Viilentyneet tunteet

Surullinen_83

Kymmenen vuotta takana. Neljävuotta sitten mies kosi. Pidettii kihlajaiset. Sen jälkeen suhde on seilannut riitoja ja parempaa aikaa. Kaksi viimeistä vuotaa olen kysellyt milloin pidämme häät. Ensin tuli pelkkää välttelyä, nyt hän sanoo jo suoraan että häät ahdistaa. Olen miettinyt miestä ja tajusin ettei hän ole koskaan puhunut minusta kennellekään ystävilleen mitään hyvää. Vielä muutama vuosi sitten hän ei edes esitellyt minua jos joku hänen tuttunsa tuli kaupassa vastaan. Sekin piti takoa päähän. Etkö tajua että tuollainen loukkaa?

Nyt olen siinä pisteessä että en tiedä mitä tehdä. Arkipäivät kulkevat ohitse huomaamatta. Mies tuntuu haluavan jatkaa arkea kokkaamalla ja istumalla tietokoneella. Minusta taas tuntuu ettei meillä hirvestä ole mitään yhteistä. Mies ei koskettele minua tai kehu ulkonäköä. Tuntuuu ettei hän pidä minua kauniina tai haluttavana. Seksissä aloitteen teen yleensä minä.
Kun näen onnellisia ja "normaaleja" perheitä yhdessä, tunnen vihaa ja katkeruutta.
Lauantaina näin hääparin ja tuli kurja olo. Tuota en koskaan saa kokea.
Ikääkin alkaa jo olla, eikä lapsiakaan ole (30v)
Onko aika jättää mies?

7

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsdf

      Kyllä se taitaa olla edessä. Mitä sitä väkisin yrittämään... Itsellä kait sama edessä.

    • ehkä voi olla

      se on bi?

    • odyulkl

      Tee muutos ennenkuin on liian myöhäistä. Toisen kanssa pitäisi olla pääosin kivaa ja piätisi voida nauttia toisesta ja toisen seurasta. Ystävyydelle pitäisi homman rakentua.

    • 7+3

      Sama tilanne täällä, meillä ei kuitenkaan ole takana vielä 10 vuotta. En voi ymmärtää miten miehille voi riittää niin yksinkertainen ja tylsä elämä sekä riitaisa parisuhde? En odota kuuta taivaalta mutta odotan toki, että elämäni rikastuu parisuhteen myötä eikä suinkaan köyhdy!

      Jotain vikaa kai minussakin on, koska tämä on jo 3 samanlainen suhde. Jokainen näistä miehistä kusetti minua suhteen alussa, että sai minut nalkkiin. Sitten, kun oli aika elää pariskuntana, niin mies jumittui tietokoneelle/telkkarin ääreen/kaljapulloon/töihin.

      Tämä viimeinen mies sai minut vielä luopumaan urastani, jota olin rakentanut yli 10 vuotta, perustaakseni perheen hänen kanssaan (molemmat 30 ). Nyt on sitten käynyt ilmi, että miestä ei oikeastaan kiinnosta yhtään mikään, varsinkaan parisuhde tai perhe. Mies ei suostu lähtemään minnekkään vapaapäivinä, ei edes treffeille, vihaa ystäviäni/perhettä, haukkuu minua kännissä ja välillä selvinpäin narsistiksi, huoraksi, läskiksi, vajakiksi, suuruudenhulluksi, haisen kuulemma pahalle jne. Kelpaan kyllä kotipiiaksi ja maksamaan laskut (nämäkin teen kuulemma huonosti). Se mikä miehelle on suuruudenhulluutta on minun normaali elämäni, jota elin ennen kuin tapasin miehen.

      En voi ymmärtää. Sattuu ihan hel*etisti. En ymmärrä miten toiset naiset voivat ottaa vastaan tällaista käytöstä mieheltä ja kantaa kaiken vastuun perheestä yksin, valittamatta?

      • Suhteellista

        Huh, uskomattoman kuuloista käytöstä yli 30-vuotiaalta mieheltä. En usko, että kukaan itseään arvostava nainen ottaisi vastaan tuollaista käytöstä ja kantaisi vastuun perheestä yksin.


      • mieti näitä

        On sussakin jotain vikaa jos kolmas samanlainen suhde on menossa. Miksi hakeudut tuollaisten miesten seuraan? Mikä heissä sua viehättää? Muutatko saman tien miehen tavatessasi saman katon alle, et malta tutustua rauhassa?


      • Ukko983

        Naiset tekee aivan samaa tekniikan kanssa. Haluaisin kaikista vehkeistä eroon mutta kun sanoin että myyn telkkarin niin suuttui. Itselläni ei ole kavereita ollenkaan ja ei ole kivaa istua koneella kun ei ole muutakaan tekemistä. Harrastuksia on mutta ei niihin saa kulumaan koko päivää.

        Muija ei tee minun kanssa mitään. Selaa vain sitä facebookkia.
        Mulla on tarkoitus ostaa talo vuoden päästä. Antenni lähtee katolta ensimmäisenä ja nettiä ei tule minun talooni. Aion ostaa eläimiä ja niitä saa hoitaa niin paljon kuin jaksaa. Myös maanviljely on suunnitelmissa. Jos ei oikea elämä minun kanssani kiinnosta niin heitän ämmän pihalle.

        Mikään mikä ei ole fyysistä ei ole oikeaa. Netti ei ole oikeaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe