Hiljaista on Hiljalla

Hilja

ei ole kikupoju tohtinut näyttäytyä minulle ja kun on lämpimät ilmatkin niin on tuo kiimakin ihan huipussaan ei kukaan tällä kylällä tohdi tulla paneen.

45

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molen tulossa

      Älä sie Hilja välitä mie tulen taas käyhmään viikonloppuna sielä niin saat hyvvää persseesseen.

    • Hilja

      Ihanaa tulisit jo tänään olen niin puutteessa kun eihän täällä ole miestä että saisi yhden naisparan tyytyväiseksi on ihan tosi vaikea olo kun haluttaa niin kovasti.

      • fhjjljvhvbm

        Missä asut?


    • Aina valmis

      Mukava alasti kirmata ulkona....

      • gjgglllgh

        Pääsenkö mukaan?


    • Hilja

      Kyllä te tiiätte missä asun mutta ei ole uskallusta tulla käymään kun tietää kuin lujille joutuu ei taida kunto kestää sellaista sänkypainia mitä minä haluan.

      • mies1993ivalo

        jos tietäisin missä asut oisin tullu jo


    • Hilja

      Tässä on taas kahareisin istuttu polvet pystyssä pihalla kaksi päivää ilman pikkuhousuja josko joku kiinnostuis mutta kun ei niin ei ilman jäin, sääskiä ja paarmoja nuot pistojutut kylläkin näyttäis kiinostavan mutta ko on niin ohukainen ulotin niilä.

    • yrjö

      ompahan jutut huh ,
      sivistys taitaa olla aika takapajulassa

      • Kalle pikku

        Älä sie pappa höpise on sinuaki joskus pinsa kiinostanu muisteleppas nuoruuttas.


    • mie aina hoksaan

      Nyt Hilja joutu ostaan HK,n sinisen ko kävi kaupala mie näin siinä se hiutteli ja tunnusteli sitä että olisko sopiva johonki hommaan arvaatte kyllä mihin.

    • Hilja

      Mitä se pittää heti kaikille selittää ja ei se lenkkimakkara oikeaa suoroa voita mutta pakko se jottain on koettaa kun ei kukaan käy paneen.

    • Hilja

      Ei tuu ei näy minkäänlaista mukelimiestä vaikka muka ovat tulossa ei oo luontoo.

    • Hilja

      Eikö noihin kauppohin saada vahvempia lenkki tai grillimakkaroita eihän noista tiedä juuri mitään täytyy hinkata ku viimeistä päivää, nyt nähtiin lapinjätkät kyllä puhuvat vaan eivätpäs pane oon ollu ilman kikiä hyvin pitkään on mentävä käymään Torniossa jälleen siellä olen saanut aina kunnon kalua.

    • hiljan sisko

      Joo, tornion sivuitte haaparanthaan son sinun mentävä. sielä soon faalukorvissa semmonenki koko, että isompi haarustenväli sieltä b -puoleltakin täyttyy.
      sitäkö hivutat hilja -poika parituntia, niin kylllä halulut lähetee.

    • Hilja

      Miten niin Hilja-poika kyllä olen täyttä naisen lihaa ja vieläpäs kiimaista sellaista, sinä oot varmaankin eri paikkakunnalta kun et minua tunne, olen itä Falugorviakin käyttänyt mutta kyllä oikee kalu on sentäs makeeta.

    • Tommi tuupermanni

      Nyt on Hilja saanu hyvvää persheeseen mie olen tehny miehen työn ja tökkiny sitä kolme tuntia yhteen menhoon pitäs olla vähänaikaa hljaa hilja.

    • Hilja

      Tuota tulihan sitä viimein mutta nyt pitäis saada jo lisää oli kyllä hyvä pano toi edellinen mukelimiehet esiin koloistanne NYT:

      • puhdistusgeeli?

        Sivistä ittees, Älä puhu tuommoisia. Elämäntoveri ittelesi? Miten on tautien laita? Satiaiset, syyhy, kuppa, valkovuoto, klamydia yms. hirvitykset. Tautien levittäjä taidat olla!


      • Hilja
        puhdistusgeeli? kirjoitti:

        Sivistä ittees, Älä puhu tuommoisia. Elämäntoveri ittelesi? Miten on tautien laita? Satiaiset, syyhy, kuppa, valkovuoto, klamydia yms. hirvitykset. Tautien levittäjä taidat olla!

        Sinulla ilmeisesti on kokemusta tuollaisista tautijutuista minula ei oo ikinä ollut mitään tuollaista oon siisti sekä terve, luulekkos että lenkkimakkrasta tauteja saa sun täytyis kirjoittaa sellainen lista mistä olet minkäkin taudin saanut ja toi mikä kävi paneen nytkin viimeks on ihan tavallinen perheelinen mies, nehän ne on innokkaampia ja sitten ei tuu mitään jälkipuheita kun pelkäävät itsensä puolesta.


      • Rakastele!
        Hilja kirjoitti:

        Sinulla ilmeisesti on kokemusta tuollaisista tautijutuista minula ei oo ikinä ollut mitään tuollaista oon siisti sekä terve, luulekkos että lenkkimakkrasta tauteja saa sun täytyis kirjoittaa sellainen lista mistä olet minkäkin taudin saanut ja toi mikä kävi paneen nytkin viimeks on ihan tavallinen perheelinen mies, nehän ne on innokkaampia ja sitten ei tuu mitään jälkipuheita kun pelkäävät itsensä puolesta.

        Kokeilepa rakastua tulisesti! Molemmin puolinen rakkaus. Ai, että on ihana tunne, varsinkin ,kun pääsee petipuuhiin. Rakastu, ole onnellinen, nauti elämästä. Tekee hyvää sielulle ja kropalle. Ei minulla tauteja ole ollut, mitä nyt peräpukamat joskus. Ei tarvitse kirjoittaa listoja. minä menen vain rakkaudesta petipuuhiin. Rakastun ja nautin. Onnea sinulle, toivon kaikkea hyvää.


      • julkista pois!
        Hilja kirjoitti:

        Sinulla ilmeisesti on kokemusta tuollaisista tautijutuista minula ei oo ikinä ollut mitään tuollaista oon siisti sekä terve, luulekkos että lenkkimakkrasta tauteja saa sun täytyis kirjoittaa sellainen lista mistä olet minkäkin taudin saanut ja toi mikä kävi paneen nytkin viimeks on ihan tavallinen perheelinen mies, nehän ne on innokkaampia ja sitten ei tuu mitään jälkipuheita kun pelkäävät itsensä puolesta.

        Aviorikos on rikos! Miten sinä sillä tavalla petät?! Vaimoriepu, kun tietäisi, niin nousisi takajaloilleen, kuin karhuemo pentujaan puolustamaan.


    • Hilja

      Ne on minusta eri asioit seksi ja rakkaus mihusta seksi on nautiskelua ja rakkaus on sisäistä tunnetta kutinaa jota ei voi raapia.

      • pois vaan!

        Senhän voi vaan kylmästi tukahduttaa ja jatkaa normaalia elämää. Ihan, kuin tekisi abortin, jos on vain yksipuolinen rakastuminen?


    • saako tulla?

      Oletko yleisnainen? Annatko kaikille?

    • Hilja

      Aina olen antanut, tietysti täytyy olla siisti ja lähes selvillä ei mitään pultsareita ja hyvä yleiskunto jotta jaksaa minut tyydyttää kunnolla usko vaan saat itsekkin kunnon panot.

      • pettäjäntietuskainen

        Minulle riittää yx hyvä! En harrasta salasuhteita. Kuka sellaiseen haluaa tutustua, joka ystäväänsä pettää ja salasuhteita harrastaa? Ei luotettava ystävä! Aviorikos on petoksista pahin, suurempi, kuin pankkiryöstö. Voi verrata ihmismurhaan. Siinä tapetaan luottamus. Ei saa pettää!


      • Hilja
        pettäjäntietuskainen kirjoitti:

        Minulle riittää yx hyvä! En harrasta salasuhteita. Kuka sellaiseen haluaa tutustua, joka ystäväänsä pettää ja salasuhteita harrastaa? Ei luotettava ystävä! Aviorikos on petoksista pahin, suurempi, kuin pankkiryöstö. Voi verrata ihmismurhaan. Siinä tapetaan luottamus. Ei saa pettää!

        Sellaista ei enää ole kun aviorikos on käsitteenäkin vanhentunut ja ketä minä petän yksinäinen tyttö minähän olen vapaa ja jos joku minun kanssani olleista on naimisissa niin se asia on hänen selvitettävä jos paljastuu.


      • Ystävällinen.
        Hilja kirjoitti:

        Sellaista ei enää ole kun aviorikos on käsitteenäkin vanhentunut ja ketä minä petän yksinäinen tyttö minähän olen vapaa ja jos joku minun kanssani olleista on naimisissa niin se asia on hänen selvitettävä jos paljastuu.

        Anteeksi, mutta mukavaa päivänjatkoa sinulle. Nauti elämästä. Kiitos juttuseurasta. Oli kiva tavata. Moi.


      • Hilja
        Ystävällinen. kirjoitti:

        Anteeksi, mutta mukavaa päivänjatkoa sinulle. Nauti elämästä. Kiitos juttuseurasta. Oli kiva tavata. Moi.

        Mittees höpäjät eihän myö olla tavattu eikä luettu suoraankaan.


    • Hilja

      Eikä se kaksin naiminenkaan ole rikos kuka se yksinään nai.

      • autoileva

        Juu yksin on vaikee touhata jos ei kädellä lirputa.tulen lauantaina sinnpäin saisko sinusta seuraa lavalle kautta parille tuopill;-)


    • Hilja

      Voi ku en oo joutanu kattoon tätä palstaa nyt oli jostain syystä sellanen tunku miehiä että ei oo pinsa ehtinyt levähtää, mutta katotaan ensiviikonlopulla musta saa seuraa ihan minne vaan kunhan antaa sitten sitä ihanaa jorttiaan kunnolla.

      • autoileva

        Eihän sitä kerkiä puhelintaräpätä kun parenpaakin on tekemistä.ajelen taas sinneppäin 4.10 katsotaan sitten miten käy. lämmittely ensin lavalla


      • Hilja
        autoileva kirjoitti:

        Eihän sitä kerkiä puhelintaräpätä kun parenpaakin on tekemistä.ajelen taas sinneppäin 4.10 katsotaan sitten miten käy. lämmittely ensin lavalla

        Olrait minäpäs odottelen sua sitten tuun vaikka tohon tielle ootteleen jos sitten annat kunnon tykitykset minulle kun aina jää hiukan vajaaksi ku noi ukot ei jaksa ku yhren kerran vaan minä haluun monesti ja lujaa.


      • autoileva
        Hilja kirjoitti:

        Olrait minäpäs odottelen sua sitten tuun vaikka tohon tielle ootteleen jos sitten annat kunnon tykitykset minulle kun aina jää hiukan vajaaksi ku noi ukot ei jaksa ku yhren kerran vaan minä haluun monesti ja lujaa.

        Kyllävain onnistuu.


      • Hilja
        autoileva kirjoitti:

        Kyllävain onnistuu.

        Selkis se voi kyllä terskaa sitten aristaa muutaman päivän kova paneskelu sekä imeskely.


      • autoileva
        Hilja kirjoitti:

        Selkis se voi kyllä terskaa sitten aristaa muutaman päivän kova paneskelu sekä imeskely.

        Sitäpitää sit huilata kovaakoitostavarten.katsotaan kunpi luovuttaa.kannattaa sinunkin huilata


    • Hilja

      Oonpahan laajentanut markkinoita tonne Kemijärvelle ku se niien pimpanmyyjä ei oikeen jaksa mä kyllä jaksan ottaa vaikka kolmannenkin kylän asiakkaakseni.

      Tuuppas käymään automies niin pannaan lihaa liikkeelle.

      • autoilia

        Tule tulen ja pietään rettoisa ilta ja yö.ja liha liikkuu innolla


      • autoileva
        autoilia kirjoitti:

        Tule tulen ja pietään rettoisa ilta ja yö.ja liha liikkuu innolla

        Onko vielä viikonloppu tarjous voimass


      • Tepsan poka
        autoileva kirjoitti:

        Onko vielä viikonloppu tarjous voimass

        Soon Hilja saanu hyyää pylhyyn ko ei kirjota mithään.


      • Hilja
        Tepsan poka kirjoitti:

        Soon Hilja saanu hyyää pylhyyn ko ei kirjota mithään.

        Tarvin lisää paljon.


      • autoilia
        Hilja kirjoitti:

        Tarvin lisää paljon.

        huomenna olis tarjolla.halut olis kovat


    • Hilja

      Eipähän oo enää ollu hiljaista mulla täytyy jo aikoja varata on tullut tuota mainetta miesten keskuuteen tarpeeksi ei se kuulemma kempan pimppa osaa kaikkia temppija kuten mä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe