Kysymys Suomi24:lle!!

Aikuiset ihmiset??

Miksi pari kirjoittajaa, tuskin niitä enempää on, saa häiriköidä täällä ihan koko ajan?

9

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen vain yksi

      Millä lailla he häiriköivät?

      Minua on haukuttu häiriköksi, vaikken tahallaankaan hauku ketään. Kuitenkin joku kokee, että minä olen kaikki kirjoittajat, ja minun syykseni voi laittaa kaiken.. Tulee mieleen omat päiväkotiajat :)

    • Hellpo juttu?

      Jos muistaa haukkua amista ja serlokkia ja ranttalikkaa niin ei ole häirikkö. Jos puuttuu johonkin muuhun niin se on häiriköintiä ja sikailua.

      • miten on?

        Mihin sinun mielestäsi pitäisi puuttua?


      • Trumpetti ui
        miten on? kirjoitti:

        Mihin sinun mielestäsi pitäisi puuttua?

        Lue ketjut niin näet! AI niin, sinähän olet iso osa noita ketjuja...


      • miten on ?
        Trumpetti ui kirjoitti:

        Lue ketjut niin näet! AI niin, sinähän olet iso osa noita ketjuja...

        Kysyin sinun mielipidettäsi.

        Pata kattilaa soimaa ;)


    • häirikölle

      Ja valehtelijaako pitää uskoo kun se sanoo, et hän ei oo amis. Heh heh.
      Luulettekste tosiaan et se sitä ikinä myöntäis.

      Mihin hittoon sä luulet, että sun täällä pitää puuttua? Ei yhtään mihinkään!
      Lastentarhan touhua koko tääki ketju.

      Tääl ei ollu aikoihin kun yks ainut ihminen kirjottanu omasta tapauksestaan, niin sinä tuut vääntään, miten täällä valehdellaan. Shefukin puuttui toisten valehtelijaksi haukkumiseen, mut sulta se käy luonnostaan.

      Kun seur.kerta haukut valehtelijaksi, niin pistä esimerkkejä missä valehdellaan ja todisteita siitä, et se on valhe.

    • four degrees

      Suomi24 on palsta johon voi nimimerkittömänä laittaa ihan mitä tahansa huttua asiasta kuin asiasta. Keskustelu on avutonta juuri tästä syystä. Täällä voi joku toinen agendansa voimin mustamaalta vaikkapa jotain toista yritystä tai ihmistä.

      • turha luulo

        Olen entinen rekkakuski enkä mikään amis!


      • Naapurin Vesku
        turha luulo kirjoitti:

        Olen entinen rekkakuski enkä mikään amis!

        Oletko Pertti?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe