En tiedä uskallanko lähtee leikkii palautuksien kanssa.. Muutamat oli ihan ok onneks, noh, ehkä näin vaan joskus käy. Onko jollain palauttamisesta kokemuksia tuonne? En nyt ihan käsityänyt onko se edes ilmaista.

      • Mikael narutettu

        Kertakokemus riitti. Palautetut eivät muka menneet perille ja rahoja en koskaan saanut takas. Harmittaa vieläkin.


      • Interval
        Mikael narutettu kirjoitti:

        Kertakokemus riitti. Palautetut eivät muka menneet perille ja rahoja en koskaan saanut takas. Harmittaa vieläkin.

        Otitko lähetyksen jota voi seurata? Onko tuosta palautuksesta miten kauan? Tietty tavaraa katoo mut mut, kuulostaahan toi huolestuttavalle.


      • 151515

        Sivujen koot täsmäävät todella hyvin Suomikokoihin.
        Kannattaisi opetella oma koko paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe