Huonot työntekijät

Työnantaja

Eikö Viivi saapunut haastatteluun, vaikka lupasi? Kävikö Matias hakemassa ilmaisen koulutuksen ja lopetti ensimmäisen päivän jälkeen?

Olisiko työnantajilla kiinnostusta julkiselle rekisterille huonoista työntekijöistä??

47

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kypsynyt johtaja

      Olisi mutta laki on näiden paskanaamatyöntekijöiden puolella ja tuollainen rekkari on laiton. Itse olen ajatellut tällä palstalla etelä-suomen paskoista työntekijöistä julkisen listan kun nämä häntäheikit kerran mustamaalavat täällä firmoja. Mielellään maksan sen sakon. tuleepa google tuloksissa uusien työnantajien googlatessa totuus julki

    • kakkosnelonen

      Moro vaan teille,kysymys on että ns paskatyöntekijät hakeutuvat just tälle alalle kun eivät ole muuallakkaan pärjänneet..
      Olen ollut työelämässä yli 20v ja myyntialalla viitisen vuotta ja olen kyllä huomannut ilmiön väkeä tulee ja menee ...

      Työnantajat jotka luulette että teille hakee jokin ammattilainen töihin jos teidän palkkamalli jota tuputatte on epäselvä ja haastattelussa kehutte kun ville tienaa 5000e kk antaa just semmosen kuvan että minä en tonne hae tai tule töihin..
      Alalla ois hirveesti potentiaalia mutta kun alalle suurin osa jotka hakee töihin on parikymppisiä nuoria,niin mitä luulet onko heillä vielä sitä moraalia selkärankaa mitä ois sellaisella joka ois vaikka tehnyt muutakin työtä aikasemmin?
      Selkeä kk palkka ei aikuinen hae töihin jos lukee 6 e h plus provikat :)
      Aikuinen haluaa turvallisuutta jos on asunto lapsia ym
      Aikuinen tekee töitä ei oo varaa lusmuilla nuorilla on kun ei oo vielä mitään menetettävää..
      Jos minä olisin yrittäjä niin katsoisin ja kokeilisin kunnon kuukausipalkkaa ja katsoisin vähä onko ko henkilö tarpeeksi kypsä sitoutumaan,nuoret saattaa myydä hyvin mutta kiinnostus lopahtaa aika äkkiä ...

    • Akutzaga

      No kyllä ne kovan pohjapalkan perässä olevat "aikuiset" besservisserit ovat oman kokemukseni mukaan niitä laiskimpia. Tiedetään kaikesta kaikki ja kaiken pitäisi olla varmaa - paitsi oman tuloksen. Ikinä ei voi innostua ja joka paikassa on vain valittamisen aihetta. Erityisesti tämä koskee jos esimies on nuorempi. "Juuri minä tiedän koska olen vanhempi".

      Ikä ei ole mikään rehellisyyden ja korkean työmoraalin tae vaikka vanhempi aines sitä yrittää itselleen todistella. Eilinen meni jo. Ja kyllä. Olen rekrytoinut ns. korkeamman tason myyntiin 2000-3500 pohjapalkalla. Lapsellisimmat valittajat löytyvät tuolta.

      • kakkosnelonen

        No joo ohan noita joille ei kärsi sanoa mitään neuvoa loukkaantuvat samantien.
        Ehkä työilmoitukseen pitäisi laittaa rehellisesti että luuserit elkää vaivautuko,mutta siitähän vissiin nousisi melkoinen haloo :)
        Ikävä vaan että yhteiskunnassamme on henkilöitä jotka eivät kunnioita sovittuja pelisääntöjä ja taasen jos joku jättää tulematta työhaastatteluun niin ilmottaa työvoimatoimistoon niin saa siitä karenssin ,siinäpä miettikööt onko toiminut oikein...


      • Besservisserkö

        Näinkin voi olla, että kovemman pohjapalkan haaveilijat ovat niitä laiskimpia. Mutta kun tarpeeksi viitsii kokemusta hankkia ja pystyy osoittamaan sitoutumista ja lahjoja ottaa vastuuta firmassa, niin kyllä niille tuloksille löytyy sitten riittävä kompensaatiokin. Tiedän monia kollegoita jotka eivät ole tottuneet haastamaan itseään ja sitä paloakaan ei enää ole jäljellä. Ei tosin tässä firmassa näitä ole nähtävissä juurikaan.

        Teen myyntiä ja pohjapalkka yli 5k€/kk.
        Toistan itseäni:
        Osaajille ja itsensä-aidosti-likoon-laittajille löytyy kunnon korvauskin tästä maailmasta.


      • erkmerk

        Sitä saa mitä tilaa. Tuolla asenteella ei kukaan halua tulla teille töihin.


      • TyönantajaaRikastuttanut

        Vaikka on kuinka ajateltu yhtiön etua, niin ei se ole enään palkkaa nostanut. Toi väitteesi on vanhentunut juttu


    • Myyntiä olkaa hyvä

      Tuskin sulla pohja yli 5000 e / kk on...vai löytyykö oikein johtaja soppari? Takuupalkka sulla saattaa olla ja sillonkin edellytyksenä on johtaja sopimus.

      Ja kyllä meidän kaupungissa ainakin työnantajat ja myyntipäälliköt ovat sen verran tiivisti yhteyksissä toisiinsa että kyllä näistä paska tekijöistä puhutaan ja refet kysellään jokaisesta hakijasta. Varsinaista listaa ei ole, tai en tiedä pitääkö joku, mutta meillä ei ole paperilla sitä. Se on kaikkien etu ettei niitä loisia päästetä myrkyttämään ilmapiiriä ja tekemään paskajälkeä. Se kuitenkin tarttuu ja pilaa muidenkin tuloksen.

      Oikeassa olette kyllä siinä että kovemman pohjan perässä löytyy juuri ne laiskimmat tekijät jotka osaavat selittelyn jalon taidon. valitettavasti kova pohja syö sen kovan ansiotason mahdollisuuden ja yleensä käy juuri niin että pohjaa maksetaan ja tulosta ei riittävästi tule - oravan pyörä on valmis - tekijä ulos - uusi tilalle tai koko bisnes laitetaan nurin.

      • Ei besservisseri

        Moi,
        Kuten sanoin - tosi tekijöille löytyy kompetenssia vasten myös kunnon ansiotasokin. Omalla kohdalla kyse ei ole takuupalkasta, vaan ihan peruspalkan osuudesta. ( tulospalkkiot/kk)
        Enkä myöskään ole esimiesasemassa, vaan toimin myynnissä asiakasrajapinnassa, mutta erittäin vaativassa asiakastyössä.

        En halunnut tässä lähteä mässäilemään palkoilla (kun kateellista kansaa ollaan) vaan tuoda esiin pointin, että kovan pohjan perässä mätämunia löytyy, mutta tietyissä toimenkuvissa osaajille sen käyttö on ihan perusteltua. Sillä voidaan sitouttaa ja luoda arvostus työnantajan puolelta. Ei raha pelkästään riitä, mutta onhan se tärkeässä roolissa. Nälkä pysyy provikoilla elossa ja toki kehittymisen kannalta motivaatio pysyy korkealla.

        Ei ne johtajat* tuo sitä parasta rahaa (katteellisinta) taloon, vaan myyntitykit jotka pitää huolen siitä, että asiakas myös pysyy tyytyväisenä ostavana osapuolena, ja suhde kehittyy. Eikö avainpelureille tulekin maksaa hyvin, jos homma toimii?
        (*johtajiin viittaan siksi, että itse myynnissä valveutuneena parhaat myyjät tienaavat monesti lähelle/paremmin kuin esimiehensä tai jopa heidän esimiehensä)


    • kakkosnelonen

      Kyllä se työkokemus alalta tietty on se hyvä joka aika paljon kertoo että mies tai nainen on pärjännyt alalta ja jos on työsopparit lyhyitä se kertoo että kenkä laulanut muutamaan otteeseen tai kaveri käynyt hakemassa pohjapalkan itelleen ,näitähän on.
      Itse olen ollut alalla monta vuotta ja lyhin työ suhde kestänyt yli vuoden ja nykyisessä on tullut oltua kolmisen vuotta,joten luulen että olen ihan käypää tavaraa markkinoilla.
      Mut rahastahan se on paljon kiinni mitä tarjotaan ja tietty vaihtaisin heti jos tulis mahollisuus tienata...

      • Artturi.

        Minä olen se paska työntekijä, joka kerran oli viikon töissä ja siitäkin vain kaksi päivää työssä ja loput saikulla.

        Johtaja lupasi haastattelussa minulkle kuun taivaalta. Töihin päästyä totuus paljastui ja johtajan vaimo osoittautui täydeksi kusipääksi.

        Samalla viikolla soittivat nykyisestä työpaikastni jossa olen myt myynyt jo kaksi vuotta että paikka olisi minulle.

        Sanoin itseni samantien paskapaikasta eli Helsingin Nikolexista itseni irti.


    • Miten on?

      Kerro koko nimesi, kun kerran kerroit työnantajasikin nimen. Uskallatko?

      • Rikollisduunarit

        Ei tuollaiset huijariduunarit uskalla ikinä kertoa nimeään. Ovat katkeria, kun eivät onnistuneet varastamaan palkkaansa.


      • Artturi.
        Rikollisduunarit kirjoitti:

        Ei tuollaiset huijariduunarit uskalla ikinä kertoa nimeään. Ovat katkeria, kun eivät onnistuneet varastamaan palkkaansa.

        En minä sentään niin idiootti ole, että kerron nimeäni tällaisessa yhteydessä!

        Ja nikolex se paska on sekä sen johto, joka kusetti minua haastattelussa. He siis ovat pahantekijät en minä, joten mitä velvoitetta minulla muka on nimeni kertoa.


      • kiinni jäät.
        Artturi. kirjoitti:

        En minä sentään niin idiootti ole, että kerron nimeäni tällaisessa yhteydessä!

        Ja nikolex se paska on sekä sen johto, joka kusetti minua haastattelussa. He siis ovat pahantekijät en minä, joten mitä velvoitetta minulla muka on nimeni kertoa.

        Jos olisi puhtaat jauhot pussissa uskaltaisit sanoa nimen.
        Annoit jo tarkan käsityksen siitä kenestä puhutaan, kun sanoit firman nimen ja johdon. Tämä riittää rikosilmoitukseen kunnianloukkauksesta. Toivon todella, että firman johto ottaa sinulta rahat pois.

        ps: Poliisi saa aina ip:n selville, eli turha koittaa peitellä jälkiä.


      • Artturi.
        kiinni jäät. kirjoitti:

        Jos olisi puhtaat jauhot pussissa uskaltaisit sanoa nimen.
        Annoit jo tarkan käsityksen siitä kenestä puhutaan, kun sanoit firman nimen ja johdon. Tämä riittää rikosilmoitukseen kunnianloukkauksesta. Toivon todella, että firman johto ottaa sinulta rahat pois.

        ps: Poliisi saa aina ip:n selville, eli turha koittaa peitellä jälkiä.

        Hahhah minulla ei ole tietokonetta ja nämä viestit tulevat kirjastosta jossa koneelle ei tarvitse kirjautua kirjastokortilla joten minua ei jäljitä kukaan.

        Ja muuten noin sivumennen poliisi ei herkästi lähde tällaisia kirjoituksia tutkimaan.

        Ja mitä tulee siihen rahojen pois ottamiseen ei Nikolex maksanut minulle penniäkään siitä mitä kerkesin kadessa päivässä myydä joten se siitä heidän rehellisyydestään.


      • kiinni jäät
        Artturi. kirjoitti:

        Hahhah minulla ei ole tietokonetta ja nämä viestit tulevat kirjastosta jossa koneelle ei tarvitse kirjautua kirjastokortilla joten minua ei jäljitä kukaan.

        Ja muuten noin sivumennen poliisi ei herkästi lähde tällaisia kirjoituksia tutkimaan.

        Ja mitä tulee siihen rahojen pois ottamiseen ei Nikolex maksanut minulle penniäkään siitä mitä kerkesin kadessa päivässä myydä joten se siitä heidän rehellisyydestään.

        Kirjastossakin on kamerat ja eiköhän sinut kuvista tunnista, kun tiedot olet antanut.
        Ainoa toivosi on, että kukaan ei lähde viemään asiaa eteenpäin.


      • Artturi.
        kiinni jäät kirjoitti:

        Kirjastossakin on kamerat ja eiköhän sinut kuvista tunnista, kun tiedot olet antanut.
        Ainoa toivosi on, että kukaan ei lähde viemään asiaa eteenpäin.

        Onko tässä kirjastossa kamerat joihin olen tallentunut. No voi sentään ja minä en ollut yhtään ehostanut itseäni.

        Voi voi ja tämän näköisenä ihan kameraan, mikä katastrofi.


      • Työkaverisi
        Artturi. kirjoitti:

        Hahhah minulla ei ole tietokonetta ja nämä viestit tulevat kirjastosta jossa koneelle ei tarvitse kirjautua kirjastokortilla joten minua ei jäljitä kukaan.

        Ja muuten noin sivumennen poliisi ei herkästi lähde tällaisia kirjoituksia tutkimaan.

        Ja mitä tulee siihen rahojen pois ottamiseen ei Nikolex maksanut minulle penniäkään siitä mitä kerkesin kadessa päivässä myydä joten se siitä heidän rehellisyydestään.

        Ei palkkaa makseta vessassa onanoinnista. Sen vuoksi sait potkut.


      • ecrff
        kiinni jäät. kirjoitti:

        Jos olisi puhtaat jauhot pussissa uskaltaisit sanoa nimen.
        Annoit jo tarkan käsityksen siitä kenestä puhutaan, kun sanoit firman nimen ja johdon. Tämä riittää rikosilmoitukseen kunnianloukkauksesta. Toivon todella, että firman johto ottaa sinulta rahat pois.

        ps: Poliisi saa aina ip:n selville, eli turha koittaa peitellä jälkiä.

        MItä sinä täällä vaahtoat..SInua se poliisi saa etsiä typerys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Juuri näin!!!!!

      Näinhän se usein on. Sitten reppanat vielä kuvittelevat voittavansa oikeustaisteluita. Kysyn vaan: Montako juttua näistä "kusetusfirmoista" on todellisuudessa ollut koskaan käräjillä? Moniko voitti?

      Tiedän pari tapausta missä firma on nostanut jutun ja työntekijä joutunut maksamaan. Tositapauksia, mutta nimiä en halua sanoa koska en työskentele firmassa enkä halua antaa käsitystä, että yritys olisi huono. Näinhän se heti käännettäisiin tällä palstalla.

      • kokemusta

        Pakko kirjoittaa koska useat kommentit johtavat harhaan. Itselläni on kokemusta myyntityöstä vuodesta 90-lähtien. Ja olen edelleen myynnin parissa. Huijareita on monenlaisia eikä pulmusia ole yrittäjätkään, alalla rehottaa isojakin toimijoita jotka eivät hoida velvoitteitaan. variaatioita on monenlaisia. Jos mustaa listaa halutaan tehdä se on tehtävä myös epärehellisistä yrittäjistä. Aloittajaa koskien aina on ollut uusia kokeilijoita jotka ovat todenneet ettei ala ole oikea. varmasti turha koulutus ja uhraus turhauttaa, mutta rehellinen yrittäjä on varautunut ja ymmärtää. ei siinä heti olla mustaa listaa tekemässä. Rehti peli kaikin puolin sillä on vakaa pohja.


      • fdvasc
        kokemusta kirjoitti:

        Pakko kirjoittaa koska useat kommentit johtavat harhaan. Itselläni on kokemusta myyntityöstä vuodesta 90-lähtien. Ja olen edelleen myynnin parissa. Huijareita on monenlaisia eikä pulmusia ole yrittäjätkään, alalla rehottaa isojakin toimijoita jotka eivät hoida velvoitteitaan. variaatioita on monenlaisia. Jos mustaa listaa halutaan tehdä se on tehtävä myös epärehellisistä yrittäjistä. Aloittajaa koskien aina on ollut uusia kokeilijoita jotka ovat todenneet ettei ala ole oikea. varmasti turha koulutus ja uhraus turhauttaa, mutta rehellinen yrittäjä on varautunut ja ymmärtää. ei siinä heti olla mustaa listaa tekemässä. Rehti peli kaikin puolin sillä on vakaa pohja.

        No firmoja ja yrittäjiä henkilöinähän täällä moititaan jatkuvasti ja siten mustaa listaa tehdään jo yrittäjistä. Missä umpiossa elät jos et sitä ole huomannut? Reilu peli molemmin puolin pitääkin olla. Se ei vain toteudu jos voi nimimerkin suojista huudella suoria valheita yrittäjistä joutumatta siitä vastuuseen


      • Huijarimyyjä yrittää
        kokemusta kirjoitti:

        Pakko kirjoittaa koska useat kommentit johtavat harhaan. Itselläni on kokemusta myyntityöstä vuodesta 90-lähtien. Ja olen edelleen myynnin parissa. Huijareita on monenlaisia eikä pulmusia ole yrittäjätkään, alalla rehottaa isojakin toimijoita jotka eivät hoida velvoitteitaan. variaatioita on monenlaisia. Jos mustaa listaa halutaan tehdä se on tehtävä myös epärehellisistä yrittäjistä. Aloittajaa koskien aina on ollut uusia kokeilijoita jotka ovat todenneet ettei ala ole oikea. varmasti turha koulutus ja uhraus turhauttaa, mutta rehellinen yrittäjä on varautunut ja ymmärtää. ei siinä heti olla mustaa listaa tekemässä. Rehti peli kaikin puolin sillä on vakaa pohja.

        Alalla ei ole yhtään vuosia samalla nimellä toiminutta yritystä, joka ei hoida velvoitteitaan. Muutama huijariyrittäjä tulee vuosittain ja nimi vaihtuu koko ajan. Ne ovat vanhoja huijarlmyyjiä, jotka kateuksissaan alkavat yrittäjiksi ja ei rahkeet riitä.


    • ViiviMatiaksen äiti

      Käviköhän se Matias sen ilmaisen koulutuksen hakemassa ILMAISEKSI?

      Tai ehkä Matias luuli tulevansa tietynnimiseen firmaan töihin, mutta koulutuksen jälkeen lyötiin eteen työsopimuspaperi, jonka mukaan Matias oli ihan toisennimisessä - ja rekryfirmassa - töissä, vaikka oli luullut tulevansa varsinaiseen firmaan töihin. Luonnollisestikaan tästä asiasta ei ollut hiiskuttu mitään ennen työsopimuspaperin aikaansaamaa tietopläjäystä.

      Entä jos Viivi ei tullut sen takia haastatteluun, kun huomasi sinne tullessaan, ettei teidän firman nimeä löydy kyseisen kerroksen opasteesta ollenkaan. Se vaikutti vähän epämääräiseltä eikä Viivi sitten viitsinyt alkaa soittelemaan ihan toisennimisten firmojen ovikelloja, koska firmanne tuntui siinä mielessä epämääräiseltä. Eikä työpaikkailmoitukseen ollut laitettu puhelinnumeroa, jonne Viivi olisi soittanut.

      Oliskohan teilläkin syytä vähän tarkistaa tyyliänne?

      • MatiasViivinisä

        Jos kotona on opetettu toimimaan rehellisesti, niin MatiasViiville voi tulla ristiriita sen työpaikan opettaman "rehellisyyden" käyttämisessä, jos on vähääkään ehtinyt elämässään oppia siitä, mikä on oikein ja mikä väärin. Vai onko se niin että nykyään rehellisyydellä tarkoitetaan jotain ihan muuta kuin joskus ennen vanhaan?


    • kakkosnelonen

      Yrittäjän pitäisi selkeästi sanoa haastattelu tilanteessa paljonko on palkka eikä verrata mitä työntekijä ville tienaa joka sattuu olemaan virman paras myyjä..
      selkein juttu ja mikä ois molempien osapuolten hyöty on rehellinen työsopimus jossa on palkka vaikkapa se summa x ja sit provisiot päälle..
      Ja jos yrittäjä x haluaa pysyviä työntekijöitä voisi ajatella myyjiä ihmisenä ja muistaa hyvät käytöstavat mitkä tällä alalla tuppaa joskus unohtumaan,natsi meininki varmaan toimiin aikansa mutta se sit loppupeleissä kääntyy työnantajaa vastaan,ei tässä kukaan niin rakasta työtään että alentuu kenenkää sortoon ja tollaset työnantajat pitäs oikeesti viedä nurkan taakse.
      Jos ei ole ihminen ei ansaitse hyviä tekijöitäkään...

      • Huijarimyyjä tuhoaa

        Myyjät voisivat tehdä työnsä, niin kaikilla olisi asiat hyvin.


    • kakkosnelonen

      Täytyy nyt sanoa se asia että yrittäminen on aina riski. olise rakennusala myyntiala mikä tahansa .
      Niin jos sattuu saamaan epäpotentiaalisia työntekijöitä niin siihen voi olla monta syytä
      Et ole pitänyt hyvistä työntekijöistä tarpeeksi kiinni ,koska olet kuvitellut että kukaan ei oo korvaamaton, näihän se pitäs olla mutta välttämättä tällä alalla ei ole.
      Jos virmalla on hyviä tyyppejä jotka myy hyvin niin se taas kannustaa muita yrittämään silloin usko tuotteeseen kasvaa..
      Ja mielestäni vaikka ois kuika hyvä tekijä ja ei oo uskoa tuotteeseen niin ei siit mitään tuu..
      Paskaakin saa myytyä kuhan uskoo että sitä joku tarvii...

    • MahdollistaJAKYLLÄ

      Siis sekä huonoista vuokralaisista, asiakkaista ja työntekijöistä todella tulisi olla rekisteri. Tälläistä rekisteriä voisi helposti pyörittää vaikkapa ulkomaan servereillä jolloin lakikaan ei olisi ongelma.

      Huhhuh sanon minä, että yrityksiä saa nimettömästi haukkua täällä Suomi24 ja johtajia saa mustamaalata. Kukaan ei tiedä mitä oikeasti tuolla kulissien takana tapahtuu.

      Yksikin yrittäjä makso omista säästöistään, että saisi 0 tulosta tekevien myyjien palkat maksettua, etenkin kun peruutuksia tuli valtavasti. Vain jotta työntekijät saisivat vuokransa maksettua ym.

      Yllätys, että Suomi24 löytyy tänä päivänä paljon paskaa herjaa tuosta yrityksestä. Näitä yrityksiä on paljon.

      Varmasti myös yrityksistäkin saisi tehdä protestilistan, mutta tämän pitäisi perustua ihan oikeasti nimien taakse, eikä nimettömien huuteluun. Facebook tunnuksilla kirjautuu sisälle kommentoimaan ja arvostelemaan niin AVOT!

    • Niin???
    • kakkosnelonen

      minä olen sitä mieltä jos olet mulkku työnantaja sä et tule saamaan koskaan pysyviä työntekijöitä ,näistä virmoista täällä kirjoitellaan ja ei aina aiheetta,miksiköhän?
      Minä olen tällä alalla aika vanha iän puolesta mutta jos nuori tyttö tai poika hakee alalle ja joku ns natsipaska esimies hiillostaa huutaa paiskoo ovia tai muuten käytöksellään aiheuttaa huonoa ilmaa,niin pitäs muistaa että työuransa just alottavat nuoret saavat työelämästä helvetin huonot eväät heillä voi mennä itsetunto kun ovat tottuneet kotona saamaan kaiken valmiiksi niin joku v.... p,... voi pilata nuoren elämän käytännössä käytöksellään.. onko kukaan koskaan ajatellut tämmöstä puolta.
      Neuvoisin heti ottamaan yhteyttä johtokuntaan ja jos ei kukaan ota kuuleviin korviin niin työsuojeluun ilmotus niin loppuu näitten natsi tyylinen ala arvoinen johtamistyyli jos se ei muutu niin lappu luukulle..

    • Exkuntoutuja

      Taina Jaakkola kuntoutussäätiöltä on mielestäni huono työntekijä. Suosii tiettyjä kuntoutujia ja on taas välinpitämätön toisia kohtaan. En ymmärrä, miten on ajautunut kyseiselle alalle töihin.

    • Mentorointi

      Yhden päivän koulutus ei ole mitään koulutusta. Ei se ole edes perehdytystä. Siinä kerrotaan työantajan taholta korkeintansa pintapuoleisesti mitä sinun tulee tehdä ja mitä sinulta edellytetään. Työhön sisäänajo/mentorointi vie joskus jopa vuosia, jos työn vaativuus on kova. Etenkin asiantuntijan hommissa ensimmäinen työpaikka niin kisällivaiheen sisäänajo tyypillisesti 2 vuotta kouluopiskelun päälle.

    • yuihjkbnmrf

      Nähtävästi mentorointi on kohdallasi mennyt hukkaan, jos sitä ylipäätään olet saanut.
      Ketjun aloitus koski rekisteriä huonoista työntekijöistä; Ei työpaikkojen koulutusmalleja. Pysy asiassa.

      • Tax_haven

        Mikä ettei tasapuolisuuden nimissä "rekisteriä" ketkuista työnantajista. Sellaisia työnantajia kun on näppituntumalta runsaasti enemmän kuin huonoja työntekijöitä. Huonon työnantajan tuntee siitä, että työntekijä äänestää jaloillansa heti kuin mahdollista.


      • jukuza-acuxa

        No tämä Suoli24 on semmone. Kato tän perusteella ei oo yhtään hyvää firmaa olemassa. Onkohan ihan vedenpitävä tuo tulkintasi. Niin ja työntekijät uskaltaisivat "puhua" naamallaan ja nimellään jos puhuisivat totta. Mutta kun lisätään värikynää ja valheita niin saattaa napsahtaa pilkka omaan nilkkaan.


    • panamansankari

      Mistä johtuu, että työntekijät eivät kuitenkaan kehtaa OMALLA NIMELLÄ moittia firmoja? Olisiko kuitenkin niin, että vikaa on ollut molemmissa osapuolissa, jos työ ei ole maistunut?

    • näinonnäreet

      Niin kyllä tälläkin palstalla turhaa raakutaan huonoista työntekijöistä, Enemmän on huijariyrittäjiä ja suorastaan rikollisia sellaisia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Omat kokemukset kertoo ja myös lähipiirin. ja näyttöäkin on että turhaa täällä parutaan hunoista työntekijöistä..

      ALalle on saatava pikaisesti työehtosopimus ja epärehelliset yrittäjät kuriin!!!!!!!!!!!!!!

    • rehellisyysonse

      nim panamansankari

      Niin tuleppas sinä nimelläsi ja naamallasi tänne!!!!!!!!!!!!
      turhaa siellä suuta piekset jos et kykene vastaamaan rehellisesti!!!!!!!!!

    • tosionkuinvesiniin

      niin huonot yrittäjät ja epärehelliset sellaiset pilaavat alan maineen ja asia on niin, että niitä on alalla toimivista suurin osa ei toisinpäin. se on nähty ja koettu ja faktaa on.

    • dfadfasfd

      hyvät paikat ovat asiantuntija myyntipaikkoja joissa kaikki asiat hoidetaan rehellisesti.
      Mutta näistä lattiatason rättipaikoissa on epärehellisiä yrittäjiä pilvin pimein(mm
      vitamiinit, lehdet, bokserit, sähkönmyynit mm)

    • Hyvää_ei_saa_halvalla

      Työnantajien/firmojen mollaaminen ei ole pelkästänsä "huonojen" työntekijöiden yksioikeus. Myös monet firmat osaavat likaisen pelin pelaamisen ja levittävät perätöntä viestiä kilpailijastansa. Naamioituen vaikkapa työttömäksi lusmu-Arskaksi. Työssäolevat haukkuvat somessa omaa firmaansa tarkoituksena, ettei kukaan hae firmaan jossa ovat töissä. Koettavat siten varmentaa omat työpaikkansa. Loogista eikö vain.
      ************************************************
      Ymmärtääkseni on kuitenkin niin, että todella huonot firmat karsiutuvat pois markkinoilta. Kilpailu on kovaa ja huonoille firmoille tuppaa helposti tulemaan konkurssi ja noutaja. Jos työntekijöiden on huono olla firmassa (kitupalkat, työpaikkakiusaaminen, pompotus jne) niin kyllä se firman tuloksessa varmasti näkyy negatiivisesti. Huonosti kohdellun työntekijän työ on huonoa ja laadutonta ja fuskaamista. Firman tilauskanta romahtaa. Hyvää työntekijää harvoin saa 10e/h palkalla. Sitä saa mitä tilaa pätee myös työntekijän palkkauksessa.

    • 31313

      Hkellyttävää.

    • TotuusEsiin

      Kyllä asia on niin, että työnantajat pitävät työntekijöitä huonoina työntekijöinä vaan silloin, kun haluavat palkan joka kannustaa töyntekoon (eli yli 2000€/kk). Työntekijöille eivät halua maksaa kuin 10€/h

      • Vituloiris

        Myyntityössä saa 2000 e/kk tuloksentekijänä ja paljon enemmänkin. Amatöörille joka ei saa tulosta on tuo 10 e tuntipalkkakin liikaa. Tekemättömästä työstä. Myyjän tehtävä on kato saada kauppoja aikaan


    • Anonyymi

      Varokaa ihmiset työntekijöitä, joilla on ollut tai paljastuu työsuhteen aikana muita riitatapauksia. Työsuhde kannattaa purkaa heti. Varsinkin jos heillä on juristituttuja, silloin eivät pelaa enää työmarkkinoiden neuvottelu- ja sopimisohjeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe