tuliko kuuma

kuumatuli

onko joku palstalaisista onnistunut sisäistämään cittarin tulikuuma kampanjan ideaa?
ilmoitus on täynnä perus bulkkikamaa minkä kylkeen vaan on painettu teksti tulikuuma. mitä ihmettä tämä tuo kuluttajalle? mäyräkoira, makkara, mehu... kaikki ihan peruskamaa lisättynä vain tuolla tekstillä. itselle ainakin tulee mieleen että joku on tämänkin kampanjan suunnitellut ja jotain noitten pakettienkin painaminen maksaa ja kuka tämän kustantaa...no cittarin asiakas tietenkin. menee samaan sarjaan "kauppias hoitaa homman" mainosten kanssa.

13

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea laitalinkki

      Kai se on jonkinlainen yritys vastata LIDL:in grillikampanjointiin.

    • ilmeisesti...

      siellä keskon pääkonttorissa on edelleenkiin liikaa väkeä, jotka käyttävät aikansa tommoseen turhanpäiväisyyden kehittelyyn.

    • mediapelle

      Tulikuuma mäyräkoira kuulostaa pahalta.. markkinoinnissa tuotteen nimeä, pakkausta tai muotoilua pyritään muuttamaan vähintään parin vuoden välein. Näin luodaan illuusio siitä että tuote olisi uusi. Vaikka paketisssa on ihan sama sulatejuusto kun ennenkin.
      Markkinointilaki on milenkiintoista.
      Esim punainen lenkki-mainos poistettu, (parempi kuin sininen) samoin sokeri jossa viitattiin lumeen (huumeisiin) ja näitä riittää.
      Yleensä nuo pyörii mediassa niin kauan ennenkuin poistetaan.
      Hyöty jonka myyjä saa on isompi kun ne sakot joita tulee väärästä markkinoinnista.

      Minua suunnattomasti ärsyttää ne mainokset, jossa käytetään vähäpukeista naista, eroottista tilannetta (kuten tulikuuma) lapsia tai sanontaa:
      KOSKA MEKIN OLEMME SEN ARVOISIA.

      - no on se nyt prk jos pitää olla jonkun shamppoon arvoinen...tai vaipan...

      Joku lässyttävä lapsi mainostaa ukin kanssa suklaata- haloo- toiselle ei varmaan ole hampaat tulleet ja toisella jo menneet.
      Paermpi kuin- sanonta edellyttää aina vertailupohjaa mihin verraten parempi-markkinajohtaja samoin.

      Oikeestaan hyviä mainoksia ei olekkaan.

      • mediapelle

        jatko- halvan maukas lakrista -- rasistinen ! ei pyöri enää !


    • Kriittinen ostaja

      Olen ratkaissut ongelman niin, etten osta mitään, mitä tarvitsee mainostaa. :)
      Onneksi en ole nahnyt tv:ssä luomutäysmaitoa mainostettavan tai lähitilojen lihaa, meidän kauppatorin kurkkuja ja tomaatteja ja tuon naapuritilan uusia perunoita. Ei ole tuttu kalastajakaan laittanut mainoksia telkkariin eli kyllä tässä syödään vielä oikein monipuolisesti. Täydennystä saa kohta metsästä, mustikkaa, puolukkaa ja sieniä. Kasvihuoneessani kasvaa omat yritit, tomaatit, kurkut ja mansikat.

    • Suomenmieli

      Mielestäni tämäkin kampanja vain todistaa miten idiootteja suuri osa kuluttajista on. Taustatyötä on varmasti takana niin paljon, että ei tätäkään pelleilyä ilman tulosta tarvitse tehdä. Ajatelkaa kuluttajat (maksajat) mitä humpuukia haluatte ostokäyttäytymisellänne tukea. KIITOS!

    • jääkylmä

      Olet oikeassa, pöyrityttävä rimanalitus ja esimerkki heikkotasoisesta kampanjoinnista. Mitä sanotte esimerkiksi tulikuumasta mansikkahillosta. Käsittämätön kampanja kuluttajien varoilla.

    • yök.

      En minä ainakaan halua esim. tulikuumaa mehua kesähelteellä juoda.....

    • Lidlis taas säästin

      En käy enää cittarissa vaan Lidlissä niin en uskonut ennen kuin menin katsomaan Cittarin sivulle ja voi helvetti mitä mainontaa! KUKA haluaa juoda TULIKUUMAA olutta? EI helvetti, vissiin ollut oikein yliopistossa kouluttautunut mainoksen keksijä joka keksinyt moisen "mainostekstin". Niin tavallisesta elämästä ja kuluttajasta etääntynyt teksti on nyt kyseessä.

      Itse haluan juoda JÄÄKYLMÄÄ olutta ja sitä saa edullisesti lähikiskaltakin, ja on oikeasti saamarin kylmää. Lidlistäkään ei onneksi saa tulikuumaa olutta :)

      • gmaister

        mitä LIDL edellä sitä muut perässä...tää oli varmaan epätoivoinen yritys vastata LIDL:in helkkarin hyvin lanseeraamaan grillimaisteri-sarjaan. Aika uskomatonta että näin nopeasti LIDL on hintajohtajuuden lisäksi ottanut piikkipaikan myös markkinoinnissa...ainakin laadulla mitaten. kustannuksissa varmaan jää vähän vielä.


    • yli meni

      Jos vahingossa otan käteeni tulikuuman paketin laitan sen nopeasti takaisin hyllyyn ja välttelen koko ostosreissun kyseisiä paketteja. Nopeasti pois koko kaupasta ja toiseen myymälään ettei tarvitse käsiään rakoille pottaa ja saada vatsanväänteitä. Jos joku haluaa ostaa tulikuumaa makkaraa tai lihaa, niin miksi nähdä krillaamisen vaivaa; siitä vain paketista poskeen, ei tule tiskiä eikä maksa grillihiilet tai kaasupullot. Tuon idean olisi vielä voinut kestää mutta kun tuotemerkki rupesi leviämään liikkeen muihin tuotteisiin meni yli sietokyvyn. Joku roti se olla pitää.

      • jääkylmä

        no nyt rävähti...mainoksessa TULIKUUMIA...olutta, metwurstia, salaattia, jätski, kurkkusalaatti, mehu, henkilökohtaisesti nautin nuo kaikki vähintäänkin viileänä. Saadaankohan talvikaudella nauttia vaikka jääkylmästä jauhelihasta vinkkinä sinne markkinointisuunnitteluun


    • En osta

      Koko kampanja on ärsyttävä ja näyttää olevan idioottien tekemä. Edes "tulikuuma"-sanaa ei osata kirjoittaa yhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe