Tyttökaveri pyörtyy useasti kesken seksin.

Markus100kg

Sattumoisin tänne satuin, tyttökaveri on aika Paha anorektikko.

Siltä lähtee taju aika usein sekssin aikana.
Väittää ettei haittaa taikka olisi vaarallista, "älä välitä hoida itsesi loppuun" on kommentoinut. Tajun palattua on jotenkin poissa oleva tai ihan muissa maailmoissa jonkin aikaa.

Lenkkeily on nykyisin hyvin harvinaista, taitaa olla niin ettei kykene lenkkeilemään, laihdutettuaan lihakset pois. Pitäisi varmaan houkutella pitkälle lenkille mukaan, saisi sitten pyörryttyään sairaalaan tippaan ja tarkastettavaksi, kelpaisiko jo osastolle.

Minun jaksaminen alkaa olla lopussa, ainaista ruuan ympärillä pyörimistä. Yrittää minunkin syömiseen puuttua, syöt noin raskaasti, teen raskasta ruumiillista duunia, tarvitsen oikeaa ruokaa, olen iso satakiloinen ukko.

Vaikka kumppani mitään tekemättömänä kotona kaiket päivät pyörii, ei voi minulle kunnollista ruokaa edes ostaa, on niin raskasta ja prosessoitua.

En tiedä miten parisuhteessa jaksan, olen ajatellut järjestää tyttökaverin pakkohoitoon, tai minun on käytännössä jätettävä tyttökaveri, tämä ratkaisu on aina vain enemmän minulla mielessä.

Ei elämäänsä saa pilata tällaiseen mieleltään sairaan kumppanin kanssa.

Minulla on hyvin hyvät välit tytön vanhempiin, siellä vain taivas on rajana höösäämiselle ja anteeksi annolle. vanhemmat ovat täysin tytön talutusnuorassa. Minä en ole läheis riippuvainen tyttökaveristani, voin hyvin omintunnoin lähettää hänet mielisairaalaan hoitamaan anoreksiaansa.

En oikein ymmärrä miten anorektikoiden miehet kestävät tilannetta.

30

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempi nainen

      Heips! Täällä kirjoittelee pieni, mutta normaalipainoinen keski-ikäinen nainen. Ei siis anorektikko, mutta nuoruudessa niin oireillut. Oletko ajatellut käydä jossakin juttelemassa tilanteesta, oman itsesi kannalta? Nimittäin olet itsekin jossain määrin talutusnuorassa, vaikka näetkin tilanteen selkeämmin kuin tytön vanhemmat. Sinun ei ole pakko olla tilanteessa - mutta olet. Mitä odotat? Ihmeparantumistako? Arvelen, että tilanteen puheeksi ottamisesta seuraa kauhea itkukohtaus tai vastaavaa, joten ette saa edes puhuttua asioita selväksi. Laita tiukat rajat. Tee selväksi, että jos homma ei kohene, niin lähdet. Ja tee se. Toiset selviävät anoreksiasta helpommin, toiset eivät edes halua parantua, kuten kirjoitukset tällä palstalla osoittavat.

      Etkö tunne oloasi epämukavaksi naidessasi luurankoa? Ja tajutonta, kaiken lisäksi. Vaikea kuvitella, että vaikeasti kehonkuvaltaan ja mieleltään häiriintynyt ihminen pystyisi edes nauttimaan seksistä. Eli tuo seksi ei kuulosta enää kahden ihmisen väliseltä rakkauden osoitukselta. Samaan lopputulokseen pääsisit vetämällä tumppuun. Ja oletko ajatellut, että jos tyttöystäväsi pumppu vetelee viimeisiään, hän saattaa kuolla seksin aikana? Voit saada huonolla tuurilla jopa syytteen kuolemantuottamuksesta, joten en suosittele jatkamaan tuota peliä. Ei vaan kuulosta enää mitenkään normaalilta seksielämältä. (Itse painan 52 kg, ja jos päälläni puuhaa yli 90-kiloinen mies keventämättä, kaikki keskittyminen menee siihen, etten tukehdu).

      Oletko kuullut termin nälkäpsykoosi? Eli anoreksiakin on psykoottinen tila. Tyttöystäväsi ei ole realiteeteissaan. Itse olet enemmän, mutta et täysin. Kun elää sairan ihmisen kanssa, niin normaaliuden raja väkisinkin hämärtyy. Eli mene juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa (mielenterveystoimisto, työterveyslääkäri tms) ja käykää läpi toimintavaihtoehdot. Tietysti olisi parempi jutella sellaisen ihmisen kanssa, joka tuntee anoreksian hoidon. Toivotan sinulle onnea ja hyvää elämää!

      • töö

        Anteeksi mutta näin sairaana olisi aivan hirveä tilanne jos kumppani vaatisi parantumaan eron uhalla, kuten ehdotit. Sairaudelle ei mahda itse mitään, jos se on tarpeeksi syvällä. Ja jos rakastaa kumppaniaan, olo on varmasti maailman kamalin tuollaisessa tilanteessa :( Oikea rakkaus kestää myös kumppanin sairaudet.


      • Kylmä_Mies_Isä
        töö kirjoitti:

        Anteeksi mutta näin sairaana olisi aivan hirveä tilanne jos kumppani vaatisi parantumaan eron uhalla, kuten ehdotit. Sairaudelle ei mahda itse mitään, jos se on tarpeeksi syvällä. Ja jos rakastaa kumppaniaan, olo on varmasti maailman kamalin tuollaisessa tilanteessa :( Oikea rakkaus kestää myös kumppanin sairaudet.

        Ihme höpötystä.

        Kumppanille on ihan oikeutettua vaatia että syö normiannokset ja ottaa lääkkeensä, eikö olekkin? Se että vaatii parantumaan on toinen juttu.

        Se että syömättömyys pitäisi hyväksyä rakkauden varjolla on väärin.

        Mitään absoluuttisesti vahingoittavaa ei pidä hyväksyä rakkauden varjolla.

        Joten anorektikko joka ei parisuhteessa kuuntele rakastaan syömisen ja lääkkeiden oton suhteen kannattaa jättää yhtään miettimättä. Epäterve parisuhde vaikuttaa myös siihen "terveeseen" puolisoon haitallisesti.

        Ohjeeni on: syödään ja itketään tai sitten vain itketään yksin ja kuollaan.


    • Markus100kg

      Kiitos vähistä, mutta ajatuksia herättävistä kommenteista.

      Tavallaan ymmärrän että olen talutusnuorassa ollessani parisuhteessa - mutta en omasta mielstäni.

      Pitäisi varmaankin käydä jonkun ammattiauttajan puheilla - tästä olen samaa mieltä.

      Yhtä olen miettinyt, pitäisikö alkaa katsomaan ihan 100% varmaksi että tyttökaveri syö MT lääkkeensä, olisiko liian raakaa sekaantumista?

      Seksi anorektisen hoikan tyttökaverin kanssa on toisenlaista, kun siihen tottuu, on siinnä muutamia hyvinkin miellyttäviä piirteitä - en halua tätä asiaa suorempaan kommentoida. Tai sen verran että miehen voiman ja kumppanin painon suhde on poikkeava.

      Tuosta tajunnan lähtemisestä keskenkaiken, kirjoituksestani saa hiukan väärän ja liian kylmän ja raadollisen kuvan.

      Tyttökaverini vanhemmat ovat aivan käsittämättömän kovasti tyttärensä pyöritettävänä.
      Ovat kokoajan tuputtamassa kaikkea meille. Tarvitsetteko uudet Ipuhelimet? Tarvitsetteko uudet Itabletit? Tarvitsetteko uudet IAir tietokoneet? Tarvitsetteko jotakin? Ja aina kummallekkin samalla kertaa. Aluksi yritin kieltäytyä, kamoista, mutta se aiheutti enemmän ongelmia, kamat ei muka kelvanneet tai olleet riittävän hienoja. Eteisen komerossa on muutama avaamattomissa paketeissa. en tarvitse uusinta uutta kerran vuodessa.

      Aikaisemmin matkustelimme, mutta nykyisin menee kotona nyhjöttämiseen, toinen vain makaa. Kumppanin vanhemmatkin matkustivat muutaman kerran kanssamme.

      Varmaankin vanhemmat yrittävät kanavoida pahaa oloaan lahjoihin ja tavaraan, ja sitähän riittää.

      Olen yrittänyt miettiä, mikä olisi ollut tämän anorexsian alkusysäys, kumppani on aina ollut hoikka, jossain vaiheessa yliopisto-opintoja oli pieni episoidi ja sen seurauksena herkkä ihminen masentui joksikin aikaa, olisiko tämä ollut se alkusysäys tälle anorexia säikeelle?

      Näin sen elämän saa sekaisin helposti.

    • azsedrftgyjui

      Mä ymmärän että sulla on vaikeaa;
      on aina hirveää katsoa kun läheinen ihminen kärsii.

      Ymmärrän kuitenkin tavallaan enemmän tyttöystävääsi, koska kärsin itsekin syömishäiriöstä.
      Juuri nyt sinun täytyy olla tyttöystäväsi tukena ja yrittää auttaa häntä kaikin mahdollisin keinoin. Hän nimittäin voi romahtaa lopullisesti jos nyt yllättäen jätät hänet.
      Eli jos haluat jättää hänet; odota sen verran että hän on edes hieman paremmassa kunnossa!

      Puhu tyttösi kanssa syistä jotka ovat johtaneet hänen anoreksaansa. Mainitsit edellisessä kommentissasi jonkin episodin joka on saattanut olla osallisena anoreksiaan? No puhukaa siitä, selvitelkää asia niin ettei se enää vaivaa häntä, sillä joskus todella kauan sitten tapahtuneetkin asiat voivat "vainota" vuosienkin päästä.

      Onko anoreksia tyttöystävällesi vain keino laihduttaa vai yrittääkö hän paeta sen tuoman kontrollintunteen avulla muita ongelmia? Jos yrittää, niin ne muut ongelmat täyty onnistua selvittämään ennen kuin hän voi parantua.

      Puhu tytön vanhemmille, sain edellisesti viestistäsi sellaisen kuvan että olet heidän kanssa melko hyvissä väleissä. Keskustele heidän kanssaan tilanteesta ja kysy heidän mielipidettään ja apuaan.
      Jos he eivät suostu näkemään että jokin on vikana haistata niille paskat ja käy toimeen itse.

      Tuossa oli jotain neuvoja :) toivottavasti oli edes jotain apua

      älä kuluta itseäsi loppuun hoitaessasi häntä, ole tukena mutta älä anna hänen sairautensa pilata omaa elämääsi, yritä ymmärtää häntä mutta muista olla myös tiukka siitä että hän tekee kaikkensa parantuakseen.

    • 193

      Mitä ihmettä azsedrftgyjui höpöttää, anoreksia on mielisairaus.
      Ei mikään keino laihduttaa.

      • voi anteeksivaan

        En tarkoittanut sitä tuossa mielessä -.-huoh, tarkoitin kysyä että lähtikö tyttöystän sairaus todennäköisesti liikkeelle siitä; että hän yritti aluksi jostain syystä ihan vain laihduttamaan pari-kolme kiloa mistä kuitenkin kehittyi syömishäiriö vai alkoiko hän purkaa ahdistustaan jostain asiasta kontrolloimalla ruokaa joka sitten johti syömishäiriöön


      • selvennän vielä
        voi anteeksivaan kirjoitti:

        En tarkoittanut sitä tuossa mielessä -.-huoh, tarkoitin kysyä että lähtikö tyttöystän sairaus todennäköisesti liikkeelle siitä; että hän yritti aluksi jostain syystä ihan vain laihduttamaan pari-kolme kiloa mistä kuitenkin kehittyi syömishäiriö vai alkoiko hän purkaa ahdistustaan jostain asiasta kontrolloimalla ruokaa joka sitten johti syömishäiriöön

        Ja ihan vaan laihduttamisella tarkoitan terveellisiä laihdutusmenetelmiä, en mitään "pro anailua" tai mitä lie vastaavaa paskaa


    • Sairaalaan !!

      Tyttöystävä sairaalaan ! Pyörtyminen tarkoittaa, että aivot eivät saa happea ! Lopeta.

      • 206

        Taitaa tarkoittaa vain verenpaineiden heilahtamista, ei sen kummempia.
        ie. kuten sängystä noustessa.
        Kuten aloittaja kirjoitti, ei haittaa.

        Pitäähän sen ukonkin saada jotakin, jos kärsii ton kepakon kanssa.


      • huohtaasvaihteeks
        206 kirjoitti:

        Taitaa tarkoittaa vain verenpaineiden heilahtamista, ei sen kummempia.
        ie. kuten sängystä noustessa.
        Kuten aloittaja kirjoitti, ei haittaa.

        Pitäähän sen ukonkin saada jotakin, jos kärsii ton kepakon kanssa.

        Jos oikeesti välittäis tyttöystävästään niin ei todellakaan laittais sitä tollaiseen tilanteeseen vaan runkkais jos olis pakko saada. Turvallisuusriski toi on varsinkin kun harva terve seksin aikana pyörtyilee. Tiedät et tyttöystäväs on sairas ja silti pakko saada niin laitat sen tuollaiseen tilanteeseen? Oma poikaystävä ei edes suostunut seksiin vaikka m sitä pyysin sillon kun ite ruokavammailin. Nyt aivot käteen sen peniksen tilalle....


      • ox3

        Ei johdu pyörtyminen hapen puutteesta vaan glukoosin eli verensokerin puutteesta ja verenpaineiden heittelystä. Ainut tapa parantaa tyttöystäväsi on saada hänet syömään enemmän. Ja parantuminen on hidasta, voi viedä jopa vuosia. Läskiä ei saa pelätä jos haluaa parantua anoreksiasta. Itse sairastuin tähän p@skaan vahingossa, kun laihdutin ylipainoa pois liian agressiivisesti.
        Itsensä näänyttäminen on kuin huumetta, näivetysketoosissa olo tuntuu paremmalta kuin känni tai seksi. Kuka tahansa voi sairastua anoreksiaan kun vain näännyttää itseään yli tietyn pisteen. Jos tyttökaverisi on vaikeasti alipainoinen, kuten minä pahimmillani, on parempi kun viet hänet sairaalaan hoidettavaksi/painoa nostamaan. Vaarana on refeedingin syndrooma ja tiamiinin puutteesta tuleva werniken enkelofellopatia. Itse meinasin kuolla ensimmäiseen vaivaan, kun aloitin tien paranemiseen. Pumppu meinasi sanoa sopimuksen irti. Wernike on vaarana aliravitulle, jos hän syö paljon hiilihydraatteja. Tiamiinia tarvitaan hiilihydraattien ja rasvan metaboliaan. Puutos tulee nopeasti muutaman viikon kuluessa, jos tiamiinia ei anneta lisänä. Voin antaa lisää vinkkejä ja apua jos tarvitset?


    • Jari & Anorettikko

      Eköhän aloittajan ole parasta vain erota.

      - Mielisairauden kanssa on ikuisesti naimisissa.
      - Anorettikot harvoin paranevat
      - Anorettikot kuolevat usein nuorina.
      - Lapsia saadaan harvoin.
      - Sairasolotila tarttuu usein koko perheeseen / perhekuntaan.
      - Ei osata suhtautua ruokaan oikein, vääristyneet ruokaan liittyvät asiat terrorisoivat kaikkia ruokapöydässä.

      Haluaako aloittaja pitää elämänsä epävarmana koko elämänsä, tiedän että se rasittaa ja syö miehestä hellyyden ja tunteet.

    • LaskeVaanSisään

      Jätä se.

      Ei elämää pidä pilata tällä toisen paxkalla.

      On mitä on, eikä muuksi muutu.

      Jos yhdessä pysytte, pitää muistaa: sääli on sairautta.

      Anna pyörtyä, omahan on valintansa.

      Jos vanhemmat ovat varakkaita, muista järjestää heidän avulla hyvä asunto, sulla on ainakin hyvää vipua siihen.

      Älä ole nössö - kuulostat siltä.

      Muista kumpi on mies talossa.

    • Alle 80on heinäkeppi

      Kodin nössöys altistaa anorektialle.
      Lapselle ei koskaan saa antaa periksi, tulee olla johdonmukainen ja reilu.
      Katse kannattaa kääntää kodin johdonmukaisuuteen ja tasapainoisuuteen.

      • 536

        Ei muuten altista. Tutustuppa Minnesodassa 1940-luvulla tehtyyn näännytys-tutkimukseen. Kaikki testin alussa terveitä olleet miehet muuttuivat syömishäiriöisiksi. Anoreksia on elimistön puolustusreaktio ja osoitus että säästöliekki ei ole myytti.


    • Markus100kg

      Juhannuksen vietosta sairaalaan.

      Tässä kävikin hyvin, luultavasti.

      Oltiin mökkikaupungin keskustasssa jussiaattona iltapäivästä.
      Isommalla porukalla.
      Iltapäivä oli tuulinen ja hikinen.

      Autoille palattuamme olimme janoisia, autonperässä oli kylmälaukullinen juomia.
      Jokainen paranteli janoaan parhaimmaksi katsomallaan tavalla ja juomalla.

      Sosiaalinen paine johti kumppanin juomavalintaan extraiso tuontilonkero 11%.
      Ja hikinen päivä johti janoon, ja sitten janoon juotu lonkero yllätti, yhdellä purkillisella humalaan ja siitä varttitunnissa aivan sekavaksi ja puoli tajuttomaksi.

      Lanssilla sairaalaan, tippaan, henkilökunta oli hyvin ystävällistä ja tehokasta.
      Yllättäen minulta kyseltiin kumppanista paljon taustatietoja. Pyysivät minua puhaltamaan alcometriin, korostivat vapaaehtoisuutta, siinnä vaiheessa näytti jo nollaa.

      Kumppaniin tiputeltiin kaikennäköistä monesta pussista ja pullosta. Verikokeitakin otettiin useamman kerran.
      Tämä auttoikin, kumppani tointui fyysisesti hyvin, mutta henkinen tointuminen oli hyvinkin outo, mitä sinä minut tänne toit, hirveetä huutoa ja uhkailua, aivan outo ihminen siellä olikin.

      Seuraavaksi oli tulilinjalla tipat ja ekg piuhat, kun oli jo osan ekg piuhoista repinyt irti, antoivat tipassa jotakin angstia poistavaa, Nyt rauhallisena tuossa vieressä makoilee.

      Henkilökunta on super ystävällistä. Tarvitseko laturin, heillä on muutama. Sitten he kysyivät, että voisinko jäädä kumppaniani katselemaan yön yli, tietenkin jäin. Paikkoja oli, mutta kaikki henkilökunta on kiinni oikeassa kuoleman ja elämän hoitotyössä. Yön aikana kävivät 2 tunnin välein moikkaamassa, "jos on jotain tule tonne respaan"

      Kunhan saavat oikeat lääkärit paikalle ja kumppanin riittävän tajuihinsa, saamme 4 päivän tarkkailulähetteen ja ampulanssi kyydin takaisin kotiin, toivottavasti vasta maanantaina.

      Lopultakin kunnon sekoaminen, arvot veellään ja oikeassa hoitopaikassa, tätä olisi tarvittu jo kauan sitten.

      - Tuo piipittävä juttu ärsyttää minua.
      - Puhelimella kirjoittaminen on vaivalloista tänne.
      Minut ruokittiin tupla aamukahvi annoksella, kiitokset siitä.
      - Hiljaa alkaa väsymys painaa.

      Toivottavasti kumppani ei kykene tästä hoito-otteesta lipeämään, sitä en jaksaisi.


      Joten hyvät jussit täältä jostakin.

      • Psy

        Kysy antavatko tiamiinia. Alkoholi todennäköisesti söi vähäisetkin varastot kehosta. Siitä tuo heräämisen jälkeinen sekavuus. Ota selvää wernicke-korsakoffin syndromasta. Saatat säästää tyttöystäväsi aivovauriolta!


    • ertyuiolkjhgfcv

      Taas ne lääke natsit ovat "antoivat tipassa jotakin angstia poistavaa" touhunneet.
      Kysyttiinkö potilaalta sopivasta lääkityksestä?Pakkohoito päätöstähän ei viellä ole tehty.Mitä aivoja lamaavaa SSRI / neuroleptiä ovat pumpanneet potilaaseen, nämä tappavat aivotoimintaa.

    • kigjbhdalgbf

      sairaaloitavaks

    • Markus100kg

      Lopultakin saivat aikaiseksi päätöksen.

      Tyttökaveri otettiin osastolle, en ole vielä saanut nähtäväksi päätöstä, ja kuinka pitkästä hoitomahdollisuudesta on kyse.

      - Toivottavasti hoito on riittävän pitkä, melkein riittävän pitkä on ihan tyhjän kanssa. On vaan painon nousu joka johtaa vuodessa tai puolessa samaan tilaan.
      - Tämä antaa toivoa suhteessa jaksamiseen, luultavasti ilman tätä hyvää käännettä, olisi tarinamme ollut loppu luultavasti näinä päivinä.
      - Tytön vanhemmat ovat jotenkin pahana minulle tästä ei niin vapaaehtoisesta hoidosta. Olemme puhuneet tunteja puhelimessa, aina löytyy jokin syy ettei tämä hoito olisi niin hyväksi. Joku muu hoito olisi parempaa, eipähän vuosiin sitäkään hoitoa ole löytynyt.
      - Onneksi sairaalapaikka on hyvässä kulkuyhteydessä, pääsen ratikalla lähes duunin portailta sinne portille.


      Kaikki hyvin - toivottavasti jaksan - toivottavasti hoito on riittävän pitkä - toivottavasti tyttökaveri parantuu - Elämä on vahvasti edessä, tämä on ainoa näkemäni este.
      -

    • Markus100kg

      Nyt kun on vähän aikaa kulunut:

      Kumppani on nenämahaletkussa.

      Aivolaskimo katetri on myöskin.

      Muitakin letkuja ja johtoja on vieläkin kiinni.


      Painoa on alkanut kertymään, aluksi hyvin hitaasti, nyt nopeammin.

      Mutta tärkeintä on oikeiden lääkkeiden takia / vuoksi kiva kumppaniin on palannut pimeältä matkaltaan luokseni.

      Tässä taitaa olla kiittäminen pakolla tiputettuihin psyyke lääkkeisiin.
      Tästä lähtien katson 100% varmasti että kumppaniin syö lääkkeenä tai itkee ja syö.
      Tuppaudun aina lääkäri reissuihin mukaan ja lumen paperit ja reseptit heti, ettei jää mahdollisuutta venkoiluihin.

      Jos tämä uusi ja raaka suunnitelmana ei tuota tulosta, koen seuraavaksi mahdollisuudekseni jakaa tavarat ja erota.

    • joitain ajatuksia

      Hei Markus. Minusta on hienoa, että olet tyttöystäväsi tukena kaikesta huolimatta. Näen viesteissäsi paljon pelon, avuttomuuden, kyllästymisen ja myöskin vihan tunteita. Ne ovat kaikki ymmärrettäviä ja luonnollisia. Onko sinulla läheisiä, joille jutella? Voisitko jutella ammattilaisen kanssa?

      Mieleltään sairaan ihmisen kanssa ei ole helppo olla. Omaisen riski sairastua masennukseen on kohonnut. Pidä itsestäsi huolta. Olet jaksanut jo paljon. Toivottavasti tilanne paranee ja jaksat jatkossakin. Ja jos et - no, sille ei voi mitään. Jokaisella on rajansa siinä, kuinka paljon jaksaa kantaa toisen huolia ja katsella vierestä hidasta itsemurhaa.

      On "mukavaa", että päivittelet tänne tilannetietoja. Anonyyminäkin voi tuntea empatiaa ja haluta kuulla, miten aloittajalla menee. Toivon, että voitte molemmat paremmin jatkossa.

      Kiitosta et välttämättä saa, ja jos saat, se tulee vuosien päästä, vasta kun tyttöystäväsi on terve ja ymmärtää tilan, jossa on ollut. Anna siis itse arvoa itsellesi ja avulle, jota olet antanut tyttöystävällesi.

    • hahaaaa

      ha onnnee sulle

    • 455446

      Oot aika sairas paska, jos nussit tajutonta tyttöä.. ihan sama vaikka sanoisikin että hoida vaan hommat loppuun... ihan kuin tytön pitäisi vaan tyytyä makaamaan hiljaa sängyssä samalla kun mies tyydyttää OMAT tarpeensa.

      MIEHET.

      • jkliut

        AAMEN AAMEN AAMEN. Kenellä ihan oikeasti omat halut menee ns. rakkaan terveyden edelle!!


    • Mirkku_39kg

      Täytyyhän elämässä olla realiteettejä.

      Kumppanin pitää pitää huolta kumppaninsa tarpeista.

      Mikä ihme siinnä on jos toinen pyörtyy, pyörtymisen jälkeen ei oikeastaa ole väliä jos mies vähän sutaisee, ei ainakaan minua haittaisi.

      • kdbsox

        Nyt oli kyllä niin huono trolli että huh huh :D


    • Markus100kg

      SE ON SITTEN TÄSSÄ.

      Kotiuduimme ja muutamassa päivässä laihduttaminen käynnissä ja lääkkeet ottamatta.

      Lupasin kumppanilleni että näin käy, en jaksa enää.

      En ole enää parisuhteessa, enkä missään suhteessa.


      Markus.

    • LoppuPuoskari

      Näinkö tässä sitten lopullisesti kävi?

      Olisi mielenkiintoista kuulla nyt melkein puolenvuoden kuluttua loppukommentit, kun suurimmat mullistukset ovat ohitse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe