raskaana varatulle miehelle

kaunotartampere

olen seurustellut miehen kanssa reilun vuoden. aloimme toivomaan lasta ja hartaudella toivottiinkin, plussa pärähti tikkuun pian. ongelmana on se, että olen nyt viikolla 10, ja annoin miehelle tähän asti aikaa kertoa perheelleen, että muuttaa pois. minulle hän lupaili ummet ja lammet ja yhteisen elämän. mies ei sitten saanut selkärankaa kasvatetuksi ja nostin kissan pöydälle itse - soitin hänen vaimolleen. jolle hän on myös lupaillut ja vannonut rakastavansa... mies ei ole vastannut puheluihini sen jälkeen.

miten paljon ihmiseen voi sattua? en varmasti ole ainut joka kärsii, mutta rakastan häntä palavasti kaikesta huolimatta. tuntuu, että tein väärin kertoessani hänen vaimolleen (joka kertoi sitten kaikille). olisi pitänyt odottaa ja antaa aikaa, kuten olin syksyyn asti luvannut. nyt tuntuu hirveeltä, kun vaimo kiristää kolmella lapsellaan miestä jäämään, ja minun lapseni puolestaan jää isättömäksi. :/ sydäntä särkee. eniten se, että mies itse ehdotti että jätetään ehkäisy pois ja tehdään lapsi. mitä voin tehdä?

17

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhemman neuvot

      Aivan kuin oppikirjasta! Alennu kakkoseksi ja hankkiudu raskaaksi siinä uskossa, että saat sillä tuon miehen!
      Olet varmasti alle 20v. sillä:
      1. Ukkomieheen ei kannata koskaan eikä missään tilanteessa luottaa! Jokainen täysjärkinen aikuinen sen tietää nykypäivänä.
      2. Ehkäisykeinot on keksitty
      3. Olisit odottanut sen vaimolle kertomisen ja eron hakemisen ensin ja sitten vasta hankkiutunut raskaaksi.

    • kasva aikuiseksi

      Tyhmyydestä sakotetaan. Olisi kannattanut etukäteen miettiä asioita.
      Ja sinun asiasi ei todellakaan ollut kertoa vaimolle, vaan miehen olisi se pitänyt tehdä. Se on/oli heidän liitto ja miehen asia olisi ollut hoitaa se kertominen.
      Ei ihme, ettei enää vastaa puheluihisi. Jos miehelle tulee eero nykyisestä, niin tuskin alkaa sinunkaan kanssa olla.
      Mitä voit tehdä? No alistua tilanteeseen, itsehän sen sait aikaan.

      • korjaus

        eero = ero


    • hababja

      ABORTTI TEKEMÄÄN.

    • onnea miehen etisint

      Yleensä vaimonsa pettäjämiehet eivät ole vastuuntuntoisia eivätkä rehellisiä.

      Etsi tällaisia hyviä piirteitä seuraavasta miehestä. Tämä mies kannattaa nyt unohtaa, et saa hänestä hyvää miestä tekemälläkään. Jos menisitte naimisiin niin hän pettäisi sitten sinua. Niin se menee. Lue netistä Tori Spellingin tarina. Hänelle kävi juuri näin. Nappasi naimisissa olevan toisen naisen miehen ja sitten kävi ilmi, kun olivat naimisissa, että mies oli jatkuvasti pettänyt häntä.

    • ei ikinä

      Et sitten yhtään ajatellut miehen jo olemassa olevia lapsia? Oma lapsesi jää ilman isää, byhyy... entäs ne kolme muuta (jo olemassa olevat)??
      Miksi ihmeessä menit suostumaan tuollaiseen? Eikö järki leikannut?
      Itse en ikinä suostuisi ukkomiehen kanssa yhteen ja vielä lasta tekemään. Erotkoon ensin ja sitten katsoo miten käy.
      On kyllä harvinaisen tyhmä tapaus tuo mieskin.

    • taivas varjele

      Mikäs pakko miehen on eroa ottaa voidakseen olla isä sunkin lapselle? Hyvin se neljäskin heidän ruokapöytäänsä mahtuu syömään. Eikä se vaimo mitään lapsilla kiristä, sä itse luulet niin olevan. Vai sanoiko muka niin jutellessanne?

      Eihän sun lapsi isättömäksi jää, jos aiot hänet maailmaan saattaa. Sä vaan jäät ilman miestä. Miten voi noin hölmöjä naisia maa päällään kantaa? Käydä ukkomiehelle lasta varttumaan. En voi näin naisena tajuta joidenkin naisten logiikkaa.

      Ja jos mies olisikin valinnut sut, niin minkä takia hän sen olisi tehnyt? Mitä luulet? Mä luulen, ettei ainakaan rakkaudesta suhun. Jos rakastaa, ei petä. Mies ei rakasta muuta kuin itseään. Sun pitäisi oikeastaan olla iloinen, että mies näyttä todellisen luonteensa jo nyt. Sulla on vielä pari viikkoa aikaa päättää, mitä teet. Vaikeaa, mutta lapsi on ihana asia. Kyllä sä yksinkin hänen kanssaan pärjäät. Et vaan taida pärjätä ilman miestä?

    • Onnittelut

      Onneksi olkoon raskauden johdosta! Pidä hyvää huolta itsestäsi.

      Hylkääminen sattuu, mutta älä ota sitä liian vakavasti. Tuollaiset miehet, jotka ei kykene eroamaan, ei myöskään pysty hylkäämään ketään lopullisesti. Saat olla hänen kanssaan vielä niin paljon kuin jaksat, jos enää myöhemmin edes kelpuutat hänet.

      Huolehdi nyt vain itsestäsi ja tulevasta vauvasta. Olette tärkeitä - paljon tärkeämpiä kuin joidenkin ihmisten kulahtaneet liitot. Uusi elämä on arvokas.

      • hieman faktaaa

        Se on elämä sitten siinä, ei sinua enään huoli kuin epäonnistuneet miehet.


    • voi taivas sentään

      juu ei näin.miten voit olla tollasen järjettömän hullun kanssa vai onks mies joku siemenenlevittäjä.nyt meet ja kerrot sen vaimolle sen lapset tulee vihaamaan sua jokatapauksessa kun kasvavat.on siinä tosiaan naurettava mies...ihan tosi tyttö hyvä.kerro jollekin omalle sukulaisellesi lapsesta ja miehestä sulla on kovat ajat edessä.

    • Oppia sinulle

      En ymmärrä yhtään, miksi joku nainen menee muhimaan miehen kanssa, jolla on kolme lasta!

      Et oo kyllä yhtään lojaali ihminen.
      Ei kannata tulla tänne valittelemaan, kun rupee touhuumaan toisen naisen miehen kanssa.

      Nyt hoida sitten lapsesi, hän tarvitsee sinua. Tuhlaa rakkautesi siihen pieneen ja pidä huolta hänestä!
      Ja opi itse olemaan reilu ihminen!

      • saat mitä ansaitset

        Mies tekee oikein, jos ei eroa vaan pitää alkuperäisen perheen ja parantaa tapansa. Miksi ihmeessä kuvittelet, että olisi tärkemåää olla kokoaikaisena isänä sinun yhdelle lapselle kuin niille avioliittonsa kolmelle lapselle?
        Sinä olet tasan saamassa, mitä olet tilannut. Älä jatkossa tavoittele/sekaannu varattuihin, jos et halua vastaavaa kokemusta.


      • mies kertokoon
        saat mitä ansaitset kirjoitti:

        Mies tekee oikein, jos ei eroa vaan pitää alkuperäisen perheen ja parantaa tapansa. Miksi ihmeessä kuvittelet, että olisi tärkemåää olla kokoaikaisena isänä sinun yhdelle lapselle kuin niille avioliittonsa kolmelle lapselle?
        Sinä olet tasan saamassa, mitä olet tilannut. Älä jatkossa tavoittele/sekaannu varattuihin, jos et halua vastaavaa kokemusta.

        mies tuskin tekee missään oikein,tärkeintä lienee lapsien huolenpito ja että vaimo saa valuta haluaako jatkaa vai ei,miehellä voi mennä montakin vuotta salailussa tai sotkee lisää lusikoita soppaan..saattaa se mieskin lähteä.miten muuten tilanne purkautuu jos ei mies kerro,tai vaimo saa tietää totuutta?


    • Suositus

      Kuten tuolla jokumyös ehdotti kannatan abortin hankintaa mikäli se ajallisesti on vielä mahdollista.

    • äly hoi

      Kyllä se mies tulee luoksesi ripeasti kun oikeuden kautta haet lapsellesi elatusapua mieheltä. Kas kun eka vaimo siinä vaiheessa heittää miehen pihalle.
      Tai sit tämä oli todella huono provo aloittajalta. Sairaita riittää.

    • varatut kannattaa

      no järkevintä se kyllä onkin ottaa varattu joka on opetettu jo "tavoille"kuin joku pubin kanta-asiakas.ehkä mies ottaa eron,mutta varo,tulee olemaan katkera paikka vaimolle!!!!varo ettei se murhaa sua kun kuulee,moni sekois tollasesta melko pahasti..

    • Viuhtiti

      Miehet jotka haluavat pitää epätoivoisesti salarakkaansa kiinni keksivät uskomattomia "koukkuja" etteivät menetä salarakastaan sillä välin kun "tekevät eroa" puolisostaan, mutta tuo on pahin koukku mitä olen kokaan kuullut, raskaana oleva salarakas ei karkaa hyppysistä helposti. Rakkaus on sokea ja jotkut osaa käyttää sitä sokeutta hyväkseen. Pidä lapsi jos itse haluat, ei hänen takiaan. Jätä se mies itsesi takia, ansaitset paljon parempaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe