Ihanaa olla rakastunut!

SummerOfLove

Tunnen taas eläväni. Ihana nainen tuo vaimoni veljen vaimo

22

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varoitus

      Varoitus:olet lähellä rikkomassa välisi koko sukuusi ja aiheuttamassa vakavaan trauman lapsillesi. Loukkaat omien lastesi oikeutta turvallisiin ja luotettaviin aikuissuhteisiin, ne ovat jokaisen lapsen oikeus.

      • Go for it man!

        Vaimon veljen vaimo kyseessä, joten välithän rikkoutuisvat vain vaimon sukuun, ja kuka hullu niistä muutenkaan välittää? Emännän sukuhan on vain välttämätön paha, ja aina parempi jos ei tarvi olla tekemisissä. ;)


      • Olet väärässä
        Go for it man! kirjoitti:

        Vaimon veljen vaimo kyseessä, joten välithän rikkoutuisvat vain vaimon sukuun, ja kuka hullu niistä muutenkaan välittää? Emännän sukuhan on vain välttämätön paha, ja aina parempi jos ei tarvi olla tekemisissä. ;)

        Välit rikkoutuvat kaikki sukulaislasten vanhempiin ja läheisiin, olivat he kenen suvusta tahansa.


      • Go for it man!
        Olet väärässä kirjoitti:

        Välit rikkoutuvat kaikki sukulaislasten vanhempiin ja läheisiin, olivat he kenen suvusta tahansa.

        Ei rikkoudu, tiedän kokemuksesta. ;)


      • Olet väärässä
        Go for it man! kirjoitti:

        Ei rikkoudu, tiedän kokemuksesta. ;)

        Sinun oma yksilöllinen kokemuksesi ei todista sitä, mitä muiden suvuissa ja elämässä tulee käymään.


      • Go for it man!
        Olet väärässä kirjoitti:

        Sinun oma yksilöllinen kokemuksesi ei todista sitä, mitä muiden suvuissa ja elämässä tulee käymään.

        No luuletko oikeesti että oma äiti, isä, sisarukset jne. hylkäis jos mies panee jotain toista muijaa? Älä unta nää... Enpä ole koskaan kuullut näin käyneen, eikä käynyt mullekaan kun "laittelin" vaimon pikkusiskoa. Kato, se veri on vettä sakeampaa, ja ei ne miniät varsinaisesti niin rakastettuja ole muutenkaan puolisoittensa suvuissa ihan kun ei vävytkään sen vaimon suvussa, niitä vaan siedetään.

        Sitten mies on se joka joutuu kuitenkin lähes hylkäämään oman sukunsa avioiduttuaan, kun kaikki lomat yms. pitää aina viettää vaimon suvun luona, ettei vaimo ala mököttämään koska akat on niin helvetin itsekkäitä, niin hyvilläänhän sen miehen suku vaan on kun poika palaa kotiin eikä tarvi enää olla vaimon suvun luona. Minä otin sitten "ilon irti" sukuloinnista vaimon suvun luona ja nussin vaimon kiimaista pikkusiskoa ja helvetin kivaa oli. Käry kävi ja välit meni vaimon sukuun, onneksi, mutta ei todellakaan omaan sukuun. Eikä ne muuten vaimon suvussa suuttuneet sille vaimon pikkusiskollekaan, vaan minulle eli kuten sanoin, veri on vettä sakeampaa. Vaimo tosin syyttää siskoaan, vaikka minä sen viettelin, ei se kyllä vaikeeta ollut kun ainahan se on muhun ollu ihastunut. :)

        Nyt emäntä viettää lomat oman sukunsa parissa ja minä oman tai jossain reissussa jätkien tai lasten kanssa ja hyvä niin. Eikä ole pelkästään mun yksilöllinen kokemus, vaan onhan näitä kaveriporukassa ollut paljonkin, eikä kellään ole mennyt välit omiin vanhempiin ja sisaruksiin. Ihan turhaa edes kuvitella tommosta ja kertoo vaan ämmien itsekkyydestä ja kovissa luuloissa oot kun luulet olevas rakkaampi anopilles kun sen oma poika jonka se on kohdussaan kantanut ja hoitanut, huoltanut, rakastanut ja kasvattanut aikuiseksi mieheksi.


      • Olet kiusaaja
        Go for it man! kirjoitti:

        No luuletko oikeesti että oma äiti, isä, sisarukset jne. hylkäis jos mies panee jotain toista muijaa? Älä unta nää... Enpä ole koskaan kuullut näin käyneen, eikä käynyt mullekaan kun "laittelin" vaimon pikkusiskoa. Kato, se veri on vettä sakeampaa, ja ei ne miniät varsinaisesti niin rakastettuja ole muutenkaan puolisoittensa suvuissa ihan kun ei vävytkään sen vaimon suvussa, niitä vaan siedetään.

        Sitten mies on se joka joutuu kuitenkin lähes hylkäämään oman sukunsa avioiduttuaan, kun kaikki lomat yms. pitää aina viettää vaimon suvun luona, ettei vaimo ala mököttämään koska akat on niin helvetin itsekkäitä, niin hyvilläänhän sen miehen suku vaan on kun poika palaa kotiin eikä tarvi enää olla vaimon suvun luona. Minä otin sitten "ilon irti" sukuloinnista vaimon suvun luona ja nussin vaimon kiimaista pikkusiskoa ja helvetin kivaa oli. Käry kävi ja välit meni vaimon sukuun, onneksi, mutta ei todellakaan omaan sukuun. Eikä ne muuten vaimon suvussa suuttuneet sille vaimon pikkusiskollekaan, vaan minulle eli kuten sanoin, veri on vettä sakeampaa. Vaimo tosin syyttää siskoaan, vaikka minä sen viettelin, ei se kyllä vaikeeta ollut kun ainahan se on muhun ollu ihastunut. :)

        Nyt emäntä viettää lomat oman sukunsa parissa ja minä oman tai jossain reissussa jätkien tai lasten kanssa ja hyvä niin. Eikä ole pelkästään mun yksilöllinen kokemus, vaan onhan näitä kaveriporukassa ollut paljonkin, eikä kellään ole mennyt välit omiin vanhempiin ja sisaruksiin. Ihan turhaa edes kuvitella tommosta ja kertoo vaan ämmien itsekkyydestä ja kovissa luuloissa oot kun luulet olevas rakkaampi anopilles kun sen oma poika jonka se on kohdussaan kantanut ja hoitanut, huoltanut, rakastanut ja kasvattanut aikuiseksi mieheksi.

        Go for it man, Käytät henkistä väkivaltaa vaimoasi ja vaimosi sukua vastaan, se vahingoittaa myös lapsiasi, lasten sukulaisten ja vaimosi, lapsesi toisen huoltajan pahan olon seurauksena, ainakin.

        Lue
        http://www.lyomatonlinja.fi/web/guest/mita-se-on;jsessionid=4A7E0137470FC6F0BBE79D82526383A5

        Oma lapsesi voi traumatisoitua, sairastua vakavasti, jos et herää siihen mitä olet eikä vaimosikaan osaa jättää sinua, jos olet alistaja.


      • Go for it man!
        Olet kiusaaja kirjoitti:

        Go for it man, Käytät henkistä väkivaltaa vaimoasi ja vaimosi sukua vastaan, se vahingoittaa myös lapsiasi, lasten sukulaisten ja vaimosi, lapsesi toisen huoltajan pahan olon seurauksena, ainakin.

        Lue
        http://www.lyomatonlinja.fi/web/guest/mita-se-on;jsessionid=4A7E0137470FC6F0BBE79D82526383A5

        Oma lapsesi voi traumatisoitua, sairastua vakavasti, jos et herää siihen mitä olet eikä vaimosikaan osaa jättää sinua, jos olet alistaja.

        Ai sekö ei sitten oo henkistä väkivaltaa miestä kohtaan ja lapsille vahingollista, että eukko pitää huolen ettei IKINÄ käydä siis vuosiin miehen suvun luona, vaan aina mennään sinne emännän oman suvun pariin kun on loma? Nyt kun on välit poikki emännän sukuun eikä tarvi sinne mennä, niin puolet lomista meidän lapset saa olla minunkin suvun luona ja nähdä tän puolen sedät, tädit, serkut ja isovanhemmat.

        Itse ootte niin vitun itsekeskeisiä alistaja -ämmiä, ettekä ota ketään muuta huomioon. Aina naama norsunvitulla ja koivet ristissä ja mäkätetään ja mökötetään jos ei mene vaimo -kullan mielen mukaan. Erotakaan ei voi kun uhkaa viedä lapset. Kärvistelläänpä sitten tässä paskassa siihen asti, että lapset on sen ikäisiä, että voivat itse tehdä omat päätöksensä kenen kanssa ovat ja kuinka paljon... Omaisuudenhan joka on muuten minun omalla työllä kartuttamaa, se tulee viemään sitten kun erotaan, mutta sama sillekin.

        Enkä TODELLAKAAN ole ainut mies tällaisessa avioliitossa. Mikä se on, kun sen papin aamenen jälkeen nainen muuttuu yhteistyökykyisestä ja kivan oloisesta naisesta huumorintajuttomaksi, tyhmäksi diktaattoriksi joka luulee istuvansa jonkun aarteen päällä ja hautoo sitä vittuaan ja sillä yrittä kiristää? Mikä se on kun ei voi enää ottaa ketään muuta huomioon, vaan ihan kaiken pitää mennä niinkun vaimo tahtoo... En kyllä olis mennyt naimisiin jos olisin tiennyt, mikä valehtelija ja teeskenteiljä tuo akka on. Muille esittää niin kilttiä ja söpöä että! Se petti minut jo ajat sitten. Ei tosin vittuaan kellekään muulle (tietääkseni) ole antanut (ja aivan yks hailee vaikka olis), mutta petos se on sekin, että esittää olevansa jotain muuta kun on, ja sitten kun naimisiin pääsee, niin paljastaa todellisen karvansa.

        Katsokaa joskus peiliin te petetytkin, ette te mitään viattomia ja syyttömiä ole.


      • Ajattele lapsiasi
        Go for it man! kirjoitti:

        Ai sekö ei sitten oo henkistä väkivaltaa miestä kohtaan ja lapsille vahingollista, että eukko pitää huolen ettei IKINÄ käydä siis vuosiin miehen suvun luona, vaan aina mennään sinne emännän oman suvun pariin kun on loma? Nyt kun on välit poikki emännän sukuun eikä tarvi sinne mennä, niin puolet lomista meidän lapset saa olla minunkin suvun luona ja nähdä tän puolen sedät, tädit, serkut ja isovanhemmat.

        Itse ootte niin vitun itsekeskeisiä alistaja -ämmiä, ettekä ota ketään muuta huomioon. Aina naama norsunvitulla ja koivet ristissä ja mäkätetään ja mökötetään jos ei mene vaimo -kullan mielen mukaan. Erotakaan ei voi kun uhkaa viedä lapset. Kärvistelläänpä sitten tässä paskassa siihen asti, että lapset on sen ikäisiä, että voivat itse tehdä omat päätöksensä kenen kanssa ovat ja kuinka paljon... Omaisuudenhan joka on muuten minun omalla työllä kartuttamaa, se tulee viemään sitten kun erotaan, mutta sama sillekin.

        Enkä TODELLAKAAN ole ainut mies tällaisessa avioliitossa. Mikä se on, kun sen papin aamenen jälkeen nainen muuttuu yhteistyökykyisestä ja kivan oloisesta naisesta huumorintajuttomaksi, tyhmäksi diktaattoriksi joka luulee istuvansa jonkun aarteen päällä ja hautoo sitä vittuaan ja sillä yrittä kiristää? Mikä se on kun ei voi enää ottaa ketään muuta huomioon, vaan ihan kaiken pitää mennä niinkun vaimo tahtoo... En kyllä olis mennyt naimisiin jos olisin tiennyt, mikä valehtelija ja teeskenteiljä tuo akka on. Muille esittää niin kilttiä ja söpöä että! Se petti minut jo ajat sitten. Ei tosin vittuaan kellekään muulle (tietääkseni) ole antanut (ja aivan yks hailee vaikka olis), mutta petos se on sekin, että esittää olevansa jotain muuta kun on, ja sitten kun naimisiin pääsee, niin paljastaa todellisen karvansa.

        Katsokaa joskus peiliin te petetytkin, ette te mitään viattomia ja syyttömiä ole.

        Voi voi kyllä on surullista jos ei sinusta mitään vikaa löydy! Eiköhän ne vaimon reaktiot lähde ihan sinun ajatuksista, tekemisistä ja tekemättä jättämisestä!

        Oliko pakko heti mennä ne lapsetkin tekemään? Olisit tutustunut siihen "naispaholaiseen" oikein ajan kanssa ja miettinyt kikkeliäsi pidemmälle.

        Nyt sinulla pyörii uusi helma mielessä yöt päivät, joten jotain puolustusta pitäisi löytää tuolle oksettavalle teollesi. Vaimon vika!! Voihan vide, ja toivon todella sen uudenkin naisen silmien aukeavan ennen uusien lasten tekemistä! Niitä nyt ei joka suhteeseen kannata mennä värkkäämään. Heittolapsia on maailmassa ihan liikaakin ja siihen on syynä näiden nuorten aikuisten tyytymättömyys normaaliin perhe-elämään sekä suuri itsekkyys ja oman navan tuijottaminen.


      • Isoäitinä
        Go for it man! kirjoitti:

        No luuletko oikeesti että oma äiti, isä, sisarukset jne. hylkäis jos mies panee jotain toista muijaa? Älä unta nää... Enpä ole koskaan kuullut näin käyneen, eikä käynyt mullekaan kun "laittelin" vaimon pikkusiskoa. Kato, se veri on vettä sakeampaa, ja ei ne miniät varsinaisesti niin rakastettuja ole muutenkaan puolisoittensa suvuissa ihan kun ei vävytkään sen vaimon suvussa, niitä vaan siedetään.

        Sitten mies on se joka joutuu kuitenkin lähes hylkäämään oman sukunsa avioiduttuaan, kun kaikki lomat yms. pitää aina viettää vaimon suvun luona, ettei vaimo ala mököttämään koska akat on niin helvetin itsekkäitä, niin hyvilläänhän sen miehen suku vaan on kun poika palaa kotiin eikä tarvi enää olla vaimon suvun luona. Minä otin sitten "ilon irti" sukuloinnista vaimon suvun luona ja nussin vaimon kiimaista pikkusiskoa ja helvetin kivaa oli. Käry kävi ja välit meni vaimon sukuun, onneksi, mutta ei todellakaan omaan sukuun. Eikä ne muuten vaimon suvussa suuttuneet sille vaimon pikkusiskollekaan, vaan minulle eli kuten sanoin, veri on vettä sakeampaa. Vaimo tosin syyttää siskoaan, vaikka minä sen viettelin, ei se kyllä vaikeeta ollut kun ainahan se on muhun ollu ihastunut. :)

        Nyt emäntä viettää lomat oman sukunsa parissa ja minä oman tai jossain reissussa jätkien tai lasten kanssa ja hyvä niin. Eikä ole pelkästään mun yksilöllinen kokemus, vaan onhan näitä kaveriporukassa ollut paljonkin, eikä kellään ole mennyt välit omiin vanhempiin ja sisaruksiin. Ihan turhaa edes kuvitella tommosta ja kertoo vaan ämmien itsekkyydestä ja kovissa luuloissa oot kun luulet olevas rakkaampi anopilles kun sen oma poika jonka se on kohdussaan kantanut ja hoitanut, huoltanut, rakastanut ja kasvattanut aikuiseksi mieheksi.

        Kyllä vanhempasi ovat sinusta nyt TODELLA ylpeitä! Olet hyvän kasvatuksen tulos, oikein prototyyppi!!

        Surisin itseni hautaan jos kumpikaan pojistani toimisi tavallasi! Olen järkyttynyt!
        Onneksi he ovat jo kotona oppineet kunnioittamaan lähimmäisiään ja saaneet eväät rehellisyyteen. Täytyy myös sanoa, että molemmat miniäni ovat loistoyksilöitä, joten lapsenlapsetkin ovat hyvissä ja rakastavissa käsissä. Molemmat suvut ovat tasapuolisesti mukana heidän elämässään ja joskus kaikki me yhdessä.

        Ps. Jos poikani kajoaisi vaimonsa sisareen niin hän ei olisi enää rakas lapseni! Hän olisi suuri surkimus ja jäisi varmasti suvun ulkopuolelle.


      • Ajattele lapsiasi
        Ajattele lapsiasi kirjoitti:

        Voi voi kyllä on surullista jos ei sinusta mitään vikaa löydy! Eiköhän ne vaimon reaktiot lähde ihan sinun ajatuksista, tekemisistä ja tekemättä jättämisestä!

        Oliko pakko heti mennä ne lapsetkin tekemään? Olisit tutustunut siihen "naispaholaiseen" oikein ajan kanssa ja miettinyt kikkeliäsi pidemmälle.

        Nyt sinulla pyörii uusi helma mielessä yöt päivät, joten jotain puolustusta pitäisi löytää tuolle oksettavalle teollesi. Vaimon vika!! Voihan vide, ja toivon todella sen uudenkin naisen silmien aukeavan ennen uusien lasten tekemistä! Niitä nyt ei joka suhteeseen kannata mennä värkkäämään. Heittolapsia on maailmassa ihan liikaakin ja siihen on syynä näiden nuorten aikuisten tyytymättömyys normaaliin perhe-elämään sekä suuri itsekkyys ja oman navan tuijottaminen.

        Sori, se uusi rakkaus taisi kolahtaa kiville ilmitulon vuoksi! Nyt luin uudestaan tuon kommenttisi...
        Mutta nythän ne portit sinulle aukesi koko maailmaan go the man go sillä vaimoltasi tuskin saat anteeksi koskaan.


      • PsPs.
        Isoäitinä kirjoitti:

        Kyllä vanhempasi ovat sinusta nyt TODELLA ylpeitä! Olet hyvän kasvatuksen tulos, oikein prototyyppi!!

        Surisin itseni hautaan jos kumpikaan pojistani toimisi tavallasi! Olen järkyttynyt!
        Onneksi he ovat jo kotona oppineet kunnioittamaan lähimmäisiään ja saaneet eväät rehellisyyteen. Täytyy myös sanoa, että molemmat miniäni ovat loistoyksilöitä, joten lapsenlapsetkin ovat hyvissä ja rakastavissa käsissä. Molemmat suvut ovat tasapuolisesti mukana heidän elämässään ja joskus kaikki me yhdessä.

        Ps. Jos poikani kajoaisi vaimonsa sisareen niin hän ei olisi enää rakas lapseni! Hän olisi suuri surkimus ja jäisi varmasti suvun ulkopuolelle.

        Ps. Siis vaimon veljen vaimo, aivan yhtä paha kuin myös vaimon parhaat ystävättäret yms. läheiset.
        Huonolla itsetunnolla varustettu törkimys olet koko tyyppi!!


      • Go for it man!
        Ajattele lapsiasi kirjoitti:

        Voi voi kyllä on surullista jos ei sinusta mitään vikaa löydy! Eiköhän ne vaimon reaktiot lähde ihan sinun ajatuksista, tekemisistä ja tekemättä jättämisestä!

        Oliko pakko heti mennä ne lapsetkin tekemään? Olisit tutustunut siihen "naispaholaiseen" oikein ajan kanssa ja miettinyt kikkeliäsi pidemmälle.

        Nyt sinulla pyörii uusi helma mielessä yöt päivät, joten jotain puolustusta pitäisi löytää tuolle oksettavalle teollesi. Vaimon vika!! Voihan vide, ja toivon todella sen uudenkin naisen silmien aukeavan ennen uusien lasten tekemistä! Niitä nyt ei joka suhteeseen kannata mennä värkkäämään. Heittolapsia on maailmassa ihan liikaakin ja siihen on syynä näiden nuorten aikuisten tyytymättömyys normaaliin perhe-elämään sekä suuri itsekkyys ja oman navan tuijottaminen.

        Niin no se oli kylläkin emäntä joka kuulemma vahingossa (en usko enää tuohon) tuli raskaaksi kun ehkäisy petti (sanoi syövänsä pillereitä, eikä halunnut kortsua kun mä sitä ehdotin) aikalailla "kättelyssä" jo ja naimisiin piti päästä, ettei tuu aviotonta lasta kun kuulemma sukunsa olis tuominnut. Otin sit vaan ja hoidin velvollisuuteni isänä ja vaikuttihan se alussa kun esitti mukavalta naiselta jonka kanssa pystyin kuvitteleenkin viettäväni kivan elämän, vaan totuus oli jotain muuta. Kun aloin puhua avioerosta, niin alkoi sitä yhteistä säveltä löytyä ja reidetkin raottua taas ja kappas - taas ehkäisy "petti" että silleen. Tässä sit ollaan ja pysytään toistaiseksi.

        Ja minunhan syytä se tietysti on että kun ehdotin että jos mentäisiinkin välillä mun suvun luo kesälomalla tai viikonloppuna jne. niin ämmä alkoi murjottaa naama norsunvitulla. Ihan kaikki on pitänyt tehdä koko ajan hänen mielikseen yhtä "kyllä rakas, olet oikeassa rakas, päätä sinä rakas" koko elämä, että arki ees jotenkin sujuis. Ei sujunut kuitenkaan, eikä suju enää senkään vertaa, enkä jaksa välittää...

        Toista naista ei ole kuvioissa tällä hetkellä, mutta jos kiva muija vastaan tulee, niin miksikäs ei... Aina petetyt vaan hakee syyllistä miehestä ja kaikista muista, mutta itse ei vaan katsota peiliin koskaan vaikka järkiään ootte itsekeskeisiä ja luonnevikaisia pirttihirmuja.


      • Go for it man!
        Isoäitinä kirjoitti:

        Kyllä vanhempasi ovat sinusta nyt TODELLA ylpeitä! Olet hyvän kasvatuksen tulos, oikein prototyyppi!!

        Surisin itseni hautaan jos kumpikaan pojistani toimisi tavallasi! Olen järkyttynyt!
        Onneksi he ovat jo kotona oppineet kunnioittamaan lähimmäisiään ja saaneet eväät rehellisyyteen. Täytyy myös sanoa, että molemmat miniäni ovat loistoyksilöitä, joten lapsenlapsetkin ovat hyvissä ja rakastavissa käsissä. Molemmat suvut ovat tasapuolisesti mukana heidän elämässään ja joskus kaikki me yhdessä.

        Ps. Jos poikani kajoaisi vaimonsa sisareen niin hän ei olisi enää rakas lapseni! Hän olisi suuri surkimus ja jäisi varmasti suvun ulkopuolelle.

        Ovat ylpeitä ja hyvin oon kasvatettu. Mun vanhemmilla on vaan sen verran järkeä että ymmärtävät ettei kaikki mene aina niinkun stömsössä... Ei auta kun eteen sattuu luonnevikainen ja itsekäs ämmä... Vanhemmat on myös onnellisia että saavat vihdoin nähdä lapsenlapsiaankin.


    • olkaa kunnolla

      Miksette sitten eroa ja ole yhdessä reilusti, oletko rakastunut? Vai ihastus joka menee ohi? Salasuhteilu muiden seläntakana ei kannata. Miksi olet kuolleessa suhteessa, jos se ei kiinnosta. Koita saada joku tolkku elämään. Onko se toinen rakastunut?

    • Ihanvarmasti JOO

      Onnittelut teille. Rakkaus tekee hyvää, sekä teille ja muillekin, eikös vain? Vai eikö? Nyt vain eroamaan kumpikin tahoillanne ja laittakaa hynttyyt yhteen. Ettekö? Älä sitten lässytä rakkaudesta!!!!!!!!!

      • elä unelmaasi

        Miksi ne hynttyyt pitää yhteen laittaa? Never! Rakasta vaan rakastunut!


    • Menkää pois täältä

      Siirtykää pliis seksisivustoille, jos haluatte puolustaa vanhemman oman lapsensa sukulaisen kanssa ylläpitämää seksisuhdetta.

      Seksisivustoilla hurrataan ala-arvoisille mielipiteille, täällä keskustelee vastuuntuntisia vanhempia, jotka ymmärtävät lapsen riskin sairastua ja hyvin vakavasti, jos nämä salaparit käryävät tai tulevat edes muiden aikuisten sukulaisten epäilyksen alle.

    • Mutteritko löystyy

      Ja oikein kehuskelemaan tulit näille sivuille. Onko kaikki nappulat päässä paikoillaan?

    • kysyyy

      Miksi elät vaimosi kanssa? Pelottaako joku asia kun et häntä jätä tuon vaimon veljen vaimon takia?

    • eeeqqqq

      Läskilöllykät öh öh öh antakaa miesten panna vapaastiii

    • hups...

      Blondilla nyt sisälukutaito hukassa :-)
      Olikohan tää joku vitsi...vaikka uskottomuuspalstalla onkin
      vaimon veljen vaimo...voisko olla se oma vaimo????
      Mutta hyvä ketju

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe