Tori.fi huijari Tagstoren nimissä?

maui

Laitoin huhtikuun alussa tori.fi:n ilmoituksen "halutaan ostaa Cheekin stadionkeikalle liput". Sain vaikka ja mitä viestiä ihmeellisiltä tyypeiltä jotka osoittautui jo mututuntumallakin huijareiksi, ja esimerkiks Ossi Sundberg tarjosi lippuja, mutta googletteluhan osoitti Ossin huijariksi. Sain kuitenkin viestin Jonilta, joka kertoi olevansa TagStore Tmi:ltä, ja heidän yrityksellään olevan muutamia ylimääräisiä lippuja asiakkaan peruttua tulonsa. Hän laittoi mulle lippupinkasta kännykällä kuvan, ja hinnasta sopuun päästyämme päädyin ostamaan kaksi lippua. Tarkistin että ko. firma oli olemassa, kaverin puhelinnumero oli niiden nettisivuilla, ja yritin googlata kokemuksia, mutta koska mitään hälyyttävää ei löytynyt, aattelin että tämä on ok. Maksoin liput siis etukäteen, ja kaveri lupasi laittaa liput heti illalla postiin, koska ei halua antaa huonoa kuvaa yrityksestä. Ja hän ei kuulema pääse tarkastamaan tilitietoja kun maksan heidän tilitoimistolleen. Noh, minä maksoin ke iltana, ja perjantaina kaveri laitto viestiä että rahaa ei näy, että kyllä hän nyt tarkisti. Olikin yhtäkkiä päättänyt että epäilykset heräsi kun heidän firmaltaan oli kusetettu puhelimia, ja laittaakin liput vasta kun rahat näkyy. No maanantaina rahat sitten näkyi ja laittoi viestin että laittaa liput postiin seurantakoodilla heti kun ehtii.
Odottelin, odottelin, kyselin. Koko ajan kaveri oli työmatkoilla, palaverissa, ties missä eikä ollut varma oliko muistanut tipauttaa kuoren laatikkoon, mutta että pinkki kuori sieltä olisi tulossa. Vaan eipä tullut, ja kas kummaa, puheistaan poiketen hän oli just nyt tällä kerralla unohtanut laittaa kirjattuna eikä träkkeriä ollut. Pyysin myös laittamaan kuvan jäljellä olevista lipuista pvmlapulla varustettuna, mutta milloin liput oli toimistolla milloin missäkin, ja kuvaa ei ikinä tullut. Vaadin rahoja takaisin, sanoi olevansa kiinni jossain tori.fi:n myynti-ilmoituksessa ja ostavansa liput mulle sieltä, omaan piikkiinsä oman söhläilynsä vuoksi, liput maksaa 250€. Aattelin että katotaan tämä kortti vaikka hälytyskellot soi ja lujaa. Yllättikö että kaveri ilmoitti tulleensa huijatuksi ja liput ei ikinä saapuneetkaan hänelle eikä myyjää enää tavoittanut?

Lupasi laittaa tilitstolle viestiä että palauttavat rahat. Meni päiviä, oli taas palaveria ja kaikkea, rahoja ei näkynyt. Ilmoitti tilitston unohtaneen ja laittaneen ne maksuun "tänään tavarantoimittajan karhuja tehdessään." Kas kummaa, ei tulleet perille. No haukkui sitten tilitston paskaksi ja laittavansa omalta tililtään, heti huomenna. Huomisia meni taas kovin monta ja rupesin kyselemään kuittia. Milloin oli puhelin paska ja milloin reissussa ja ei muistanut ottaa ruudunkaappausta mutta kyllä hän maksoi sulle vielä 30€ lisää siihen ja laittaa heti klo 17 mennessä kuitin, eikun lähtikin just palaverista, teenkin vielä pari hommaa ja laitan sit. Eilen illalla kaveri oli poistanu kännykästään whatsappin käytöstä kokonaan, ja laitoin sitten viestin että hajosko whatsapp. "joo viestejä viuhuu blaablaa, puhelin lentää kohta seinään, laitan sulle maililla kuitin". Annoin mailiosoitteen ja tsekkasin aamulla heti ekaks, KAS EI OLLU MITÄÄN. Olin onneks tajunnu ottaa naamankuvan ruudunkaappauksella kaverin whatsappista, ja laitoin tänään aamulla viestin että mä käyn tekee ilmoituksen ja rupean jakamaan sitä kuvaa somessa, joku tuntee sut ja sä et pääse tästä kuin koira veräjästä. Löysin myös ytj:n sivuilta y-tunnuksen kautta toisen puhelinnumeron ko. firmaan, josta vastasi ilmeisestikin kaverin työtoveri, kertoi puhelinnumeron kuuluvan Joselle (ei siis Jonille, niinkuin oli minulle itsensä esitellyt) ja että heidän firmallaan ei oo ollut mitään Cheekin lippuja ja mitä helvettiä. Ilmoitin kyllä tälle Joselle että olen puhunut työkaverinsa kanssa, ja tiedän että lippuja ei ole ollut olemassa, lupasi soittaa mulle töideni jälkeen.
Saas nähdä onko rahoja tulossa nyt takaisin, omaa sinisilmäisyyttähän tämä oli, vaikka kuinka varmistelin etukäteen.

Onkohan muita ketkä on joutuneet saman kaverin huijaamaksi?
En kyllä ymmärrä mikä idea tuossa firman mukaan vetämisessä on ollut, jos kyseessä on ihan kunnon firma niin ei varmaan tee kauhean hyvää maineelle. Jollei rahoja rupea kuulumaan, niin meinaan kyllä pistää kaverin etsintäkuulutukseen somen avulla, eiköhän se sillä lailla löydy.

24

1935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukutan

      Selvitä vain asia.
      Tuollaiset ihmiset aiheuttavat harmia muille.
      Minä möin kaksi Olympistadionin lippua ja ei tarvinnut todellakaan olla epärehellinen.
      Toivon, että saat asian hoidettua!

    • maui

      Joo mä sain onneks selvitettyä asiaa sen verran pitkälle omatoimisesti kaverin TagStoren toisen tyypin avulla, että kyseinen kaveri on nimeltään Yousef Chemlal. Googlaamallahan sitä sitten löytyi lisäinfoa kaverista, ja ilmeisesti on aikaisemminkin huijannut ihmisiä, pistänyt näitä ottamaan pikavippejä nimissään ja mitä lie vielä.

      Työkaveri tiesi kyllä tästä historiasta, mutta kovasti väitti että tämä Jose ei ole näitä tehnyt TagStoren puolesta, että hän ei ole tiennyt asiasta.
      Nyt on helpompi pistää rikosilmoitus menemään, ja todennäköisesti muutkin ovat joutuneet saman kaverin uhriksi kun kerran enää ei rehellinen elämä maistukaan.

      Ja tosiaan paska juuri se, että näiden huijarien vuoksi ei todellakaan uskalla ostaa enää ikinä yhtään mitään tori.fi:stä ilman että tavaran hakee henkilökohtaisesti.

    • maui

      Tällä oli onnellinen loppu, ja sain rahani tyypin yhtiökaverilta takaisin!
      Mutta ihan varoituksena muille, jotenkin ei jaksa uskoa että yhden 100€ takia viitsisi nähdä vaivaa, varsinkaan tuolla historialla.

      • kohtalon toveri

        Mihin numeroon soitit? Toi tyyppi pitäis saada vastaamaan teoistaan. T. Kohtalon toveri


    • maui

      Onko sulle käyny sama homma nyt lähiaikoina? Mulle niin kovasti väitti että tämä on ainut kerta ja muita ei ole... ei sinänsä yllätä.
      Kun löydät TagStore Tmi:n tampereelta, y-tunnus löytyy kulunvalvontakortti.fi, niin sen syöttämällä yjt:n yrityshakuun löydät puhelinnumeron yhtiökumppanille.

    • QwertyASDASD

      huijari asuu helsingissä,tehkää rikosilmoitus

      • jooona

        Ilmotus kehiin vaan tosta kyseisestä Youcef Chemlalista


    • teppo8

      Vattuniemenkatu 24 F TSB-julkisivu Oy lukee ovessa sieltä löytyy kyseinen sankari

    • Katskuuuu

      Varokaa tota Josea ihan oikeesti!!!!!! Tyyppi on todella hyvä puhumaan, manipuloi ja taivuttelee ihmisiä lainaamaan itselleen rahaa, mm. ottamaan pikavippejä ja lainaamaan rahat, joita ei sitten ikinä maksa takaisin! Muutamista kympeistä tuhansiin euroihin. Pikavipin ottaja joutuu sitten itse kuseen jos ei pysty maksamaan omissa nimissään olevaa vippiä takaisin ja pahimmassa tapauksessa menee luottotiedot!!! Mm. usealle naiselle tehnyt tämän saman ja sen jälkeen ukko katoaa kuin pieru saharaan, tutustuu naisiin mm. Tinderin kautta. Vuonna 2014 useampi em. kaltainen tapaus ja nyt vuonna 2015 sama meininki jatkuu. Liikkuu PK-seudulla, Lahdessa, Jyväskylässä....ja historiaahan erilaisissa huijauksissa hänellä löytyy useamman vuoden ajan, googlatkaa vaikka

    • heikkonainen

      Mä tyhmä jouduin huijatuksi. Tinderissä tavattiin, soitti mulle oikee pitkän puhelun puhu niitä näitä...luultavasti valheita, väitti olevansa 1/2 ranskalainen..tuskin on. No kertoi eräs päivä sitten ongelmastaan kun avaimet jäi kotiin huoltoyhtiö ei tee laskuu tai oota että käy nostamassa rahaa, eikä tunne Helsingistä paljo tyyppejä. Minä sitten tarjouduin lainaamaan, tuli hakemaan (firman auto käytössä). Sit tuli viesti että ei paljo auttanu ku ei ollu pankkikortti lompakossa, hukassa ja kysy voinko nostaa sille vielä 200e käteistä. Pyysin sitten valokuvaa jossa näkyy tilisiirto (sain sen mut en tiiä mitä sille tapahtu, peru vissiin jotenki). Oltiin sitten sovittu treffit seuraavalle päivälle, ne peruuntu kun "työpäivä veny" ja sitte sovittiin uudet parin päivän päähän. Sitte tuli viesti että joutuu perumaan treffit ku maailma kaatuu päälle, firman (jota väittää omakseen) jäännösverot jotka hänen on pitäny hoitaa kaatuu päälle 1500e pitäs maksaa sinä päivänä ja hänellä vain 1002e tilillä. Sanoin voivoi ja sitten tuli pyyntö voinko auttaa. Sanoin en ja etten oo saanu vielä edellisiäkään rahoja tilille. Sit se sai rahaa jostain kasaan ja sano loppujen lopuks että 150e vielä tarvis saada ja plaa plaa on vitun hyvä puhumaan...VAROKAA! Oon ilmottanu sinne sen työpaikkaan ja tinderiinki (en tiä auttaako) ja tehny rikosilmoituksen.... Ei voi sanoo ku et vittu oon tyhmä!!

    • huijariyööökkk

      Toi Jose on puoliksi ALGERIALAINEN! VAROKAA, naiset erityisesti!! Tinderissä todella aktiivinen sillä sieltä löytyy helposti uusia uhreja joilta huijata rahaa. Kuten yllä oleva kirjoittajakin joutui huomaamaan. Tyyppi on huijannu lukemattomia ihmisiä jo vuosia, googlatkaa!! Sepittää keksimänsä tarinan ku tarinan uskottavasti, koska kusetus on verissä eikä omaatuntoa/ tajuntaa oikeasta tai väärästä ole

    • Tyhmämirkku

      Googletettiin toi nimi kun toi tyyppi on mun kaverille velkaa ja aina keksii jotain miks ei voi muka maksaa takas, ei voi nähä, on ylitöissä jne. seliseli. . Tinderis nekin tavannut, joten ei voi muuta sanoo ku et älkää vaan laitatko tolle rahaa, ette nimittäin ikinä saa niitä takas.. Rikosilmotuksen toi mun kaveri menee tekee tällä viikolla

    • 1712

      Onko kenelläkään tietoa missä kyseinen herra jose nykyään luuraa?

      • heikkonainen

        Tampereella on osoite ku laittaa fonectaan nimen...


      • 100varmatieto

        on tietoa missä menee osoite etc


      • Varmatieto
        100varmatieto kirjoitti:

        on tietoa missä menee osoite etc

        Turussa asuu ei missään mansessa


      • Suhosenalpo

        José Chemlal on lähtöisin Nokialta, taitaa herra jatkaa samaa hommaa kuin aina ennenkin lainaa mut ei palauta. Luottotiedot tältä herralta oli mennyt jo ennen kuin oli 18vuotta.


    • haatana

      Varokaa oikeesti!! Ton syöpäläisen takia oon itekki ihan kusessa kun tyhmänä lainasin rahaa ja annoin Josen ottaa pikavippejä mun nimiin. Kyseinen kaveri on oikeesti tosi hyvä puhumaan ja manipuloimaan. Mekin tavattiin tinderin kautta ja "tapailtiin" kuukausia ja näköjään tää mulkku on samaan aikaan nähnyt muitakin naisia joita huijannut! Tein rikosilmoituksen mutta tutkinta päättyi kun "rikosta ei ole tapahtunut". Onneksi sain maksettua vipit pois, ja itte olin vähän hölmö ku menin tollaseen mukaan mut toi tyyppi on oikeesti niin taitava tossa. Toivottavasti joutuu oikeesti vastaamaan teoistaan!! Toivottavasti törmätään viel josen kanssa, koska vaik poliisi ei nyt tohon jaksanu puuttua niin moni muu kyllä jaksaa. PS. meni taas vähän usko ulkomaalaisiin miehiin.

      • 1515

        Moi haatana, missäpäin Suomea olit tekemisissä ton Josen kanssa? Kiinnostaa tietää missä jose liikkuu koska se on mullekin velkaa ja haluun rahat......varmaan muitakin kenelle se on velkaa kiinnostaa myös


    • joselinnaan

      Jose liikkuu turun alueella tällä hetkellä.

    • topicaloittaja

      Tehkää tästä kaverista oikeasti niitä rikosilmoituksia, minä tein silloin tuon Cheek-huijauksen aikana ja poliisi sanoi että ko. kaveri oli etsintäkuulutettu aiemmista rikkeistään, eli otetaan varmaan talteen jos kohdalle sattuu. Paskaa huomata että kaveri ei ole edelleenkään yhtään viisastunut, tsemppiä teille muille huijatuiksi tulleille. Pakko myöntää että kaveri on taitava tossa puhumisessa, mutta joskus toikin leikki loppuu.

    • TheEeend

      Hyvin äkkiä LOPPUUUUUUUUUU kuule!!!

    • 1234neeea

      Tehkää rikosilmotukset kaikki. Minäkin tein. Ehdottomasti saatava teoistaan vastuuseen. Ei haittaa vaikka kyse pienestä summasta, muttei muuten saada sitä vastuuseen jos ihmiset antaa vaan asioiden olla. Jatkaa edelleen touhujansa....

      • huijaritlinnaan

        millasen summan Jose huijasi sulta? tiedätkö missäpäin Jose liikkuu/hengailee tällä hetkellä? on monille velkaa ja varmaan monia kiinostaa....kusettiko muuten sullekin olevansa puoliks ranskalainen?....aika tumma ranskalainen =D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe