Tee analyysi itsestäsi?

Itseanalyysi

Minä:

185/95 lihasta ja vähän läskiä, leveät hartiat, hyvä ryhti, vatsa ei pömpötä kuin hiukan
Teen kaikkia kotitöitä, ulkona ja sisällä, pidän siististä kodista
Tykkään olla kotioloissa ja tehdä yhdessä, omia harrastuksiakin on ja toisellakin saa olla
Osaan puhua ja huulillekin keksin helposti mielekästä käyttöä ;)
Olen huumorintajuinen
Tienaan vähän yli keskitulon, omaisuuttakin on, töissä siis käyn
Perusinssi
En tykkää tuijottaa omaa napaa, vaan huomioin aina toiset ihmiset (arvostan tätä naisessa)
Osaan joustaa
Hoidan tärkeät "perusasiat" jämptisti, silti otan elämän rennosti
Olen optimismiin taipuva realisti
En ole narsisti
En ole alkoholisti, itse asiassa juon aika vähän ja harvoin
En polta
Käyn suihkussa ja vaatteet on puhtaat, tukka lyhyt
Ulkonäkö on kelvannut ennenkin, tavisnäköä ymmärtääkseni

Näiden perusteella voisin kuvitella kelpaavani joillekin naisille, tuohon listaan varmasti mahtuu monen ihannemiehen ominaisuuksia mukaan, vaan seuraavat seikat pudottavat mahkut murto-osaan netissä, etenkin tuo ensimmäinen ja viimeinen

En ole juuri matkustellut, eikä se suuresti kiinnostakaan
En ole jännittävä enkä ex tempo re -ihminen
En halua räjähtelevää, räiskyvä, temperamenttista persoonaa, vaan "tasapainoisemman"
Olen rauhallinen perusluonne kotioloissa, hyvässä porukassa usein kuitenkin porukan suulaimpia, huumorissa löytyy
Kuvan luovutan, mutta en julkiseksi nettiin laita

Ihan vapaasti kommentteja, omia kokemuksia, omia analyysejä itsestä, mitä ikinä mileen tulee. Kirjoittelin aikani kuluksi vain :)

6

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tälläistä vaan

      Minä-
      175/70 ihan normaalin vartalon omistan, kapea vyötärö ja leveämpi lantio
      Sotkunen ihminen mutta järjestyksellinen
      Kirjotan paljon listoja kaikesta ja kaikki päätyy roskiin tai laukun pohjalle
      Seikkailunhalunen epätasapainoinen ihminen
      Positiivinen elämäänsä stressaantunut työntekijä
      Haaveilija, unelmoija
      Hyvät tulot koska pienet menot
      Vuokralainen eikä muutenkaan omaisuutta
      Rauhallinen ajaja, surkea peruuttaja
      Taipumusta valkoisiin valheisiin
      Musiikin ja elokuvien rakastaja
      Vesimies, vaikka nainen olenkin enkä vedessä viihdy

      Sellainen minä olen:)

    • Kysehän ei ole siitä, mitä itse ajattelemme itsestämme vaan mitä toiset meistä ajattelevat. Jos haluaa omia tsäänssejään nostaa on astuttava toisten kenkiin ja tarkasteltava objektiivisesti sitä, miltä muiden silmissä näyttää.

    • ihan2

      Siis ihannemiehen näkökulmasta omia analyysejä itsestä?


      No, pitkäpinnainen olen, siedän paljon, en aina ymmärrä kaikkea mutten silti tuomitse. Ja silloinkin, kun tuomitsen, ei se automaattisesti tarkoita ystävyyden katkaisua. Päin vastoin, erilaiset maailmankuvat saa haastamaan myös itseään.
      En kuitenkaan ole kaikkea sulattava nössö, ja tietyt periaatteet pidän.

      Puoliso saa mennä ja tulla kavereiden kanssa, en koskaan kysy missä olit ja kenen kanssa, mutta oletan että se kerrotaan ja mitään sovittujen rajojen yli ei tapahdu, oli kukaan näkemässä tai ei.
      Luotan, mutta sen luottamuksen on oltava molemminpuolista. En ala esittää mitään supermustasukkaista vain sen takia, että se hivelisi puolison itsetuntoa, mutta hän toivottavasti kyllä tietää, että mustasukkainen olen, mutta olen vain oppinut ymmärtämään, ettei siitä ole mitään hyötyä.

      Olen valmis tekemään kompromisseja ja tekemään ylimääräistä rakkaan vuoksi. Jos hänen pitkäaikaisena toiveena on päästä Pariisiin ystävänpäivänä, niin sitten teen ylitöitä ja mehän ollaan siellä. Mutta jos hän kuin salama kirkkaalta taivaalta haluaa yhtäkkiä porchen kun minulle riittää fiksumpikin menopeli, teen hyvin selväksi että sellaisen turhakkeen saa kustantaa aivan itse. Tuen haaveissa, mutta jos haave ei ole yhteinen, niin en pelkää sanoa sitä.

      Luonteelta olen hieman epäsosiaalinen, hiljaisuutta rakastava ja en kaipaa hälinää. Jaksan kuitenkin sitä, työn vuoksi osaan olla hyvinkin sosiaalinen ja voin tarvittaessa olla hurmaava. Puoliso saa pitää kemujaan, mielelläni seuraan mukana tapahtumiin vaikkei ne minua niin kiiinnostaisi, ja kun tarkat ohjeet annetaan niin autan toki järjestelyissä. En nauti väenpaljoudesta tai grilli-illoista naapurien kanssa, mutta jaksan kyllä yrittää. Ja jos lupauksena on rauhallinen seuraava viikonloppu, niin mikä ettei.

      En ole todellakaan mikään ihannemies, mutta ihan jees voisin olla.

      Jos en olisi heteronaiseksi syntynyt.

      • Hyvä mies?

        193/90
        Urheilullinen nykyään sali,lenkki
        akateeminen, kirjafiksu
        älykäs (loistava ongelmmanratkaisija)
        keski-eurooppalaisia kasvon piirteitä
        komea
        tyylitajuinen (ei liian fruittarimainen)
        empaattinen, muita ajatteleva
        elämässä hyvin pärjäävä
        luotettava
        huumorintajuinen
        pitkäpinnainen, kiltti, mutta osaan olla myös jämäkkä ja usein on ulkokuori kova

        -epäitsevarma tilanteista riippuen (kiusattu alakoulussa)
        -syyttävä
        -huolimaton
        -unohtaja
        -huono aloitteen tekijä
        -mutkikas

        sporttiset muijat ottakkee yhteyttä! ;)
        ...vitsivitsi :D mutta tuollainen mä olen pääpiirteittäin. Epävarmuus on ongelma.. Siis joissain tilanteissa voin olla helposti lähestyttävä ja itsevarma, mutta se vaihtelee niin helposti... Olisi kiva kuulla naisilta mielipiteitä kolahtaisiko tämä, ihan vaan että saisin sitä itsevarmuutta mikä mulla pitäis minuna olla, koska oon vähän kummallinen kun olen hyvä mies mutta epäitsevarma :(


    • Mistysmoke

      170/62, lihasta, ei läskiä, erinomainen peppu ja sääret, pienehköt tissit.
      Rehellinen, hyvin toimeentuleva, ystävällinen, aito ja lämmin. Hieman omaisuuttakin.
      Teen kotitöitä mielelläni ja pidän siististä ja kauniista kodista.
      Pidän hyvin paljon seksistä ja usein ;) mutta tunne pitää olla mukana.
      Olen lapsi- ja eläinystävällinen, omat lapset isoja.
      Olen parhaassa iässä :) 41v.
      Tykkään matkustella, kaikki matkatavat ja kohteet kiinnostaa sekä löhöloma tai aktiivireissu.
      Miinusta:
      En siedä alkoholinkäyttöä, 1-2 olutta satunnaisesti ok tai juhlissa kuohari
      En osaa enkä halua laittaa hienoja ruokia
      En pidä äkkillisistä muutoksista suunnitelmiin
      Olen pitkäpinnainen mutta suututtuani en hevin unohda loukkausta
      Omaan hullun exän
      Olen vaativainen miehen suhteen

    • North Beach

      -älykäs
      -hyvä keskustelija ja kuuntelija
      -terveellä tavalla empaattinen
      -perusteellisen rehellinen
      -oikeudenmukainen; vaadin sitä itseltä sekä toisilta
      -avarakatseinen, suvaitsevainen
      -utelias kaikelle uudelle
      -avoin, spontaani,vilkas
      -..mutta myös yksinäisyyttä ja hiljaisuutta rakastava
      -intohimoinen lukija ja uuden opiskelija
      -erittäin eläinrakas. Pidän myös lapsista
      -suorapuheinen. Kieroutta vihaan.
      Lisäksi rakastan matkustelua ja uusia kulttuureita, joten matkustelen paljon.
      -olen sinkku ja haluan pysyäkin
      -vapautta vaativa ja vapautta salliva
      -lyhytpinnainen mutta lepyn myös hetkessä
      Aikuinen, 168cm pitkä, 49 kg. Asun ulkomailla (16 vuotta tuli toukokuussa täyteen). Vieraantunut erittäin paljon suomesta, käyn siellä enää harvoin.
      Kunnianhimoinen ja haluan tehdä aina parhaani niin tuössäni kuin missä tahansa mihin ryndyn. Inhoan laiskuutta ja typeryyttä. Alkoholi ei maistu eikä tupakka. Kuuntelen metallia ja minulla on tatuointi.
      En seuraa muotia vaan pukeudun oman tyylini mukaan.
      Inhoan muoviastioita ja krääsää!
      Harva suomalainen pitää minusta, mutta viihdynkin parhaiten kansainvälisessä rennossa seurassa.
      Jatkaa voisi vielä vaikka miten. Tuomitse itse hyvät ja huonot ominaisuudet, minä henk.koht rakastan itseäni (narsisti narsisti!!!!!!!;-) ) enkä halua muuttua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe