Nivalan kesäteatteri

ikkinen

Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni kattomassa kesäteatteria kaverin suostuttelemana (puoliksi pakottamana) ja kyllä kannatti. Nivalassa siis tietty kävin ja oli kyllä huippu esitys!
Suosittelen, käykää ehdottomasti kattomassa tänä kesänä. Facebook sivutkin löytyy

https://fi-fi.facebook.com/nivalankesateatteri

29

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakitodellaki

      Ihan mielettömän hauska ja huiput näyttelijät, eilen kävin ja suosittelen!!!

      • pitää menä

        oonki meinannu


      • Tsäktsäk
        pitää menä kirjoitti:

        oonki meinannu

        On todellakitodellaki yks tyyppi ottanu asiakseen mainostaa puolisonsa roolia. Joka posti samalta tyypiltä. Just joo!!!


      • ei kai
        Tsäktsäk kirjoitti:

        On todellakitodellaki yks tyyppi ottanu asiakseen mainostaa puolisonsa roolia. Joka posti samalta tyypiltä. Just joo!!!

        Häh ei kai tässä kukaan oo mitää tiettyä roolia mainostanu vai onko, minusta tämä näyttäs koskevan sitä kesäteatteria ja sen näytelmää.


      • ikkinen
        Tsäktsäk kirjoitti:

        On todellakitodellaki yks tyyppi ottanu asiakseen mainostaa puolisonsa roolia. Joka posti samalta tyypiltä. Just joo!!!

        No voi hahhahaha! Minähän tämän aloituksen laitoin. Mutta taitaapa olla kyse taas tästä pikku paikkakuntien vitsauksesta: kun joku jotain sanoo saati kehuu, niin heti vedetään ihme johtopäätökset!
        No ei siellä kyllä minun puolisoa ole! Sitä ei saa kirveelläkään mihinkään missä pitää jotenkin esiintyä. Rastin sais seinään piirtää jos sellaista sattuisi!
        Mutta oli siellä kyllä minun parhaan ystävän sukulainen. =)
        Ja kyllä, edelleenkin suosittelen. =)


      • hienoa
        ikkinen kirjoitti:

        No voi hahhahaha! Minähän tämän aloituksen laitoin. Mutta taitaapa olla kyse taas tästä pikku paikkakuntien vitsauksesta: kun joku jotain sanoo saati kehuu, niin heti vedetään ihme johtopäätökset!
        No ei siellä kyllä minun puolisoa ole! Sitä ei saa kirveelläkään mihinkään missä pitää jotenkin esiintyä. Rastin sais seinään piirtää jos sellaista sattuisi!
        Mutta oli siellä kyllä minun parhaan ystävän sukulainen. =)
        Ja kyllä, edelleenkin suosittelen. =)

        Minä otin Keski Suomesta tulleet kesävieraat mukaan katsomaan kyllä siittä tykättiin. Mahtavaa että tämmöistä tehdään.


      • meijän ukko teki
        Tsäktsäk kirjoitti:

        On todellakitodellaki yks tyyppi ottanu asiakseen mainostaa puolisonsa roolia. Joka posti samalta tyypiltä. Just joo!!!

        komiat temput. Iltalommaa annan vastakin.


      • mielenkiintoista
        meijän ukko teki kirjoitti:

        komiat temput. Iltalommaa annan vastakin.

        Siellähän taitaa jollakin käydä ihan kunnolla kateeksi. Suosittelen, että hakeudut itsekin mukaan tuommoiseen toimintaan, josko se sillä helpottas?


    • Kesämaisteri

      Kävinpä minäkin teatteriasiantuntijana viime viikolla katsomassa. Joka sanoo esitystä hyväksi, ei teatteritaiteesta mitään ymmärrä. Outoa kohellusta, huonot roolihahmovalinnat, ulkoa tankattuja tekstejä, ei näyttelemisestä hajuakaan. Käsikirjoitus olisi antanut eväitä parempaankin. Meinasin väliajalta poistua, mutta ajattelin jospa loppu olisi parempi. Ei ollut. En ole aiemmin teatterissa toivonut hartaasti, että loppuis jo. Nuoret kirvesmiehet ja tytöt olivat loistavimpia näyttelijöistä.

      • jepa jeps

        Niiden poikien suorituksesta minäkin pidin, sekä siitä kouluttajasta ja siitä papparaisesta. Ja nuoret on kyllä taitavia! Niin ja minä pidän kohellusta hauskana katsottavana! Taiteesta en niinkään ymmärrä..


      • kesä kaikilla
        jepa jeps kirjoitti:

        Niiden poikien suorituksesta minäkin pidin, sekä siitä kouluttajasta ja siitä papparaisesta. Ja nuoret on kyllä taitavia! Niin ja minä pidän kohellusta hauskana katsottavana! Taiteesta en niinkään ymmärrä..

        kesäteatterin kuuluukin olla ... hauskaa...
        ei kai kesäteatteriin mennä otsa kurtussa...


      • asiaa puhut
        kesä kaikilla kirjoitti:

        kesäteatterin kuuluukin olla ... hauskaa...
        ei kai kesäteatteriin mennä otsa kurtussa...

        Juurikin noin. Jos haluaa draamaa ja kunnon korkeakulttuurista taidetta niin silloin pitä suunnata hesaan ja johonkin kansallisoopperaan tai balettiin. Minä en siedä sellaisia ja siksi katsonkin mieluummin kesäteatteria


      • Pietu NK

        Kuulin vinkin, että täällä on puhuttu näytöksestämme. Kiitoksia sinulle, kun kävit kuiten katsomassa vaikka ei niin miellyttänytkään =) Väliajan herkut oli varmaan ainakin taattua laatua ;)

        T. Papparainen esityksestä.. Pietu :D


      • Pietu NK
        Pietu NK kirjoitti:

        Kuulin vinkin, että täällä on puhuttu näytöksestämme. Kiitoksia sinulle, kun kävit kuiten katsomassa vaikka ei niin miellyttänytkään =) Väliajan herkut oli varmaan ainakin taattua laatua ;)

        T. Papparainen esityksestä.. Pietu :D

        Pietu vielä tässä. Terve kritiikki on aina tervetullutta :)

        Itse voin henk. koht sanoa tämän. Ainakin vedin oman roolini omalla paikallani. Joka oli sinällään haastava, kun ekassa osassa en suurimmaksi osaksi puhunut mitään vaan hääräilin taustalla :) Toisessa osassa onneksi pääsin jo vauhtiin. Ylivedettyyn maskeeraukseen ja vaatetukseen panostin ainakin 6-0 ja muutenkin taisin vetää aika täysillä ja nautin ainakin itse enemmän kuin koskaan ennen teatteria tehdessä :)

        Kiitos kaikista kommenteista.


      • Pietu NK
        jepa jeps kirjoitti:

        Niiden poikien suorituksesta minäkin pidin, sekä siitä kouluttajasta ja siitä papparaisesta. Ja nuoret on kyllä taitavia! Niin ja minä pidän kohellusta hauskana katsottavana! Taiteesta en niinkään ymmärrä..

        Tänne tulin ihan vinkistä. Kuulin, että täällä on ruodittu teatteriamme. Kiitos sinulle. Kiva kun pidit :D Hyvää kesää
        t. Se papparaisen hahmo teatterista... Pietu :)


      • teatterien katsoja

        Laittaisin tuon arvostelijan nimim. kesämaisteri mielellään itse lavalle esiintymään ja hyvin mielellään 100 miinusääntä hänen typerälle kommentilleen. Tuommonen ylimielinen typerys. Mene itse esiintymään, jos noin paljon on varaa toisia haukkua ja vielä tulla johonkin harrastelijateatteriin koppavana idioottina.

        Oli paljonkin lahjakkuuksia esim. Papassa ja siinä mummossa oli ainesta. Ovat varmaan ennenkin näytelleet? Nuoretkin hyviä ja Intosta näki, että on tehnyt ennenkin teatteria


      • tjaaaaa
        teatterien katsoja kirjoitti:

        Laittaisin tuon arvostelijan nimim. kesämaisteri mielellään itse lavalle esiintymään ja hyvin mielellään 100 miinusääntä hänen typerälle kommentilleen. Tuommonen ylimielinen typerys. Mene itse esiintymään, jos noin paljon on varaa toisia haukkua ja vielä tulla johonkin harrastelijateatteriin koppavana idioottina.

        Oli paljonkin lahjakkuuksia esim. Papassa ja siinä mummossa oli ainesta. Ovat varmaan ennenkin näytelleet? Nuoretkin hyviä ja Intosta näki, että on tehnyt ennenkin teatteria

        Melko yksipuolista tuo 'kehuminen". Kukahan se mahtaa olla joka tiettyä tyyppiä hehkuttaa koko ajan.....? Minusta siellä oli muita parempia mutta en minä haluu alkaa nostamaan ketään jalustalle kun kyseessä on toisten harrastus.


      • teatterien katsoja
        tjaaaaa kirjoitti:

        Melko yksipuolista tuo 'kehuminen". Kukahan se mahtaa olla joka tiettyä tyyppiä hehkuttaa koko ajan.....? Minusta siellä oli muita parempia mutta en minä haluu alkaa nostamaan ketään jalustalle kun kyseessä on toisten harrastus.

        Otan esille, että koko teatteri oli hyvä. Otin vähän tökerösti esille tiettyjä tapauksia, mutta ne vain sytytti eniten. Kyllä kaikissa niissä on ainesta. Nuo sytytti minua eniten. Olisi parempi olla nostamatta jalustalle minä vähän nostin, mutta kaikissa oli ainesta. Sanoin vain mielipiteeni ketkä heistä eniten sytytti. Olen kulkenut katsomassa teattereita ympäri niemimaan ja olen aikamoinen teatterin katselun ystävä. Itsestäni ei kyllä lavalle olisi sen voin myöntää suoraan, mutta vähän ärsytti tuollainen koppavuus, kun on kyseessä harrastajaporukkaa. Vai mitä?


      • teatterien katsoja
        tjaaaaa kirjoitti:

        Melko yksipuolista tuo 'kehuminen". Kukahan se mahtaa olla joka tiettyä tyyppiä hehkuttaa koko ajan.....? Minusta siellä oli muita parempia mutta en minä haluu alkaa nostamaan ketään jalustalle kun kyseessä on toisten harrastus.

        No jalustalle lisää Pidin myös teatterin musiikista ja lauluista. Erityisesti naislaulajasta. Oli monipuolisuutta, kun osasi laulaa ja näytellä. Lapset on aina piristävä näytelmässä. Siinä vähän lisää kehuja. Mutta olen mielipiteeni sanonut. Koko teatteri oli hyvä. No olen nostanut nyt jalustalle jo liikaakin. Huonoa siinä oli ainoastaan se että vasta ekan puoliajan jälkeen pääsin sisään tarinaan, mutta ei se hauskuutta haitannut .Oli se koko teatteri hyvä edelleen


      • vittuettäkihisee

        Vittu, että jollakin kihisee! Kateellinen valittaja. Oli muuten hyvä teatteri kävin kans katsomassa!!! Vähän olin huppelissa se ei menoa haitannut. Kokonaisuutena vitun hyvä.

        Olet vissiin just näitä teksaslaisia valittajia, joilla nousee vitun kihinä päälle, jos joku menestyy tai tekee työtään. Vitun paskahousu, joka ei uskalla itse tehdä minkäänlaista teatteria, mutta kyllä valittaa uskaltaa. Kyllä oli hyvät näyttelijät. Jotku ihan vitun hyviä. Olihan nuo viimeksi mainitutkin , mutta oli siellä muitakin lahjakkuuksia kerrakseen


    • Antaa kukkien kukkia

      Miksi et "siedä" sellaista kulttuuritarjontaa, mitä on Helsingissä? Heti tällainen ihme vastakkainasettelu. Eikös ole hienoa, että on kaikenlaista tarjolla. Ei kannata vertailla, koska tässä kyse ei ole ammattilaisten tekemästä teatterista. Eikä kannata pelätä erilaisia kokemuksia - niistä se elämä ja aivot avartuu.

      • kesäteatterifani

        Ei kukaan ole vertaillut. Sanoin vain meneväni mieluummin kesäteattereihin kuin stadin hienostokulttuuria ihmettelemään. Se oli vain mielipide, kannanotto, ei vertailu.
        Ja mitä tuohon ammattilaisuuteen tulee, niin harrastajateattereissa olen nähnyt useita luonnonlahjakkuuksia, jotka vetävät erittäin ammattitaitoisella otteella. Kaikki ns. taiteenlajit on sellaisia että niissä voi olla luonnostaan niin taitava, että on täysin verrattavissa kouluja käyneisiin ammattilaisiin. Ja vastaavasti joku koulutuksen saanut ei silti koskaan ole yhtä taitava kuin kouluttamaton luonnonlahjakkuus.
        Kun on paljon kolunnut kesäteattereita kuten minä, niin kyllä niissä oppii erottamaan jyvät akanoista.


      • teatterifani
        kesäteatterifani kirjoitti:

        Ei kukaan ole vertaillut. Sanoin vain meneväni mieluummin kesäteattereihin kuin stadin hienostokulttuuria ihmettelemään. Se oli vain mielipide, kannanotto, ei vertailu.
        Ja mitä tuohon ammattilaisuuteen tulee, niin harrastajateattereissa olen nähnyt useita luonnonlahjakkuuksia, jotka vetävät erittäin ammattitaitoisella otteella. Kaikki ns. taiteenlajit on sellaisia että niissä voi olla luonnostaan niin taitava, että on täysin verrattavissa kouluja käyneisiin ammattilaisiin. Ja vastaavasti joku koulutuksen saanut ei silti koskaan ole yhtä taitava kuin kouluttamaton luonnonlahjakkuus.
        Kun on paljon kolunnut kesäteattereita kuten minä, niin kyllä niissä oppii erottamaan jyvät akanoista.

        Kerro suosikkisi. Jyvät ja akanat :)


      • kesäteatterifani
        teatterifani kirjoitti:

        Kerro suosikkisi. Jyvät ja akanat :)

        En ala erittelemään kun hyviä oli kuitenkin niin paljon.


    • katsoja3

      Ei huono. No kohellushan kuului juoneen mitä siitä valittamaan. Hauska teatteri

    • pappafani

      Kyllä minä ainakin pitäisin muutamaa heppua täysinä taiteilijoina vaikka olikin kyseessä harrastelijateatteri. En edes meinannut alkuun huomata mitään eroa harrastuksen ja ammatin välillä. Väliajan jälkeen tiettyjä kykyjä sai ihan ihmetellä suu auki. En tiedä mikä mieli joillakin ihmisillä on aina parjata toisten tekemiä asioita. Taitaa olla jokin kateus tai muu tekijä.. Papparainen sinä vedit roolisi hyvin. Ompa mielenkiintoista ja hienoa huomata, että tulet tälläiselle palstalle ja otat palautteen vastaan noin ryhdikkäästi.

      Kiitos hienosta teatterikokemuksesta, jonka taas tänäkesänä sain. Ensikesänä uudestaan ? Tulen taas mielelläni kapinaviikolle katsomaan

      • kesäteatterifani

        Kyllä, samaa mieltä! Siis siellähän oli joillakin tosi paljon haastavaa tekstiä ja vaikka minkälaista ilveilyä. Vaatii jo melkoista kanttia heittäytyä sellaiseen ja laittaa itsensä likoon ja arvostelulle alttiiksi. Ja minusta ne jutut tehtiin tuolla hyvin. Minä sanon suoraan että minusta ei olisi tuohon, siksi nostankin hattua tällaisille lahjakkuuksille.
        Senkin laitoin merkille, että joissakin niissä tosi nuorissakin näyttelijöissä oli uskottavia ja eläytymiskykyisiä henkilöitä. Jatkakaa samaan malliin, minä ainakin törötän jälleen ensi vuonna yleisössä kuten ainakin neljänä aiempanakin. Kiitos!


      • Pietu NK
        kesäteatterifani kirjoitti:

        Kyllä, samaa mieltä! Siis siellähän oli joillakin tosi paljon haastavaa tekstiä ja vaikka minkälaista ilveilyä. Vaatii jo melkoista kanttia heittäytyä sellaiseen ja laittaa itsensä likoon ja arvostelulle alttiiksi. Ja minusta ne jutut tehtiin tuolla hyvin. Minä sanon suoraan että minusta ei olisi tuohon, siksi nostankin hattua tällaisille lahjakkuuksille.
        Senkin laitoin merkille, että joissakin niissä tosi nuorissakin näyttelijöissä oli uskottavia ja eläytymiskykyisiä henkilöitä. Jatkakaa samaan malliin, minä ainakin törötän jälleen ensi vuonna yleisössä kuten ainakin neljänä aiempanakin. Kiitos!

        Papparainen eli oikeasti 30nen, mutta ns. loputonta nuoruutta elävä vanhus on hyvin otettu molempien teidän sanoista :)

        t. Pietu "ITE-taiteilija" teatteriesityksestä...TJ. Suuri kiitos teille molemmille :) Ja hyvää kesän jatkoa


      • pohjosen teatterit
        Pietu NK kirjoitti:

        Papparainen eli oikeasti 30nen, mutta ns. loputonta nuoruutta elävä vanhus on hyvin otettu molempien teidän sanoista :)

        t. Pietu "ITE-taiteilija" teatteriesityksestä...TJ. Suuri kiitos teille molemmille :) Ja hyvää kesän jatkoa

        Sulle nauroin niin etten penkissä pysynyt . Oli teillä kyllä hauska teatteri. Kaikki toimi ja oli monta hyvää Kiitos itsellesi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe