Autofiksaamo Iisalmessa

volvo9oooo

Mikä olisi hyvä autofiksaamo iisalmessa.. auton maalipinta kaipaisi puhdistusta ja suojaa pintaan!

138

4093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahah

      Yritätkö firmallesi ilmaista mainosta tehdä täällä?

    • kiiltävä VOLVO

      Miten ois, jos ite pesisit peltiloutas ja vetäsisit pari kerrosta vahaa pintaan?? Taiat olla laiska tekemään mittään....

      • homopulkka

        ee kannata paljo hinkata jos on volvo kyseessä ee siitä kyyti parane vaikka kuinka hinkkaat


      • sontasoffi
        homopulkka kirjoitti:

        ee kannata paljo hinkata jos on volvo kyseessä ee siitä kyyti parane vaikka kuinka hinkkaat

        säälittäviä pikku nousukkaiden kyytipelejä, xc 60 70 90 mukamas maastureita omistajien mielestä, kaukana maasturista, ei oikein tunnu kestävän lootatkaan näissä vermeissä.
        Ei ainakaan kannata koukkuun panna mitään jos sattuu semmonen olemaan.


      • VOLVONI HINN LAVALLA
        sontasoffi kirjoitti:

        säälittäviä pikku nousukkaiden kyytipelejä, xc 60 70 90 mukamas maastureita omistajien mielestä, kaukana maasturista, ei oikein tunnu kestävän lootatkaan näissä vermeissä.
        Ei ainakaan kannata koukkuun panna mitään jos sattuu semmonen olemaan.

        joo mutta joka tuollasen kulkusen omistaa, niin eipä taida itse morkata vaikka kuinka olis huono.
        Vaan kehua retosretaan jokaiselle ohikulkijalle miten on hyvä, ei muuten, on vaan tosi säälittävän kuulosta tommonen omantunnon pönkitys.
        VOI VOI


      • volvolla
        VOLVONI HINN LAVALLA kirjoitti:

        joo mutta joka tuollasen kulkusen omistaa, niin eipä taida itse morkata vaikka kuinka olis huono.
        Vaan kehua retosretaan jokaiselle ohikulkijalle miten on hyvä, ei muuten, on vaan tosi säälittävän kuulosta tommonen omantunnon pönkitys.
        VOI VOI

        No katsos kun kaikilla resuperseillä ei oo varaa volvoon kun siihen pitää löytyä lännentuohta kukkarosta!
        Elekee välittäkö,ajakee vaan niillä halpis kotteroilla ja vanahoilla pemareilla vaan kun ee varaa laatu autoon.sitten haukutaan näitä kalliin luokan autoja kun ollaan niin vitun katkeria ja KÖYHIÄ!


      • loota vaihtoon
        volvolla kirjoitti:

        No katsos kun kaikilla resuperseillä ei oo varaa volvoon kun siihen pitää löytyä lännentuohta kukkarosta!
        Elekee välittäkö,ajakee vaan niillä halpis kotteroilla ja vanahoilla pemareilla vaan kun ee varaa laatu autoon.sitten haukutaan näitä kalliin luokan autoja kun ollaan niin vitun katkeria ja KÖYHIÄ!

        vae kalliin luokan autoilla salli mun nauraa, ja mikäs rahayksikkö se kiinassa onkaan.
        Mtenkä on joko oot monasti vaidelootan vaihtanna.
        Ei kyllä kannanta pemaria johonkin homopulkkaan verata laadullisesti eikä varsinkaan hinnallisesti.Joten ajele vaan sillä säälittävällä 60 llä.


      • kiinalainen juttu
        loota vaihtoon kirjoitti:

        vae kalliin luokan autoilla salli mun nauraa, ja mikäs rahayksikkö se kiinassa onkaan.
        Mtenkä on joko oot monasti vaidelootan vaihtanna.
        Ei kyllä kannanta pemaria johonkin homopulkkaan verata laadullisesti eikä varsinkaan hinnallisesti.Joten ajele vaan sillä säälittävällä 60 llä.

        volvon nykyinen muotokieli on kyllä mennyt alaspäin, kai se johtunee nyky omistuksesta, kait kiinalaisetkin haluavat jättää kättensä työt näkyviin.


      • volvolla
        loota vaihtoon kirjoitti:

        vae kalliin luokan autoilla salli mun nauraa, ja mikäs rahayksikkö se kiinassa onkaan.
        Mtenkä on joko oot monasti vaidelootan vaihtanna.
        Ei kyllä kannanta pemaria johonkin homopulkkaan verata laadullisesti eikä varsinkaan hinnallisesti.Joten ajele vaan sillä säälittävällä 60 llä.

        Mikä ihmeen loota? Mulla manuaalivaihteinen loota.
        Tiesitkö et Aisin warnerin automaatti loota volvoissa ja se on japanilainen loota joka ei kestä vääntöä dieseleissä varsinkaan.
        Älä sinä juntti ala opettaa isääs naimaan,opettele itse suklaareikään vaikka,,,


      • viulu mikä viulu
        volvolla kirjoitti:

        Mikä ihmeen loota? Mulla manuaalivaihteinen loota.
        Tiesitkö et Aisin warnerin automaatti loota volvoissa ja se on japanilainen loota joka ei kestä vääntöä dieseleissä varsinkaan.
        Älä sinä juntti ala opettaa isääs naimaan,opettele itse suklaareikään vaikka,,,

        hah hah ei tuossa muuta ole väitettykkään kuin sitä että laatikko hajoaa.Elekkee elekkee


      • harjateräs
        homopulkka kirjoitti:

        ee kannata paljo hinkata jos on volvo kyseessä ee siitä kyyti parane vaikka kuinka hinkkaat

        teräsharja, karhunkieli on paras kiinan ihmeeseen.


      • volvolla
        harjateräs kirjoitti:

        teräsharja, karhunkieli on paras kiinan ihmeeseen.

        Vanahoille bemarin romuille paras paikka on paalaamo.
        Huom ei maalaamo!
        Kierrätykseen vaan niin saahaan uutta terästä teollisuudelle
        Hyötykäyttöön.


      • uusi BMW
        volvolla kirjoitti:

        Vanahoille bemarin romuille paras paikka on paalaamo.
        Huom ei maalaamo!
        Kierrätykseen vaan niin saahaan uutta terästä teollisuudelle
        Hyötykäyttöön.

        sinne joutaa yli 100000 ajetut volvon romutkin.


      • sing sang
        uusi BMW kirjoitti:

        sinne joutaa yli 100000 ajetut volvon romutkin.

        ei vaan taida kiinan rauta päästä muuhun kuin ongelma jätteeksi.


      • volvolla
        sing sang kirjoitti:

        ei vaan taida kiinan rauta päästä muuhun kuin ongelma jätteeksi.

        Eipä oo kiinalaista rautaa nykyvolvoissa grammaakaan.
        Kyllä se on ruotsalaista laatuterästä joka on vielä kuumasinkittyä
        Jota ee japsipaskoissa ja baijerin ihmeessä oo vielä ollenkaan.
        Elekee välittäkö,mig hitsaus menetelmällä reiät suap paikattua.
        Minkähän takia iisalamessa on volvoja on 2 kolmesta mitä tiällä tulee vastaan.Syy moiseen suosioon?


      • JDM4ever
        volvolla kirjoitti:

        Eipä oo kiinalaista rautaa nykyvolvoissa grammaakaan.
        Kyllä se on ruotsalaista laatuterästä joka on vielä kuumasinkittyä
        Jota ee japsipaskoissa ja baijerin ihmeessä oo vielä ollenkaan.
        Elekee välittäkö,mig hitsaus menetelmällä reiät suap paikattua.
        Minkähän takia iisalamessa on volvoja on 2 kolmesta mitä tiällä tulee vastaan.Syy moiseen suosioon?

        Itse asiassa jos tarkkoja ollaan niin MAG-hitsaus menetelmallä (prosessit 135, 136 ja 138) Kannattaa selvittää ennen kuin puhuu tai tietää asiasta oikeasti jotain. Tiedätkö mitä se I ja A siinä välissä tarkoittaa edes?

        MIG-hitsauksessa käytetään inerttista suojakaasua. Esim alumiinin hitsaus. Prosessi 131.

        MAG-hitsauksessa käytetään aktiivista suojakaasua. Esim teräksen hitsaus.
        Prosessi 135, Prosessi 136 (Täytelanka).

        Toki on vielä MAG:lle 138 prosessikin jauhetäytelanka jossa ei tarvitse käyttää erillistä kaasua, kun se on valmiina langassa jo ennestään. Ennen kuin joku rupeaa pätemään vanhoilla tiedoillaan, niin se on tätä nykyä 138 eikä 137.

        Tietoisku yleisimmistä prosesseista:
        111 = Puikkohitsaus
        121 = Jauhekaarihitsaus
        131 = Mig-Hitsaus
        135 = Mag-Hitsaus (umpilanka)
        136 = Mag-Hitsaus (Täytelanka)
        138 = Mag-Hitsaus (Jauhetäytelanka)
        141 = Tig-Hitsaus

        T:Levyseppähitsaaja

        PS: Niin saa japseistakin paikattua, kun vain osaa tehdä työn kunnolla ja kone käy vaikka kori häviäisi ympäriltä.... Itse asiassa hitsaan ennemmin koria, kuin rupean moottoria tai auton sähköjä purkamaan yhtään.


      • JDM4ever
        JDM4ever kirjoitti:

        Itse asiassa jos tarkkoja ollaan niin MAG-hitsaus menetelmallä (prosessit 135, 136 ja 138) Kannattaa selvittää ennen kuin puhuu tai tietää asiasta oikeasti jotain. Tiedätkö mitä se I ja A siinä välissä tarkoittaa edes?

        MIG-hitsauksessa käytetään inerttista suojakaasua. Esim alumiinin hitsaus. Prosessi 131.

        MAG-hitsauksessa käytetään aktiivista suojakaasua. Esim teräksen hitsaus.
        Prosessi 135, Prosessi 136 (Täytelanka).

        Toki on vielä MAG:lle 138 prosessikin jauhetäytelanka jossa ei tarvitse käyttää erillistä kaasua, kun se on valmiina langassa jo ennestään. Ennen kuin joku rupeaa pätemään vanhoilla tiedoillaan, niin se on tätä nykyä 138 eikä 137.

        Tietoisku yleisimmistä prosesseista:
        111 = Puikkohitsaus
        121 = Jauhekaarihitsaus
        131 = Mig-Hitsaus
        135 = Mag-Hitsaus (umpilanka)
        136 = Mag-Hitsaus (Täytelanka)
        138 = Mag-Hitsaus (Jauhetäytelanka)
        141 = Tig-Hitsaus

        T:Levyseppähitsaaja

        PS: Niin saa japseistakin paikattua, kun vain osaa tehdä työn kunnolla ja kone käy vaikka kori häviäisi ympäriltä.... Itse asiassa hitsaan ennemmin koria, kuin rupean moottoria tai auton sähköjä purkamaan yhtään.

        "Ennen kuin joku rupeaa pätemään vanhoilla tiedoillaan, niin se on tätä nykyä 138 eikä 137."

        Tuo kohta jä kuin jäikin korjaamatta kommentistani eli korjataan vielä. Molemmat prosessit ovat siis olemassa olevia. 137 kuuluu MIG puolelle ja tuon 138 on juuri nuin kuten kerroin.

        Pieni korjauksen unohdus sallittakoon, kun se kerkesi tulla ilman suurempia vahinkoja hetkessä.

        T.levyseppähitsaaja


      • saksa is best
        volvolla kirjoitti:

        Eipä oo kiinalaista rautaa nykyvolvoissa grammaakaan.
        Kyllä se on ruotsalaista laatuterästä joka on vielä kuumasinkittyä
        Jota ee japsipaskoissa ja baijerin ihmeessä oo vielä ollenkaan.
        Elekee välittäkö,mig hitsaus menetelmällä reiät suap paikattua.
        Minkähän takia iisalamessa on volvoja on 2 kolmesta mitä tiällä tulee vastaan.Syy moiseen suosioon?

        olisko hinta ei nämä kiinalaiset maksa tietysti niin paljoo kuin saksalaiset premium luokan autot.
        Ei kiinan ihme pääse samalle tasolle ikinä vaikka kuinka yrittää.
        Mitä olen kuullut tuntuu vaihdelaatikko ongelmat vaivaavan näitä kiinalais omistuksessa olevia kulkineita.

        Kun on tuota peltoo niin vähäsen, niin ee sinne paskookaan tarvii.


      • pellolle
        volvolla kirjoitti:

        Eipä oo kiinalaista rautaa nykyvolvoissa grammaakaan.
        Kyllä se on ruotsalaista laatuterästä joka on vielä kuumasinkittyä
        Jota ee japsipaskoissa ja baijerin ihmeessä oo vielä ollenkaan.
        Elekee välittäkö,mig hitsaus menetelmällä reiät suap paikattua.
        Minkähän takia iisalamessa on volvoja on 2 kolmesta mitä tiällä tulee vastaan.Syy moiseen suosioon?

        paska mikä paska en ottas vaikka iliman sais
        minkäänlaesta volovoo


      • Luutaa kannikkaan
        pellolle kirjoitti:

        paska mikä paska en ottas vaikka iliman sais
        minkäänlaesta volovoo

        En minäkään ajelisi sellaisella homopulkalla.
        Tiedämme yhden harmaan, farkkumallisen ja helevetin vanhan volvon, jolla ajelee epäsiistin näköinen homppeli, joka pervoilee milloin missäkin yleisillä paikoilla.


      • volvolla
        JDM4ever kirjoitti:

        "Ennen kuin joku rupeaa pätemään vanhoilla tiedoillaan, niin se on tätä nykyä 138 eikä 137."

        Tuo kohta jä kuin jäikin korjaamatta kommentistani eli korjataan vielä. Molemmat prosessit ovat siis olemassa olevia. 137 kuuluu MIG puolelle ja tuon 138 on juuri nuin kuten kerroin.

        Pieni korjauksen unohdus sallittakoon, kun se kerkesi tulla ilman suurempia vahinkoja hetkessä.

        T.levyseppähitsaaja

        Ei hyvä tavaton kannata noin tieteellisesti wanahoo pemarin romua mig ja mag menetelmällä hitsata!voe vaikka pop niitillä tai puikolla sohia.en minä kehtois nuin perusteellista selevitystä antoo.taijat olla niitä jotka teoriassa loistava mut ite hitsaustaito tääsin hakusessa.Ps,mä olen jonkinverran saabin ja pemarin raatoja hitsannut!


      • volvolla
        saksa is best kirjoitti:

        olisko hinta ei nämä kiinalaiset maksa tietysti niin paljoo kuin saksalaiset premium luokan autot.
        Ei kiinan ihme pääse samalle tasolle ikinä vaikka kuinka yrittää.
        Mitä olen kuullut tuntuu vaihdelaatikko ongelmat vaivaavan näitä kiinalais omistuksessa olevia kulkineita.

        Kun on tuota peltoo niin vähäsen, niin ee sinne paskookaan tarvii.

        Aina kun pemarin raato ajaa edellä nii öljynkäry seuraa perässä.Syy kuluneet sylinterit ja männänrenkaat,tyyppivika.
        Elekeekä puhuko paskaa jostain kiinan ihmeestä.
        Tiettävästi ainuttakaan kiinalaista volvoa ei oo euroopassa näkynyt?
        Ruosteisia ja savuttavia pemarin raatoja kyllä!
        Ps,ottakee lääkkeenne ja viekää pemarin romunne kuusakoskelle,autopurkaamolle.


      • kiinan ihme
        volvolla kirjoitti:

        Aina kun pemarin raato ajaa edellä nii öljynkäry seuraa perässä.Syy kuluneet sylinterit ja männänrenkaat,tyyppivika.
        Elekeekä puhuko paskaa jostain kiinan ihmeestä.
        Tiettävästi ainuttakaan kiinalaista volvoa ei oo euroopassa näkynyt?
        Ruosteisia ja savuttavia pemarin raatoja kyllä!
        Ps,ottakee lääkkeenne ja viekää pemarin romunne kuusakoskelle,autopurkaamolle.

        kiinan paska mikä kiinan paska tuo volovo
        on nimittäin saksalaiset autot vanhanakin parempia kuin yksikään volovon paska uutena.
        Pitäis suomeen tuonti kieltää lailla.


      • pelto aato
        Luutaa kannikkaan kirjoitti:

        En minäkään ajelisi sellaisella homopulkalla.
        Tiedämme yhden harmaan, farkkumallisen ja helevetin vanhan volvon, jolla ajelee epäsiistin näköinen homppeli, joka pervoilee milloin missäkin yleisillä paikoilla.

        hoh hoijaa tummille nämä pulukat kelpoo, näkkyy olevan jos jonnii laista romua ja kaikissa ei näätä oleva ees kilpiäkään.


      • HAVAINTO SAMA
        Luutaa kannikkaan kirjoitti:

        En minäkään ajelisi sellaisella homopulkalla.
        Tiedämme yhden harmaan, farkkumallisen ja helevetin vanhan volvon, jolla ajelee epäsiistin näköinen homppeli, joka pervoilee milloin missäkin yleisillä paikoilla.

        VOIPI OLLA ETTÄ TIIJÄNNNII KYSEISEN KAMUN
        METALLINHARMAA REKI KYSEESSÄ


      • Reki tai pulkka
        HAVAINTO SAMA kirjoitti:

        VOIPI OLLA ETTÄ TIIJÄNNNII KYSEISEN KAMUN
        METALLINHARMAA REKI KYSEESSÄ

        Sama on jos sisällä haisoo ehta paska!


      • JDM4ever
        volvolla kirjoitti:

        Ei hyvä tavaton kannata noin tieteellisesti wanahoo pemarin romua mig ja mag menetelmällä hitsata!voe vaikka pop niitillä tai puikolla sohia.en minä kehtois nuin perusteellista selevitystä antoo.taijat olla niitä jotka teoriassa loistava mut ite hitsaustaito tääsin hakusessa.Ps,mä olen jonkinverran saabin ja pemarin raatoja hitsannut!

        Todennäköisesti paremmin kuin sinä. Auton tökkimistä langalla voi edes hitsaamiseksi kutsua. Täppi täppi täppi....

        Kuten yksi vanhempi hitsari aikoinaan sanoi, että auton "hitsaamiseen" on sellainen lisäaine hyvä jolla voi hitsata hevosen pjaskaa ja paperia.


      • JDM4ever
        saksa is best kirjoitti:

        olisko hinta ei nämä kiinalaiset maksa tietysti niin paljoo kuin saksalaiset premium luokan autot.
        Ei kiinan ihme pääse samalle tasolle ikinä vaikka kuinka yrittää.
        Mitä olen kuullut tuntuu vaihdelaatikko ongelmat vaivaavan näitä kiinalais omistuksessa olevia kulkineita.

        Kun on tuota peltoo niin vähäsen, niin ee sinne paskookaan tarvii.

        Kiinalaisia nyt en hyvin montaa tiedäkkään. Eikös kiina ostanut saabin?

        Japseissa minulla ole vielä yksikään laatikko lauennut, kuten monessa eurooppalaisissa tuntuu sitä vikaa voimansiirrossa ylipäätään on.

        2000-luvun kulkineet on samaa PA:ta muutenkin joilla ee tee mitään. Kuinka paljon näissä on merkin oma valmisteisia osia enää? 10% autosta?

        "mitä olen kuullut" Esson baari juttuihin minä en usko, vaan omiin kokemuksiin ja jos et ole itse omistanut "kiinalaista" niin en usko väitöksiisi.


      • JDM4ever
        JDM4ever kirjoitti:

        Todennäköisesti paremmin kuin sinä. Auton tökkimistä langalla voi edes hitsaamiseksi kutsua. Täppi täppi täppi....

        Kuten yksi vanhempi hitsari aikoinaan sanoi, että auton "hitsaamiseen" on sellainen lisäaine hyvä jolla voi hitsata hevosen pjaskaa ja paperia.

        Kyllä hitsaustaidoista on tullut kehuja opiskelu ajoista lähtien. Väitätkö että jos osaa teorian, niin ei osaa tehdä oman ammattinsa töitä käytännössä?
        Herättää hieman ihmetystä moinen väittämä.

        Ensinnäkin nuo on melko perusasioita, jotka mielestäni pitäisi jo osata kun tarttuu hitsauslaitteeseen.

        benanalissa riittää vaikka pikaliima minun puolesta.

        Minä kyllä kehtaan kun ihmiset sotkevat liian monesti viralliset termistöt. Oli siinä hiukan pätemisenkin makua. ;)


      • honkong
        JDM4ever kirjoitti:

        Kiinalaisia nyt en hyvin montaa tiedäkkään. Eikös kiina ostanut saabin?

        Japseissa minulla ole vielä yksikään laatikko lauennut, kuten monessa eurooppalaisissa tuntuu sitä vikaa voimansiirrossa ylipäätään on.

        2000-luvun kulkineet on samaa PA:ta muutenkin joilla ee tee mitään. Kuinka paljon näissä on merkin oma valmisteisia osia enää? 10% autosta?

        "mitä olen kuullut" Esson baari juttuihin minä en usko, vaan omiin kokemuksiin ja jos et ole itse omistanut "kiinalaista" niin en usko väitöksiisi.

        Volvon henkilöauto-osaston omistaa vuodesta 2010 lähtien kiinalainen Zhejiang Geely.[1]

        että tämmöstä kiinan rautaa


      • onpinäin
        uusi BMW kirjoitti:

        sinne joutaa yli 100000 ajetut volvon romutkin.

        näin on


      • JDM4ever
        honkong kirjoitti:

        Volvon henkilöauto-osaston omistaa vuodesta 2010 lähtien kiinalainen Zhejiang Geely.[1]

        että tämmöstä kiinan rautaa

        No ne ei minnuu kiinnostakkaan, vaikka kyllä volvo bemarin hakkaa aina.


      • honkong vietnam pum
        JDM4ever kirjoitti:

        No ne ei minnuu kiinnostakkaan, vaikka kyllä volvo bemarin hakkaa aina.

        no minnuu kiinoostaa


      • sanghai

        kuunteles sitä kiinan ihmeen laatikkoo jos sieltä kuuluupi ulinaa.


      • raato volvo kiinasta
        JDM4ever kirjoitti:

        No ne ei minnuu kiinnostakkaan, vaikka kyllä volvo bemarin hakkaa aina.

        joo hakkaa varmasti ainakin pensan ja dieselin syönnissä, se on kyllä totta.


      • utelias viisas
        Luutaa kannikkaan kirjoitti:

        En minäkään ajelisi sellaisella homopulkalla.
        Tiedämme yhden harmaan, farkkumallisen ja helevetin vanhan volvon, jolla ajelee epäsiistin näköinen homppeli, joka pervoilee milloin missäkin yleisillä paikoilla.

        kuka mikä missä


      • ruostetta kiinasta

        viduttaako ajella kiinalaisella osta auto sinäkin niin tartte ulista täällä


      • JDM4ever
        raato volvo kiinasta kirjoitti:

        joo hakkaa varmasti ainakin pensan ja dieselin syönnissä, se on kyllä totta.

        Missä kohtaa niin luki minun tekstissäni? Kannattaa opetella lukemaan ajatuksen kanssa.

        Volvo ja Benanaali on tietääkseni kokonaisuuksia joita arvostelin.

        Benanaali on pjaskempi, vaikka volvokaan herätä mielenkiintoani.


      • JDM4ever
        honkong kirjoitti:

        Volvon henkilöauto-osaston omistaa vuodesta 2010 lähtien kiinalainen Zhejiang Geely.[1]

        että tämmöstä kiinan rautaa

        Ai niin ja ilmoitus luontoinen asia.

        Löysin seuraavan lehtiartikkelin "Bemaria tehdään saksassa ja kiinassa."

        *Nauraa kuollakseen*


      • hajociko laaticosi
        pellolle kirjoitti:

        paska mikä paska en ottas vaikka iliman sais
        minkäänlaesta volovoo

        tyhmän näköinen onpi uuden kiinan ihmeen mittaristo, on kuin kattos yks silmästä suoraan silmään, ei tuossa ulko asussakaan ole kehumista
        näkee että se on kiinalainen
        muka premium luokka, todella kaukana siitä.


      • sveska traktor
        sontasoffi kirjoitti:

        säälittäviä pikku nousukkaiden kyytipelejä, xc 60 70 90 mukamas maastureita omistajien mielestä, kaukana maasturista, ei oikein tunnu kestävän lootatkaan näissä vermeissä.
        Ei ainakaan kannata koukkuun panna mitään jos sattuu semmonen olemaan.

        ei tod kantsi mihinkään oikeeseen maasturiin verrata noita vermeitä, parempi ku pysyy vain asfaltilla, ei joudu ongelmiin.


      • halpa tuonti
        volvolla kirjoitti:

        Eipä oo kiinalaista rautaa nykyvolvoissa grammaakaan.
        Kyllä se on ruotsalaista laatuterästä joka on vielä kuumasinkittyä
        Jota ee japsipaskoissa ja baijerin ihmeessä oo vielä ollenkaan.
        Elekee välittäkö,mig hitsaus menetelmällä reiät suap paikattua.
        Minkähän takia iisalamessa on volvoja on 2 kolmesta mitä tiällä tulee vastaan.Syy moiseen suosioon?

        halppis paskoja.
        siinä sulle syy moiseen


      • kinkkinen jutska
        volvolla kirjoitti:

        Ei hyvä tavaton kannata noin tieteellisesti wanahoo pemarin romua mig ja mag menetelmällä hitsata!voe vaikka pop niitillä tai puikolla sohia.en minä kehtois nuin perusteellista selevitystä antoo.taijat olla niitä jotka teoriassa loistava mut ite hitsaustaito tääsin hakusessa.Ps,mä olen jonkinverran saabin ja pemarin raatoja hitsannut!

        kinuski ee kestä hitsata olenkaan


      • Sige hail
        hajociko laaticosi kirjoitti:

        tyhmän näköinen onpi uuden kiinan ihmeen mittaristo, on kuin kattos yks silmästä suoraan silmään, ei tuossa ulko asussakaan ole kehumista
        näkee että se on kiinalainen
        muka premium luokka, todella kaukana siitä.

        Siis mistä puhut, kun lähes kaikkia saksalaisia autoja tai osia niihin valmistetaan myös kiinassa?


      • JDM4ever
        kinkkinen jutska kirjoitti:

        kinuski ee kestä hitsata olenkaan

        Sitten sanon alan ammattilaisena, ettet osaa "hitsata". :)


      • hieno peli

      • Zhejiang Geely
        volvolla kirjoitti:

        Aina kun pemarin raato ajaa edellä nii öljynkäry seuraa perässä.Syy kuluneet sylinterit ja männänrenkaat,tyyppivika.
        Elekeekä puhuko paskaa jostain kiinan ihmeestä.
        Tiettävästi ainuttakaan kiinalaista volvoa ei oo euroopassa näkynyt?
        Ruosteisia ja savuttavia pemarin raatoja kyllä!
        Ps,ottakee lääkkeenne ja viekää pemarin romunne kuusakoskelle,autopurkaamolle.

        hoho hoho ajeleppas 740 tai 940 jäljessä niin eepä juurikaan eteensä nää, leijuu nimittäin sellanen mustansininen savu ettei paremmasta väliä.
        että silleen.


      • kaalilaatikkot
        JDM4ever kirjoitti:

        No ne ei minnuu kiinnostakkaan, vaikka kyllä volvo bemarin hakkaa aina.

        heh heh joko teit laatikko rempan heh heh


      • kottero
        volvolla kirjoitti:

        No katsos kun kaikilla resuperseillä ei oo varaa volvoon kun siihen pitää löytyä lännentuohta kukkarosta!
        Elekee välittäkö,ajakee vaan niillä halpis kotteroilla ja vanahoilla pemareilla vaan kun ee varaa laatu autoon.sitten haukutaan näitä kalliin luokan autoja kun ollaan niin vitun katkeria ja KÖYHIÄ!

        mitä olen huomannut yleensä kaikki resuperseet ajaa näillä ns. autoilla (volvo)


      • kukkarossa cm
        volvolla kirjoitti:

        No katsos kun kaikilla resuperseillä ei oo varaa volvoon kun siihen pitää löytyä lännentuohta kukkarosta!
        Elekee välittäkö,ajakee vaan niillä halpis kotteroilla ja vanahoilla pemareilla vaan kun ee varaa laatu autoon.sitten haukutaan näitä kalliin luokan autoja kun ollaan niin vitun katkeria ja KÖYHIÄ!

        sullakii ee muuta kuin matti kukkarossa


      • kiinan pasha
        sing sang kirjoitti:

        ei vaan taida kiinan rauta päästä muuhun kuin ongelma jätteeksi.

        kiinan raato takas kiinaan eikä tänne laatuautojen sekkaan.


    • N.O Juntti

      Mitäpä jos jonninjoutavan vähnimisen ja savolaismallisen paskanpuhumisen sijaan vastaisitte vain kysymykseen, juntit. Minä vastaisin, mutta kun en asu paikkakunnalla niin en tiedä.

    • Jape822

      Yksikään ei ole käymisen arvoinen paikka. Olis eriasia jos miehet olis paidatta pesemässä autoa ja saisi ihailla kaikessa rauhassa ;)

      • Jeppe poika

        Jape, olisiko joku homopesula kaltaisellesi o.k?
        Valitettavasti niitä ei tietääkseni Iisalmessa ole tai mistä sen tietää..onhan täällä muuan muu yritys kuulemma ollut missä "alan miehet" tapasi.


      • Jurppi
        Jeppe poika kirjoitti:

        Jape, olisiko joku homopesula kaltaisellesi o.k?
        Valitettavasti niitä ei tietääkseni Iisalmessa ole tai mistä sen tietää..onhan täällä muuan muu yritys kuulemma ollut missä "alan miehet" tapasi.

        Jape Jape
        Täälläkinkö unelmoit "pesijäpojuista".
        Pitäiskö sun mennä sinne gay-palstalle?
        Öitä


    • jariii

      Diamond Fix

      • jari3

        ei tosiaankaan


      • 10+12

        Ehdottomasti Diamond Fix.


      • 19 + 13
        10+12 kirjoitti:

        Ehdottomasti Diamond Fix.

        No ei todellakaan. Käyttänyt kaikissa ja tullut siihen lopputulokseen, että hoidan mieluummin itse asian ja pääsen halvemmalla ja paremmalla laadulla.


    • aUTOKIILO

      Kivirannan autokiilto
      Savon autokiilto
      RS autokiilto ja
      Savon autokiilto

      • maksu tyhjästä

        Savon autokiillon käsittelyn jälkeen peltikukkii komiasti, ei kiitos kerta riitti.


    • Hyvä palvelu
    • reipuv

      No,ei sit alkuunkaan!:/

    • skandinaavistaylivoi

      Nyt te vitun homot, saatanan shemalet voitte pitää turpanne ummessa. Vitun lapsenraiskaajat.
      Vastatkaa alkuperäiseen kysymykseen, tai pitäkää turpanne ummessa.

      • homppeli pulkka

        ajeletkos homo sellasella vehkeellä.


      • volvolla
        homppeli pulkka kirjoitti:

        ajeletkos homo sellasella vehkeellä.

        Pennut.Nyt hiljaa ja menkee hitsoomaan sitä pemarinne raatoo.
        Teillä oo varaa ostaa parempaa premium luokan autoo työttömyys korvauksella tai lapsilisillä,häh hää!


      • maksalaatikko
        volvolla kirjoitti:

        Pennut.Nyt hiljaa ja menkee hitsoomaan sitä pemarinne raatoo.
        Teillä oo varaa ostaa parempaa premium luokan autoo työttömyys korvauksella tai lapsilisillä,häh hää!

        ootkos jo vaidelaatikon korjanna volvon romustas


      • lfkbpdofjbp
        volvolla kirjoitti:

        Pennut.Nyt hiljaa ja menkee hitsoomaan sitä pemarinne raatoo.
        Teillä oo varaa ostaa parempaa premium luokan autoo työttömyys korvauksella tai lapsilisillä,häh hää!

        volovo on homojen kyytipeli


    • volvo 142

      mikä onkaan paras auto fiksaamo onko tietoa

      • Byllerö lyllerö

        Jos et osaa ite tehdä, niin semmoista ei olekaan.


    • tavanduunari

      Kyllä se Mercedes Benz on auto,muut pois Iisalmen katukuvasta;=)

      • volvolla

        Kyllä näitä ruostetta kukkivia mersuja näkyy ihan tarpeeks täällä.


      • 5+6

        Ja niitäkin on valmistettu venäjällä ja kiinassa. Että ei kiitos yhtään autoa jossa on yhtään kiina osaa tai mitään yhteistyötä kiinaan.


      • TÄYS ÄÄLIÖ
        volvolla kirjoitti:

        Kyllä näitä ruostetta kukkivia mersuja näkyy ihan tarpeeks täällä.

        Ja muita automerkkejä joissa on ruostetta ei vaan näy.


      • Byllerö lyllerö
        5+6 kirjoitti:

        Ja niitäkin on valmistettu venäjällä ja kiinassa. Että ei kiitos yhtään autoa jossa on yhtään kiina osaa tai mitään yhteistyötä kiinaan.

        Aja polkupöyrällä sitten.


      • 3 + 1
        Byllerö lyllerö kirjoitti:

        Aja polkupöyrällä sitten.

        Miksi? Kun on saatavilla merkkejä joita ei ole virallisesti valmistettu kiinassa.
        Että ajeleppa keskenäs.


      • volvolla
        3 + 1 kirjoitti:

        Miksi? Kun on saatavilla merkkejä joita ei ole virallisesti valmistettu kiinassa.
        Että ajeleppa keskenäs.

        Kyllä mun volvon tyyppikilvessä lukee Made in götebork.
        Repikee ruoste pemarin,mersun romujen haltijat siittä,häh hää,kjieh khiehj!


      • kiinan paska
        volvolla kirjoitti:

        Kyllä mun volvon tyyppikilvessä lukee Made in götebork.
        Repikee ruoste pemarin,mersun romujen haltijat siittä,häh hää,kjieh khiehj!

        katoppa tarkemmin made in honkong vietnam pum pum


      • JDM4ever
        kiinan paska kirjoitti:

        katoppa tarkemmin made in honkong vietnam pum pum

        "katoppa tarkemmin made in honkong vietnam pum pum"

        Tarkoitit bemaria ilmeisesti. :D


      • hojo hojo
        JDM4ever kirjoitti:

        "katoppa tarkemmin made in honkong vietnam pum pum"

        Tarkoitit bemaria ilmeisesti. :D

        kaikki volvon paskat kiinan ihmeitä


      • Puhkesiko venakumisi
        hojo hojo kirjoitti:

        kaikki volvon paskat kiinan ihmeitä

        Ja bemarin paskat kanssa.


      • volvo hoppelien aato
        Puhkesiko venakumisi kirjoitti:

        Ja bemarin paskat kanssa.

        kyl otaakin päähän homopulkan omistajia, hah hah hah hah hahah


      • paska kuuluu pelloll
        volvolla kirjoitti:

        Kyllä mun volvon tyyppikilvessä lukee Made in götebork.
        Repikee ruoste pemarin,mersun romujen haltijat siittä,häh hää,kjieh khiehj!

        kyllä se peltoaatoks passaapi ee muuhun käättöön


      • volvo pyörii
        paska kuuluu pelloll kirjoitti:

        kyllä se peltoaatoks passaapi ee muuhun käättöön

        Pemarin ja mersun romujen oikee paikka on paalaamo.
        Huom,ei maalaamo.
        Muuhun käyttöön täysin sopimattomia!


      • made in kina
        volvo pyörii kirjoitti:

        Pemarin ja mersun romujen oikee paikka on paalaamo.
        Huom,ei maalaamo.
        Muuhun käyttöön täysin sopimattomia!

        volvon paska pyörii pellolla


      • vinosilmä

        Kyllä ne kunnon autot tulevat saksasta, ja sitten tulee liuta muita merkkejä, ja voipi olla että sitten tulee vasta KIINALAIS omistuksessa olevat ihmeet.

        En todellakaan arvosta viimeksi mainittuja ihmeitä minkään arvoseksi.


      • volvo pyörii
        vinosilmä kirjoitti:

        Kyllä ne kunnon autot tulevat saksasta, ja sitten tulee liuta muita merkkejä, ja voipi olla että sitten tulee vasta KIINALAIS omistuksessa olevat ihmeet.

        En todellakaan arvosta viimeksi mainittuja ihmeitä minkään arvoseksi.

        Kyllä tuo ruotsalais aato hyvin pyörii.volvo merkkihän tarkoittaa latinaksi pyörivää ja tai "minä pyörin". 580000 km mittarissa ja eiku pyärii.EIKÄ mitään vikaa ole ollut.pemarin raato olis jo sulattamolla ollu ajat sitten,kjiäh khiähj,häh hää!


      • Bemu on namu!
        volvo pyörii kirjoitti:

        Kyllä tuo ruotsalais aato hyvin pyörii.volvo merkkihän tarkoittaa latinaksi pyörivää ja tai "minä pyörin". 580000 km mittarissa ja eiku pyärii.EIKÄ mitään vikaa ole ollut.pemarin raato olis jo sulattamolla ollu ajat sitten,kjiäh khiähj,häh hää!

        Jooba joo,
        en viittis etes kehua, vanha raato mikä raato.
        Oisin vaihtanu jo ajat sitten, vanhalla kotterolla ei tee yhtää mittää.
        Vanha Volvo on varsinkii se hirvittävä farkkumalli, niin hyi helevata.
        Bemari itellä ollu aena ja ee muuten ole pettännä mistää kohti.


      • volvo kulkee
        Bemu on namu! kirjoitti:

        Jooba joo,
        en viittis etes kehua, vanha raato mikä raato.
        Oisin vaihtanu jo ajat sitten, vanhalla kotterolla ei tee yhtää mittää.
        Vanha Volvo on varsinkii se hirvittävä farkkumalli, niin hyi helevata.
        Bemari itellä ollu aena ja ee muuten ole pettännä mistää kohti.

        Nyt se tuas nähtiin toholammen sykäräisen tiellä mitä ne pemarin kuskit kuvittelee itestään.
        Pemarit ei pysy tiellä pentujen käsissä ja muutkin saa olla varovaisia pemarin puutteellisten ajo ominaisuuksien vuoksi.
        Muuten kaikki pemarin kuljettajat on liikenteessä täysiä mulkkuja.
        No,mulkunjatkehan se pemari onniin.
        Mikä siinä on että pemarilla pitää yrittää näyttää että kulkeehan tää 250 km,h kun muita on kyydissä yllyttämässä hullua jolla lähtee "lapasesta"???
        Kulkeehan t6 volvokin kepeesti tuota vaahtia.
        Mutta ee tarvii kuitenkaan näyttää keskenkasvusille sitä.
        Järki hei.olen ajanut sykäräisen tien moneen kertaan ja se on hyvä tie.


      • näin on
        volvo kulkee kirjoitti:

        Nyt se tuas nähtiin toholammen sykäräisen tiellä mitä ne pemarin kuskit kuvittelee itestään.
        Pemarit ei pysy tiellä pentujen käsissä ja muutkin saa olla varovaisia pemarin puutteellisten ajo ominaisuuksien vuoksi.
        Muuten kaikki pemarin kuljettajat on liikenteessä täysiä mulkkuja.
        No,mulkunjatkehan se pemari onniin.
        Mikä siinä on että pemarilla pitää yrittää näyttää että kulkeehan tää 250 km,h kun muita on kyydissä yllyttämässä hullua jolla lähtee "lapasesta"???
        Kulkeehan t6 volvokin kepeesti tuota vaahtia.
        Mutta ee tarvii kuitenkaan näyttää keskenkasvusille sitä.
        Järki hei.olen ajanut sykäräisen tien moneen kertaan ja se on hyvä tie.

        volovon paskalla ee pääse kahtasataa yhelläkään mallilla, vuan bemulla taas malli kuin malli niin 200 on kevyttä.


      • volvo kulkee
        näin on kirjoitti:

        volovon paskalla ee pääse kahtasataa yhelläkään mallilla, vuan bemulla taas malli kuin malli niin 200 on kevyttä.

        Oleppa nyt pentu joka et tiedä mistään mitään kirjottelemasta paskaa tai MINÄ tulen ja annan sinulle piiskaa!


      • hai sing
        volvo kulkee kirjoitti:

        Oleppa nyt pentu joka et tiedä mistään mitään kirjottelemasta paskaa tai MINÄ tulen ja annan sinulle piiskaa!

        kyl viduttas ajaa kinkillä.


      • tohtorisykerö
        volvo kulkee kirjoitti:

        Nyt se tuas nähtiin toholammen sykäräisen tiellä mitä ne pemarin kuskit kuvittelee itestään.
        Pemarit ei pysy tiellä pentujen käsissä ja muutkin saa olla varovaisia pemarin puutteellisten ajo ominaisuuksien vuoksi.
        Muuten kaikki pemarin kuljettajat on liikenteessä täysiä mulkkuja.
        No,mulkunjatkehan se pemari onniin.
        Mikä siinä on että pemarilla pitää yrittää näyttää että kulkeehan tää 250 km,h kun muita on kyydissä yllyttämässä hullua jolla lähtee "lapasesta"???
        Kulkeehan t6 volvokin kepeesti tuota vaahtia.
        Mutta ee tarvii kuitenkaan näyttää keskenkasvusille sitä.
        Järki hei.olen ajanut sykäräisen tien moneen kertaan ja se on hyvä tie.

        et oo nähnyt etkä tiijä koko tiestä mittään, mitä tv: stä oot nähny.


      • volvolla
        tohtorisykerö kirjoitti:

        et oo nähnyt etkä tiijä koko tiestä mittään, mitä tv: stä oot nähny.

        Olenpahan ajanu monet kerrat,tampio!
        Otappa ne lääkkees ja kaljaa päälle nii alakaa piässäs tapahtua outoja häiriöitä!


      • naftaa koneeseen
        Bemu on namu! kirjoitti:

        Jooba joo,
        en viittis etes kehua, vanha raato mikä raato.
        Oisin vaihtanu jo ajat sitten, vanhalla kotterolla ei tee yhtää mittää.
        Vanha Volvo on varsinkii se hirvittävä farkkumalli, niin hyi helevata.
        Bemari itellä ollu aena ja ee muuten ole pettännä mistää kohti.

        jes kyllä bemari joka hetki kaikki volovon raadot voittaa, paitsi yksi asia jossa volvo on kovempi nimittäin polttoaineen syönti. Siinä se on kova.


      • volvo r
        naftaa koneeseen kirjoitti:

        jes kyllä bemari joka hetki kaikki volovon raadot voittaa, paitsi yksi asia jossa volvo on kovempi nimittäin polttoaineen syönti. Siinä se on kova.

        Vitut voittaa t6 volvoa.
        Sillä polokasee sinun pemaris raadon roiskeläpäks tiehen.


      • Hanaaaa
        volvo r kirjoitti:

        Vitut voittaa t6 volvoa.
        Sillä polokasee sinun pemaris raadon roiskeläpäks tiehen.

        Älä jaksa, kato kun Bemun käyttöominaisuudet lyövät mennen tullen Volvon!
        Tutkittu juttu; kannattaa tutustua uusimpiin tutkimustietoihin.
        Iisalmessa enimmäkseen jyrätään vanhoilla Volvon paskalaatikoilla, eipä pahemmin uusia ole näkynyt. Sopii kuitenkin Iisalmen katukuvaan...kun katsoo Volvoa näkyy sisällä usein kuskina epäsiisti yksilö, että ihan oksettaa.


      • tuttiritari 100
        volvo r kirjoitti:

        Vitut voittaa t6 volvoa.
        Sillä polokasee sinun pemaris raadon roiskeläpäks tiehen.

        mitä t6 tarkottaa, tahi tiijännii tutti 6
        se taitaa olla tuttiritarin aato


      • kinuski reekä
        volvo r kirjoitti:

        Vitut voittaa t6 volvoa.
        Sillä polokasee sinun pemaris raadon roiskeläpäks tiehen.

        kiinan p*ska mikä kiinan pask*


      • volvo r
        Hanaaaa kirjoitti:

        Älä jaksa, kato kun Bemun käyttöominaisuudet lyövät mennen tullen Volvon!
        Tutkittu juttu; kannattaa tutustua uusimpiin tutkimustietoihin.
        Iisalmessa enimmäkseen jyrätään vanhoilla Volvon paskalaatikoilla, eipä pahemmin uusia ole näkynyt. Sopii kuitenkin Iisalmen katukuvaan...kun katsoo Volvoa näkyy sisällä usein kuskina epäsiisti yksilö, että ihan oksettaa.

        En mä tarkoittanu wanahoja volvoja vaikka kyllä nekin pemun kestävyydessä pemarin raadot voittaa mennen tullen ja polttoaineen kulutuksessakin.
        Pemarin "käyttöominaisuudet"nähtiin toholammin sykäräisen tiellä!
        Eihän niillä pysy edes tiellä,johtunee pemarin puutteellisista ajo ominaisuuksista.linkkuperä,linttaperä,häh hää,heko,heko.


      • Bemu on namu
        volvo r kirjoitti:

        En mä tarkoittanu wanahoja volvoja vaikka kyllä nekin pemun kestävyydessä pemarin raadot voittaa mennen tullen ja polttoaineen kulutuksessakin.
        Pemarin "käyttöominaisuudet"nähtiin toholammin sykäräisen tiellä!
        Eihän niillä pysy edes tiellä,johtunee pemarin puutteellisista ajo ominaisuuksista.linkkuperä,linttaperä,häh hää,heko,heko.

        Tarkotit mitä tarkotit mutta autotuntemuksesi niin Volvon kuin Bemunkin osalta on aivan mitätön, suorastaan surkea.
        Bemua ei ole tarkoitettu ihan kokemattoman kuskin käyttöön..
        Bemu on testivoittaja toisin kuin Volvo taas häntäpään edustaja. Polttoaineen kulutus on kuule ihan katsojan silmässä....Bemun omistajat ei kuule tuijota bensankulutusta, katsos kun rahalla siitä selviää.
        HeeehhhheeeHeeee!!!!! Massilla selviäääää......tuliko selväksi?


      • volvo r
        Bemu on namu kirjoitti:

        Tarkotit mitä tarkotit mutta autotuntemuksesi niin Volvon kuin Bemunkin osalta on aivan mitätön, suorastaan surkea.
        Bemua ei ole tarkoitettu ihan kokemattoman kuskin käyttöön..
        Bemu on testivoittaja toisin kuin Volvo taas häntäpään edustaja. Polttoaineen kulutus on kuule ihan katsojan silmässä....Bemun omistajat ei kuule tuijota bensankulutusta, katsos kun rahalla siitä selviää.
        HeeehhhheeeHeeee!!!!! Massilla selviäääää......tuliko selväksi?

        Sinun työttömyys korvauksella ee paljo ajeta linkkuperä pemarin raadoalla.
        Tiällä iisalalmessa on paljo enempi järkevillä ihmisillä volvoja kuin kurapersepemarin raatoja savuttamassa ja saastuttamassa ilmaa.
        Kato vähän mitä merkkiä jatkuvasti tulee vastaan tai menee ohi heittämällä savuttavasta "namustasi!


      • Pahvilaatikollako?
        volvo r kirjoitti:

        Sinun työttömyys korvauksella ee paljo ajeta linkkuperä pemarin raadoalla.
        Tiällä iisalalmessa on paljo enempi järkevillä ihmisillä volvoja kuin kurapersepemarin raatoja savuttamassa ja saastuttamassa ilmaa.
        Kato vähän mitä merkkiä jatkuvasti tulee vastaan tai menee ohi heittämällä savuttavasta "namustasi!

        Olet totisesti pihalla kun tamppoonin naru.
        Meikä ei merkkiä vaihda; Bemulla mennään ja lujaa.
        Aina on Volvot perään jääneet, perämiehiä kun ovat!
        Ajele sinä homopulkallas vaikka ruohoo jos et muuta käyttöö sille keksi !
        Meillä suositaan laatua ja mahtavaa ajo-ominaisuutta ja sitähän ei muista merkeistä löydy kuin Bemusta ja Mersusta.
        HohHoiijaa...olikos vielä muuta Vovvosta?


      • tutti tuutti
        volvo r kirjoitti:

        Vitut voittaa t6 volvoa.
        Sillä polokasee sinun pemaris raadon roiskeläpäks tiehen.

        tuttiritari t6 ahahhhahhhahahhahahahah


      • Lujjoo ja kovvoo
        tutti tuutti kirjoitti:

        tuttiritari t6 ahahhhahhhahahhahahahah

        BMW M6!
        Revi siitä Volvo tomppeli homppeli!


      • volvo t6
        Lujjoo ja kovvoo kirjoitti:

        BMW M6!
        Revi siitä Volvo tomppeli homppeli!

        Sinulla ee ikinä oo varaa siihen m6 .
        Näkee et täällä on "amis pemaristeja".niin lapsellisia kirjoituksia että,,,!
        Mikä siinä pemarin romussa viehättää.
        No moottori,voimansiirto remonttia riittää ajan ja rahan kuluksi.
        Pemarin moottorithan ei kestä ja revittämistä ei kestä mikään automerkki pitkään.
        Olin mäkin hulluuksissani vähällä ostaa pemari isolla v8 koneella mutta tulin järkiini kun yks ex pemaristi kertoi mitä kaikkee vikaa niissä on,
        Ee ollu oikein volvon veroinen,sanoi hän,kjieh kjieh häh hää,amikset,


      • Varaa on
        volvo t6 kirjoitti:

        Sinulla ee ikinä oo varaa siihen m6 .
        Näkee et täällä on "amis pemaristeja".niin lapsellisia kirjoituksia että,,,!
        Mikä siinä pemarin romussa viehättää.
        No moottori,voimansiirto remonttia riittää ajan ja rahan kuluksi.
        Pemarin moottorithan ei kestä ja revittämistä ei kestä mikään automerkki pitkään.
        Olin mäkin hulluuksissani vähällä ostaa pemari isolla v8 koneella mutta tulin järkiini kun yks ex pemaristi kertoi mitä kaikkee vikaa niissä on,
        Ee ollu oikein volvon veroinen,sanoi hän,kjieh kjieh häh hää,amikset,

        Katso, kuinka Bemarini M6 kiitää Iisalmen katukuvassa.
        Vastahan oli lehdessä juttua, juntti.
        Itselleni ei kelpaisi Volvon raato edes tupakkikopiksi!


      • volvo r
        Varaa on kirjoitti:

        Katso, kuinka Bemarini M6 kiitää Iisalmen katukuvassa.
        Vastahan oli lehdessä juttua, juntti.
        Itselleni ei kelpaisi Volvon raato edes tupakkikopiksi!

        Minäpä asennin tallentavan kameran volvooni niin saan kuvattua sen m6 kiitämisen.
        Sinä olet selvästi asennevammainen liikenteessä jolle vielä käy niinkuin sykäräisen tiellä.
        Ajattele,ei oo kivaa lapiolla aivoja mättää muoviämpäriin ojan pohjalta ja ajatella että olipa tyhmät aivot!


      • Kruisaaja
        volvo r kirjoitti:

        Minäpä asennin tallentavan kameran volvooni niin saan kuvattua sen m6 kiitämisen.
        Sinä olet selvästi asennevammainen liikenteessä jolle vielä käy niinkuin sykäräisen tiellä.
        Ajattele,ei oo kivaa lapiolla aivoja mättää muoviämpäriin ojan pohjalta ja ajatella että olipa tyhmät aivot!

        Hyvä kun asensit niin näet sinäkin, kerrankin, laatuauton kiitävän ja kiiltävän!
        Asennevamma tai ei mutta ei tarvitse liikenteen tukkona olla niinkuin Volvot.
        Tuskimpa kukaan omia aivojaan lapioi eiköhän ne lapioi joku muu ja yleensä peltiastiaan ei muoviämpäriin.
        Parempi Bemulla kun kuppasella Volvolla!


      • kíinan skeida
        volvo r kirjoitti:

        Minäpä asennin tallentavan kameran volvooni niin saan kuvattua sen m6 kiitämisen.
        Sinä olet selvästi asennevammainen liikenteessä jolle vielä käy niinkuin sykäräisen tiellä.
        Ajattele,ei oo kivaa lapiolla aivoja mättää muoviämpäriin ojan pohjalta ja ajatella että olipa tyhmät aivot!

        kiinan romu


      • Haiseva aukko
        kíinan skeida kirjoitti:

        kiinan romu

        Housussas on kuulema erittäin vanha, kulunut ja väljähtynyt "romu".


      • jäbäduunaa
        volvo r kirjoitti:

        Minäpä asennin tallentavan kameran volvooni niin saan kuvattua sen m6 kiitämisen.
        Sinä olet selvästi asennevammainen liikenteessä jolle vielä käy niinkuin sykäräisen tiellä.
        Ajattele,ei oo kivaa lapiolla aivoja mättää muoviämpäriin ojan pohjalta ja ajatella että olipa tyhmät aivot!

        vae asensit kameran paskanruskeeseen xc 60 seen.
        kova jäbä


      • volvo r
        jäbäduunaa kirjoitti:

        vae asensit kameran paskanruskeeseen xc 60 seen.
        kova jäbä

        Eipä oo se ruskee volvo,tomppeli,ääliö.
        Tarkoitus olisi saada ajokortti pois näiltä päästään viallisilta pemarin kuljettajilta.
        Ps,ei kaikki linkkuperä pemaristit oo liikenteessä vaarallisia,muutamia vain joilla järki ei pelaa.
        Sykäräisen tiellä mister darwin hoiteli yhden mulkun autuaammille teille ajamaan,,,,?


      • pihtari
        volvo r kirjoitti:

        En mä tarkoittanu wanahoja volvoja vaikka kyllä nekin pemun kestävyydessä pemarin raadot voittaa mennen tullen ja polttoaineen kulutuksessakin.
        Pemarin "käyttöominaisuudet"nähtiin toholammin sykäräisen tiellä!
        Eihän niillä pysy edes tiellä,johtunee pemarin puutteellisista ajo ominaisuuksista.linkkuperä,linttaperä,häh hää,heko,heko.

        jep todellakin polttoaineen kulutuksessakin volvo hakkaa kaikki muut siinä syönnissä eikä pihiydessä, olet aivan oikeassa.


      • volvo r
        Pahvilaatikollako? kirjoitti:

        Olet totisesti pihalla kun tamppoonin naru.
        Meikä ei merkkiä vaihda; Bemulla mennään ja lujaa.
        Aina on Volvot perään jääneet, perämiehiä kun ovat!
        Ajele sinä homopulkallas vaikka ruohoo jos et muuta käyttöö sille keksi !
        Meillä suositaan laatua ja mahtavaa ajo-ominaisuutta ja sitähän ei muista merkeistä löydy kuin Bemusta ja Mersusta.
        HohHoiijaa...olikos vielä muuta Vovvosta?

        Vitut haettoo kulutus kun on rahhoo millä mällätähä,köyhä.
        Köyhät inisee kun polttoainetta menee mut volvokuski eeku porskuttaa ja pistää tankin tääteen!


      • ei suomen markkinoil
        volvo r kirjoitti:

        Vitut haettoo kulutus kun on rahhoo millä mällätähä,köyhä.
        Köyhät inisee kun polttoainetta menee mut volvokuski eeku porskuttaa ja pistää tankin tääteen!

        kiinan paskaa saakin olla yhtenään tankkaamassa


      • VAI ROJU
        volvo r kirjoitti:

        Vitut haettoo kulutus kun on rahhoo millä mällätähä,köyhä.
        Köyhät inisee kun polttoainetta menee mut volvokuski eeku porskuttaa ja pistää tankin tääteen!

        MITÄ TARKOTTAA VOLVO R (VOLVO ROMU) KO.


      • kiinalainen juttu
        volvolla kirjoitti:

        Kyllä mun volvon tyyppikilvessä lukee Made in götebork.
        Repikee ruoste pemarin,mersun romujen haltijat siittä,häh hää,kjieh khiehj!

        minua suorastaan vi*uttas ajaa kiinalaisella


      • nknlkknän
        Varaa on kirjoitti:

        Katso, kuinka Bemarini M6 kiitää Iisalmen katukuvassa.
        Vastahan oli lehdessä juttua, juntti.
        Itselleni ei kelpaisi Volvon raato edes tupakkikopiksi!

        Iisalmessa on tasan yksi M6 BMW ja sillä ajetaan hyvin vähän, on tuolla Parkatilla hallissa.


      • turpoturpa
        kiinalainen juttu kirjoitti:

        minua suorastaan vi*uttas ajaa kiinalaisella

        No, aja sitten japanilaisella.


      • työtön homppeli
        volvo r kirjoitti:

        Sinun työttömyys korvauksella ee paljo ajeta linkkuperä pemarin raadoalla.
        Tiällä iisalalmessa on paljo enempi järkevillä ihmisillä volvoja kuin kurapersepemarin raatoja savuttamassa ja saastuttamassa ilmaa.
        Kato vähän mitä merkkiä jatkuvasti tulee vastaan tai menee ohi heittämällä savuttavasta "namustasi!

        volvon raatoja ku saa työttömyyskorvauksellakin.


    • tarttes löytää hyvä

      EI mikään, kahdella "fiksaamolla" käynyt ja kummassakin aivan surkea lopputulos.

      • 16 + 8

        Sanoin että teen itse, niin ei tarte katsella näitten "fiksaamoiden" kuraa....


    • ennen oli kaikki

      Ei Iisalmessa enää oo hyviä fiksaamoja. Kymmenen vuotta sitten oli kivirannalla hyvät auton pesu paikat ja fiksarit.

    • eiturhamatti

      Ai se nykyinen joka meni konkkaan vähän aikaa sitten maksamattomien verojen takia;=)

      • ruoste raiskanna

        Vauxhalliin tarvittas uusi maalipinta.
        Mikäs fiksaamo se semmosen tekis ammattilaisen ottein?
        Eikä tarviis maksoo maltaita.


    • matias130177

      Ahmon fiksaamossa tekivät loistavaa työtä. Volkkarin keula oli ottanut vähän osumaa prisman p-paikalla ollessaan. Tosi hyvä työn jälki. Suosittelen!

      • mikälie

        Minkä niminen?


    • sisä-savolainen

      No odotappas vain kun saat kysymykseesi tämän palstan viehkot vastaukset.Eivät muuten vastaa kysymykseesi ainakaan...;D SIIS SAVOLAISET VASTAUKSET:

    • joku vaan
      • mainostajat pois

        Eikös tuosta JV-autofiksauksesta ollut jo eräs erillinen keskustelu aloitettu? Taitaa yrittäjä itse kokeilla mainostaa tätä kautta!


    • ShineOnMe

      Sen kaappihomon virma kelepoo monille.

    • Peseautoniitse

      Diamond fixillä aika isot velat perässä...et semmosta

    • Joukola

      Corishine Iisalmi / Reijo Kauppinen on tosi hyvä!

      • muutaensano

        Jos Reijo itse tekee on paras!


      • Jjannne

        Minä myös suosittelen reksiä


    • Verotuloja

      Voi herra isä miten pitkä keskustelu ketju, ihan asiatonta roskaa. Eikä kunnon vastausta tullut. Lie tuo alkuperäisen kysymyksen esittäjä jo älynnyt häipyä Iisalmesta. Jos tuollaista roskaväkeä tänne jää, niin eipä paljon naurata.

    • Anonyymi

      Amis auto ky ajaa edestä ja takaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe