Poikaystävä jätti ja minä raskaana

Ainakäynäin

Voi huoh. Mitähän siihen voi enempää sanoa. Hänellä monta lasta aikaisemmista liitoista, mutta tämä minun lapseni ei nyt sitten kiinnostanutkaan kun on kuulemma niin paljon stressiä edellisistäkin. 36-vuotias mies jätti minut poistamalla fb suhdestatuksensa! Käsittämätöntä ja lapsellista ja naurettavaa. Hän halusi viettää rentoa sinkkuelämää ja poltella pilveä päivästä toiseen.. Valintoja nekin.

66

3320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmyys käteen jää

      Ei sulle sitten tullut mieleen aikaisemmin että mies saattaa olla huithapeli tyyppiä?

      Lapsia aikaisemmista liitoista yms.. ajattelitko että olet se joka nyt miehen rakastaa terveeksi ja sinun kanssasi hän on loppuelämänsä? Teidän lapsia hän rakastaa, vaikka aikaisemmat hylännyt.

      Tällä tai tuolla äitien jutut osiossa oli joskus hyvä aloitus jossa pohdittiin juuri sitä että minkälainen nainen lähtee suhteeseen miehen kanssa joka on lapsensa hylännyt, miten se nainen uskaltaa perustaa perheen sellaisen miehen kanssa.. ei se paljoa kerännyt ihmisiä juttelemaan, mutta se oli ihan ajatuksia herättävä aloitus.


      Jotkut naiset vaan uskoo kaiken mitä heille sanotaan ja he olettavat olevansa niin erikoisia ja parempia kuin exät, ei heitä jätetä.

      Merkit oli varmasti teilläkin ilmassa, mutta et halunnut sitä nähdä.

      Anteeksi suoraan puhuminen, mutta näin se vaan usein menee.

      • Huoox! :Q(

        "Jotkut naiset vaan uskoo kaiken mitä heille sanotaan ja he olettavat olevansa niin erikoisia ja parempia kuin exät, ei heitä jätetä."

        Näitä lukiessa tulee kyllä väistämättä mieleen että pitäisiköhän naisten täysi-ikäisyysraja nostaa jonnekin noin 40 ikävuoden tietämille.

        Ja sitä nuoremmille siveysvyön käyttöpakko turvavyöpakon tapaan. Ja avain isille tai holhoajalle.

        http://suomenkuvalehti.fi/wp-content/uploads/sk/files/2011 Uutisen kuvat/siveys42.jpg


      • nojoopajooo
        Huoox! :Q( kirjoitti:

        "Jotkut naiset vaan uskoo kaiken mitä heille sanotaan ja he olettavat olevansa niin erikoisia ja parempia kuin exät, ei heitä jätetä."

        Näitä lukiessa tulee kyllä väistämättä mieleen että pitäisiköhän naisten täysi-ikäisyysraja nostaa jonnekin noin 40 ikävuoden tietämille.

        Ja sitä nuoremmille siveysvyön käyttöpakko turvavyöpakon tapaan. Ja avain isille tai holhoajalle.

        http://suomenkuvalehti.fi/wp-content/uploads/sk/files/2011 Uutisen kuvat/siveys42.jpg

        Entä miesten täysi-ikäisyysraja? Seksiin ja lasten tekoon tarvitaan myös mies. Missä on miehen vastuu? Onko miehelle sopivaa siveysvyötä? Muna vain kusemiseen, ei muuhun käyttöön jos ei ole varma haluaako kantaa vastuun tekosistaan!!
        Ei liity välttämättä aloitukseen vaan on itsestään selvä asia yleisesti.


      • rakkaudella
        nojoopajooo kirjoitti:

        Entä miesten täysi-ikäisyysraja? Seksiin ja lasten tekoon tarvitaan myös mies. Missä on miehen vastuu? Onko miehelle sopivaa siveysvyötä? Muna vain kusemiseen, ei muuhun käyttöön jos ei ole varma haluaako kantaa vastuun tekosistaan!!
        Ei liity välttämättä aloitukseen vaan on itsestään selvä asia yleisesti.

        Raskauden ja sp-tautien ehkäisykin, esimerkiksi kondomit on jo keksitty.
        Ei kannata harrastaa seksiä
        epäluotettavien puolituttujen kanssa ilman ehkäisyä.

        Aloittajalla ei varmasti ole kaikki palikat kotona?
        Tai ehkä tarve saada uusi avioton lapsi veronmaksajien elätiksi?


      • nojoopajooo
        rakkaudella kirjoitti:

        Raskauden ja sp-tautien ehkäisykin, esimerkiksi kondomit on jo keksitty.
        Ei kannata harrastaa seksiä
        epäluotettavien puolituttujen kanssa ilman ehkäisyä.

        Aloittajalla ei varmasti ole kaikki palikat kotona?
        Tai ehkä tarve saada uusi avioton lapsi veronmaksajien elätiksi?

        Kondomit on tosiaan keksitty. Mieshän niitä käyttää. Ei kannata miehen harrastaa seksiä epäluotettavien puolituttujen kanssa ilman ehkäisyä kuten aloituksessa on myös mies tehnyt. Vastuu siis myös miehelle. Mies elättää jälkeläisensä puoliksi naisen kanssa. Miksi asenne on aina valmiiksi Se että nainen vastaa aina kaikesta yksin?


    • ainakäynäin

      Itseasiassa nämä lapset asui hänen kanssaan. Muutoin olisin itsekkin ajatellut asiaa tuolta kantilta. Siksi mä uskoin vähän enempään. Noh.. Olinpa typerä! :)

      • ei hyvä

        Lapset asuu siis ihmisellä joka polttelee pilveä päivästä toiseen?! Ei hyvin mene..


      • 38v mies
        ei hyvä kirjoitti:

        Lapset asuu siis ihmisellä joka polttelee pilveä päivästä toiseen?! Ei hyvin mene..

        Paneskelit jännämiehen kanssa kuten useimmat naiset tekee. Ei kunnollinen mies nykyään kelpaa naislle jotka ottavat vastuuta


      • Ainakäynäin
        38v mies kirjoitti:

        Paneskelit jännämiehen kanssa kuten useimmat naiset tekee. Ei kunnollinen mies nykyään kelpaa naislle jotka ottavat vastuuta

        Kunnollinen mies kyllä kelpaisi. Sitä on niin paljon nähnyt jo näitä "pahoja poikia" ja renttuja yms yms. Että nyt kyllä odotin jo jotain aikuisempaa. Jotain normaalia. Aamukahvi miehen kanssa omilla piharappusilla olisi unelmien täyttymys. Ja myös "liian tavallinen" voi olla extremeä tälläiselle joka ei sitä ole ikinä saanut kokea. Ihan tavallinen arki. Kotiruoka. Viikonloppu vaikka marjametsässä. Sellaisia asioita tässä elämässä oikeasti kaipaa. Ja sellaista minä odotin puheiden perusteella saavani... Vaan en sitten saanutkaan..


    • ainakäynäin

      Näin on. Otettu huostaan äidiltään koska äiti käyttää vahvempia huumeita. Siksi asuvat isän luona.

      Mutta se ei kyllä minua nyt juuri liikuta kun ajattelen tätä lasta joka minussa on jota hän ei lasta omakseen, vaikka ultrassakin käytiin yhdessä.

      • Täysin vastuuttomia

        Kuinkahan myrkytettyjä ne siittiöt ovat olleet?

        Joo, ei näy mikään liikuttavan...


      • Lasten etu ja turva?
        Täysin vastuuttomia kirjoitti:

        Kuinkahan myrkytettyjä ne siittiöt ovat olleet?

        Joo, ei näy mikään liikuttavan...

        "Otettu huostaan äidiltään koska äiti käyttää vahvempia huumeita. Siksi asuvat isän luona."
        " Hän halusi viettää rentoa sinkkuelämää ja poltella pilveä päivästä toiseen".

        Siis lasten huoltajuus oikeesti annettu huumekäyttäjävanhemmista sille, joka käyttää miedompia huumeita elikkä on vähemmän pöllyissä?
        Ilmoita nyt lastensuojeluluun.


      • Lasten etu ja turva
        Täysin vastuuttomia kirjoitti:

        Kuinkahan myrkytettyjä ne siittiöt ovat olleet?

        Joo, ei näy mikään liikuttavan...

        "Otettu huostaan äidiltään koska äiti käyttää vahvempia huumeita. Siksi asuvat isän luona."
        " Hän halusi viettää rentoa sinkkuelämää ja poltella pilveä päivästä toiseen".

        Siis lasten huoltajuus oikeesti annettu huumekäyttäjävanhemmista sille, joka käyttää miedompia huumeita elikkä on vähemmän pöllyissä?
        Ilmoita nyt lastensuojeluluun.


      • Ainakäynäin
        Lasten etu ja turva kirjoitti:

        "Otettu huostaan äidiltään koska äiti käyttää vahvempia huumeita. Siksi asuvat isän luona."
        " Hän halusi viettää rentoa sinkkuelämää ja poltella pilveä päivästä toiseen".

        Siis lasten huoltajuus oikeesti annettu huumekäyttäjävanhemmista sille, joka käyttää miedompia huumeita elikkä on vähemmän pöllyissä?
        Ilmoita nyt lastensuojeluluun.

        Lasten isäkin joutui seuloissa käymään pari vuotta lapset saatuaan. Pilven polttelu alkoi uudestaan seulojen loputtua... Musta se nyt on ihan yks ja sama ottaako se perheen isä sen 4 saunakaljaa vai poltteleeko jointin. Riippuvuus kuin riippuvuus.

        Mua ei silti juuri nyt liikuta hänen lapset, jotka asuvat hänen kanssaan. Mua liikuttaa tää joka elää ja kasvaa mussa ja mun täytyy kaikki kantaa yksin. Voisinhan tehdä lasu ilmon ihan vain kiusallani. Ainakin heti arvaisi kuka sen on tehnyt. Olisi oikein että hän joutuisi jotain vastuuta jostain teoistaan kantamaan.

        Puolivuotta hän on puhunut rakkaudesta ja lapsista ja naimisiinmenosta ja yhteisestä kodista ja blaa blaa blaa. Minä typerys tietysti uskonut kaikki puheet. Ja tietysti luottanut siihen ja rakastunut kyseiseen mieheen. Sosiaalipummi ja työtön ja vielä päihderiippuvainen... Huoh... Johan olen tunnesolmun itsellni keitellyt. Nyt sitten on hetki aikaa päästä miehestä yli ja unohtaa. Keskittyä vauvaan ja toivoa, että katkeruuden ja surun tunteet haalenevat. Rakkauskin toivottavasti kuihtuu kun sitä ei kastele...


      • 13+3
        Ainakäynäin kirjoitti:

        Lasten isäkin joutui seuloissa käymään pari vuotta lapset saatuaan. Pilven polttelu alkoi uudestaan seulojen loputtua... Musta se nyt on ihan yks ja sama ottaako se perheen isä sen 4 saunakaljaa vai poltteleeko jointin. Riippuvuus kuin riippuvuus.

        Mua ei silti juuri nyt liikuta hänen lapset, jotka asuvat hänen kanssaan. Mua liikuttaa tää joka elää ja kasvaa mussa ja mun täytyy kaikki kantaa yksin. Voisinhan tehdä lasu ilmon ihan vain kiusallani. Ainakin heti arvaisi kuka sen on tehnyt. Olisi oikein että hän joutuisi jotain vastuuta jostain teoistaan kantamaan.

        Puolivuotta hän on puhunut rakkaudesta ja lapsista ja naimisiinmenosta ja yhteisestä kodista ja blaa blaa blaa. Minä typerys tietysti uskonut kaikki puheet. Ja tietysti luottanut siihen ja rakastunut kyseiseen mieheen. Sosiaalipummi ja työtön ja vielä päihderiippuvainen... Huoh... Johan olen tunnesolmun itsellni keitellyt. Nyt sitten on hetki aikaa päästä miehestä yli ja unohtaa. Keskittyä vauvaan ja toivoa, että katkeruuden ja surun tunteet haalenevat. Rakkauskin toivottavasti kuihtuu kun sitä ei kastele...

        Nääinmpä näiin.. Ja toisilla varmasti mielestäsi helmpompaa kuin toisilla, eikös? ;)


      • n2_
        Ainakäynäin kirjoitti:

        Lasten isäkin joutui seuloissa käymään pari vuotta lapset saatuaan. Pilven polttelu alkoi uudestaan seulojen loputtua... Musta se nyt on ihan yks ja sama ottaako se perheen isä sen 4 saunakaljaa vai poltteleeko jointin. Riippuvuus kuin riippuvuus.

        Mua ei silti juuri nyt liikuta hänen lapset, jotka asuvat hänen kanssaan. Mua liikuttaa tää joka elää ja kasvaa mussa ja mun täytyy kaikki kantaa yksin. Voisinhan tehdä lasu ilmon ihan vain kiusallani. Ainakin heti arvaisi kuka sen on tehnyt. Olisi oikein että hän joutuisi jotain vastuuta jostain teoistaan kantamaan.

        Puolivuotta hän on puhunut rakkaudesta ja lapsista ja naimisiinmenosta ja yhteisestä kodista ja blaa blaa blaa. Minä typerys tietysti uskonut kaikki puheet. Ja tietysti luottanut siihen ja rakastunut kyseiseen mieheen. Sosiaalipummi ja työtön ja vielä päihderiippuvainen... Huoh... Johan olen tunnesolmun itsellni keitellyt. Nyt sitten on hetki aikaa päästä miehestä yli ja unohtaa. Keskittyä vauvaan ja toivoa, että katkeruuden ja surun tunteet haalenevat. Rakkauskin toivottavasti kuihtuu kun sitä ei kastele...

        Oi voi, yksinhuoltajuushan sun kannattaa pitää tiukasti van itselläsi, mutta isyyden pistäisin miehen tunnustamaan, ihan jo lapsesi oikeuksien tähden. Siis vaikka ei pitäisi yhteyttä tai maksaisi elätusmaksuja, niin lapsesi saattaa joskus pitää tärkeänä sisaruksia tms. Voi olla parempi että rakennat elämänne sinun varaasi alusta asti tai mietit adoptiota, jos olet itse kovin nuori tai epävakaa..


      • Ainakäynäin
        n2_ kirjoitti:

        Oi voi, yksinhuoltajuushan sun kannattaa pitää tiukasti van itselläsi, mutta isyyden pistäisin miehen tunnustamaan, ihan jo lapsesi oikeuksien tähden. Siis vaikka ei pitäisi yhteyttä tai maksaisi elätusmaksuja, niin lapsesi saattaa joskus pitää tärkeänä sisaruksia tms. Voi olla parempi että rakennat elämänne sinun varaasi alusta asti tai mietit adoptiota, jos olet itse kovin nuori tai epävakaa..

        En ole niin nuori enkä epävakaakaan. Minulla on 3 lasta ennestään eikä maailmani kaadu. Sydän tietysti on särkynyt ja niitä tunteita kun käsittelee ne pian lakkaa hallitsemasta elämää. Saa taas nukuttua ilman painajaisia ja pystyy kävelemään ylpeänä kadulla. Se vain vaatii vähän aikaa. Sitä että hyväksyy sen, että aikuinen mies oikeasti voi tehdä tuollaista. Jättää yhden lapsen valitsematta elämäänsä. Pitää tärkeämpänä sitä että saa uusia naisia eikä tarvitse sitoutumiskammossaan sitoutua mihinkään. Hän kertoo ne samat valheet seuraavalle kunnes taas kyllästyy ja vaihtaa. Niinkuin tähänkin asti. Siinä vasta hieno mies....


      • ...
        Ainakäynäin kirjoitti:

        Lasten isäkin joutui seuloissa käymään pari vuotta lapset saatuaan. Pilven polttelu alkoi uudestaan seulojen loputtua... Musta se nyt on ihan yks ja sama ottaako se perheen isä sen 4 saunakaljaa vai poltteleeko jointin. Riippuvuus kuin riippuvuus.

        Mua ei silti juuri nyt liikuta hänen lapset, jotka asuvat hänen kanssaan. Mua liikuttaa tää joka elää ja kasvaa mussa ja mun täytyy kaikki kantaa yksin. Voisinhan tehdä lasu ilmon ihan vain kiusallani. Ainakin heti arvaisi kuka sen on tehnyt. Olisi oikein että hän joutuisi jotain vastuuta jostain teoistaan kantamaan.

        Puolivuotta hän on puhunut rakkaudesta ja lapsista ja naimisiinmenosta ja yhteisestä kodista ja blaa blaa blaa. Minä typerys tietysti uskonut kaikki puheet. Ja tietysti luottanut siihen ja rakastunut kyseiseen mieheen. Sosiaalipummi ja työtön ja vielä päihderiippuvainen... Huoh... Johan olen tunnesolmun itsellni keitellyt. Nyt sitten on hetki aikaa päästä miehestä yli ja unohtaa. Keskittyä vauvaan ja toivoa, että katkeruuden ja surun tunteet haalenevat. Rakkauskin toivottavasti kuihtuu kun sitä ei kastele...

        "Musta se nyt on ihan yks ja sama ottaako se perheen isä sen 4 saunakaljaa vai poltteleeko jointin."

        Niin minustakin näin kannabiksen vaikutuksiin hyvinkin perehtyneenä ja niistä itsekin kokemusta omaavana henkilönä, mutta jos saunoo kerran viikossa ja ottaa sen jälkeen ne neljä saunakaljaa, niin kyllä se on täysin eri asia kuin pilvenpolttelu päivästä toiseen. Sellainen on paremmin verrattavissa ryyppäämiseen päivästä toiseen, ei muutaman kaljan juomiseen lauantai-iltaisin saunan jälkeen.

        "Riippuvuus kuin riippuvuus."

        Totta, ja mikä tahansa lasten huoltajan päihderiippuvuus on peruste sille, että lapset otetaan häneltä pois. Vanhempien runsaan pilvenpolttelun perusteella on huostaanotettu lapsia samoin kuin vanhempien alkoholisminkin perusteella.

        "Voisinhan tehdä lasu ilmon ihan vain kiusallani."

        Tai sitten voisit tehdä sen ihan vain lasten eduksi. Ei varmasti ole paras mahdollinen tilanne lapsille, että heidän ainoa huoltajansa on päivästä toiseen pilvessä.


    • vanha äiti

      Ikävä juttu, mutta onneksi pääsit eroon moisesta selkärangattomasta pummista.
      Mielestäni yhteiskunnalla pitäisi olla keinoja panna tuollaiset ihmiset vastuuseen tekosistaan. Kannatan pakkotöitä perhepinnareille.

      • Kaksi pummia

        Ja ämmä jättänyt tahallaan ehkäisemättä.


      • oletko vajaa vai?
        Kaksi pummia kirjoitti:

        Ja ämmä jättänyt tahallaan ehkäisemättä.

        Aina muka naisen syy.. vedä ny päähäs!


      • vanha äiti
        Kaksi pummia kirjoitti:

        Ja ämmä jättänyt tahallaan ehkäisemättä.

        Mistäs sinä tuonkin tiedät?
        Tahallaan tai ei, äiti kuitenkin joutuu vastuuseen tekosestaan erittäin konkreettisesti raskauden ja synnytyksen ajan, useimmiten siitä eteenpäinkin hautaan asti. Miespuolinen pummi sen kun jatkaa pössyttelyään ja kiksautteluaan. Hänet pitäisi vetää edes taloudelliseen vastuuseen, jos ei muuhun kykene.


      • Millä teikäläinen
        vanha äiti kirjoitti:

        Mistäs sinä tuonkin tiedät?
        Tahallaan tai ei, äiti kuitenkin joutuu vastuuseen tekosestaan erittäin konkreettisesti raskauden ja synnytyksen ajan, useimmiten siitä eteenpäinkin hautaan asti. Miespuolinen pummi sen kun jatkaa pössyttelyään ja kiksautteluaan. Hänet pitäisi vetää edes taloudelliseen vastuuseen, jos ei muuhun kykene.

        saattaa taloudelliseen vastuuseen pummiksi tituleeraamansa henkilön?
        Ehkäisyä se on ennaltaehkäisykin. Ei kai tuon isäkandin taustat aloittajalle kuitenkaan ihan puskista tulleet, joten ehkä olisi ollut jotain tehtävissä ennen intiimiin suhteeseen lankeamista?


      • 17+2
        oletko vajaa vai? kirjoitti:

        Aina muka naisen syy.. vedä ny päähäs!

        Ei kukaan sanonut että aina naisen syy vaan fakta on että jotkut naiset jättää ehkäisemättä jotta saadaan lapsi ja sen kautta mies nalkkiin.Ei siis todelakkaan kaikki kuten ei kaikki miehetkään hylkää lapsiaan.
        Mutta, nämä ihmisryhmät on olemassa ja se on vain myönnettävä.Molemmat yhtä alhaisia tekoja!


      • vanha äiti
        Millä teikäläinen kirjoitti:

        saattaa taloudelliseen vastuuseen pummiksi tituleeraamansa henkilön?
        Ehkäisyä se on ennaltaehkäisykin. Ei kai tuon isäkandin taustat aloittajalle kuitenkaan ihan puskista tulleet, joten ehkä olisi ollut jotain tehtävissä ennen intiimiin suhteeseen lankeamista?

        Ei meikäläinen siihen tosiaankaan pysty. Siksi toivonkin, että lainsäätäjät havahtuisivat ja korjaisivat tämän törkeän epäkohdan.
        Mies, joka jättää tulevan lapsensa ja sen äidin, on pummi ja raukka sekä myös rikollinen perhepinnari. Onko hän ottanut selvää kaikkien äitikandien taustoista ennen intiimiin suhteeseen lankeamista heidän kanssaan?
        Vai oletko sitä mieltä, että miehistä tulisi pitää rekisteriä, niin että naiset voisivat esim. netistä nopeasti tarkistaa miehen aikaisemmat edesottamukset, ennen kuin uskovat siihen, mitä tämä sanoo?


      • Ainakäynäin
        17+2 kirjoitti:

        Ei kukaan sanonut että aina naisen syy vaan fakta on että jotkut naiset jättää ehkäisemättä jotta saadaan lapsi ja sen kautta mies nalkkiin.Ei siis todelakkaan kaikki kuten ei kaikki miehetkään hylkää lapsiaan.
        Mutta, nämä ihmisryhmät on olemassa ja se on vain myönnettävä.Molemmat yhtä alhaisia tekoja!

        Naiset jättää ehkäisemättä? Siis jos nyt aikuiset ihmiset puhuu aikuisten välisestä seksistä niin oletan että molemmat suomalaisessa sivistysvaltiossa ovat kuitenkin perillä sukupuoli valistuksesta. Jos ehkäisy jätetään käyttämättä sitä ei tee mies eikä sitä tee nainen vaan seksiin tarvitaan kyllä vähintään kaksi henkilöä. Joten jos nainen ei syö pillereitä niin mies ei voi käyttää kumia? Ja jos sitten paksuksi pamahtaa niin vika on siinä, ettei nainen pumpannut täyteen itseään todistetusti vaarallisia pillerietä, eikä siihen ettei mies viitsinyt kaivaa kumia taskustaan ja huolehtia ehkäisystä omalta osaltaan? Tässä olemme siis tilanteessa jossa nainen tarkoituksenmukaisesti hankkiutui raskaaksi? Ja kun vielä otetaan huomioon se tosiasia, että nainen ei voi edes tulla raskaaksi koska tahansa. Noin kolmena päivänän kuukaudessa se on mahdollista, sillä siittiöt saattaa elää naisessa joitakin päiviä vaikkei seksiäkään olisi. Joten on siinä aikamoinen homma sillä naisella huolehtia ettei ota pillereitä, sen lisäksi puhkoa sekä hukata miehen kortsut ja lisäksi ajoittaa tämä kaikki sille kuuluisalle ovulaatiopäivälle ihan vain hankkituakseen raskaaksi tarkoituksella juuri sillä hetkellä.

        On se hyvä kun maailmassa on näin paljon älykkäitä ihmisiä.


      • 17+2
        Ainakäynäin kirjoitti:

        Naiset jättää ehkäisemättä? Siis jos nyt aikuiset ihmiset puhuu aikuisten välisestä seksistä niin oletan että molemmat suomalaisessa sivistysvaltiossa ovat kuitenkin perillä sukupuoli valistuksesta. Jos ehkäisy jätetään käyttämättä sitä ei tee mies eikä sitä tee nainen vaan seksiin tarvitaan kyllä vähintään kaksi henkilöä. Joten jos nainen ei syö pillereitä niin mies ei voi käyttää kumia? Ja jos sitten paksuksi pamahtaa niin vika on siinä, ettei nainen pumpannut täyteen itseään todistetusti vaarallisia pillerietä, eikä siihen ettei mies viitsinyt kaivaa kumia taskustaan ja huolehtia ehkäisystä omalta osaltaan? Tässä olemme siis tilanteessa jossa nainen tarkoituksenmukaisesti hankkiutui raskaaksi? Ja kun vielä otetaan huomioon se tosiasia, että nainen ei voi edes tulla raskaaksi koska tahansa. Noin kolmena päivänän kuukaudessa se on mahdollista, sillä siittiöt saattaa elää naisessa joitakin päiviä vaikkei seksiäkään olisi. Joten on siinä aikamoinen homma sillä naisella huolehtia ettei ota pillereitä, sen lisäksi puhkoa sekä hukata miehen kortsut ja lisäksi ajoittaa tämä kaikki sille kuuluisalle ovulaatiopäivälle ihan vain hankkituakseen raskaaksi tarkoituksella juuri sillä hetkellä.

        On se hyvä kun maailmassa on näin paljon älykkäitä ihmisiä.

        Niin, itse puhun tapauksista missä on sovittu ettei kumia käytetä vaan nainen syö e-pillereitä.Ja sitten mystisesti sitä vain "unohtaa" ottaa josta seuraakin lapsi.

        En siis sanokaan etteikö ehkäisy olisi molempien vastuulla lähtökohtaisesti, ehdottomasti.


    • Just tota mä

      en niinku ymmärrä. Miksi pitää lisääntyä kaikkien naisten kanssa. Eikö voi käydä sterilisaatiossa, jos ei ihan oikeasti halua lapsia, tai kykene niistä huolehtimaan.

    • Ainakäynäin

      No niimpä. Ja itse sitä vielä yritin miehelle ehdottaa sterilisaatiota, kun ikää on ja itse en olisi lapsia lisää halunnut. Mutta kuulemma halusi säilyttää mahdollisuuden yhteiseen lapseen. No nyt sellainen sitten olisi mutta eipä ole enää miestä rehvastelemassa supersiittiöillään joista tulee raskaaksi vain niitä katsomalla! Joopajoo mitä porukkaa..

      • ...

        Et olisi halunnut lisää lapsia, mutta silti harrastit seksiä ilman ehkäisyä ja hankkiuduit raskaaksi? Selvä...


    • ghdheheh

      tulkaa laittamaan maksamaan.... vaikka henki menis

      • vanha äiti

        Perhepinnarit pitäisi laittaa pakkotöihin kunnes elatusrästit on maksettu. Hankalissa tapauksissa sterilisaatio tai kastraatio.


    • m333x

      Lol...

    • PILLERIT

      TURHA TÄNNE TULLA KITISEMÄÄN OMA VIKA MITÄ VITTYUA ANNOIT VÄÄRÄÄN AIKAAN SILLE PILLUAS KUN SIIHEN ON KEKSITTY KORTSU SEKÄ PILLERIT MINÄ EN ANNA PILLUA ENNEN KUN VIHILLÄ KÄYTY OLEN TÄYSIN VARMA ET MIES ON TOSISAAN

      • huh huh

        hyvää noin sitä pitää,,muista sit, että ukko on myös neitsyt,, ,,toivotaan parasta sinulle,


    • Trollolloooooo

      Voi huoh, kylläpä oli taas läpinäkyvä provo.

    • totuus777

      Siunausta sinulle, älä tee kuitenkaan toista virhettä peittämällä ensimmäisen virheen.

    • hahhahhhaahhhhh...

      Ei mikään tyhmä mies, äänesti jaloillaan. Ei kannata ryhtyä kaikenmaailman jakorasioille lapsen isäksi. Propsit kaverille siitä

    • jus_t

      " Hänellä monta lasta aikaisemmista liitoista, "
      AIKAISEMMISTA? (ja monikko)
      tämä ei sitten kertonut sinulle yhtään mitään?!

      • sillä lailla

        Sosiaalipummi ja työtön ja vielä päihderiippuvainen...


    • Likka vaan sinisilmäinen niinkuin moni meistä muistakin nääs...

      • ikivela1966

        Abortti klinikalle mars mars,sinisilmäinen hölmö


    • eihän vaan?

      AP: Toivottavasti ei ole kyse syyrialaiselta alkuperältään olevasta miehestä?

      • Ainakäynäin

        Ei kyllä kyseessä on ihan suomalainen mies. Vaikken haluaisi edes puhua miehestä kun on kyse ihmisestä, jolla ei ole munaa...


    • Niinpä niin

      Sitä saa, mitä tilaa!

    • aloituksen on

      pakko olla rölli, mutta jollei ole niin se on sulle ihan oikein hah xDD

    • singlefeverkö

      mulle kelpais äityli...

    • jussi20

      olisi onnellinen jos pääsit,nyt eroon myöhemmin olist katunut. joukkoomme osuu välillä näitä kusipäitä .

    • Teppo_

      AP:lle ---ei sinun tarvitse kauaa yksin viettää elämää. Täällä on yllättävän paljon hyviä miehiä, jotka kaipaavat rinnalleen jopa yh-äityliä. Itse olen sinua jonkin verran vanhempi mies, kohtuuhyvässä työssä ja yh (lapset asuvat luonani). En pistäisi pahaksi jos vastaavanlainen nainen löytyisi elämääni rikastuttamaan.

    • apina caesar

      "Hänellä monta lasta aikaisemmista liitoista"

      Mietipä tota lausetta vähäsen, AP. Mikäköhän mahtoi olla syynä että pilveä polttavalla miehellä on takana useita epäonnistuneita avioliittoja? Ja vielä muksujakin niistä?

      Miks te naiset ette mieti näitä asioita koskaan loppuun. Järkeäkin SAA käyttää.

    • Ainakäynäin

      Miehellä oli takana kaksi liittoa. Toinen 12 vuotta ja toinen 6 vuotta. Tietysti fiksuna naisena kiinnitän huomiota moisiin seikkoihin. Liittojen pituus kuitenkin antoi syytä uskoa niihin puheisiin. Ei olisi pitänyt. Olet oikeassa. Mies netissä kertoi tienaavansa 40 000 e/vuosi ja olevansa vakitöissä. Todellisuudessa takana oli vuoden työttömyys. Kiva auto ja sitten ilmeni senkin olevan ex vaimon nimissä. Aluksi oli niin huomaavainen. Ja sitten.. Noh.,. Tässä olen..

      • apina caesar taas

        Helppo se on valehdella ja peitellä totuuksia... mutta hyvä kun nyt asioiden todellinen laita paljastui. No, toivottavasti et tee enää samoja virheitä uudestaan tulevaisuudessa.

        "Kyl se siitä".


    • joooooooo

      Aikamoista tarinaa. Jos aina käy niin, että tulee kusetetuksi, kantsii miettiä missä on vikaa. Mies on valehdellut suurin piirtein kaikki ja silti vain lasta pukataan. Noh.. siinäpä ollaan

    • teitä naisia

      kuuluukin kusettaa oikein kunnolla.

    • Ainakäynäin

      No ei kai tässä kukaan mitään ole pukannut tai tekemällä tehnyt... Aikuiset ihmiset normaalisti harrastavat seksiä. Se on kai ihan fine. Vahinkolapsia ei olekkaa,. Aina on olemassa riski. Minä vain satun kunnioittamaan elämää eikä minusta olisi lasta hylkäämään saati tappamaan. Se kai minun suurin syntini tässä on. Minä olin alusta asti se joka sanoi etten halua lisää lapsia. Noita kun kolme tuossa on jo ennestään. Minä vain taidan olla myös ainoa, joka tästä ei pääse jatkamaan elämääni normaalisti niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Eroja tulee. Niistä selviää. Asioita käsittelemällä kaikki kyllä järkestyy. Typerä olen ollut ja sinisilmäinenkin kun halusin uskoa kaikki ne jutut. Seksin takia mies minun kanssani puoli vuotta oli. Se oli loistavaa. Mutta seuraukset kannan minä, vaikka en mielestäni yksinkään sängyssä ollut. Yritän olla olematta katkera. Ajattelen ihmisistä hyvää ja uskon siihen, että jokainen ansaitsee mahdollisuuden. Olen liian hyvä ihminen. En ole haukkunut tyyppiä kertaakaan vaikka olisi sen ansainnut. Olen todennut millaisia asioita hän tekee väärin. Ja myös mitä minä olen tehnyt väärin. Silti se tuntuu pahalta. Kävellä neuvolaan kun kortissa on tyhjiä rivejä isän kohdalla. Se särkee sydämen vaikken haluaisi tai järkevästi ajateltuna minulla on nyt asiat paremmin. Ansaitsen parempaa. Mutta niinpä tietysti. tuli tässä sitten lasta vaan pukattua vaikka mies oli valehteleva pelailija.... Minkä typerä nainen teit?!

      • rakkaudella

        Varmasti ansaitset parempaa,
        mutta ajattele, olet jo kolmen, kohta neljän lapsen äiti!
        Missä sinun lapsiesi isät ovat?

        Opettele ajattelemaan, ennen kuin harrastat ehkäisemätöntä seksiä.
        Et saa miestä tekemällä niille ei-toivottuja lapsia.
        Yritä ymmärtää!


      • Ainakäynäin
        rakkaudella kirjoitti:

        Varmasti ansaitset parempaa,
        mutta ajattele, olet jo kolmen, kohta neljän lapsen äiti!
        Missä sinun lapsiesi isät ovat?

        Opettele ajattelemaan, ennen kuin harrastat ehkäisemätöntä seksiä.
        Et saa miestä tekemällä niille ei-toivottuja lapsia.
        Yritä ymmärtää!

        "Ennenkuin harrastat"

        Niinpä niin. Yksinhän sitä seksiä harrastetaan. ;)

        No. Yksin kun olen nyt itseni tähän tilanteeseen hankkinut tarkoituksenmukaisesti niin yksin myös kannan vastuun.

        Mies ei ollut osallinen tähän. Hän ei vienyt minua asuntonäyttöihin ja puhunut naimisiinmenosta. Hän ei ollut se joka jätti kumin käyttämättä hetken huumassa, vaikka tiesi ettei minulla pillereitä ollut. Silloin olin itse vähän ahdistunut asiasta ja mies jopa sanoi salaa toivovansa että olisin tullut raskaaksi hänelle. Hän istui ensimmäisessä ultrassa kanssani ja vakuutti olevansa tässä mukana ja haluavansa tätä. No nyt sitten yhtenä kauniina päivänä hän vain jätti minut ja otti toisen naisen itselleen ja jatkoi elämäänsä. Kaikki ne valheet, jotka uskoin sinisilmäisesti, paljastuivat.

        Mies myös kertoi sukulaisilleen valheita syistä, jotka tähän tilanteeseen johtivat. No. Sellainen isä kuin poika. Jonain päivänä hän katuu tätä ja haluaa tavata lapsen. Hänellä ei ole siihen oikeuksia. Hänellä ei ole mitään oikeutta tulla vaatimaan mitään jos yksin ensin kannan lapsen 9kk ja sitten yksin hänet synnytän ja hoidan yöheräämiset ja kaikki. Sen teen rakkaudella ja olen kiitollinen kaikista päivistä kun lapsi voi hyvin. Mutta isää tällä lapsella ei ole.

        Minä olen rakastunut mieheen. Odotan joka ilta häntä oveni taakse pyytämään anteeksi. Vaan ei hän tule. Sen tiedän. hän on toisen kanssa ja viettää 40-kriisiään. Kuvittelee, että elämässä tullaan onnelliseksi kun laittaa pään sekaisin ja harrastaa seksiä niin monen kanssa kuin ehtii. Niin minäkin ajattelin kun olin nuori. Hän elää jotain uutta nuoruuttaan ja tekee tälläisen uhrauksen sen vuoksi. Häntä ei voi pakottaa rakastamaan tai huolehtimaan minusta eikä vauvasta. Hän myös tietää, että oikeuksia hänellä ei tähän enää ole. Olen odottanut. olen antanut aikaa. Olen ymmärtänyt. Olen syyttänyt itseäni. Mutta olemme tästä vastuussa yhdessä. Ja minussa on munaa kantaa vastuu molempien aikuisten ihmisten edestä kun mies haluaa munaansa uittaa aina vain uusissa naisissa eikä sen munista ole mihinkään.


    • Arska0132

      parempi etä olet yksinhuoltaja kuin vauvan kanssa parisuhteessa narkkarin kanssa...*voimia*

    • perumenoo

      Pitäiskö kattoa peiliin, ite jaoit pillua sille ja tulit vielä paksuksi. Mies toteutti vaan luonnon ohjelmointia.

      • Saakelipalmu

        Eli sinusta mies on vain rationaaliseen ajatteluun kykenemätön tahdoton kone joka on kikkelinsä vietävissä? Riiiiiight....


    • Holmölän töuhua

      Voiko olla typerämpiä naisia Miehet jos teillä on jo lapsia niin kannattaisiko laittaa piuhat poikki jos tapailette näitä ääliönaisia.Panettaa mutta vastuuta ,ettei tule yllätyksiä!

    • oma vika sano sika

      Ehkäisy on ratkaisu jos et ole sellaisesta ennen kuullut.Kukaan oikeasti fiksu ei ala tekemään lapsia jonkun pössyttelijän kanssa.Tee abortti jos vielä ehdit ,koska et taida itsekkään olla muuta kuin yhteiskunnan tuilla elävä jakorasia.

      • eikiitoshiissaajille

        ehkäisy voi pettää. tosin kuulostaa ikävästi siltä, että pössytelty on ja ihmisistä tulee niin välinpitämättömiä silloin, ehkäisy voi "unohtua"... että pitäiskö ihmisiä muistuttaa sen haitoista tälläkin saralla!


    • tsemiähei

      juuri oltiin huolissaan, kun 17 vuotiaille tuli ero ja tyttö raskaana.
      Mutta tapahtuu näköjään vanhemmillekin... Tai siis oletan, että olet itsekin aikuinen, kun mies on jo 36, vai olenko ihan väärässä

      No, toivottavasti siis olet ihan aikuinen ja pärjäät kyllä (vai tapasitteko pilvenpolttelun merkeissä? Onko sinun elämänhallinta siis kunnossa?) mitä ikinä päätätkään lapsen suhteen. Tee se päätös kuitenkin itsesi vuoksi, ei niin että mitähän se mies, tulisiko takaisin jos lasta ei olis... koska selvästi tekee kyllä muitakin hölmöyksiä...
      Ja mitähän ihmettä hänen "stressiä on tarpeeksi jo muiden lasten suhteen" luulisi, että siitä tulee vaan enemmän stressiä, kun taas on yksi eksä jonka kanssa pitää säätää lapsen elatuksista, tapaamisista jne. Ihme tyyppi, luulisi että helpompi suhteessa

      Mutta, koita jaksaa, elämä on ja näitpähän mikä tyyppi on ettei tartte tuhlata enää aikaa siihen.

      • nappia naamaan

        Yhtälö on ihan selvä (subun/pilvenhuuruinen). Samoissa ympyröissä vaihtuu partnerit - ainakin Raahen alueen narkkien keskuudessa.


      • Ainakäynäin

        Minulla on kolme lasta ennestään. Olen ihan vakaa ihminen ja sain tietää pilvestä vasta myöhemmin. Oikeastaan sain tietää KAIKESTA vasta myöhemmin.

        Olen haudannut yhden lapsistani ja en ikimaailmassa pystyisi aborttia tekemään. Niin kiitollinen olen jokaisesta sydämenlyönnistä jonka saan lapseni kanssa jakaa.

        Tänään sain tietää, että miehellä oli toinen nainen jättäessään minut. Kysyin suoraan tältät naiselta ja kerroin että mies jätti minut ja odotan lasta. Sain vihaisen viestin vauvan isältä, jossa hän kehotti olemaan pilaamatta hänen elämäänsä.

        Eipä voi kuin enää pyöritellä silmiään. Yksinoloon tottuu. Toisinaan on vaikeita päiviä, mutta nyt tänään juuri olen kiitollinen tästä yksinolosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe