Kysykää noidalta

Noita vastailee

Hei! Olen siis aito noita ja harjoittanut noituutta useamman vuoden, eli tiedän asiasta melkoisen paljon. Siksi ajattelinkin tehdä tällaisen palstan, jossa satte kysyä minulta ihan mitä tahansa magiaan liittyvää, niin koitan sitten vastailla parhaimman mukaan! :)

41

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dumledoor

      miten voi tulla noidaks

      • Noita vastailee

        Noidaks ei tulla, vaan synnytään. Toki voit oppia tekemään yrttejä yms, mutta esimerkiksi loitsut eivät tule koskaan toimimaan, ellet ole synnynnäinen noita. Jos esimerkiksi näet enneunia tai näkyjä, voit lukea ajatuksia tms, kannattaa tutkia, onko mahdollista, että olet noita.


      • Tietoa janoava
        Noita vastailee kirjoitti:

        Noidaks ei tulla, vaan synnytään. Toki voit oppia tekemään yrttejä yms, mutta esimerkiksi loitsut eivät tule koskaan toimimaan, ellet ole synnynnäinen noita. Jos esimerkiksi näet enneunia tai näkyjä, voit lukea ajatuksia tms, kannattaa tutkia, onko mahdollista, että olet noita.

        Miltä moittiminen tuntuu? Siis miltä loitsun tekemisen aikana tuntuu? Tapahtuuko kehossa jotain, tuleeko silloin erilainen olo kuin yleensä vai mitä?


      • Noita vastailee
        Tietoa janoava kirjoitti:

        Miltä moittiminen tuntuu? Siis miltä loitsun tekemisen aikana tuntuu? Tapahtuuko kehossa jotain, tuleeko silloin erilainen olo kuin yleensä vai mitä?

        En osaa kuvailla sitä tunnetta, mutta vastauksen voi kai tiivistää yhteen sanaan: Kyllä. Mitä vahvempi loitsu, sitä kovempaa sen tuntee. Jos tekee jonkun oikein vahvan loitsun, yleensä pyöryttää ja tulee heikko olo, mutta jokaisen loitsun jälkeen tulee sellainen onnistunut ja voimakas tunne. Tämän paremmin en osaa selittää.


      • 11viis11
        Noita vastailee kirjoitti:

        En osaa kuvailla sitä tunnetta, mutta vastauksen voi kai tiivistää yhteen sanaan: Kyllä. Mitä vahvempi loitsu, sitä kovempaa sen tuntee. Jos tekee jonkun oikein vahvan loitsun, yleensä pyöryttää ja tulee heikko olo, mutta jokaisen loitsun jälkeen tulee sellainen onnistunut ja voimakas tunne. Tämän paremmin en osaa selittää.

        nään enneunii miten voin selvittää oonko noita


      • Noita vastailee
        11viis11 kirjoitti:

        nään enneunii miten voin selvittää oonko noita

        Aivan ensimmäiseksi, sinun täytyy luoda yhteys luontoon. Tämä ei ole mitään loitsimista, vaan menet esimerkiksi metsään ja koitat tuntea luonnon ja tajuta, että elämäsi ei ole yhtään sen erikoisempaa, kuin puussa juoksevan oravan, tai ilmassa surisevan ötökänkään. Kun tajuat paikkasi luonnossa on aika ottaa ensimmäinen askel noituuteen. Kannattaa ensimmäiseksi harjoitella sinulle jo suotuja lahjoja, niin kuin sinun tapauksessa enneunia. Koita tulkita niitä ja selvittää ennen tapahtumaa tarkalleen, mitä silloin tulee tapahtumaan. Voit myös koittaa lukea ajatuksia, nähdä ennenkuin yms. Vasta tämän jälkeen, kehotan loitsujen opettelua.


      • Noita vastailee
        Noita vastailee kirjoitti:

        Aivan ensimmäiseksi, sinun täytyy luoda yhteys luontoon. Tämä ei ole mitään loitsimista, vaan menet esimerkiksi metsään ja koitat tuntea luonnon ja tajuta, että elämäsi ei ole yhtään sen erikoisempaa, kuin puussa juoksevan oravan, tai ilmassa surisevan ötökänkään. Kun tajuat paikkasi luonnossa on aika ottaa ensimmäinen askel noituuteen. Kannattaa ensimmäiseksi harjoitella sinulle jo suotuja lahjoja, niin kuin sinun tapauksessa enneunia. Koita tulkita niitä ja selvittää ennen tapahtumaa tarkalleen, mitä silloin tulee tapahtumaan. Voit myös koittaa lukea ajatuksia, nähdä ennenkuin yms. Vasta tämän jälkeen, kehotan loitsujen opettelua.

        Nähdä ennenäkyjä yms. ***


    • Chix

      Noidaksi ei synnytä! Se nyt sun jo pitäis tietää, jos oot ollu noita jo useamman vuoden.
      "esimerkiksi loitsut eivät tule koskaan toimimaan, ellet ole synnynnäinen noita"
      Aivan väärä vastaus. Loitsut toimivat kun niihin tarpeeksi uskoo, tekee kaiken oikein. Mistä sä sun tiedon oot saanu.

      • Noita vastailee

        Olet väärässä. Noidaksi nimenomaan synnytään! Jotkut väittävät, että noidaksi voi tulla kovasti harjoittelemalla, mutta me synnynnäiset emme usko siihen. Sanot mitä sanot, mutta ilman vedenpitäviä todisteita, en usko, koska kaikki, jotka ovat noin väittäneet, vain halusivat noidaksi, tai he olivat synnynnäisiä, mutta eivät tienneet sitä. Tai ainakin kaikki, keneen olen törmännyt.


      • Noita vastailee kirjoitti:

        Olet väärässä. Noidaksi nimenomaan synnytään! Jotkut väittävät, että noidaksi voi tulla kovasti harjoittelemalla, mutta me synnynnäiset emme usko siihen. Sanot mitä sanot, mutta ilman vedenpitäviä todisteita, en usko, koska kaikki, jotka ovat noin väittäneet, vain halusivat noidaksi, tai he olivat synnynnäisiä, mutta eivät tienneet sitä. Tai ainakin kaikki, keneen olen törmännyt.

        "Sanot mitä sanot, mutta ilman vedenpitäviä todisteita, en usko, koska kaikki, jotka ovat noin väittäneet, vain halusivat noidaksi, tai he olivat synnynnäisiä, mutta eivät tienneet sitä."

        Hehheh... Vedenpitäviä todisteita.

        Joskopa nyt molemmat aloittaisitte siitä, että todistaisitte edes olevan mahdollista olla "noita" - ja että maailmassa ylipäänsä on jotain yliluonnollista :P


      • Noita vastailee
        gwaeron kirjoitti:

        "Sanot mitä sanot, mutta ilman vedenpitäviä todisteita, en usko, koska kaikki, jotka ovat noin väittäneet, vain halusivat noidaksi, tai he olivat synnynnäisiä, mutta eivät tienneet sitä."

        Hehheh... Vedenpitäviä todisteita.

        Joskopa nyt molemmat aloittaisitte siitä, että todistaisitte edes olevan mahdollista olla "noita" - ja että maailmassa ylipäänsä on jotain yliluonnollista :P

        Ensinnäkin, netissä sitä ei edes voi todistaa. Toiseksi, en näe mitään syytä todistaa noituuttani täysin tuntemattomille ihmisille, joten jos et usko, menisitkö ystävällisesti muualle, kiitos?


      • Noita vastailee kirjoitti:

        Ensinnäkin, netissä sitä ei edes voi todistaa. Toiseksi, en näe mitään syytä todistaa noituuttani täysin tuntemattomille ihmisille, joten jos et usko, menisitkö ystävällisesti muualle, kiitos?

        Miksi muidenkaan pitäisi siis todistaa mitään, jos sinun itsesi ei tarvitse? Sovitaan yhdessä, että jokainen voi väittää ja puhua mitä vain ja he ovat kaikki oikeassa! \o/


      • Noita vastailee
        gwaeron kirjoitti:

        Miksi muidenkaan pitäisi siis todistaa mitään, jos sinun itsesi ei tarvitse? Sovitaan yhdessä, että jokainen voi väittää ja puhua mitä vain ja he ovat kaikki oikeassa! \o/

        Olenko väittänyt, että muiden pitäisi jotain todistella? Sovitaan vain, mutta kannattaa sisäistää tuo aiempi tekstini ennen kuin tulet valittamaan.


      • pelästynyt
        Noita vastailee kirjoitti:

        Olenko väittänyt, että muiden pitäisi jotain todistella? Sovitaan vain, mutta kannattaa sisäistää tuo aiempi tekstini ennen kuin tulet valittamaan.

        näin unessa et ku yritin sulkee mun konetta tai tv se ei onnistunu ja joku sano ÄLÄ MENE tai EI VIELÄ tai vastaavaa. Ku kerroin äidille se tuli ja sammuttti sen heti ja sano et oon vaan väsyny. Sit sama juttu kävi mun siskol ja äiti ei uskonu vieläkää ja muuten en paljoo välittäis täst mut heräsin mun kone sängyl vaik muistan et jätin se pöydälle, enkä mä oo mikää unissakävelijä


      • Noita vastailee
        pelästynyt kirjoitti:

        näin unessa et ku yritin sulkee mun konetta tai tv se ei onnistunu ja joku sano ÄLÄ MENE tai EI VIELÄ tai vastaavaa. Ku kerroin äidille se tuli ja sammuttti sen heti ja sano et oon vaan väsyny. Sit sama juttu kävi mun siskol ja äiti ei uskonu vieläkää ja muuten en paljoo välittäis täst mut heräsin mun kone sängyl vaik muistan et jätin se pöydälle, enkä mä oo mikää unissakävelijä

        Tähän on vähän vaikea vastata, kun en mikään unientulkitsija ole, mutta epäilen, että henget ovat asialla. Voi toki myös olla, että siirsit koneen unissasi, vaikka et kertomasi mukaan yleensä kävele unissaan. Tämähän ei sinänsä ole kauhean vakavaa, eihän sinulle unen lisäksi tapahtunut muuta, kuin kone siirtyi, mutta jos jotain vastaavaa vielä tapahtuu, voin opettaa sinulle, miten häädät henget pois.


      • Kokemusta on
        Noita vastailee kirjoitti:

        Tähän on vähän vaikea vastata, kun en mikään unientulkitsija ole, mutta epäilen, että henget ovat asialla. Voi toki myös olla, että siirsit koneen unissasi, vaikka et kertomasi mukaan yleensä kävele unissaan. Tämähän ei sinänsä ole kauhean vakavaa, eihän sinulle unen lisäksi tapahtunut muuta, kuin kone siirtyi, mutta jos jotain vastaavaa vielä tapahtuu, voin opettaa sinulle, miten häädät henget pois.

        Ei kaikkia henkiä tarvii häätää pois.., jotkut on hyviä ja yrittävät vain auttaa


      • patekukla
        Kokemusta on kirjoitti:

        Ei kaikkia henkiä tarvii häätää pois.., jotkut on hyviä ja yrittävät vain auttaa

        kuulostaa asialta jonka paha henki sanoisi


      • Kokemusta on
        patekukla kirjoitti:

        kuulostaa asialta jonka paha henki sanoisi

        Ehkä, mutta elämä ei ole mustaa ja valkoista. Sama pätee henkiin.


      • patekukla
        Kokemusta on kirjoitti:

        Ehkä, mutta elämä ei ole mustaa ja valkoista. Sama pätee henkiin.

        oot selvästi paha henki


      • sssss123

        Käytätkö mitä energiaa?


    • Sudeks toivova!

      Kysyisin sitä, voiko ihmis sudeksi tulla vai synnytäänkö siihen?

      • Ronjus

        Ihmissudeksi voi muuttua tai se voi periytyä.


    • Sudeks toivova!

      Eli se ei tule puremasta? Oletko sinä ihmissusi?

      • Ronjus

        Puremasta tai raapasusta muuttuu. Siinä tosin voi kestää jopa kuukausi tai puoli kuukautta. Täydenkuun aikaan vasta sitten selviää onko muuttunut ihmissudeksi.


      • Ronjus

        Ja ainiin unohdin vastata vielä toiseen kysymykseesi. Olen.


    • sudeks toivova!

      Sistii!!! Voiko siihen syntyy, käyttäydyn usein ku susi

      • Ronjus

        Voi voi. Se periytyy kyllä, jos jompi kumpi vanhemmistasi on ihmissusi.


      • En ymmärrä
        Ronjus kirjoitti:

        Voi voi. Se periytyy kyllä, jos jompi kumpi vanhemmistasi on ihmissusi.

        Miks kukaan ees haluaisi olla ihmissusi? Kaikki vaan toivoo sitä, mutta onhan siinä (niin kuin kaikissa taruolennoissa) huonotkin puolet.


      • Nyt_riitti
        En ymmärrä kirjoitti:

        Miks kukaan ees haluaisi olla ihmissusi? Kaikki vaan toivoo sitä, mutta onhan siinä (niin kuin kaikissa taruolennoissa) huonotkin puolet.

        Onko sinun pakko tulla pilaamaan hyvä mieli!! Useimmat vain toivovat, mutta täällä on kyllä oikeitakin joten ole hiljaa!


      • Nyt_riitti kirjoitti:

        Onko sinun pakko tulla pilaamaan hyvä mieli!! Useimmat vain toivovat, mutta täällä on kyllä oikeitakin joten ole hiljaa!

        Tietääkseni täysikuun aikaan muutos on hyvin kivulias. Kaikki luut kai murtuu


    • Musta käpälä

      Mä olen ihmisussi enkä häpee sitä ollenkaan. Mua ei haittaa vaikka olis huonoja puolija, ihan sama

      • En ymmärrä

        Nyt_riitti: anteeksi, jos loukkasin, mutten tarkoittanut mitään erityistä.


    • En elä kuin 3 vuotta :(

      Miten päästä eroon vampyyristä, joka vainoaa? :(Tarviin kipeesti apuu. Mä liikun tosi myöhään ulkona, kuljen mettä reittejä ja mulla alko menkat :(Tiedän ja tunnen, että en elä pitempään kuin 16 vuotiaaksi...Vampyyri on kosketellut ystäviäni kun he nukkuvat. Olen sanonut mielessä, että jättää heidät rauhaan ja vaikka mielummin tappaa minut. Tästä se koko soopa sitten alkokin. Hän silitti ystävääni kun hän nukkui ja ystäväni kuvaili kosketuksen "kylmä ja eloton" Kuuloostaa tyhmälle joo, mutta eikö tuo ole juuri vampyyrin käden kuuloinen? Oon vasta 13 ja tiedän, että kuolen 16 vuotiaana. Olen yrittänyt ottaa elämästäni kaiken irti. Kaikki sen takia, että tein elämän sopimuksen tämän vampyyrin kanssa :(

      • ihmis sutta

        Rukoile mielessäsi Herraa ja Kristusta. Pyydä Jeesukselta suojelua kavereillesi ja itsellesi :) Pyydä ''vampyyriä'' mielessäsi tai ääneen menemään ikuiseksi ajoiksi pois ystävästäsi ja sinusta, lausuen lopuksi ''jeesuksen kristuksen nimeen''Toimiva loitsu!
        T. Ihmissusi ystävä.

        Ps. Elät pidempään kuin 16vuotiaaksi.


      • Sun pitää vain koittaa kaikin tavoin päästä vampyyrien kierteestä pois. Vampyyrit ovat manipuloivia ja kieroja, joihin ei kannata luottaa.
        Koita vain pysyä kaukana. Seuraukset voi olla ikävät, jos et pääse siitä hemmetin kierteestä pois.


    • KristenGold

      Lupaus on lupaus. Mene vielä Amerikkaan ja kirjoita kirjeitä kaikkialle, seiniin lattiaan, vaatteisiin yms. Selitä niissä, että rakastat heitä ja näätte vielä. Selitä myös vampyyristä. Ole rakkaittesi kanssa niin kauan, kun pystyt. Tai kehitä monta suojaloitsua itsesi ympärille, pyydä henkiä apuun. Viimeinen vaihtoehto on vaarallinen.

      Voit toki ottaa yhteyttä vampyyriin ja vannoa tuovasi sille monia ihmisiä päivässä.

    • KristenGold

      Kerro loitsuja!!!!

    • qentle33

      Noidaksi synnytään, meillä suvussa on ollut noitia.

      Olen kiinnostunut asiasta mutta kuitenkin pidän etäisyyttä asiaan.

      Uskonnot ja uskomukset kiinnostaa opiskelumielessä.

    • oleppashyvvä

      Kumpi oli ensin. Kana vaiko muna ?

    • 11moi11

      Mä nään näkyjä mistä mä saan tietää että oonko mä noita?

    • RaamattuKouraan

      Valitse Jeesus elämäsi Herraksi.
      Älä viivyttele.
      Et voi tietää mitä seuraava päivä tai seuraava tunti tuo elämääsi.
      Kiirehdi, kiirehdi.
      Aikaa ei ole hukavaksi asti.
      Ota Raamattu ja lue, lue, lue ja tutki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe