Vain tähän suuntaa tahtoisin tietää.

Minä täällä

Ilmaisin viimeinkin kiinnostuksestani miehelle jonka tiedän kokeneen kovia elämässään ja nytkin lujilla. Asia jää nyt täysin hänen ratkaistavakseen. Hän ei suoraan kieltäytynyt eikä luvannut mitään. Kunnioitan ja ymmärrän häntä.
On kulunut yli kaksi vuotta kun hänet kohtasin, hän ei muista minua.
Olen mielestäni ollut aivan liian kauan yksin ja kaipaan rehellistä kumppania ja hän on sellainen. Viihdyn ja osaan olla itseksenikin mutta kaipaan kovin henkistä yhteyttä eikä sen tarvitse tarkoittaa esim joka päivä näkemistä alkuunkaan.
On tietenkin paljon asioita mistä tahtoisin tietää mutta ne muut asiat tulevat sellaisina kuin tulevat eli vain tähän mieheen liittyvään kysymykseen toivoisin kantaa.
Kiitän jo etukäteen vastaajaa.

8

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä täällä

      Olisiko jollakin aikaa vain tähän kysymykseen? Mies ei ole yhteyttä ottanut enkä itse aio enää lähestyä. Tunnen itseni nyt jopa typeräksi kun paljastin asian hänelle.
      Odotan kovin edes pientä vastausta.

    • Minä täällä

      Olen nähnyt miehestä unta kaksi kertaa sen jälkeen kun kerroin hänelle kiinnostuksestani. Ensimmäisessä unessa hän pyysi anteeksi,oli pahoillaan ja kevyesti suuteli. Viime yön unesta muistan vain surullisen tunnelman.
      Hänen raskas elämäntilanteensa jatkuu.
      Edelleen olen sitä mieltä etten ota mitenkään yhteyttä häneen tai hakeudu seuraan.
      Tiedän sen kun yksi sivu sulkeutuu,toinen aukeaa. Jostakin syystä tämä asia on hyvin kauan mukana kulkenut. Miksi?

    • Minä täällä

      Täällä nähtävästi tapana pyytää joltakin tietyltä henkilöltä ennustusta, minä en sitä halua valita.Olisin hyvin kiitollinen kenelle vain.
      Suuri asia joka mieltäni vaivaa on kyseinen suloinen mies. Annanko olla sen pienenkin salaisen haaveen edes hetkestä hänen kanssaan. Onko aika irroittaa ja lopettaa unelmanripe?

    • vastaus.ta

      Hei,

      Olet ihastunut tähän mieheen, jolla ei ole tällä hetkellä henkisiä voimavaroja parisuhteeseen eli ei ole mitään annettavaa kenellekään romanttisessa tai kiintymysmielessä.

      Ihmistä/ihmisiä voi rakastaa rauhassa kauempaakin, hienotunteisesti, pitäen sitä tunnetta kuin omaa harvinaista helmeä sisimmässään, hyvää ja parasta toivoen rakkauden kohteelleen. Tämä vaatii kypsyyttä.

      Useat tekevät sen että jäävät näkyvästi haikailemaan areenalle, roikkumaan yksipuolisessa rakkaudentunteessa, ahdistaen toista entisestään jo ahtaalla olevaa ihmistä, eivät ymmärrä katsella eteenpäin En onneksi kuitenkaan usko että sinä, kysyjä, kuulut jälkimmäisiin.

      "Rakkaudenrippeitä" ei voi väkivalloin "irrottaa", ja miksi pitäisikään. Maailmassa ei koskaan ole liikaa ihmisiä jotka tuntevat toista kohtaan rakkautta, vaikka ei kohde vastaisikaan tunteisiin toivotulla tavalla.

      Myös sinua kohtaan tuntee rauhallinen t-paitainen silmälasipää mies kiinnostusta, arvostusta ja suurta vetovoimaa , rohkenisin jopa kuvailla että orastavaa rakkautta jolla mahdollisuuksia kasvaa hyviin mittoihin, syvään kiintymykseen.
      Katselee sinusta kumppania, naista, itselleen, arvioi ja mittailee ja pitää siitä mitä näkee ja havannoi sinusta, ymmärtää sinua.

      Tämän tulkinnan mukaan syyskuuhun mennessä olet tämän sinua diggaavan henkilön kanssa jo erittäin hyvät kamut, jatkot riippuu sitten teistä kahdesta ja teidän yhteisistä suunnitelmista.
      Hyvin sinun käy rakkauden saralla, yksin et jää, olet kaunis ja kauniin elämänpolun sinulla näen, kumppanin kanssa käsi kädessä.

      Hienoa kesänjatkoa ja kaikkea parasta.
      Lisäkysymyksiä ei kannata laittaa ainakaan minulle, kun ei muuta tullut kun tuo ylläoleva.

      • Minä täällä

        Olinkin saanut tällaista tietoa ihailemastani miehestä jo lähitaholta eli osasin varautua. Toivon hänelle vain voimia elämän tyrskyihin ja valon kipinää. Enkä häiritse häntä koska kunnioitan yksityisyyttä.
        Niitä pahuksen t-paitoja vain nyt turhankin paljon liikkeellä kesäisin joten kiinnitettävä huomio niihin rilleihin ; ). Siis joku rekisteröinyt minut jo..Kuka kumma hän onkaan niin selvitköön jos sen on tarkoitus selvitä.
        Olen tietoinen että vielä jossakin on se oma rakas jolle saan antaa kaiken rakkauteni ja hellyyteni ja tulen sitä myös saamaan aikanaan.
        Halaus sinulle vastaajalle ja hyvää kesää.


      • vastaus.ta
        Minä täällä kirjoitti:

        Olinkin saanut tällaista tietoa ihailemastani miehestä jo lähitaholta eli osasin varautua. Toivon hänelle vain voimia elämän tyrskyihin ja valon kipinää. Enkä häiritse häntä koska kunnioitan yksityisyyttä.
        Niitä pahuksen t-paitoja vain nyt turhankin paljon liikkeellä kesäisin joten kiinnitettävä huomio niihin rilleihin ; ). Siis joku rekisteröinyt minut jo..Kuka kumma hän onkaan niin selvitköön jos sen on tarkoitus selvitä.
        Olen tietoinen että vielä jossakin on se oma rakas jolle saan antaa kaiken rakkauteni ja hellyyteni ja tulen sitä myös saamaan aikanaan.
        Halaus sinulle vastaajalle ja hyvää kesää.

        Kyllä noin fiksu nainen hienoa herrasmies seuraa aina löytää.
        Yksin et tosiaankaan jää.

        Hyvää kesää vielä takaisin Sinullekkin.


    • Minä täällä

      "vastaus.ta" hei.Kummallinen kuvio onkin ollut jo kauan mutta kun on liian lähellä ei näekään tarkasti.
      Olen itse huomioinut erään miehen josta olen aina aistinut aitoa lempeyttä. Otin riskin ja lähestyin, ainakaan vielä hän ei ole torjunut minua.
      Myönnän että ajatuksissani olen monet kerrat pohtinut että hänestä joku nainen saa hyvän miehen.
      Tämän tapahtuman katson vaikka jostakin syystä arkuus hiipii mieleen mutta yritän ajatella sen olevan vain hyvä asia.
      Edelleen olen kiitollinen tulkinnasta.

      • vastaus.ta

        Sellaiset terveiset vielä Sinulle, että Sinä jos kuka ansaitset miehistä hienoimman ja rakastavimman. Ja kyllä tulkintani mukaan sellaisen vielä saat ja hänen kanssa teillä on kiva ja hyvä olla kimpassa - sekä arjessa että juhlassa. Saman mielisyys ja sopuisuus on perusvire tässä teidän suhteessa.

        Pelkkää hyvää kyllä tulkitsen Sinulle , sinun kohdallesi elämääsi kokonaisuudessaankin. Eli tykkäät itsestäsi, elämästäsi ja olet varma valinnoissasi, koska osaat harkita ja katsoa asioita aina eteen päin ja laajemmin.

        Kauniita kesäpäiviä Sinulle ja kaikkea parasta Sinulle toivottelen ja erittäin myönteisiä ajatuksia lähettelen Sinun suuntaasi muutenkin.

        On hienoa kun joidenkin tekstistä nousee pelkkiä hyviä asioita tulkittavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe