Paikallisvalmisteet

Linta+50

Mitä kokemuksia on vaihdevuosi-ikäisillä paikallisesta estrogeenihoidosta eli emätinpuikoista? Kuinka usein olette käyttäneet, entä onko ollut sivuvaikutuksia? Käytättekö lisänä hormonittomia puikkoja, esim Repadinaa?

11

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 v. käyttänyt

      Vagifemiä olen käyttänyt kahdesti viikossa. Hyvin on toiminut, ei enää kutinoita, eikä virtsaongelmia. Mitään hormonittomia tuotteita en ole tarvinnut lisäksi.

      Sivuvaikutuksia ei ole ollut, aloittaessa kannattaa vain olla kärsivällinen, ainakin itsellä kesti reilu pari viikkoa ennen kuin oireet helpotti.

      • AloittajaLinta

        Ok, tuttu tuote, mutta aiheutti minulle inhottavaa, monta pv kestävää päänsärkyä, joten se ei käynyt! Liekö muilla vastaavia kokemuksia Vagifemistä? Päänsärky ilmeni noin kk käytön jälkeen :(


      • vuosia57
        AloittajaLinta kirjoitti:

        Ok, tuttu tuote, mutta aiheutti minulle inhottavaa, monta pv kestävää päänsärkyä, joten se ei käynyt! Liekö muilla vastaavia kokemuksia Vagifemistä? Päänsärky ilmeni noin kk käytön jälkeen :(

        Olen käyttänyt Vagifemiä jo reilut 7v 2x vkossa. Mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut, ollut mulla se ainut valmiste joka lopulta helpotti alapään vaivoja; joskus olen koettanut vähentää 1x vkossa otettavaksi, mutta kutina /kirvely ym ovat tulleet heti mukaan kuvioihin, ja taas on vienyt sitten sen oman aikansa ennenkuin tilanne on rauhoittunut. Lisänä olen käyttänyt hormonitonta voidetta, Vagisan, tuonne ulkopuolelle; joten tuolla yhdistelmällä olen pärjäillyt. Muuta hormonihoitoa en käytä.


      • Lintaa+50
        vuosia57 kirjoitti:

        Olen käyttänyt Vagifemiä jo reilut 7v 2x vkossa. Mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut, ollut mulla se ainut valmiste joka lopulta helpotti alapään vaivoja; joskus olen koettanut vähentää 1x vkossa otettavaksi, mutta kutina /kirvely ym ovat tulleet heti mukaan kuvioihin, ja taas on vienyt sitten sen oman aikansa ennenkuin tilanne on rauhoittunut. Lisänä olen käyttänyt hormonitonta voidetta, Vagisan, tuonne ulkopuolelle; joten tuolla yhdistelmällä olen pärjäillyt. Muuta hormonihoitoa en käytä.

        Okei, harmillista kun minulle tuli se päänsärky Vagifemistä, en vain uskalla enää käyttää...se kuitenkin lienee olisi paras tuote. Ulkopuolelle olen kanssa käyttänyt hormonitonta voidetta ja kerran viikossa Repadinaa Pausanolia, toisena päivänä. Puikkoina.


    • Musta kissa

      Olen käyttänyt vastentahtoisesti noin vuoden Vagifemiä, mulle tuli valtavaa vatsan turvotusta, ilmavaivoja ja pahoinvointia.

      Sitten tuli pientä veriviirua. Gyne sanoi, että pitää jättää toinen puikko viikossa pois, johtunee siitä...

      Samalla vaihdoin Ovestiniin, ja se sopii paljon paremmin!

    • Hurly Curly

      Itselleni on ilmaantunut kirvelyn ja polttelun kaltaisia vaivoja vain yhdynnässä, joten kysynkin nyt että onko nuo sellaisia voiteita jotka helpottaisivat niissä ongelmissa vai onko ostettava erillinen liukuvoide? Harmittaa mokoma kiusa kun muutenkin ovat halut kaikonneet lähes kokonaan mutta en halua aviomieheni poistuvan seksittömyyden takia poiskaan :(

      • LintaLintaLinta

        Nämä em. voiteet auttaa myös tuossa vaivassa! Laaja kirjo ilman reseptiäkin saatavilla, totuttelua vaatii, mutta kaikkeen tottuun...kun ei ole nuori, niin ei ole, apua onneksi on saatavilla! Miten lie touhut ennen - ne varmaan loppui, kun apua ei saatu!


      • Kokemusta on

        Ei nuo Ovestinit ja Vagifemit sillai kostuta etteikö tarvitsisi liukuvoidetta. Enemmän ne auttaa virtsaus ongelmiin ja kutinaan,joka johtuu kuivuudesta. Osta apteekista ACO - Caring Gilde geeliä lisäksi. Ei se haluja sekään tuo, mutta auttaa siinä asiassa.


      • toinen kuiva nainen
        Kokemusta on kirjoitti:

        Ei nuo Ovestinit ja Vagifemit sillai kostuta etteikö tarvitsisi liukuvoidetta. Enemmän ne auttaa virtsaus ongelmiin ja kutinaan,joka johtuu kuivuudesta. Osta apteekista ACO - Caring Gilde geeliä lisäksi. Ei se haluja sekään tuo, mutta auttaa siinä asiassa.

        Kiitos vinkistä!


    • Suosittelen

      Ovestin puikkoja olen käyttäny 2 kpl viikossa ja ne on auttaneet tihentyneeseen virtsa ja kuivuus ongelmiin. Ei ole ollut sivuvaikutuksia.

    • mamaa

      Ceridal ihoöljyä käytän.
      Hajustamaton ja ilman säilöntäaineita.
      Apteekista ja edullista ja riittoisaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe