kaapistaulos

iloinenbi

Hei, itse tulin kaapista ulos kertoen nykyiselle miehelleni, että olen bi- seksuaalinen siitä on nyt 8- vuotta onneksi hän otti asian hyvin. Pidän naisista ja miehistä ihailen kauniita naisia ja olen suudellut myös heitä. Minulla oli suhde ikäiseeni naiseen noin vuoden verran, mutta suhde loppui kun hänen elämäntyylinsä ei sopinut mulle. Olen tuntenut olevani bi- seksuaalinen lapsesta asti toiset tytöt kiinnosti minua. Olen myös lapsesta asti pukeutunut poikamaisesti en pidä hameista nykyisinkin pukeudun housuihin. Pidän itseäni normaalina vaikka olen bi.

3

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heeeeeebo

      Ööö.. Hurraa? Aplodejako nyt kaipaat? Ei siinä ole mitään erityismaininnan arvoista että pidät itseäsi normaalina. Ei seksuaalinen suuntautuminen tee kenestäkään epänormaalia.

    • iiiii3

      Hienoa että uskalsit kertoa! En tosin minäkään nää asiaa "aplodien arvoisena" koska nykyaikana asian pitäisi jo olla normi eikä oudoksuttu/salailtu asia.

    • Mimmu8

      Tuskin Iloinenbi, mitään aplodeja kaipaa. Itse olen myös miehen kanssa naimisissa oleva, ja kiinnostunut myös naisista, suhdekkin naisen kanssa ollut. Mieheni myös tietää asiasta, hälle kiinnostukseni kerroin, kun itse sen huomasin. Minun ei ole tarvinut miettiä syitä, eikä muutakaan, miksi näin tunnen... eikä myöskään sitä, mitä muut ajattelevat, joillekkin ystäville kerron, kun on siltä tuntunut. En myöskään kertomisessa, tai kertomatta jättämisessä näe mitään ongelmaa... Mun on hyvä näin, ja siksi kuulun niihin "iloisiin" myös. Niin kovin moni tuntuu painivan näiden asioiden kanssa... Kuulun ihmisiin, jotka voivat tuntea syviä tunteita moneen suuntaan.... (juu, tiiän, ei tarvii moralisoida) ... Tomin avoimin kortein, enkä kenekään selän takana.

      Mukavaa kesän jatkoa sinulle... Iloinenbi : ) !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe