mikä tää on?

höh156

Moi oon 16v neitsyt ja mul on ongelma. Siis en tiiä paljoa miltä emättimen pitäis näyttää oon kattonu yhestä kuvasta mallia. Siis klitorilsen alla on emättimen eteinen jonka siis kuulu kai olla koholla. Mutta siia mulla se on ihan valtava. Meinaan siis sitä kohtaa klitoriksen ja emätinaukon välissä. Mallikuvassa se oli aika pieni mut mulla se on ainakin ison rypäleen kokoinen ja tosi "piukean" näköinen. Se on niin iso että mun ei tarvii ees avata häpyhuulia kun se näkyy sieltä välistä muutenkin. Mulla ei oo mitään oireita ja oon siis tosiaanki neitsyt. En oo oikeen kokeillu työntää sormea sisään koska ajatus inhottaa mua. En uskois että on syöpä koska en oo papilloomaa voinu mistään saada. Ja siis emätinaukosta ei pullistele mitään ulos. Vanhemmille en viitsi sanoa ja gynelle en halua mennä. Ajatuskin ällöttää. Mutta siis voiko tää emättimen eteinen tai mikä ikinä onkaan olla näin iso? Kiitos jo etukäteen.

5

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä tarkoitat

      En nyt hahmota, mitä tarkoitat.
      Klitoriksesta on aika monta senttiä emättimen aukkoon ja siihen väliin mahtuu virtsa-aukkokin. Toki anatomia voi hiukan poiketa tästä.
      Häpyhuulia on isot ja pienet. Häpyhuulien tila vaihtelee kiihottumisen mukaan.
      Mallikuvat ovat mallikuvia. Vaihtelua on vähintään yhtä paljon kuin ihmisten kasvoissa.
      Toki sellainen, jota ei yleensä näy, on tulehtunut Bartolin rauhanen. Se voi olla kipeäkin.

      • höh156

        Virtsa-aukon alapuoleinen osa. Wikipedian mukaan tämä on emättimen eteinen. Eli siis se osa missä emätin aukko sijaitsee on mulla tosi iso enkä tiiä miks se on niin iso.


    • en osaa sanoa

      Mistä sä oot katsonut mallia ?

      • höh156

        Katoin wikipediasta mallia artikkelista klitoris koska siinä oli hyvä kuva koko emättimestä. Siis se kohta mikä siinä kuvassa sanoo emättimen eteinen on se kohta mitä meinaan. Siis se pikku pallukka missä emättimen suu on. Se on itselläni vain paljon isompi kuin kuvassa.


    • älä suotta huolehdi.

      ei nyt kannata mitään ongelmaa tehdä tosta alapääasiasta. Niin kauan kuin et itse ole sinut oman anatomiasi kanssa, on aivan turhaa murehtia miltä se pimska näyttää. jos kerran jo pelkkä ajatus sormen emättimeen työntämisestä inhottaa, et ole varmaan valmis sen kummemmin mihinkään sukupuolielämään. Anna ajan kulua aivan rauhassa. Jokainen meistä on erinäköinen niin alapäästä kuin kasvoistakin. Ei ole mitään oikeannäköistä pimskaa. Eihän onneksi ole vielä määritelty juuri oikeannäköisiä kavojakaan vaikka markkinavoimat kovasti sitä yrittää.
      Jos siellä alapäässä kaikki tuntuu normaalilta siis nimenomaan tuntuu niin, ettei ole kipuja eikä ylimääräistä hajua tai vuotoa niin todennäköisesti kaikki on kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe