Silmät pienet?

26 v mies.

Mistähän johtuu että on naamasta/silmistä ihan oudon näkönen aina maanantaisin jos on juonut viikonloppuna?

26 v mies.

18

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Se johtuu turvotuksesta eli nesteen kertymisestä epätyypillisen runsaana. Tämän saa alkoholi aikaan. Kasvoissa nesteen kertymisen huomaa, koska kasvojen piirteet on niin hienot, että pienetkin muutokset huomaa niissä helpommin kuin muissa kehon osissa.

      • Nuori lääkäri

        Väärin.
        Alkoholi on diureetti, eli nesteen poistaja, jolloin ryypätessä silmätkin kutistuvat nestevajauksesta.


    • Nuori optikko

      Et vain vielä ole löytänyt silmälasejasi.

    • setämies01

      kyllä se neste turvottaa naamaa aikalailla, sullakin semmoset pullaposket että silmät peittyy jo yhdestä litrasta kossuvishya

    • 3+7

      Tissu on ainakin oudon näköinen botox-ruiskeiden takia.

      Rehenteli häiriköineensä terveyskeskuksessa siihen malliin, että muutenkin ylityöllistetty henkilökunta joutui kutsumaan vartijat paikalle.

      • Botox on ihan cool-kamaa.

        En rehennellyt vaan hieman "opastin" asennevikaista hoitsua ja muistaakseni oikeusasiamieskin on puuttunut eräisiin tapauksiin kun on vaadittu puhallutusta.
        Taisi olla joku tk-hoitsu...jossain...

        Olisin puhaltanut jos olisi pyydetty kiltisti.
        Yllättävää että vartijat olivat minun puolella.

        Tosin,
        Jos asennevikainen kohtaa toisen asennevikaisen siitä tulee aina riitaa. :)


      • 4+8
        ex-tissu7 kirjoitti:

        Botox on ihan cool-kamaa.

        En rehennellyt vaan hieman "opastin" asennevikaista hoitsua ja muistaakseni oikeusasiamieskin on puuttunut eräisiin tapauksiin kun on vaadittu puhallutusta.
        Taisi olla joku tk-hoitsu...jossain...

        Olisin puhaltanut jos olisi pyydetty kiltisti.
        Yllättävää että vartijat olivat minun puolella.

        Tosin,
        Jos asennevikainen kohtaa toisen asennevikaisen siitä tulee aina riitaa. :)

        Potilastietojesi perusteella oli syytä epäillä, ettet välttämättä olisi selvinpäin. Sinähän olet kertonut olevasi ex-alkoholisti ja ex-narkki. Miksi sinun pitäisi saada kuninkaallista erityiskohtelua? Varsinkin kun et tällä palstallakaan ole varsinaisesti niittänyt mainetta rehellisyydelläsi.

        Terveyskeskushenkilökunta joutuu nykypäivänä yhä enevissä määrin uhkailujen ja väkivallan kohteeksi. Sinä häiriköit itseäsi heikompaa naishoitajaa siinä määrin, että hän joutui kokemuksensa perusteella hälyttämään vartijat apuun.

        Itseäsi kookkaammat vartijat pelästyttivät sinut ja muutuit lauhkeaksi hetkessä. Heikoille naisille uhkailet ja kiroilet, mutta isompiasi nöyristelet.

        Ei ollut reissussasi totisesti mitään ylpeiltävää.


      • 4+8 kirjoitti:

        Potilastietojesi perusteella oli syytä epäillä, ettet välttämättä olisi selvinpäin. Sinähän olet kertonut olevasi ex-alkoholisti ja ex-narkki. Miksi sinun pitäisi saada kuninkaallista erityiskohtelua? Varsinkin kun et tällä palstallakaan ole varsinaisesti niittänyt mainetta rehellisyydelläsi.

        Terveyskeskushenkilökunta joutuu nykypäivänä yhä enevissä määrin uhkailujen ja väkivallan kohteeksi. Sinä häiriköit itseäsi heikompaa naishoitajaa siinä määrin, että hän joutui kokemuksensa perusteella hälyttämään vartijat apuun.

        Itseäsi kookkaammat vartijat pelästyttivät sinut ja muutuit lauhkeaksi hetkessä. Heikoille naisille uhkailet ja kiroilet, mutta isompiasi nöyristelet.

        Ei ollut reissussasi totisesti mitään ylpeiltävää.

        Käytin potilaan oikeuksia asiallisesti eikä siinä ole sanottavaa vartijoilla, hoitsuilla tai edes poliisilla.

        Olet oikeassa tietysti siinä että hoitohenkilökunta joutuu olemaan hieman varpaisillaan mutta ainakin itse käyttäydyin asiallisesti mutta hoitsu näytti hieman hermostuvan ja ihan turhasta...vähän saatoin veetuilla.

        Aiemmin jo mainitsin oikeusasiamiehen puuttumisesta ns. vakiopuhallutukseen ja sehän ei menny sääntöjen mukaan että joka potilas puhallutetaan.

        Btw, kokeneet vartijat huomaavat jo silmistä onko kondiksessa.


      • hhhgjjhj
        ex-tissu7 kirjoitti:

        Käytin potilaan oikeuksia asiallisesti eikä siinä ole sanottavaa vartijoilla, hoitsuilla tai edes poliisilla.

        Olet oikeassa tietysti siinä että hoitohenkilökunta joutuu olemaan hieman varpaisillaan mutta ainakin itse käyttäydyin asiallisesti mutta hoitsu näytti hieman hermostuvan ja ihan turhasta...vähän saatoin veetuilla.

        Aiemmin jo mainitsin oikeusasiamiehen puuttumisesta ns. vakiopuhallutukseen ja sehän ei menny sääntöjen mukaan että joka potilas puhallutetaan.

        Btw, kokeneet vartijat huomaavat jo silmistä onko kondiksessa.

        Olit asiallinen ja vttuilit? Älä viitsi naurattaa! Jos olisit ollut asiallinen, niin et olisi joutunut vartijoiden kanssa tekemisiin.

        Riskiporukka pitää puhalluttaa ja sellaistahan sinä ex-alkoholistina ja -narkkarina olet, exänä tai ei. Häiriköintisi osoitti sinut riskitekijäksi.


      • hhhgjjhj kirjoitti:

        Olit asiallinen ja vttuilit? Älä viitsi naurattaa! Jos olisit ollut asiallinen, niin et olisi joutunut vartijoiden kanssa tekemisiin.

        Riskiporukka pitää puhalluttaa ja sellaistahan sinä ex-alkoholistina ja -narkkarina olet, exänä tai ei. Häiriköintisi osoitti sinut riskitekijäksi.

        Oli erittäin kohtelias keskustelu vartijoiden kanssa ja jäin odottamaan vuoroani kun nurse Ratched häipyi naama raivosta punaisena poijes.
        En veetuillut suoraan vaan muistutin hoitajaa potilaan oikeuksista,,, montako kertaa tuo pitää toistaa. Tietysti sen voi tulkita veetuiluksi jos muistuttaa miten asiakasta/potilasta pitää kohdella sehän kuuluu heidän koulutukseen ja kun tavis muistuttaa kohtelusta niin... kaipa ne veetuntuu. :)

        http://www.stm.fi/sosiaali_ja_terveyspalvelut/asiakkaanoikeudet/terveydenhuolto
        "Oikeus hyvään kohteluun, niin että potilaan ihmisarvoa, vakaumusta ja yksityisyyttä kunnioitetaan."


      • hjjghjhfhh
        ex-tissu7 kirjoitti:

        Oli erittäin kohtelias keskustelu vartijoiden kanssa ja jäin odottamaan vuoroani kun nurse Ratched häipyi naama raivosta punaisena poijes.
        En veetuillut suoraan vaan muistutin hoitajaa potilaan oikeuksista,,, montako kertaa tuo pitää toistaa. Tietysti sen voi tulkita veetuiluksi jos muistuttaa miten asiakasta/potilasta pitää kohdella sehän kuuluu heidän koulutukseen ja kun tavis muistuttaa kohtelusta niin... kaipa ne veetuntuu. :)

        http://www.stm.fi/sosiaali_ja_terveyspalvelut/asiakkaanoikeudet/terveydenhuolto
        "Oikeus hyvään kohteluun, niin että potilaan ihmisarvoa, vakaumusta ja yksityisyyttä kunnioitetaan."

        Älä viitsi tappaa nauruun valheillasi. Kerroit ensin vttuilleesi ja nyt et enää vttuillutkaan vaan olit vain asiallinen.

        Olit siis päivystyksessä rauhallinen ja asiallinen ja kilahdit vasta kotonasi ja kirjoitit raivon vallassa kirosanojen kera "päivystys" -kirjoitelmasi, jonka sitten yön tunteina nolona poistit itse. Luuletko kenenkään uskovan valhettasi?

        On oikein, että potentiaaliset häiriköt, päihteilijät puhallutetaan. Sellainen sinä olet. Et ansaitse mitään kuninkaallista erityiskohtelua.


      • trash
        hjjghjhfhh kirjoitti:

        Älä viitsi tappaa nauruun valheillasi. Kerroit ensin vttuilleesi ja nyt et enää vttuillutkaan vaan olit vain asiallinen.

        Olit siis päivystyksessä rauhallinen ja asiallinen ja kilahdit vasta kotonasi ja kirjoitit raivon vallassa kirosanojen kera "päivystys" -kirjoitelmasi, jonka sitten yön tunteina nolona poistit itse. Luuletko kenenkään uskovan valhettasi?

        On oikein, että potentiaaliset häiriköt, päihteilijät puhallutetaan. Sellainen sinä olet. Et ansaitse mitään kuninkaallista erityiskohtelua.

        Espoossa ne puhallutti kaikki ja siihen puuttui oikeusasiamies.
        Ihmiset tietävät oikeutensa paremmin nykyään ja ajat eivät ole kuin ennen että lääkäri oli jumalasta seuraava vanhemmalla porukalla on vieläkin tuo käsitys ja minä jouduin puhaltamaan keskellä käytävää kaikkien näkyvillä ja hävetti.
        Keuhkoputkentulehdus.


      • inko eri asia
        trash kirjoitti:

        Espoossa ne puhallutti kaikki ja siihen puuttui oikeusasiamies.
        Ihmiset tietävät oikeutensa paremmin nykyään ja ajat eivät ole kuin ennen että lääkäri oli jumalasta seuraava vanhemmalla porukalla on vieläkin tuo käsitys ja minä jouduin puhaltamaan keskellä käytävää kaikkien näkyvillä ja hävetti.
        Keuhkoputkentulehdus.

        Kai nyt vanha juoppo pystyy alkometriin puhaltamaan ilman häpeilyjä? Onko sinusta tullut neiti? Oletko muuttumassa tissuksi?


      • hjjghjhfhh kirjoitti:

        Älä viitsi tappaa nauruun valheillasi. Kerroit ensin vttuilleesi ja nyt et enää vttuillutkaan vaan olit vain asiallinen.

        Olit siis päivystyksessä rauhallinen ja asiallinen ja kilahdit vasta kotonasi ja kirjoitit raivon vallassa kirosanojen kera "päivystys" -kirjoitelmasi, jonka sitten yön tunteina nolona poistit itse. Luuletko kenenkään uskovan valhettasi?

        On oikein, että potentiaaliset häiriköt, päihteilijät puhallutetaan. Sellainen sinä olet. Et ansaitse mitään kuninkaallista erityiskohtelua.

        Et sitten tiedä mitä tarkoittaa "asiallinen veetuilu".
        Miksi räyhätä kun voi hoitaa homman ihan siististi kuten nyt minun korvasärky tapauksessa jolloin hoitajasta tuli syyllinen. :)

        Ihanaa kun joku räyhää kovalla äänellä ja itse voi pysyä aivan coolina ja pyytää henkilöä rauhoittumaan hieman hymyillen. :)
        Nurse Ratchedin ne vartijat olisivat voineet viedä putkaan rauhoittumaan.

        Ei Ratchedin asenteella pärjää hoitsuna tosin onhan se stressaavaa duunia mutta minä olen asiakas ja olen oikeassa eli vaadin kuninkaallisen kohtelun.
        Sitäpaitsi olisin voinut ehdottaa hoitsulle että puhallatko ensin itse ihan tarkistusmielessä minä olisin puhaltanut nollat hoitsusta en ole ihan varma mitä oli ottanut.


      • trash kirjoitti:

        Espoossa ne puhallutti kaikki ja siihen puuttui oikeusasiamies.
        Ihmiset tietävät oikeutensa paremmin nykyään ja ajat eivät ole kuin ennen että lääkäri oli jumalasta seuraava vanhemmalla porukalla on vieläkin tuo käsitys ja minä jouduin puhaltamaan keskellä käytävää kaikkien näkyvillä ja hävetti.
        Keuhkoputkentulehdus.

        Yeap taisi olla Espoo ja keskittyi pääasiassa tapaturmapotilaisiin.


    • nuori silmälääkäri

      Ongelmasi on pienisilmäisyys.

      Poikkea lähimmällä silmäasemalla tai terveyskeskuksessa jossa vika voidaan korjata edullisesti.

    • HJK ihan peba

      Jos sun silmät on liian pienet niin sun täytyy käydä kutistuttamassa kallosi kallonkutistajalla.

    • Kykynäkömies

      Se johtuu siitä, että juominen johtaa älyn käytön vähenemiseen, ja näkökulman pienentymiseen. Kun viina on tärkeintä, ei silmiä tarvita ympäröivän maailman ja ihmisten katselemiseen.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe