Kotkan kovin jätkä!

tsasana

Olen minä!

41

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • killu

      Mä näin eilenä kovimman jätkän sapokassa, osasin pysyä kaukana.

    • u7y6t5r4

      Onhan se parempi, että täällä uhoat etkä seiniin piirtele!

    • lapanen täällä

      Samaa mieltä ehdottomasti.

      • Hulluja riittää

        Ainoastaan uhooja räähkä oli, ei muuta ja siksi sai lähdöt lopullisesti. Vanhemmilta kiristi raha ja olivat suurissa ongelmissa sen pojan takia.


      • tuntematon sotilas
        Hulluja riittää kirjoitti:

        Ainoastaan uhooja räähkä oli, ei muuta ja siksi sai lähdöt lopullisesti. Vanhemmilta kiristi raha ja olivat suurissa ongelmissa sen pojan takia.

        sodassa oli paljon kovempia jätkiä,kuin nää nykyajan roolinvetäjät.


      • Keijon Äiti
        tuntematon sotilas kirjoitti:

        sodassa oli paljon kovempia jätkiä,kuin nää nykyajan roolinvetäjät.

        Itälaiturin-Keke,entinen ahtaaja joka kantoi sellupaaleja kainaloissaan laiturilta laivan ruumaan....ym..


      • itku-auvo
        Keijon Äiti kirjoitti:

        Itälaiturin-Keke,entinen ahtaaja joka kantoi sellupaaleja kainaloissaan laiturilta laivan ruumaan....ym..

        Tunnen tuon möljä-keksan...tosi kova äijä,en suosittele vittuilemaan sille...hakkasi kerran yksin neukkupaatti ladogan koko miehistön kun eivät antaneet suosiolla keksan syödä kaatopaikan reunalta ongittuja ja laivan kannella kuivattuja särkiä.


    • hehhehhee

      Summa, summa summarum.....varsin mitätön paikka :)

      • 123o

        Niin moni on jo kuollu,rotat syyhkii ja siat tääl ratsaaa..aina löytyy toistaa kovempii yllättävistäkin ihmisist ;)


    • pölöpöltyö

      kovasti jj:stä ainakin puhuttiin silloin ennen.

    • Suomenmieli

      Jos vaikka olisikin kotkan kovin, on yleisellä mittarilla paskakasa.

    • miälipiteiy

      ja perustelut?

    • Hiljainen kala

      Se Kotkan kovin Jätkä on ihan hissukseen kotona ja katselee Telkkaria. Ei ole hakannut koskaan ketään. Eikä ole Alkoholisti eikä Narkkari.

      Te ette sitä tunne...

      Outo juttu eikö ?

    • Siis Oikeestko ?

      Pera ! Peralla on mielenterveysongelmia jotka ilmenevät väkivaltaisena käytöksenä.
      Pera on myös päihteiden sekakäyttäjä. Vankilassakin Pera on lusinut useasti lähinnä Huume ja väkivaltarikosten johdosta.

      Pera on mun idoli !

      T: Antsu 14w

    • HENRY LINDELÖF KOVIS

      kotkan kovin jätkä on tietysti henry lindelöf , se on meidän kaikkien johtaja ja silloin sen täytyy olla kaikkiein kovin . ei sitä muuten koko kaupungin johtajana voisi toimiakkaan

    • näitäonn

      Yleensä kun mietitään kovaa jätkää niin eikö se kovuus tarkoita sitä että osaa tapella ja on muutenkin kova äijä eli tekee mitä haluaa eikä pelkää ketään?

      • ---

        Kuvailit juuri tyhmyyttä, et kovuutta.


    • Minä tiedän

      KYllä minäkin tiedän ainakin yhden oikeasti kovanjätkän Kotkasta. Tosin ei sitä paljoa mainostele nyrkein eikä jutuin. Oikeasti kovanjätkän ei tarvitse asiaa mainostaa, se riittää että he tietävät kenen tarvitseekin tietää... Muutaman kerran olen ollut todistamassa tapausta jossa on väärät henkilöt tulleet suutaan aukomaan.. Ja näissäkin tapauksissa ei väkivaltaa tarvinnut, urputtajat kaatuivat lähinnä omiin jalkoihinsa kun nokkapokaksi meni. Asuu länsikotkassa, ei kuitenkaan karkkarissa.

    • Voitto naiselle!

      Sonja vm 1970 Kotkansaaresta on kovin jätkä. Nyrkit heiluu ja potkut lähtee, eikä huutoja ja haukkuja säästele.

      • Unelmani

        Kovin jätkä on karkkarin musta mies


      • iso musta mies
        Unelmani kirjoitti:

        Kovin jätkä on karkkarin musta mies

        larry bounsd


      • lisää pakkoruotsia
        iso musta mies kirjoitti:

        larry bounsd

        sen karkkarin ison mustan miehen nimi on tietenkin LARRY POUNDS


    • Lastenjuttuja.

      Minä tein jo Pikkulapsena sitä.

    • Paloittelumurhaaja-

      Lasketaanko koviksi Jätkiksi Mielisairaat? Narkomaanit? Luonnehäiriöiset? Seksuaalisesti kieroutuneet?

      Jos ei niin vastaan että EN TIEDÄ.

    • atro vani

      Arto on koytkan kovin järki.

      • harmia

        tarkoitatko a.v. hemumiestä kohta kakulle oikein???????


    • pottusj

      Aika usein kun puhutaan "kovista jätkistä" niin heillä on rikosrekisteriä (lain syy) ja he osaavat tapella. Eli tappelutaidot on aika tärkeä.

    • Liikaa vaivaa....

      Pitääkö mun nyt lähteä pahoinpitelemään Ihmisiä että saan tietää olenko Kova Jätkä?
      Pitääkö sitä varten hankkia Rikosrekisterikin?

      En taida vaivautua...

    • Janne.

      "Aika usein kun puhutaan "kovista jätkistä" niin heillä on rikosrekisteriä (lain syy) ja he osaavat tapella. Eli tappelutaidot on aika tärkeä. "

      Phah hah hah hah hahaa!

      Ihanko tosissasi olet ?
      Ei ne oikeasti osaa tapella mitään! rikosrekisterin omaavat on 90% ihan täyttä p askahousuporukkaa.
      Ne keillä ei ole rikosrekkaria, mättäisivät näitä lusmuja turpaan 10-0 !

      Olen itse salielämässä ollut useita vuosia ja tiedän asiat!

      Jos minulle tällainen rikoslusmu antaisi turpaan, lopettaisin sen kuin sian.

      kuka sitten on kova?

      • -J.

        vankilassa lusineet p askahousut ovat olevinaan niin kovaa aina että!

        mutta pelkkä maine ja se että olet jotain räkänokkaa lyönyt, ryöstänyt jonkun jne. ei auta v ittuakaan.

        aina joku tietää sut ja tulee selän takaa opettamaan.

        vankilapas kahousuilla on tapana uhkailla ihmisiä livenä mutta ne ketkä muistaa pitkään, iskevät aikanaan konnaa naamariin edestä tai takaa.

        eli haistakaa v ittu.


    • Vaatimukset.

      Vähintään kaksi tappoa pitää olla.
      Pahoinpitelyitä minimissään kymmenen.
      Tatuoinnit auttaa myös asiaan. Huumeiden käyttö plussaa myös.
      Ruumiin paloittelu nostaa pisteitä.
      Eläinrääkkäykset. Raiskaukset. Lapsiin sekaantuminen ovat mainetta kohottavia.
      Linnassa harrastetusta Homoseksistä ei saa lisäpisteitä.

    • Mä hakkaan sut!

      Jos tappelutaidot tekee kovan niin kai se on joku Vapaaottelija Kotkasta. Kuka on Kotkan paras siinnä. En tiedä.

    • Ryyppyäijä

      Kotkassa kovin jätkä on aina kovin ryyppyäijä... Kattokaa Karhuvuoresta..!!
      Ei ole siinä Hovinsaarelaisilla sanottavaa?!??

      • hovaristahessu

        Voipa ollakin. Mut sä et uskalla kysyä.


      • väkisiperseeseen

        Joo negru raiskaaja on kotkan kovin nykyisin


      • tunnenjäbännn

        Hessu Hovarista on kotkan kovin.


    • minttu9vpillukipee

      Somalit on kotkan kovempii eläimii

    • Hesuvaa

      Heiskanen, taksikuski joka on kotkan kovin syömään.

      • japelkkäävettä

        H-Hessu on kovempi juomaan!


    • heilumaan

      Heiskanen on kova pieremään.

      • vaikkeipiere

        H-Hessul pahempi haju.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe