Onko Raahen seudulla.

Tiiminvetäjä

Maatalouslomittajia, kiinteistönhoitajia, siivoojia ja metsureita joita kiinnostaisi oman markkinointitiimin perustaminen. Aloitus eli kynnys raha tulisi olemaan noin 50e/kk mikä menisi suoraan markkinointi kustannuksiin. Pääyritys vaihtoehtoja näillä näkymin on kaksi kumpikin on luotettavia. Tulot kiinni työmäärästä 1000e- 3000e/kk pitäisi saavuttaa noin puolessa vuodessa. Verkoston maksimi koko on 30 jäsentä minimi 5 jäsentä Raahen Työvoimatoimiston ilmoitus taululle tulee infoa lähi aikoina.

45

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan sekavaa

      Mitä ihmeen viritelmää tässäkin haetaan? Ei se ole mikään aloitusraha, jos se menee joka kuukausi. Ihan noin määritelmällisestikään. Jos lähden mukaan omaan markkinointitiimiin, niin mitä se tarkoittaa että pääyritysvaihtoehtoja on kaksi luotettavaa vaihtoehtoa? Minullahan voi olla jo oma yritys, miksi tarvitsisin markkinointitiimiin liittyäkseni toisen yrityksen? Ja mitä minun työmääräni markkinointitiimiin liittyy?

    • Tiimin ope

      Hyvä Raahen työ voima toimiston virkailija. Tarkista oikein kirjoitus siitä ilmoitus taululle tulevasta imoituksesta. Kiinnitä erityistä huomioita yhdys sanoihin, jooko.

      Älä anna koijareiden kyniä kynnys rahaa pöljiltä.

      Voi elämän kevät tätä peruskoulua taas.

      • Tiiminvetäjä

        On totta että voi tietysti kukavaan perustaa Toiminimen ja aloittaa yritys toiminnan ilman tiimiäkin mutta riskit on tällöin vaan huomattavasti isommat ja käteen jäävä hyötykin jää vaan pienemmäksi. Verkostoitumisen etu on se että markkinointi saadaan edullisemmin tehokkaaksi ja työttömyys aikoina saa työttömyys päivärahan.


      • Tiimin ope
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        On totta että voi tietysti kukavaan perustaa Toiminimen ja aloittaa yritys toiminnan ilman tiimiäkin mutta riskit on tällöin vaan huomattavasti isommat ja käteen jäävä hyötykin jää vaan pienemmäksi. Verkostoitumisen etu on se että markkinointi saadaan edullisemmin tehokkaaksi ja työttömyys aikoina saa työttömyys päivärahan.

        Tämä on kertakaikkiaan hyvää ja kannatettavaa. Muistathan mainita, että sinä saat aina sen kynnys rahan 50e/kk.

        Ole kuitenkin ystävällinen ja kuseta vain työssäkäyviä. Tuntuisi kovin pahalta, jos työttömyyspäivärahalla elävää vielä huijattaisiin.


      • Vastaa kysymyksiin
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        On totta että voi tietysti kukavaan perustaa Toiminimen ja aloittaa yritys toiminnan ilman tiimiäkin mutta riskit on tällöin vaan huomattavasti isommat ja käteen jäävä hyötykin jää vaan pienemmäksi. Verkostoitumisen etu on se että markkinointi saadaan edullisemmin tehokkaaksi ja työttömyys aikoina saa työttömyys päivärahan.

        "On totta että voi tietysti kukavaan perustaa Toiminimen ja aloittaa yritys toiminnan"

        Avauksessa puhuttiin markkinointitiimin perustamisesta, ei yrityksen perustamisesta. Kaikilla avauksessa mainituilla ammatinharjoittajilla voi jo olla olemassa oma yrityksensä.

        "mutta riskit on tällöin vaan huomattavasti isommat"

        Miksi toiminimen perustamisesta olisi suuremmat riskit kuin siitä, että toiminimi osallistuu markkinointitiimiin?

        "Verkostoitumisen etu on se että markkinointi saadaan edullisemmin tehokkaaksi"

        Miksi markkinointitiimin pitäisi järjestyä verkostomarkkinointiyrityksen suojiin? Miten se tehostaa ammatinharjoittajien palveluiden markkinointia.


    • Viisas tietäjä

      Huh huh - ja vielä huh huh!

      Jos kielen hallinta, kirjoittaminen ja yksinkertaiset lauseenmuodostukset ovat noin tuskallista puuhaa niin - LUJAA KARKUUN!

      Kaikenlaiset sankarit sitä kuvittelee tuollaisia hommia käynnistävänsä - jatka vain haaveilua kotisohvalla, niin ei mitään pahempaa satu.

      • Tiiminvetäjä

        Se että Markkinointitiimin takana on luotettava yritys tarkoittaa käytännössä sitä että ei tarvitse perustaa/avata Toiminimeä. Se että 1500e saa enemmän kuin 50e on puhdasta matematiikkaa.


      • Miten on ?
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Se että Markkinointitiimin takana on luotettava yritys tarkoittaa käytännössä sitä että ei tarvitse perustaa/avata Toiminimeä. Se että 1500e saa enemmän kuin 50e on puhdasta matematiikkaa.

        ---Se että 1500e saa enemmän kuin 50e on puhdasta matematiikkaa.---

        Tulo on siis varmaa, eli maksat vaikka omistasi sen 1500e vai ?


      • PuuPää
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Se että Markkinointitiimin takana on luotettava yritys tarkoittaa käytännössä sitä että ei tarvitse perustaa/avata Toiminimeä. Se että 1500e saa enemmän kuin 50e on puhdasta matematiikkaa.

        Eli yhtiö maksaa siis palkkaa. Sehän mukavaa. Ja kaikki lakisääteiset varmaan hoituvat siinä samalla, eläkemaksut ym..,,?


      • Tiiminvetäjä
        PuuPää kirjoitti:

        Eli yhtiö maksaa siis palkkaa. Sehän mukavaa. Ja kaikki lakisääteiset varmaan hoituvat siinä samalla, eläkemaksut ym..,,?

        Sen takiahan se pääyritys on että se maksaa palkan ja hoitaa työnantajan velvoitteet. Mutta pääyritys käytännön tasolla ei sitten muuta hoidakkaan. Eli työnteko ja asiakkaiden hankinta on renkien tehtävä. Jokaisen järjen pitäisi jo sanoa se että jos kyseessä on laillinen pääyritys niin silloinhan pääyritys ei voi jättää eläkemaksuja, veroja, yms maksamatta. Pääyritykseen ollaan laillisessa työsuhteessa ja työstä saadaan Tessin mukaista palkkaa. Näillä näkymin pääyritys vaihtoehtoja on kaksi.


      • Tiiminvetäjä
        Miten on ? kirjoitti:

        ---Se että 1500e saa enemmän kuin 50e on puhdasta matematiikkaa.---

        Tulo on siis varmaa, eli maksat vaikka omistasi sen 1500e vai ?

        Minä en maksa kellekkään mitään pääyritys laskuttaa asiakkaat ja maksaa palkat.


      • Tiimin ope
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Sen takiahan se pääyritys on että se maksaa palkan ja hoitaa työnantajan velvoitteet. Mutta pääyritys käytännön tasolla ei sitten muuta hoidakkaan. Eli työnteko ja asiakkaiden hankinta on renkien tehtävä. Jokaisen järjen pitäisi jo sanoa se että jos kyseessä on laillinen pääyritys niin silloinhan pääyritys ei voi jättää eläkemaksuja, veroja, yms maksamatta. Pääyritykseen ollaan laillisessa työsuhteessa ja työstä saadaan Tessin mukaista palkkaa. Näillä näkymin pääyritys vaihtoehtoja on kaksi.

        Minkä takia minä sitten maksaisin sinulle 50 eur/kk provikan?


      • Tiiminvetäjä
        Tiimin ope kirjoitti:

        Minkä takia minä sitten maksaisin sinulle 50 eur/kk provikan?

        Kyseessä ei ole Provikka vaan panos jolla hankitaan työkeikat. Provikat vie pääyritys korvauksena tarjoamastaan palvelusta.


      • Kysyn vain...???
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Sen takiahan se pääyritys on että se maksaa palkan ja hoitaa työnantajan velvoitteet. Mutta pääyritys käytännön tasolla ei sitten muuta hoidakkaan. Eli työnteko ja asiakkaiden hankinta on renkien tehtävä. Jokaisen järjen pitäisi jo sanoa se että jos kyseessä on laillinen pääyritys niin silloinhan pääyritys ei voi jättää eläkemaksuja, veroja, yms maksamatta. Pääyritykseen ollaan laillisessa työsuhteessa ja työstä saadaan Tessin mukaista palkkaa. Näillä näkymin pääyritys vaihtoehtoja on kaksi.

        Ja yritys on siis Pääyritys Oy...??

        Ja palkka on "tessin mukainen" 1000-3000 eur...??

        Hieman aukkopaikkoja tässä stoorissa. Jos asiallinen homma, miksi pitää tiedonmuruja viljellä suomi24-palstalla...???

        Kysyn vain...


      • Tiiminvetäjä
        Kysyn vain...??? kirjoitti:

        Ja yritys on siis Pääyritys Oy...??

        Ja palkka on "tessin mukainen" 1000-3000 eur...??

        Hieman aukkopaikkoja tässä stoorissa. Jos asiallinen homma, miksi pitää tiedonmuruja viljellä suomi24-palstalla...???

        Kysyn vain...

        Toinen ja todennäköisin Pääyritys vaihtoehto on Oy. Joka alalla on tietyt palkka luokat joita on pakko noudattaa siksi en voi sanoa suoraan tarkkoja palkkoja ne selviää mm Ammattiliitoista kysymällä. Itseasiassa tiedot oon tuonut hyvinkin tarkasti esille. Kyseessä on hyvin yksin kertainen mutta vaativa systeemi mikä tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden kunnollisiin ansioihin.


      • Konsepti vuotaa
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Toinen ja todennäköisin Pääyritys vaihtoehto on Oy. Joka alalla on tietyt palkka luokat joita on pakko noudattaa siksi en voi sanoa suoraan tarkkoja palkkoja ne selviää mm Ammattiliitoista kysymällä. Itseasiassa tiedot oon tuonut hyvinkin tarkasti esille. Kyseessä on hyvin yksin kertainen mutta vaativa systeemi mikä tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden kunnollisiin ansioihin.

        "Minä en maksa kellekkään mitään pääyritys laskuttaa asiakkaat ja maksaa palkat."

        Mistä työstä pääyritys maksaa noille kaikille maatalouslomittajille, kiinteistönhoitajille, siivoajille ja metsureille?

        "Provikat vie pääyritys korvauksena tarjoamastaan palvelusta."

        Mitä palveluita pääyritys tarjoaa, niille joille se maksaa palkkaa.

        Mikä sen pääyrityksen nimi on? Konseptisi kuulostaa jonkin verran vuokratyönvälitykseltä, mutta huonommalta. Firma hankkii ammatinharjoittajille työtehtäviä ja maksaa palkkaa. Mutta firma ottaa välittämistään töistä itselleen provikan ja verkostomarkkinointihenkisesti sinä saat alalinjaasi houkuttelemistasi henkilöistä osuuden heidän työpalkoistaan.

        Konseptissa on kaikki samat viat kuin verkostomarkkinoinnissa yleisemminkin. Liian monta syöjää samassa pöydässä, joten lopputuotteen ostajalle työpanoksen ostamisesta tulee liian kallista, kun pitää koko linjan provikat rahoittaa. Lisäksi verkostossa on jatkuvasti enemmistö ilman omaa alalinjaa.


      • Tiiminvetäjä
        Konsepti vuotaa kirjoitti:

        "Minä en maksa kellekkään mitään pääyritys laskuttaa asiakkaat ja maksaa palkat."

        Mistä työstä pääyritys maksaa noille kaikille maatalouslomittajille, kiinteistönhoitajille, siivoajille ja metsureille?

        "Provikat vie pääyritys korvauksena tarjoamastaan palvelusta."

        Mitä palveluita pääyritys tarjoaa, niille joille se maksaa palkkaa.

        Mikä sen pääyrityksen nimi on? Konseptisi kuulostaa jonkin verran vuokratyönvälitykseltä, mutta huonommalta. Firma hankkii ammatinharjoittajille työtehtäviä ja maksaa palkkaa. Mutta firma ottaa välittämistään töistä itselleen provikan ja verkostomarkkinointihenkisesti sinä saat alalinjaasi houkuttelemistasi henkilöistä osuuden heidän työpalkoistaan.

        Konseptissa on kaikki samat viat kuin verkostomarkkinoinnissa yleisemminkin. Liian monta syöjää samassa pöydässä, joten lopputuotteen ostajalle työpanoksen ostamisesta tulee liian kallista, kun pitää koko linjan provikat rahoittaa. Lisäksi verkostossa on jatkuvasti enemmistö ilman omaa alalinjaa.

        Tiimin maksimi koko on 30 henkilöä eli 1 29 ja näistä 29 ei voi edes alkaa keräilemään mitään alalinjoja. Nämä 29 saa palkan tekemästään työstä ei mitään muuta. Tämä 50e/kk panos on toistaiseksi arvio kun systeemi jossa oli kerta korvaus 400e 30%lv:stä jäi Pääyritykselle kaatui.


      • Tiiminvetäjä
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Tiimin maksimi koko on 30 henkilöä eli 1 29 ja näistä 29 ei voi edes alkaa keräilemään mitään alalinjoja. Nämä 29 saa palkan tekemästään työstä ei mitään muuta. Tämä 50e/kk panos on toistaiseksi arvio kun systeemi jossa oli kerta korvaus 400e 30%lv:stä jäi Pääyritykselle kaatui.

        "verkostossa on jatkuvasti enemmistö ilman alalinjaa" onko se jokin ongelma mitä varten enemmistöllä pitäisi olla alalinjoja. Siksihän minä kerään tiimin kun minä saan sen lv:sta myös hyödyn. Kun tiimi on kasassa ja saatu toimimaan se todennäköisesti irroitetaan pääyrityksestä ja avataan oma pääyritys. Hommaan saa jopa Eu:un tukea.


      • Katsotaanpa tarkkaan
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        "verkostossa on jatkuvasti enemmistö ilman alalinjaa" onko se jokin ongelma mitä varten enemmistöllä pitäisi olla alalinjoja. Siksihän minä kerään tiimin kun minä saan sen lv:sta myös hyödyn. Kun tiimi on kasassa ja saatu toimimaan se todennäköisesti irroitetaan pääyrityksestä ja avataan oma pääyritys. Hommaan saa jopa Eu:un tukea.

        " Siksihän minä kerään tiimin kun minä saan sen lv:sta myös hyödyn. Kun tiimi on kasassa ja saatu toimimaan se todennäköisesti irroitetaan pääyrityksestä ja avataan oma pääyritys."

        Et sinä oikeastaan puhu mistään markkinointitiimistä, vaan tuossa on selvästi kyse työvoimanvuokraus firmasta. Kaikki nuo 29 maatalouslomittajaa, kiinteistönhoitajaa, siivoajaa ja metsuria ovat töissä Pääyritys Oy:ssä, joka maksaa heille palkan heille välittämistään töistä. Toisin sanoen Pääyritys Oy vuokraa heidän työvoimaansa sille varsinaiselle loppuasiakkaalle. Pääyritys Oy:n pitäisi markkinoida omaa toimintaansa, mutta se kerää markkinointikuluja työntekijöiltään. Ja sinäkin saat vaivanpalkkana porukan kokoonkasaamisesta siivun liikevaihdosta (kuinka paljon?).

        En vain ymmärrä miksi nuo ammatinharjoittajat haluaisivat lähteä tuohon mukaan. Normaalin palakan lisäksi heille on tuosta ylimääräisiä kuluja. He voisivat ihan hyvin mennä palkollisiksi johonkin toiseen työnvoimanvuokrausfirmaan, jonka markkinointikuluja heidän ei tarvitse vielä erikseen maksaa. Eikä heillä olisi jotain "tiiminvetäjää" viemässä osaa heidän kuukausitilistäänkään.

        Miten päin vain tuota katsoo, sinä olet kuviossa vain haitaksi kun työvoimanvälitysfirma on jo toiminnassa.

        "onko se jokin ongelma mitä varten enemmistöllä pitäisi olla alalinjoja."

        Eikö se ole ongelma verkostomarkkinoinnissa, kun enemmistöllä ei voi olla niitä passiivisia tuloja, joilla verkostomarkkinoinnin konseptia kaikille mainostetaan?


      • Tulipa kysyttävää
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        "verkostossa on jatkuvasti enemmistö ilman alalinjaa" onko se jokin ongelma mitä varten enemmistöllä pitäisi olla alalinjoja. Siksihän minä kerään tiimin kun minä saan sen lv:sta myös hyödyn. Kun tiimi on kasassa ja saatu toimimaan se todennäköisesti irroitetaan pääyrityksestä ja avataan oma pääyritys. Hommaan saa jopa Eu:un tukea.

        "Se että Markkinointitiimin takana on luotettava yritys"
        "Minä en maksa kellekkään mitään pääyritys laskuttaa asiakkaat ja maksaa palkat."
        "pääyritys käytännön tasolla ei sitten muuta hoidakkaan. Eli työnteko ja asiakkaiden hankinta on renkien tehtävä."
        "Provikat vie pääyritys korvauksena tarjoamastaan palvelusta."
        "Näillä näkymin pääyritys vaihtoehtoja on kaksi."
        "Toinen ja todennäköisin Pääyritys vaihtoehto on Oy"
        "Kun tiimi on kasassa ja saatu toimimaan se todennäköisesti irroitetaan pääyrityksestä ja avataan oma pääyritys."

        Eli jos tuosta nyt jotain ymmärsin, niin pääyritystä ei vielä ole olemassakaan, koska sen perustamiselle on vielä avoinna kaksi vaihtoehtoa. Markkinointitiimiäkään ei vielä ole, mutta kun se on saatu toimimaan niin vielä perustamattomasta pääyrityksestä erotaan ja perustetaan oma pääyritys? Siis mitä ihmettä?

        "Aloitus eli kynnys raha tulisi olemaan noin 50e/kk mikä menisi suoraan markkinointi kustannuksiin."
        "Kyseessä ei ole Provikka vaan panos jolla hankitaan työkeikat."
        "Pääyritys ei hanki asiakkaita, vaan rengit saavat itse sen tehdä."
        "Provikat vie pääyritys korvauksena tarjoamastaan palvelusta."

        Kenelle tuo 1450 eur/kk menee? Pääyritys ei asiakkaita hanki, joten kuukausittainen aloitusmaksu ei menne heille. Kuinka paljon pääyrityksen työntekijät joutuvat pääyritykselle maksamaan sen tarjoamista palveluista?


      • Tiiminvetäjä
        Tulipa kysyttävää kirjoitti:

        "Se että Markkinointitiimin takana on luotettava yritys"
        "Minä en maksa kellekkään mitään pääyritys laskuttaa asiakkaat ja maksaa palkat."
        "pääyritys käytännön tasolla ei sitten muuta hoidakkaan. Eli työnteko ja asiakkaiden hankinta on renkien tehtävä."
        "Provikat vie pääyritys korvauksena tarjoamastaan palvelusta."
        "Näillä näkymin pääyritys vaihtoehtoja on kaksi."
        "Toinen ja todennäköisin Pääyritys vaihtoehto on Oy"
        "Kun tiimi on kasassa ja saatu toimimaan se todennäköisesti irroitetaan pääyrityksestä ja avataan oma pääyritys."

        Eli jos tuosta nyt jotain ymmärsin, niin pääyritystä ei vielä ole olemassakaan, koska sen perustamiselle on vielä avoinna kaksi vaihtoehtoa. Markkinointitiimiäkään ei vielä ole, mutta kun se on saatu toimimaan niin vielä perustamattomasta pääyrityksestä erotaan ja perustetaan oma pääyritys? Siis mitä ihmettä?

        "Aloitus eli kynnys raha tulisi olemaan noin 50e/kk mikä menisi suoraan markkinointi kustannuksiin."
        "Kyseessä ei ole Provikka vaan panos jolla hankitaan työkeikat."
        "Pääyritys ei hanki asiakkaita, vaan rengit saavat itse sen tehdä."
        "Provikat vie pääyritys korvauksena tarjoamastaan palvelusta."

        Kenelle tuo 1450 eur/kk menee? Pääyritys ei asiakkaita hanki, joten kuukausittainen aloitusmaksu ei menne heille. Kuinka paljon pääyrityksen työntekijät joutuvat pääyritykselle maksamaan sen tarjoamista palveluista?

        Itse asiassa Pääyrityksiä suomessa on jo kymmeniä jotka toimii alalla. Vuokravälitys Firmat on kyllä lähemmpäna meidän liikeideaa kuin mitä esim joku huuhaa Amway. Yleensä Tiimit jatkaa vaikka pää yritys katkeaa eli heidän toimintaansa en puutu. Tänään laitoin kyselyn pääyritykseen paljonko on asiakas hinta jos tunti palkka on 12,50e. En vielä saanut heiltä vastausta. Kun aikanaan itse olin Pääyrityksen Toimitusjohtaja niin yhtiön ottama kynnys raha oli 400e ja 30% lv:sta.


      • No jopas
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Itse asiassa Pääyrityksiä suomessa on jo kymmeniä jotka toimii alalla. Vuokravälitys Firmat on kyllä lähemmpäna meidän liikeideaa kuin mitä esim joku huuhaa Amway. Yleensä Tiimit jatkaa vaikka pää yritys katkeaa eli heidän toimintaansa en puutu. Tänään laitoin kyselyn pääyritykseen paljonko on asiakas hinta jos tunti palkka on 12,50e. En vielä saanut heiltä vastausta. Kun aikanaan itse olin Pääyrityksen Toimitusjohtaja niin yhtiön ottama kynnys raha oli 400e ja 30% lv:sta.

        "Kun aikanaan itse olin Pääyrityksen Toimitusjohtaja niin yhtiön ottama kynnys raha oli 400e ja 30% lv:sta."

        Mahtoi olla vallan erikoinen Pääyritys, kun Toimitusjohtajankin kirjoitustaito on vähän niin ja näin. Luulisi, että yrityksellä on varaa palkata joku osaavampikin toimitusjohtajakaseen.


      • Tiiminvetäjä
        Katsotaanpa tarkkaan kirjoitti:

        " Siksihän minä kerään tiimin kun minä saan sen lv:sta myös hyödyn. Kun tiimi on kasassa ja saatu toimimaan se todennäköisesti irroitetaan pääyrityksestä ja avataan oma pääyritys."

        Et sinä oikeastaan puhu mistään markkinointitiimistä, vaan tuossa on selvästi kyse työvoimanvuokraus firmasta. Kaikki nuo 29 maatalouslomittajaa, kiinteistönhoitajaa, siivoajaa ja metsuria ovat töissä Pääyritys Oy:ssä, joka maksaa heille palkan heille välittämistään töistä. Toisin sanoen Pääyritys Oy vuokraa heidän työvoimaansa sille varsinaiselle loppuasiakkaalle. Pääyritys Oy:n pitäisi markkinoida omaa toimintaansa, mutta se kerää markkinointikuluja työntekijöiltään. Ja sinäkin saat vaivanpalkkana porukan kokoonkasaamisesta siivun liikevaihdosta (kuinka paljon?).

        En vain ymmärrä miksi nuo ammatinharjoittajat haluaisivat lähteä tuohon mukaan. Normaalin palakan lisäksi heille on tuosta ylimääräisiä kuluja. He voisivat ihan hyvin mennä palkollisiksi johonkin toiseen työnvoimanvuokrausfirmaan, jonka markkinointikuluja heidän ei tarvitse vielä erikseen maksaa. Eikä heillä olisi jotain "tiiminvetäjää" viemässä osaa heidän kuukausitilistäänkään.

        Miten päin vain tuota katsoo, sinä olet kuviossa vain haitaksi kun työvoimanvälitysfirma on jo toiminnassa.

        "onko se jokin ongelma mitä varten enemmistöllä pitäisi olla alalinjoja."

        Eikö se ole ongelma verkostomarkkinoinnissa, kun enemmistöllä ei voi olla niitä passiivisia tuloja, joilla verkostomarkkinoinnin konseptia kaikille mainostetaan?

        Itseasiassa esim Varamiespalvelu ottaa renkiensä palkasta huomattavasti isomman provikan kuin 50e koska kyseessä on huomattavasti kalliimpi systeemi kuin meillä.


      • Katsotaan sanoi
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Itse asiassa Pääyrityksiä suomessa on jo kymmeniä jotka toimii alalla. Vuokravälitys Firmat on kyllä lähemmpäna meidän liikeideaa kuin mitä esim joku huuhaa Amway. Yleensä Tiimit jatkaa vaikka pää yritys katkeaa eli heidän toimintaansa en puutu. Tänään laitoin kyselyn pääyritykseen paljonko on asiakas hinta jos tunti palkka on 12,50e. En vielä saanut heiltä vastausta. Kun aikanaan itse olin Pääyrityksen Toimitusjohtaja niin yhtiön ottama kynnys raha oli 400e ja 30% lv:sta.

        "Itse asiassa Pääyrityksiä suomessa on jo kymmeniä jotka toimii alalla."

        No mainitsepa nimeltä joitakin niistä kymmenistä, niin nähdään minkälaistista firmoista on kyse,

        "Itseasiassa esim Varamiespalvelu ottaa renkiensä palkasta huomattavasti isomman provikan kuin 50e koska kyseessä on huomattavasti kalliimpi systeemi kuin meillä."

        Paljonko Varamiespalvelu ottaa työntekijöidensä palkasta?

        Teidän systeemiä emme itseasiassa tiedä tarkalleen. Mitä me siitä tiedämme?

        - 1) "Aloitus eli kynnys raha tulisi olemaan noin 50e/kk mikä menisi suoraan markkinointi kustannuksiin."
        "Kyseessä ei ole Provikka vaan panos jolla hankitaan työkeikat."

        Okei, tämä selvä. Viiskymppiä kuussa markkinointiin.

        - 2) "Sen takiahan se pääyritys on että se maksaa palkan ja hoitaa työnantajan velvoitteet. Mutta pääyritys käytännön tasolla ei sitten muuta hoidakkaan. "
        "pääyritys laskuttaa asiakkaat ja maksaa palkat."
        "Provikat vie pääyritys korvauksena tarjoamastaan palvelusta.

        Pääyritys tarjoaa palvelunaan palkanmaksupalvelua, asiakkaanlaskutuspalvelua ja työnantajanvelvoitepalvelua, mutta ei muuta. Siitä pääyrityskuitenkin saa provikan.

        Asia ei kuitenkaan yhtään selkene, kun katsomme kolmatta menoerää eli tiiminvetäjän saamaa korvausta:

        - 3) "Tietysti tämä 50e x 29 tulee tiiminvetäjälle oli töitä tai ei. Silloin kun olin erään Tiimintoimitusjohtaja kasasin silloinkin tiimin ja sain siitä hyvästä pienen korvauksen ja provikat."
        "Siksihän minä kerään tiimin kun minä saan sen lv:sta myös hyödyn."

        Eli tiiminvetäjälle menee provikka liikevaihdosta.

        Tiedämme, siis että pääyritys ottaa provikan palveluistaan ja tiiminvetäjä myös, mutta emme tiedä kuinka paljon nuo provikat ovat yhteensä. Meille tosin vakuutetaan, että se on vähemmän kuin vuokratyövoimafirmalla, joka tosin maksaa työntekijöilleen palkkaa eikä maksata heillä provikoita.

        Sen sijaan 29 x 50 euron kohtalo on epäselvä. Ensin sen oli tarkoitus mennä kokonaan markkinointiin. Sittemmin se meneekin tiiminvetäjälle, oli töitä tai ei.

        Lisäksi kovin huolestuttavaa on:

        - 1) "kun systeemi jossa oli kerta korvaus 400e 30%lv:stä jäi Pääyritykselle kaatui."
        "Kun aikanaan itse olin Pääyrityksen Toimitusjohtaja niin yhtiön ottama kynnys raha oli 400e ja 30% lv:sta."

        Edes tuolla huimalla provikalla ei pääyritys pysynyt pystyssä.

        Ja yleisesti huolestuttavaa on myös tiiminvetäjän ja entisen toimitusjohtajan luvattoman kehno kirjoitustaito, josta hieman näytteitä:

        "Pääyritys vaihtoehtoja näillä näkymin on kaksi kumpikin on luotettavia."
        "Verkoston maksimi koko on 30 jäsentä minimi 5 jäsentä Raahen Työvoimatoimiston ilmoitus taululle tulee infoa lähi aikoina."
        "Yleensä Tiimit jatkaa vaikka pää yritys katkeaa eli heidän toimintaansa en puutu."

        Mitä kummaa sinä teit, kun muut lapset luokallasi opiskelivat äidinkieltä?


      • Tiiminvetäjä
        Katsotaan sanoi kirjoitti:

        "Itse asiassa Pääyrityksiä suomessa on jo kymmeniä jotka toimii alalla."

        No mainitsepa nimeltä joitakin niistä kymmenistä, niin nähdään minkälaistista firmoista on kyse,

        "Itseasiassa esim Varamiespalvelu ottaa renkiensä palkasta huomattavasti isomman provikan kuin 50e koska kyseessä on huomattavasti kalliimpi systeemi kuin meillä."

        Paljonko Varamiespalvelu ottaa työntekijöidensä palkasta?

        Teidän systeemiä emme itseasiassa tiedä tarkalleen. Mitä me siitä tiedämme?

        - 1) "Aloitus eli kynnys raha tulisi olemaan noin 50e/kk mikä menisi suoraan markkinointi kustannuksiin."
        "Kyseessä ei ole Provikka vaan panos jolla hankitaan työkeikat."

        Okei, tämä selvä. Viiskymppiä kuussa markkinointiin.

        - 2) "Sen takiahan se pääyritys on että se maksaa palkan ja hoitaa työnantajan velvoitteet. Mutta pääyritys käytännön tasolla ei sitten muuta hoidakkaan. "
        "pääyritys laskuttaa asiakkaat ja maksaa palkat."
        "Provikat vie pääyritys korvauksena tarjoamastaan palvelusta.

        Pääyritys tarjoaa palvelunaan palkanmaksupalvelua, asiakkaanlaskutuspalvelua ja työnantajanvelvoitepalvelua, mutta ei muuta. Siitä pääyrityskuitenkin saa provikan.

        Asia ei kuitenkaan yhtään selkene, kun katsomme kolmatta menoerää eli tiiminvetäjän saamaa korvausta:

        - 3) "Tietysti tämä 50e x 29 tulee tiiminvetäjälle oli töitä tai ei. Silloin kun olin erään Tiimintoimitusjohtaja kasasin silloinkin tiimin ja sain siitä hyvästä pienen korvauksen ja provikat."
        "Siksihän minä kerään tiimin kun minä saan sen lv:sta myös hyödyn."

        Eli tiiminvetäjälle menee provikka liikevaihdosta.

        Tiedämme, siis että pääyritys ottaa provikan palveluistaan ja tiiminvetäjä myös, mutta emme tiedä kuinka paljon nuo provikat ovat yhteensä. Meille tosin vakuutetaan, että se on vähemmän kuin vuokratyövoimafirmalla, joka tosin maksaa työntekijöilleen palkkaa eikä maksata heillä provikoita.

        Sen sijaan 29 x 50 euron kohtalo on epäselvä. Ensin sen oli tarkoitus mennä kokonaan markkinointiin. Sittemmin se meneekin tiiminvetäjälle, oli töitä tai ei.

        Lisäksi kovin huolestuttavaa on:

        - 1) "kun systeemi jossa oli kerta korvaus 400e 30%lv:stä jäi Pääyritykselle kaatui."
        "Kun aikanaan itse olin Pääyrityksen Toimitusjohtaja niin yhtiön ottama kynnys raha oli 400e ja 30% lv:sta."

        Edes tuolla huimalla provikalla ei pääyritys pysynyt pystyssä.

        Ja yleisesti huolestuttavaa on myös tiiminvetäjän ja entisen toimitusjohtajan luvattoman kehno kirjoitustaito, josta hieman näytteitä:

        "Pääyritys vaihtoehtoja näillä näkymin on kaksi kumpikin on luotettavia."
        "Verkoston maksimi koko on 30 jäsentä minimi 5 jäsentä Raahen Työvoimatoimiston ilmoitus taululle tulee infoa lähi aikoina."
        "Yleensä Tiimit jatkaa vaikka pää yritys katkeaa eli heidän toimintaansa en puutu."

        Mitä kummaa sinä teit, kun muut lapset luokallasi opiskelivat äidinkieltä?

        Mistä sinä tiedät minkälaista kieltä Äitini puhui? Tänään olen neuvotellut yhden vasta löytyneen Firman kanssa ja heillä provikka on 6%lv:stä mikä on kyllä minunkin mielestä liian vähän. Itse asiassa tunnen Varamiespalvelun systeemejä jonkin verran ja heilläkin on useita kiertäviä edustajia jotka ei juokse Firmoissa ilmaiseksi. Varamiespalvelu on hyvä Firma muuten mutta sen asiakkaillakin pitää olla yritys ja sopimus Varamiespalvelun kanssa.


      • Tiiminvetäjä
        Katsotaan sanoi kirjoitti:

        "Itse asiassa Pääyrityksiä suomessa on jo kymmeniä jotka toimii alalla."

        No mainitsepa nimeltä joitakin niistä kymmenistä, niin nähdään minkälaistista firmoista on kyse,

        "Itseasiassa esim Varamiespalvelu ottaa renkiensä palkasta huomattavasti isomman provikan kuin 50e koska kyseessä on huomattavasti kalliimpi systeemi kuin meillä."

        Paljonko Varamiespalvelu ottaa työntekijöidensä palkasta?

        Teidän systeemiä emme itseasiassa tiedä tarkalleen. Mitä me siitä tiedämme?

        - 1) "Aloitus eli kynnys raha tulisi olemaan noin 50e/kk mikä menisi suoraan markkinointi kustannuksiin."
        "Kyseessä ei ole Provikka vaan panos jolla hankitaan työkeikat."

        Okei, tämä selvä. Viiskymppiä kuussa markkinointiin.

        - 2) "Sen takiahan se pääyritys on että se maksaa palkan ja hoitaa työnantajan velvoitteet. Mutta pääyritys käytännön tasolla ei sitten muuta hoidakkaan. "
        "pääyritys laskuttaa asiakkaat ja maksaa palkat."
        "Provikat vie pääyritys korvauksena tarjoamastaan palvelusta.

        Pääyritys tarjoaa palvelunaan palkanmaksupalvelua, asiakkaanlaskutuspalvelua ja työnantajanvelvoitepalvelua, mutta ei muuta. Siitä pääyrityskuitenkin saa provikan.

        Asia ei kuitenkaan yhtään selkene, kun katsomme kolmatta menoerää eli tiiminvetäjän saamaa korvausta:

        - 3) "Tietysti tämä 50e x 29 tulee tiiminvetäjälle oli töitä tai ei. Silloin kun olin erään Tiimintoimitusjohtaja kasasin silloinkin tiimin ja sain siitä hyvästä pienen korvauksen ja provikat."
        "Siksihän minä kerään tiimin kun minä saan sen lv:sta myös hyödyn."

        Eli tiiminvetäjälle menee provikka liikevaihdosta.

        Tiedämme, siis että pääyritys ottaa provikan palveluistaan ja tiiminvetäjä myös, mutta emme tiedä kuinka paljon nuo provikat ovat yhteensä. Meille tosin vakuutetaan, että se on vähemmän kuin vuokratyövoimafirmalla, joka tosin maksaa työntekijöilleen palkkaa eikä maksata heillä provikoita.

        Sen sijaan 29 x 50 euron kohtalo on epäselvä. Ensin sen oli tarkoitus mennä kokonaan markkinointiin. Sittemmin se meneekin tiiminvetäjälle, oli töitä tai ei.

        Lisäksi kovin huolestuttavaa on:

        - 1) "kun systeemi jossa oli kerta korvaus 400e 30%lv:stä jäi Pääyritykselle kaatui."
        "Kun aikanaan itse olin Pääyrityksen Toimitusjohtaja niin yhtiön ottama kynnys raha oli 400e ja 30% lv:sta."

        Edes tuolla huimalla provikalla ei pääyritys pysynyt pystyssä.

        Ja yleisesti huolestuttavaa on myös tiiminvetäjän ja entisen toimitusjohtajan luvattoman kehno kirjoitustaito, josta hieman näytteitä:

        "Pääyritys vaihtoehtoja näillä näkymin on kaksi kumpikin on luotettavia."
        "Verkoston maksimi koko on 30 jäsentä minimi 5 jäsentä Raahen Työvoimatoimiston ilmoitus taululle tulee infoa lähi aikoina."
        "Yleensä Tiimit jatkaa vaikka pää yritys katkeaa eli heidän toimintaansa en puutu."

        Mitä kummaa sinä teit, kun muut lapset luokallasi opiskelivat äidinkieltä?

        Mistä sinä tiedät minkälaista kieltä Äitini puhui? Tänään olen neuvotellut yhden vasta löytyneen Firman kanssa ja heillä provikka on 6%lv:stä mikä on kyllä minunkin mielestä liian vähän. Itse asiassa tunnen Varamiespalvelun systeemejä jonkin verran ja heilläkin on useita kiertäviä edustajia jotka ei juokse Firmoissa ilmaiseksi. Varamiespalvelu on hyvä Firma muuten mutta sen asiakkaillakin pitää olla yritys ja sopimus Varamiespalvelun kanssa.


      • Mihin jäimme
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät minkälaista kieltä Äitini puhui? Tänään olen neuvotellut yhden vasta löytyneen Firman kanssa ja heillä provikka on 6%lv:stä mikä on kyllä minunkin mielestä liian vähän. Itse asiassa tunnen Varamiespalvelun systeemejä jonkin verran ja heilläkin on useita kiertäviä edustajia jotka ei juokse Firmoissa ilmaiseksi. Varamiespalvelu on hyvä Firma muuten mutta sen asiakkaillakin pitää olla yritys ja sopimus Varamiespalvelun kanssa.

        "Mistä sinä tiedät minkälaista kieltä Äitini puhui?"

        Enhän minä äidistäsi mitään tiedä, mutta kirjoittamastasi tekstistä voi päätellä sen että jos olet suomalainen, olet kyllä kuluttanut koulutunnit nuokkuen tai adhd:nä muita häiriten. Kirjoitustaitosi on sen verran luokatonta. En kuitenkaan sinua maahanmuuttajaksi luokittelisi, koska sija- ja taivutusmuodot menevät sinulla kuitenkin kohdalleen. Pikemminkin virheesi viittaisivat suomalaiseen, joka ei osaa kirjoittaa.

        "tunnen Varamiespalvelun systeemejä jonkin verran ja heilläkin on useita kiertäviä edustajia jotka ei juokse Firmoissa ilmaiseksi."

        En tiedä miten tämä liittyy keskusteltavana olevaan aiheeseen, mutta sinulla on muutenkin ollut tapana ripotella asiaan liittymättömiä murenia tekstisi joukkoon.

        Palataanpa siis aiheeseen ja katsotaan mihin jätit vastaamatta. Emme nimittäin edelleenkään tiedä kaikkia kolmea kulunkia mitä markkinointitiimiläisille tulee. Emme tiedä pääyrityksen provikkaa, se on vasta neuvoteltavana. Emmekä myöskään tiedä sinun provikkaasi. Emme myöskään tiedä meneekö se 29 x 50 euroa markkinointikustannuksiin vai onko se sittenkin tiiminvetäjälle menevää rahaa. Et myöskään antanut ainoatakaan esimerkkejä kymmenistä vastaavista markkinoilla olevista pääyrityksistä. Et oikein vastaa huutoosi tällä palstalla.


      • Tiiminvetäjä
        Mihin jäimme kirjoitti:

        "Mistä sinä tiedät minkälaista kieltä Äitini puhui?"

        Enhän minä äidistäsi mitään tiedä, mutta kirjoittamastasi tekstistä voi päätellä sen että jos olet suomalainen, olet kyllä kuluttanut koulutunnit nuokkuen tai adhd:nä muita häiriten. Kirjoitustaitosi on sen verran luokatonta. En kuitenkaan sinua maahanmuuttajaksi luokittelisi, koska sija- ja taivutusmuodot menevät sinulla kuitenkin kohdalleen. Pikemminkin virheesi viittaisivat suomalaiseen, joka ei osaa kirjoittaa.

        "tunnen Varamiespalvelun systeemejä jonkin verran ja heilläkin on useita kiertäviä edustajia jotka ei juokse Firmoissa ilmaiseksi."

        En tiedä miten tämä liittyy keskusteltavana olevaan aiheeseen, mutta sinulla on muutenkin ollut tapana ripotella asiaan liittymättömiä murenia tekstisi joukkoon.

        Palataanpa siis aiheeseen ja katsotaan mihin jätit vastaamatta. Emme nimittäin edelleenkään tiedä kaikkia kolmea kulunkia mitä markkinointitiimiläisille tulee. Emme tiedä pääyrityksen provikkaa, se on vasta neuvoteltavana. Emmekä myöskään tiedä sinun provikkaasi. Emme myöskään tiedä meneekö se 29 x 50 euroa markkinointikustannuksiin vai onko se sittenkin tiiminvetäjälle menevää rahaa. Et myöskään antanut ainoatakaan esimerkkejä kymmenistä vastaavista markkinoilla olevista pääyrityksistä. Et oikein vastaa huutoosi tällä palstalla.

        Pääyritysten nimillä ei ole sinänsä niin isoa merkitystä koska ne ei tule näkymään markkinoinnissa. Olen jo yhden Pääyrityksen provikan maininnut eli 6% mutta se nyt käytännössä pitäisi olla 10 - 15%


      • Miten on
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Pääyritysten nimillä ei ole sinänsä niin isoa merkitystä koska ne ei tule näkymään markkinoinnissa. Olen jo yhden Pääyrityksen provikan maininnut eli 6% mutta se nyt käytännössä pitäisi olla 10 - 15%

        "Pääyritysten nimillä ei ole sinänsä niin isoa merkitystä"

        Mitä sinä turhia ujostelet? Kerroit pääyrityksen olevan luotettava, joten haittaako sen nimen kertominen mitään? Toisekseen, vaikket kertoisi teidän pääyrityksenne nimeä, niin kerroit että vastaavia on kymmenittäin muitakin, joten kerro muutama niiden muun nimi niin näemme miten homma pyörii muilla tahoilla.

        Niin ja oliko se 29 x 50 euroa markkinointikustannuksiin käytettävää rahaa vai kuuluuko raha tiiminvetäjälle? Tuo on vielä vähän epäselvää.


      • Tiiminvetäjä
        Miten on kirjoitti:

        "Pääyritysten nimillä ei ole sinänsä niin isoa merkitystä"

        Mitä sinä turhia ujostelet? Kerroit pääyrityksen olevan luotettava, joten haittaako sen nimen kertominen mitään? Toisekseen, vaikket kertoisi teidän pääyrityksenne nimeä, niin kerroit että vastaavia on kymmenittäin muitakin, joten kerro muutama niiden muun nimi niin näemme miten homma pyörii muilla tahoilla.

        Niin ja oliko se 29 x 50 euroa markkinointikustannuksiin käytettävää rahaa vai kuuluuko raha tiiminvetäjälle? Tuo on vielä vähän epäselvää.

        Ensiksi se on pelkästään arvio että Tiimin vetäjänä ottaisin 50e/kk x 29 summa voi olla myös 100e/kk


      • Tältä näyttää
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Ensiksi se on pelkästään arvio että Tiimin vetäjänä ottaisin 50e/kk x 29 summa voi olla myös 100e/kk

        "Ensiksi se on pelkästään arvio että Tiimin vetäjänä ottaisin 50e/kk x 29 summa voi olla myös 100e/kk"

        Tämä oli kuitenkin sitä rahaa, jonka oli tarkoitus mennä kokonaisuudessaan markkinointiin, eli kuinka suuri se tiiminvetäjän provisio on?

        Niin, ja aiotko sinä jo mainita joitakin esimerkkejä niistä kymmenistä vastaavista pääyrityksistä, jotka alalla toimivat? Tunnut aktiivisesti väistelevän sitä kysymystä. Väistelysi johdosta tämä kuvio alkaa kovasti näyttämään tältä:

        1) pääyritys on jokin tiiminvetäjän pöytälaatikkofirma, jolloin pääyrityksen provisio menee tiiminvetäjälle. Sen vuoksi tiiminvetäjä ei halua sen nimeä paljastaa, koska samalla paljastuisi hänen nimensä.

        2) tiiminvetäjä ottaa lisäksi tiiminvetäjän provision liikevaihdosta

        3) markkinointirahaksi mainittu summa näyttää sittenkin menevän tiiminvetäjälle

        Joten miten olisi, mainitsisitko jo niitä muita vastaavia yrityksiä, jotta voimme nähdä miten kuvio muualla toimii?


    • Tiimin ope

      "Tiimin maksimi koko on 30 henkilöä eli 1 29 ja näistä 29 ei voi edes alkaa keräilemään mitään alalinjoja."

      Nythän tämä selkis. Siis tuo 1 olet sinä, joka keräilet ne pösilöt kokoon ja otat 50 eur/kk provikan jokaiselta, olipa töitä tai ei. Jos töitä saadaan, sinä vedät vielä toisen provikan sieltä pääyrityksestä.

      Menikö oikein?

      • Tiiminvetäjä

        Tietysti tämä 50e x 29 tulee tiiminvetäjälle oli töitä tai ei. Silloin kun olin erään Tiimintoimitusjohtaja kasasin silloinkin tiimin ja sain siitä hyvästä pienen korvauksen ja provikat.


      • Tiiminvedättäjät.
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Tietysti tämä 50e x 29 tulee tiiminvetäjälle oli töitä tai ei. Silloin kun olin erään Tiimintoimitusjohtaja kasasin silloinkin tiimin ja sain siitä hyvästä pienen korvauksen ja provikat.

        Haiskahtaako vedätykseltä taas kerran ?


    • Eeku1

      Onko "Tiimintoimitusjohtaja" arvonlisäverovelvollinen?

      • Tiiminvetäjä

        Kun yrityksen lv on yli 5000e/v niin yritys on Arvonlisäverovelvollinen.


    • tarkkuutta

      "Kun yrityksen lv on yli 5000e/v niin yritys on Arvonlisäverovelvollinen."

      - Väärin. Myyjä ei ole verovelvollinen, jos arvonlisäverolaissa tarkoitettu tilikauden liikevaihto on alle 8 500 euroa.

      • Tiiminvetäjä

        Käytännössä kun systeemitoimii niin aina on Alv velvollinen ja jos systeemi ei toimi niin silloin ei ole Alv velvollinen eikä kannata olla mukanakaan toimimattomassa Bisneksessä.


      • Kerro nämä
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Käytännössä kun systeemitoimii niin aina on Alv velvollinen ja jos systeemi ei toimi niin silloin ei ole Alv velvollinen eikä kannata olla mukanakaan toimimattomassa Bisneksessä.

        Ajattelitko jo mainita esimerkkejä niistä kymmenistä muista pääyrityksistä, joita konseptilla sinun mukaasi toimii?

        Kuinka suuri on tiiminvetäjän provisio, jos 29 x 50eur menee kokonaisuudessaan markkinointikuluihin?


      • Tiiminvetäjä
        Kerro nämä kirjoitti:

        Ajattelitko jo mainita esimerkkejä niistä kymmenistä muista pääyrityksistä, joita konseptilla sinun mukaasi toimii?

        Kuinka suuri on tiiminvetäjän provisio, jos 29 x 50eur menee kokonaisuudessaan markkinointikuluihin?

        Kun hoidan markkinoinnin ja toimintojen organisoinnin niin silloinhan myös siitä kuuluu minunkin saada korvaus.


      • Kerro nämä
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Kun hoidan markkinoinnin ja toimintojen organisoinnin niin silloinhan myös siitä kuuluu minunkin saada korvaus.

        Ei kai kukaan korvaustasi kiistä, jos sinulla jatkuva rooli tiimissä on. Kyse on siitä kuinka suuri on tiiminvetäjän korvaus. Miksi siihen ei voi saada vastausta?

        Kerroit, että vastaavia pääyrityksiä on markkinoilla kymmenittäin. Tässä on jo odoteltu monta päivää, että nimeäisit edes muutamia niistä. Milloin ajattelit sen tehdä? Miksi se on sinulle liian vaikeaa?


    • boss is boss

      Sitäpaitsi pakotan ottamaan suihin jokaisen liityjän että käy selväksi kuka on boss kultakello kädessä

    • sivusta seuraaja

      Eiköhän peli ole pelattu, Tiiminvetäjä.

      Olemme kommentoineet kökköisiä juttujasi aivan tarpeeksi. Mene kotiisi ja opettele kirjoittamaan ensin. E.N. Setälän kielioppi on pätevä teos.

      • Tiiminvetäjä

        Ei peliä ole menetetty sillä ensimmäiset Tiiminjäsenet on löytyneet ja loput löytyy Työkkärin avulla. Esimerkkejä pääyrityksistä löytää jokainen Googlettamalla.


      • Vai sillee
        Tiiminvetäjä kirjoitti:

        Ei peliä ole menetetty sillä ensimmäiset Tiiminjäsenet on löytyneet ja loput löytyy Työkkärin avulla. Esimerkkejä pääyrityksistä löytää jokainen Googlettamalla.

        "Ensimmäiset Tiiminjäsenet on löytyneet ja loput löytyy Työkkärin avulla"

        Mjaa, et sinä ainakaan ilmoitusta ole välittänyt Raahen työvoimatoimistoon laittaa.

        "Esimerkkejä pääyrityksistä löytää jokainen Googlettamalla."

        Millähän hakutermillä tuollaista edes alkaisi googlaamaan? Miksi on niin vaikea kertoa esimerkkejä vastaavista muista pääyrityksistä?

        Kuinka suuri on tiiminvetäjän provisio?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe