Oletko lukenut raamatun?

Kannattaa lukea

Kuinka moni nyky kristitty on lukenut raamatun? Siis ihan oikeasti lukenut, eikä vain poiminut rusinoita pullasta, eli niitä kivoja kohtia. (Joita ei edes ole kovin paljon.) Minusta on käsittämätöntä, että lapsillemme opetetaan kouluissa mm. seuraavaa.

1. Minä olen Herra sinun jumalasi, sinulla ei saa olla muita jumalia.
Mooseksen kirjasta löytyy jatkoa joka täsmentää ensimmäistä käskyä. Mooseksen kirjassa kielletään muihin uskontoihin, tapoihin ja kulttuureihin tutustuminen, Samaisesta kirjasta löytyy käsky tappaa kaikki vääräuskoiset, miehet, naiset, vanhukset ja poikalapset. Neitsyt tytöt tulee säästää, sillä heidän neitsyytensä on palkkio uskonsotureille. (Raamattu kehottaa siis raiskaamaan sotavangit.)

2. Älä käytä väärin herran, jumalasi nimeä.
Jos lyöt vasaralla sormeesi ja sanot; jumalauta tai vastaavaa, joudut helvettiin. Mutta jumalan nimissä saat tehdä kaikkea kohdassa 1 mainittua.

3. Pyhitä lepopäivä.
Sunnuntaisin ei siis pidä tehdä töitä. Hmm... Pitääkö meidän käydä nyt kivittämässä kaikki poliisit, palomiehet, sairaanhoitajat, lääkärit jne jotka pilkkaavat jumalaa työskentelemällä sunnuntaisin ja muina kirkkopyhinä.

4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
Raamatun mukaan isä saa myydä kurittomat tyttärensä orjiksi ja viedä kurittomat poikansa kylän vanhimpien kivitettäväksi. Pojat saavat valita puolisonsa melko vapaasti, mutta tyttäret kuuluvat isälleen, eivätkä saa valita. Isä valitsee tyttärelleen puolison, ja tytön saa naittaa avioliittoon heti ensimmäisten kuukautisten alettua, eli noin 11 vuotiaina. (Tytöllä tai lastensuojeluviranomaisilla ei ole asiaan mitään sanomista.)

5. Älä tapa.
Tämä koskee vain kristittyjä. Muslimit, juutalaiset, buddhalaiset, hindut, sintolaiset ja pakanat, heidät kaikki tulee tappaa. (Katso kohta 1.)

6. Älä tee aviorikosta.
Tehdäänpäs nyt yksi asia kerralla selväksi. Jumala on kironnut kaikki maailman tytöt ja naiset siksi, että Eeva aikojen alussa meni haukkaamaan väärää omenaa ja jätti Aatamille jämät. (Jumalan kirouksesta ovat merkkinä mm. kuukautiset ja synnytyskivut.) Näin ollen kaikki naiset ovat iljettäviä kammotuksia, huoria jotka houkuttelevat miehiä lihan syntiin. Siksi raamattu sanoo aviorikoksesta seuraavaa;
Naimisissa oleva mies saa pitää vuodeorjia, kunhan he ovat vääräuskoisia. (Katso kohta 1.)
Jos mies makaa naimisissa olevan naisen, nainen kivitetään hengiltä ja miehen on maksettava sakkoa naisen aviomiehelle ja uhrattava vuohi puhdistuakseen lihan synnistä.
Jos naimisissa oleva mies makaa naimattoman tytön, tyttö kivitetään hengiltä ja miehen on maksettava sakko tytön isälle. Ja miehen on uhrattava vuohi puhdistuakseen lihan synnistä.

7. Älä varasta.
Jokaisen on maksettava kymmenys palkkioistaan ja omaisuudestaan kirkolle. Jos et maksa, varastat jumalalta ja silloin sinua rankaistaan leikkaamalla jompi kumpi käsistä irti.

8.Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Tästä saat erivapauden jos sinulla on esimerkiksi vittumainen naapuri, kaverillasi on hienompi auto, kauniimpi vaimo tai muuta vastaavaa. Silloin voit mennä papin pakeille ja syyttää naapuriasi tai kaveriasi noituudesta ja saatananpalvonnasta. Mitä mehukkaamman tarinan keksit sen parempi. Näin varmistat, että kirkko ryhtyy toimiin ja saatanaa palvova naapurisi tai kaverisi tapetaan joko vesikokeessa tai roviolla. (Katso kohta 1.)

9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
Katso kohta 8. Kun lähimmäinen on raivattu tieltäsi, voit kaikessa rauhassa kosiskella hänen leskeään jne.

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa, äläkä mitään mikä hänelle kuuluu. Katso kohdat 8 ja 9.

Raamatusta löytyy roppakaupalla vastaavanlaisia makupaloja, ja raamattu pitääkin kammottavimpien koskaan kirjoitettujen kirjojen listallani jaettua kakkos sijaa yhdessä koraanin ja tooran kanssa,

Kammottavin koskaan kirjoitettu kirja on Malleus Maleficarum (1486), jonka kirjoittivat kaksi dominikaanista inkvisiittoria Jacob Sprenger ja Heinrich Kramer.

3

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea kans

      No et ole itse tainnut LUKEA Raamattua. Tai sitten olet kehittänyt oman uskontosi.
      YÄK!

    • Väkivallan uskonto

      Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."

      Luuk. 22:36 "Niin hän (Jeesus) sanoi heille: ... Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan."

      Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."

      2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

      Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

      4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."

      1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."

      Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."

      5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."

      Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."

      4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."

      Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

      2. Moos. 15:3 "Herra on sotasankari, Herra on hänen nimensä."

      Jooel 3:9-10 (Herra puhuu) "... Alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi."

      Jes. 42:13-15 "Herra lähtee sotaan niinkuin sankari, niinkuin soturi hän kiihoittaa kiivautensa; hän nostaa sotahuudonja karjuu, uhittelee vihollisiansa. 'Minä olen ollut vaiti ikiajoista asti, olen ollut hiljaa ja pidättänyt itseni. Mutta nytminä huudan kuin lapsensynnyttäjä, puhallan ja puuskun. Minä teen autioiksi vuoret ja kukkulat, ja kuihdutan niiltäkaiken ruohon; minä muutan virrat saariksi ja kuivaan vesilammikot.'"

      Heb. 12:29 "Sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli."

      2. Moos. 17:16 "... Herra sotii amalekilaisia vastaan sukupolvesta sukupolveen."

    • Kalju Pitkätukka

      " raamattu pitääkin kammottavimpien koskaan kirjoitettujen kirjojen listallani jaettua kakkos sijaa yhdessä koraanin ja tooran kanssa,"

      Toora sisältyy Raamattuun, se on Mooseksen kirjat.

      Raamattu tosiaan kannattaa lukea kannesta kanteen.

      Ei ihme, että useimpien uskonlahkojen keskuudessa siihen ei kannusteta, ainakaan ilman opasta.

      Viimeksi kun jankkasin jehovalaisten kanssa, kumosin heidän väitteensä Raamattuun vedoten.
      Vastasivat, ettei Raamatun lukeminen ilman jehovantodistajien opastusta onnistu...

      Kirja on niin ristiriitainen, että sieltä löytyy vaikka jokaiselle oma uskonto.
      Oma uskoni haihtui.

      Satuja ja tarinoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe