Tomujalka itkee iltaisin

tomu.

Moni helluntailainenkin luulee olevansa uskossa, vaikka onkin kuolleen uskon eli kuvitelman vallassa, parannusta ja hyviä tekoja tekemättä. Ja kaiken huipuksi saattaa elää jopa isänsä vaimon kanssa tai jonkun toisen vaimon tahi vaimokkeen kanssa?
Sellainen teeskentelijä pitää mahdotonta mahdollisena, sitä nimittäin, että sydämessä asuu samalla kertaa sekä oikea usko että paha aikomus jatkaa synnin harjoittamista ja kuitenkin teeskentelijä sanoo olevansa "uudestisyntynyt" omaavansa pyhän helluntaihengen.Tai sitten hän luulee, että ihminen voi olla tosi uskossa, vanhurskas ja autuas ja pysyä sellaisena sekä olla samalla kertaa lahon, hedelmättömän puun kaltainen, uskosta kun ei kasva mitään hyviä hedelmiä. Ihminen voi luulla uskovansa, vaikka hän vastoin omaatuntoaan jatkaa SYNNIN harjoittamista tai antautuu uudestaan ehdoin tahdoin sellaiseen syntiin. Kaikki tämä on kuitenkin valhetta ja petosta.
Ei auta veljen suudelma autuuteen ja taivaaseen matkaa varten vaan on synneistään saava tuomion joka haureellisille on ikuinen piina helvetin tulessa.
Miettikää sitä.
Tämä on havaintoni uudestikastetuista jotka naama irvessä pilkkaavat teitä ateisteja sekä kirkkoon kuuluvia luterilaisia.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghghdfhfdh

      ..Tuskinpa kukaan elää isänsä vaimon kanssa.... vai onko sulla joku luterilainen näkemys mitä tuo kohta Raamatussa tarkoittaa??? minulle se tarkoittaa nimenomaan sitä mitä siinä sanotaan: joku on ottanut äitipuolensa vaimokseen, isän kuoltua...

      Kuka sanoo omaavansa pyhän helluntaihengen??? ei kukaan, Uudestisyntyneet ovat Pyhän Hengen vallassa ja ohjauksessa.

      t: "uudestikastettu"

    • bobby!

      eräs upotuskastettu sanoo olevansa "Raamatullinen"
      hän elää isänsä vaimon kanssa.

      Eihän helluntailaisten henki ole pyhä vaan paha henki.

      • vbnvcnvbvcb

        Eli kaikki Helluntaiherätyksessä olevat ovatkin saatananpalvojia siis?


      • bobby!
        vbnvcnvbvcb kirjoitti:

        Eli kaikki Helluntaiherätyksessä olevat ovatkin saatananpalvojia siis?

        Eiovät kaikki vaan ne jotka ovat harhaoppisia eivätkä halua tehdä parannusta harhoistaan.
        Ja julkisyntiset jotka elävät katumattomina Jumalan vihaa tuntematta saavat tuta rangaistuksen jo tässä elämässä.


    • jihuyty

      samaa saatanallisuuden paavalilais-luterilais oppikuntien kirjoittamaa saatanallisuuden käsikirjaa luette jota kutsutte raamatuksi.

      • sghfhdfhdfh

        sinussa taas on Jeesuksen Jumaluuden kieltävä henki, meneekö jakeluun?

        Tee parannus tai kuole.


      • jhgfd
        sghfhdfhdfh kirjoitti:

        sinussa taas on Jeesuksen Jumaluuden kieltävä henki, meneekö jakeluun?

        Tee parannus tai kuole.

        sinullakin on Paavalin kanssa sama herra:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.


      • bvnvcbnvcb
        jhgfd kirjoitti:

        sinullakin on Paavalin kanssa sama herra:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

        Tuossahan sanotaan: on minulle annettu LIHAANI pistin...

        Et sinäkään tai kukaan muukaan ihminen pääse lihastasi eroon...


      • jhgfd
        bvnvcbnvcb kirjoitti:

        Tuossahan sanotaan: on minulle annettu LIHAANI pistin...

        Et sinäkään tai kukaan muukaan ihminen pääse lihastasi eroon...

        Ja se PISTIN = SAATANAN ENKELI
        ja sellaisia ei ole Jumalan Valtakunnassa.

        LUE KOKKO LAUSE JA HUOMIO TÄMÄ:
        "minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli,"

        ja

        Paavali rukoili eroa kolmesti!
        Jumalaa ei ole pakko palvella
        JOTEN
        kyseessä on saatana jonka palvelija Paavali ja paavalilais-luterilaisuus on edelleen.

        Esimerkiksi näillä sanoilla ja teoilla Paavali herranne tunnusti:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin /kristitystä!!!/ joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        Tuossa rikollisuudessa miekka sivistyksen uskossa, siis USKOSSA edelleen lepää ymmärtämättömien epäjumalallisuus:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        Tuollaiseksi ei kukaan synny, vaan tuollaiseksi aivopestään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe