Jos joku vielä yrittää raiskata minut, tapan sinut !

väkivaltasiltarkotet

Ihan vaan tiedoksi vittu miehille. Jos joku enää kertaakaan yrittää väkisin maata minun kanssa SAA PUUKOSTA! Aivan vittu sama jos kytille tämän menee näyttämään, se henkilö paljastaisi myös itse olevansa tuleva raiskaaja, jos tämän ottaa uhkauksena. Jokaisen joka minuun ei väkivallalla kajoa, jätän rauhaan ja kohtelen hyvin ja ystävällisesti. Mutta jos yhden kerran joku yrittää minua lyödä, minä lyön takasin. Lyön niin kauan että olet juuri siinä henkihieverissä. Ja en muuten varmana soita ambulanssia. Ainiin, en hakkaa sinua nyrkeillä, kannan puukkoa mukanani ;) Tokihan mut voi vielä ampua...

Haistakaa vittu kaikenmaailman pedofiilit, raiskaajat ja väkivaltaset ihmiset, mä voin olla kuka vaan teiän seuraavista uhreista, PELKÄÄ HENKES EDESTÄ! En mä sua tapa välttämättä ensimmäisellä työnnöllä... En välttämättä toisellakaan. Ja vaikka näyttäs kuinka et mä makaisin tajuttomana tai avuttomana, mä tiedän tilanteen ja se puukko saattaa osua sun kylkees minä hetkenä tahansa VITUN URPO! mun mies painaa yli 100kg ja harrastaa taistelulajeja, kuten minäkin itsepuolustusta ;)

12

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukkuhariö

      vaijn nin

    • tyrkytys

      ei tietenkään tarvitse mennä tyrkyttämään itseään pimeällä johonkin pusikoihin tai yökerhoihin. tai muillekaan ylipainoisille yksinäisille sedille tai runsaspigmenttisille savunahkoille.

    • vihainenap=)

      Tyrkyttämään pusikoihin? LUULEKKO ETTÄ NE NAISET SIELLÄ PUSIKOISSA STRIPPAILEE VITUN ÄÄLIÖ :DDD Ja en käy missään yökerhoissa. On se varmaan pelottava ajatus et jokaselle voi sattua sama asia, kuule kusipää, karma kostaa ja toivon et sut raiskataan oikeen kivuliaasti vaikka setäs toimesta kahvikutsuilla niin tuuppa vittu selittää sit mulle pusikoista ja tyrkytyksistä. Järki hoi idiootti. Tajuun et provo mut mikä vittu siinä on et tollasta paskaa on pakko suoltaa!

      Esimerkiksi, mun tuttavaa hyväkskäytti hänen oma setänsä kun hän oli lapsi. Hänelle enkä kenellekään muille (paitsi seksuaalisen väkivallan uhrejen tuomitsijoille ehkä) en toivo missään nimessä samaa. Ja tuomitsijoille vain siksi että ovat niin vitun typeriä että pakko olla niin helvetin empatiakyvytön paska et niit äo:ltaan 10 -kommentteja on pakko joka paikkaan heitellä vaik iteki tietää et aivan vitun tyhmää settiä =D

      Ei voi olla 2000-luvun suomessa vielä tollasia ääliöitä.

      Tiedän monta lapsena seksuaalisesti hyväkskäytettyä (kuten minäkin ja pusikoissa en todellakaan liikkunut saatika yökerhoissa koska sairastan tautia joka estää suurimmalta osalta liikkumisen mainitsemissasi paikoissa (sairauden nimi nyt sulle ei paljon vittuakaan kuulu)). Sitten tiedän raiskattuja yms. Eiköhän ne vapaaehtoset sitten oo erikseen niitä pusikoissa strippailijoita kuten sinä ystäväiseni ;) Kaikki vaan ei oo samallaisii jakiksii ku sä et jokasel haluis antaa, onha seki toki keino välttyy raiskaamisilt et jokasel miehel haarasa avaa (tai persvälinsä jos olet mies =D).... homppeli pomppeli....

      • Asiantuntija2

        Yllätysseksi on yksi tapa harrastaa seksiä. Yllätysseksi eroaa tavallisesta seksistä siinä, että yllätysseksin aikana kumpikaan ei yritä saada toiselta osapuolelta mitään, ei "rakentaa parisuhdetta" tai suostutella kaatamaan pihalta se toisen suosikkipuu. Yllätysseksissä ei myöskään ole suorituspaineita. Yllätysseksi voi olla kahden henkilön välinen, eli pariyllätys, tai sitten siihen osallistuu monta henkilöä, jolloin kyseessä on joukkomukulointi. Sanaa voidaan käyttää myös laajemmassa merkityksessä. Esimerkiksi feministisissä piireissä yllätysseksi kattaa kaikenlaisen miehen ja naisen välisen seksuaalisen kanssakäymisen, jossa mies on aloitteentekevänä osapuolena. Kanssakäymisen ollessa säännöllistä se saattaa osoittautua raiskaukseksi myös takautuvasti, yleensä parisuhteen päätyttyä.


    • fakxi

      Tämä jonka kerron ei ole tarkoitus syyllistää uhreja, tai olla ymmärtämättä miltä
      uhrista tuntuu.Suorat puheet mitä teen tai mitä pitäisi tehdä loukkaavat minua
      jonkin verran,syyna pidätettynä olo irlannissa 30 v sitten syyttömäst,, siihen liittyi
      se intiimi testi.Tuohon aikaan ei ollut yleisesti valvonta kameroita,mutta ira:n pommi
      uhan vuoksi englannin ja irlannin välisessä lautta liikenteessä niitä oli.Kun irlantilainen teini yritti päästä eroon kiusallisista tutkimuksista.hän valitsi
      keinoksi tapahtuma ajankohdan siirtämisen,silloisen harvinaisen luonteensa
      vuoksi hän ehkä unohti kamerat,näin poliisit myöhemmin sanoivat.Seurauksena
      se että kuvien ja ajankohdan yhdistelmä puhui minua vastaan.Luonnollisesti olin
      aidosti syyttömän tavalla yllättynyt vääristä syytteistä,ja ehkä siksi poliisi halusi keskustella uhrin kanssa aikataulut uudelleen.pelottaa silti ajatella mitä olisi
      voinut tapahtua.Tuohon aikaan tiedetään muutaman irlantilaisen olleen syyttömänä vankilassa pommeihin liittyen,joka aihepiirinä on tähän kuulumaton
      mutta todistaa että on olemassa riskejä joutumisesta vaikeuksiin syytömästi.En ole silti
      sitä vastaan että näitä tutkitaan,enhän edes tiedä,onko jo nyt keski ikäinen
      irlantilais nainen vahingon iloinen,vai repiiko asia hänen sieluaan,sen lisäksi
      että se itse rikos.

    • fakxi

      Llisään vielä edelliseen,ette tarkoita syyttömiä,anteeksi jos siltä kuullosti.On oikeus
      tuoda tunteita esille.

    • Raiskaus pitäisi dekriminalisoida.Raiskauksia tapahtuu niin paljon että vuosittaiset kulut kattavat globaalisti suomen budjetin potenssiin 678

      • Hyvä idea

        Oman käden oikeus on muutenkin parempi kun ei ne tuomiot ole iso pelote. Antaa myös miehille hyvän syyn pysyä kunnossa ja toimintakyvyssä. Ja mielummin varmaan uhrikin kertoo omalla ajallaan jollekin läheiselle kuin poliisille kuulusteluissa. Samalla pitäisi kyllä dekriminalisoida raiskaajiin kohdistuva väkivalta tai muuttaa parkkisakon suuruisiksi tuomiot.


    • zcxxczxzcxz

      Tämä on varmaan se sama feministi, joka saa näitä suoli24-raivokohtauksia täällä. aina nimitellään ja uhkaillaan. pääasia, että sille tulee vähäksi aikaa parempi olo. sitten alkaa taas ahdistaa ja suoli24 kutsuu.

    • psykolog

      Olet tuleva tappaja? Kenen tahansa miehen tappaisin ilmeisesti mielelläsi?

      Kiva, että kannat puukkoa, mutta oletko jutellut mielenterveyden ammattilaiselle ajatuksistasi?

      • osaatko lukea

        eihän se niin sanonut vaan että jos käytetään väkivaltaa saa puukosta :D

        nää on ongelmallisia juttuja kun ajatellaan vaikkapa koulukiusaamista tai naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, että kuvitteleeko ettei se agressio aiheuta agressiota ja vihaa, joka voi todella purkautua takaisin agressiona, eikä traumatisoituneen ja ihmisiin uskonsa menettäneiden kohdalla edes tekijään vaan keneen tahansa ihmislajin edustajaan, koska sellainen SAIRASTUTTAA ja on VÄÄRIN!

        Ap varmaan purki tunteitaan mutta voitte olla varmoja että samankaltaisia AJATUKSIA TAI TUNTEITA (ei tarkoita vielä toimintaa) voi olla monella koulukiusatulla tai kroonisen väkivallan kohteeksi joutuneella. Esimerkiksi joukkokiusaaminen ja seksuaalinen väkivalta on asteeltaan sen verran NÖYRYYTTÄVÄÄ että seuraukset voivat olla uhriin tuhoisat. Muistakaa se!


    • k7j6hy5tg

      Surkea esitys.

      Vaadimme parempia provoja. Tähän miinaan meni vain muutama hölmöin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe