16.7. Tuksu, terveysintoilija, antaa ohjeita kansallemme!

Torhohorvelo

Puksuttimesta jälleen tuksahti:

”VIHREÄÄ TEETÄ JA SYMPATIAA KAIKILLE!

47

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torhohorvelo

      Osa 2 (3):


      ”Tänään kävin hammaslääkärissä, hui kamalaa, täytyy sanoa että hampaiden puudutus piikki sattui paljon enemmän kuin tatuointi (tatuoin pienen ristin nilkkaani ja sen yläpuolelle tekstin: "Stay Strong" joka sopii monillekin ihmisille mutta varsinkin minulle. Mutta tatuointi ei ole vielä valmis, siihen tulee erilaisia kristalleja, varjostuksia ja väriä.) Julian kunniaksi aion ottaa selkääni vielä toisen tatuoinnin.

      En tiedä, onko ihmisillä erilaisia kipukynnyksiä, mutta hampaiden puudutuspiikitys sattui todellakin enemmän kuin tatuointi minulle. Tosin myös huulten täyttäminen ilman puudutusta oli hurjaa meininkiä, siinä vedet vaan valuivat poskia pitkin!

      Mutta olen kaikkien tapaamieni ihmisten kohdalla ollut tähän asti samaa mieltä, että he kaikki kaunistuivat ihan selkeästi huulten täyttämisen jälkeen. Tässä täytyy ottaa huomioon, että jokaisella saa olla omat mielipiteensä ja makunsa, tämä vain on minun makuni. Paksut huulet ovat seksikkäät ja sensuellit.

      No vielä siitä hammaslääkäristä, onneksi toimenpide oli yllättävän lyhyt ja hampaani olivat kuulemma hyvässä kunnossa ja omasta luonnostaan jo vaaleat, mutta niitä vaalennettiin nyt lisää ja pari tummentumaa korjattiin kokonaan vaaleaksi, suosittelen kaikille, enkä vain esteettisistä syistä, vaan hampaiden hoito on todella tärkeää muutenkin, se vaikuttaa koko ihmisen muuhunkin terveyteen ja hyvinvointiin!”

      Osa 2 (3).

      • Torhohorvelo

        Osa 3 (3):

        ”Kalaa suosittelen että kannattaa syödä noin kaksi kertaa viikossa, mieluiten luomua ja itse tykkään ruodottomista kaloista. Kaikissa kaloissa on ihmiselle erittäin tärkeää Omega 3G happoa joka ei ole sama asia, kuin apteekeista ostettavissa tableteissa.

        Suoraan kalasta saadut ravinnot voivat kuulemma jopa estää diabetes nro 2 syntymistä, dementiaa, alzheimerin tautia jne. Olen kuullut monesti, että ihminen eläisi pelkästään kalalla ja kasviksilla ja vihanneksilla oikein hyvin.

        Mutta lääkärini sanoi, että ihmiselle on hyvä syödä myös pieni määrä hiilihydraatteja päivittäin. Täytyy ottaa huomioon, että alkoholi sisältää ihan älyttömän paljon kaloreita. Mutta vaikka ei joisikaan alkoholia, niin kaikki limsat ja mehut ovat hyvin sokeripitoisia, ja monet ns. ravintojuomat sisältävät piilosokeria.

        Nautin ulkona syömisestä ja siitä että minua hemmotellaan, mutta rakastan myös hemmotella muita ihmisiä ja antaa heille esimerkiksi lahjoja, kutsua kylään ja muutenkin olla yhteydessä, myös silloin kun olen parisuhteessa.

        Nyt täytyy ehtiä ostamaan vielä Barbie pinkkiä huulipunaa tulevan viikonlopun Lapin keikkoja varten..........;) HEI ME LENNETÄÄN KOHTA LAPPIIN, HUNAJATEETÄ JA TELMITÄÄN TAPPIIN! NOITA ÄIJIÄ NOTKUU JO OVELLA, LUMOTTUINA MUN PINKKIPOVELLA.........;! Jatkuu tarina taas kohta....... -Johanna Tukiainen”

        Osa 3 (3).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/VIHREAA-TEETA-JA-SYMPATIAA-KAIKILLE-3-/1048054


      • Ilmojen halki
        Torhohorvelo kirjoitti:

        Osa 3 (3):

        ”Kalaa suosittelen että kannattaa syödä noin kaksi kertaa viikossa, mieluiten luomua ja itse tykkään ruodottomista kaloista. Kaikissa kaloissa on ihmiselle erittäin tärkeää Omega 3G happoa joka ei ole sama asia, kuin apteekeista ostettavissa tableteissa.

        Suoraan kalasta saadut ravinnot voivat kuulemma jopa estää diabetes nro 2 syntymistä, dementiaa, alzheimerin tautia jne. Olen kuullut monesti, että ihminen eläisi pelkästään kalalla ja kasviksilla ja vihanneksilla oikein hyvin.

        Mutta lääkärini sanoi, että ihmiselle on hyvä syödä myös pieni määrä hiilihydraatteja päivittäin. Täytyy ottaa huomioon, että alkoholi sisältää ihan älyttömän paljon kaloreita. Mutta vaikka ei joisikaan alkoholia, niin kaikki limsat ja mehut ovat hyvin sokeripitoisia, ja monet ns. ravintojuomat sisältävät piilosokeria.

        Nautin ulkona syömisestä ja siitä että minua hemmotellaan, mutta rakastan myös hemmotella muita ihmisiä ja antaa heille esimerkiksi lahjoja, kutsua kylään ja muutenkin olla yhteydessä, myös silloin kun olen parisuhteessa.

        Nyt täytyy ehtiä ostamaan vielä Barbie pinkkiä huulipunaa tulevan viikonlopun Lapin keikkoja varten..........;) HEI ME LENNETÄÄN KOHTA LAPPIIN, HUNAJATEETÄ JA TELMITÄÄN TAPPIIN! NOITA ÄIJIÄ NOTKUU JO OVELLA, LUMOTTUINA MUN PINKKIPOVELLA.........;! Jatkuu tarina taas kohta....... -Johanna Tukiainen”

        Osa 3 (3).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/VIHREAA-TEETA-JA-SYMPATIAA-KAIKILLE-3-/1048054

        Tuosta lopusta voisi kai päätellä, että Tuksun "Vaasan mutka" (17.7.) on jäänyt pois ohjelmasta, ja että hän junakyydin sijasta menee lentäen Rovaniemelle.


      • Onko yritysriski?
        Ilmojen halki kirjoitti:

        Tuosta lopusta voisi kai päätellä, että Tuksun "Vaasan mutka" (17.7.) on jäänyt pois ohjelmasta, ja että hän junakyydin sijasta menee lentäen Rovaniemelle.

        Taitavat kaikki kolme - Tuksu, kalinainen ja Penna - mennä samalla koneella.


      • Hyvä kuuluvuus
        Torhohorvelo kirjoitti:

        Osa 3 (3):

        ”Kalaa suosittelen että kannattaa syödä noin kaksi kertaa viikossa, mieluiten luomua ja itse tykkään ruodottomista kaloista. Kaikissa kaloissa on ihmiselle erittäin tärkeää Omega 3G happoa joka ei ole sama asia, kuin apteekeista ostettavissa tableteissa.

        Suoraan kalasta saadut ravinnot voivat kuulemma jopa estää diabetes nro 2 syntymistä, dementiaa, alzheimerin tautia jne. Olen kuullut monesti, että ihminen eläisi pelkästään kalalla ja kasviksilla ja vihanneksilla oikein hyvin.

        Mutta lääkärini sanoi, että ihmiselle on hyvä syödä myös pieni määrä hiilihydraatteja päivittäin. Täytyy ottaa huomioon, että alkoholi sisältää ihan älyttömän paljon kaloreita. Mutta vaikka ei joisikaan alkoholia, niin kaikki limsat ja mehut ovat hyvin sokeripitoisia, ja monet ns. ravintojuomat sisältävät piilosokeria.

        Nautin ulkona syömisestä ja siitä että minua hemmotellaan, mutta rakastan myös hemmotella muita ihmisiä ja antaa heille esimerkiksi lahjoja, kutsua kylään ja muutenkin olla yhteydessä, myös silloin kun olen parisuhteessa.

        Nyt täytyy ehtiä ostamaan vielä Barbie pinkkiä huulipunaa tulevan viikonlopun Lapin keikkoja varten..........;) HEI ME LENNETÄÄN KOHTA LAPPIIN, HUNAJATEETÄ JA TELMITÄÄN TAPPIIN! NOITA ÄIJIÄ NOTKUU JO OVELLA, LUMOTTUINA MUN PINKKIPOVELLA.........;! Jatkuu tarina taas kohta....... -Johanna Tukiainen”

        Osa 3 (3).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/VIHREAA-TEETA-JA-SYMPATIAA-KAIKILLE-3-/1048054

        Omega 3G -rasvahappoja hyvinkin... Mistä voin tilata tämän terveysgurun luennoimaan, Sonera-kaupasta kenties?! Voi nolo :D :D


      • 1metallimuija
        Torhohorvelo kirjoitti:

        Osa 3 (3):

        ”Kalaa suosittelen että kannattaa syödä noin kaksi kertaa viikossa, mieluiten luomua ja itse tykkään ruodottomista kaloista. Kaikissa kaloissa on ihmiselle erittäin tärkeää Omega 3G happoa joka ei ole sama asia, kuin apteekeista ostettavissa tableteissa.

        Suoraan kalasta saadut ravinnot voivat kuulemma jopa estää diabetes nro 2 syntymistä, dementiaa, alzheimerin tautia jne. Olen kuullut monesti, että ihminen eläisi pelkästään kalalla ja kasviksilla ja vihanneksilla oikein hyvin.

        Mutta lääkärini sanoi, että ihmiselle on hyvä syödä myös pieni määrä hiilihydraatteja päivittäin. Täytyy ottaa huomioon, että alkoholi sisältää ihan älyttömän paljon kaloreita. Mutta vaikka ei joisikaan alkoholia, niin kaikki limsat ja mehut ovat hyvin sokeripitoisia, ja monet ns. ravintojuomat sisältävät piilosokeria.

        Nautin ulkona syömisestä ja siitä että minua hemmotellaan, mutta rakastan myös hemmotella muita ihmisiä ja antaa heille esimerkiksi lahjoja, kutsua kylään ja muutenkin olla yhteydessä, myös silloin kun olen parisuhteessa.

        Nyt täytyy ehtiä ostamaan vielä Barbie pinkkiä huulipunaa tulevan viikonlopun Lapin keikkoja varten..........;) HEI ME LENNETÄÄN KOHTA LAPPIIN, HUNAJATEETÄ JA TELMITÄÄN TAPPIIN! NOITA ÄIJIÄ NOTKUU JO OVELLA, LUMOTTUINA MUN PINKKIPOVELLA.........;! Jatkuu tarina taas kohta....... -Johanna Tukiainen”

        Osa 3 (3).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/VIHREAA-TEETA-JA-SYMPATIAA-KAIKILLE-3-/1048054

        Mistä saa ruodottomia kaloja!? Tuksulle voisi suositella , että syö särkeä se kasvattaa järkeä!
        Tuksu varmaan itse osaa kalastaa ja käsitellä kaloja siis fileoida j.n.e.
        Jullikkakin oli aina maanisessa vaiheessa , että WOW WAU WAUTSI!Kyllä Tuksulla menee taas lujaa ja Barbie höpötykset melkein neljäkymppisellä akalla.


      • en tunne
        Torhohorvelo kirjoitti:

        Osa 3 (3):

        ”Kalaa suosittelen että kannattaa syödä noin kaksi kertaa viikossa, mieluiten luomua ja itse tykkään ruodottomista kaloista. Kaikissa kaloissa on ihmiselle erittäin tärkeää Omega 3G happoa joka ei ole sama asia, kuin apteekeista ostettavissa tableteissa.

        Suoraan kalasta saadut ravinnot voivat kuulemma jopa estää diabetes nro 2 syntymistä, dementiaa, alzheimerin tautia jne. Olen kuullut monesti, että ihminen eläisi pelkästään kalalla ja kasviksilla ja vihanneksilla oikein hyvin.

        Mutta lääkärini sanoi, että ihmiselle on hyvä syödä myös pieni määrä hiilihydraatteja päivittäin. Täytyy ottaa huomioon, että alkoholi sisältää ihan älyttömän paljon kaloreita. Mutta vaikka ei joisikaan alkoholia, niin kaikki limsat ja mehut ovat hyvin sokeripitoisia, ja monet ns. ravintojuomat sisältävät piilosokeria.

        Nautin ulkona syömisestä ja siitä että minua hemmotellaan, mutta rakastan myös hemmotella muita ihmisiä ja antaa heille esimerkiksi lahjoja, kutsua kylään ja muutenkin olla yhteydessä, myös silloin kun olen parisuhteessa.

        Nyt täytyy ehtiä ostamaan vielä Barbie pinkkiä huulipunaa tulevan viikonlopun Lapin keikkoja varten..........;) HEI ME LENNETÄÄN KOHTA LAPPIIN, HUNAJATEETÄ JA TELMITÄÄN TAPPIIN! NOITA ÄIJIÄ NOTKUU JO OVELLA, LUMOTTUINA MUN PINKKIPOVELLA.........;! Jatkuu tarina taas kohta....... -Johanna Tukiainen”

        Osa 3 (3).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/VIHREAA-TEETA-JA-SYMPATIAA-KAIKILLE-3-/1048054

        Niihjuu...kummajuttu ku alkoholissa on nii kaameesti kaloreita, ja kuitenki kaikki ne alkoholistit jotka tunnen, ovat langanlaihoja, mistähän johtuu???Tuksuahan en tunne, joten häntä en tarkoita.


      • hzlOyzpyzoz
        1metallimuija kirjoitti:

        Mistä saa ruodottomia kaloja!? Tuksulle voisi suositella , että syö särkeä se kasvattaa järkeä!
        Tuksu varmaan itse osaa kalastaa ja käsitellä kaloja siis fileoida j.n.e.
        Jullikkakin oli aina maanisessa vaiheessa , että WOW WAU WAUTSI!Kyllä Tuksulla menee taas lujaa ja Barbie höpötykset melkein neljäkymppisellä akalla.

        Tuksun kaksi "lempi kalaa",.. Kalapuikot ja pakastesei.


      • Merenelävät
        1metallimuija kirjoitti:

        Mistä saa ruodottomia kaloja!? Tuksulle voisi suositella , että syö särkeä se kasvattaa järkeä!
        Tuksu varmaan itse osaa kalastaa ja käsitellä kaloja siis fileoida j.n.e.
        Jullikkakin oli aina maanisessa vaiheessa , että WOW WAU WAUTSI!Kyllä Tuksulla menee taas lujaa ja Barbie höpötykset melkein neljäkymppisellä akalla.

        Jaahas, meni taas satuiluksi, mutta mikäs siinä… Tuksu 7L:ssä 20.7.14:

        ”Olen aina rakastanut Disneyn satuja! Ariel merenneidolla oli paljon vastustajia ja vihollisia kuten kamala merenpohjan Ursula ja kaksi pahaa kätyriä ankeriaita jotka oli lähetetty viettelemään ja kiusaamaan Arielia.

        Mutta kuten kaikissa saduissa, kyseessä on aina hyvän ja pahan vastataistelu. Tässä hyväntahtoinen Pärsky ja toinen oli mm. Sebastian rapu jotka puolustivat ja auttoivat Arielia.

        Mun elämässä voisi verrannollisesti olla esim. Sebastian puolustava rapu kaverini Petri Penna! :) hahaha, lapsenmielisyys on tärkeää elämässä.” Kuva tatuoinnista: http://aijaa.com/9XAQhi


      • Ariel-tatuointi
        1metallimuija kirjoitti:

        Mistä saa ruodottomia kaloja!? Tuksulle voisi suositella , että syö särkeä se kasvattaa järkeä!
        Tuksu varmaan itse osaa kalastaa ja käsitellä kaloja siis fileoida j.n.e.
        Jullikkakin oli aina maanisessa vaiheessa , että WOW WAU WAUTSI!Kyllä Tuksulla menee taas lujaa ja Barbie höpötykset melkein neljäkymppisellä akalla.

        Tuksun 7L 20.7. ”Keikka-avustajani Petri Pennan makea käsivarren tatuointi jossa mukana tähän teemaan sopivasti osuva Ariel merenneito.” http://aijaa.com/qT6jmd


      • Öuzoyzoyzp
        Hyvä kuuluvuus kirjoitti:

        Omega 3G -rasvahappoja hyvinkin... Mistä voin tilata tämän terveysgurun luennoimaan, Sonera-kaupasta kenties?! Voi nolo :D :D

        Kuinka moni taho, yhteisö yms.on tilannut raittiin luennoimaan diabeteksestä, netti kiusaamisesta, julkisuuden kirot tms. ? Jos ihran pyörittäminen lääkkeisä / kännissä lyö leiville Mun pakko yrittää samaa. Pitää vain eka naida jotain oikeeta julkista.


    • Googlettaja

      Tuksukka on lähes joka alan ehdoton asiantuntija.

      • Kameranäkö

        Hän osasi jo lukioaikoinaan kaikki kirjat ulkoa ja laati kymmeniä sivuja pitkiä esseitä, koska hänellä on hirvittävä näkömuisti.


    • ferf4ef42f42f2

      Hienoa, että Tunkki suosittelee. Sitä kyllä suosittelee muut tahot, ei tunkki, idiootti vaan kopio asiaa jonka on oppinut. Ihmiset taatusti tietävät asiat tuota hörhöä paremmin.
      Taas Jutut pomppivat päättömästi aiheesta toiseen mielipuolen lailla.

      Taisi käydä tuhnukka ekaa kertaa hammaslääkärissä ja ekaa kertaa puudutettiin.
      Olikohan Hammaslääkäri itkenyt, ettei ole koskaan nähnyt noin upeita hampaita?

      • Hammaspsykoosi

        Hammaslääkäri itki vuolaasti nähdessään Tuksun erittäin kauniinvalkoiset ja erittäin hyvämuotoiset hampaat.


      • hhhhjhhj
        Hammaspsykoosi kirjoitti:

        Hammaslääkäri itki vuolaasti nähdessään Tuksun erittäin kauniinvalkoiset ja erittäin hyvämuotoiset hampaat.

        Kostui silmä myös hoitajalla kun haisteli ruodottoman kalan ja omega-3 hajuista hengitystä.


      • Ruodoton ankerias
        hhhhjhhj kirjoitti:

        Kostui silmä myös hoitajalla kun haisteli ruodottoman kalan ja omega-3 hajuista hengitystä.

        Kala oli ollut itse pyydetty Harmajan lähstöltä.


    • outolintu*

      Vain hammaslääkärin taksa puuttuu....

      • Rynnäten kadulle

        Totta, mutta ei varmaan kerro sitä, jos otti juoksuleegot.


    • 1metallimuija

      Mikäs koira tuksulla yhdessä videossa Nussutteli kaikki tyynyt sohvalla ja nylkytteli iloisesti runkaten?

    • Mäyrä

      Taitavat Legolandiassa jo haalia valkoisia palikoita, jotta saavat rakentaa Tunkeroisen mallisuun kaikille ihailtavaksi!

      • Suuvärkki

        Tunkeroisen mallisuun erittäin kauniinvalkoiset ja erittäin hyvänmuotoiset hampaat, joiden vuoksi hammaslääkärikin itki, ovat viehättävä näky jo sinällään.


      • Parkua hoitolassa
        Suuvärkki kirjoitti:

        Tunkeroisen mallisuun erittäin kauniinvalkoiset ja erittäin hyvänmuotoiset hampaat, joiden vuoksi hammaslääkärikin itki, ovat viehättävä näky jo sinällään.

        Kuulemma avustava hammashoitaja itki vielä jyrkemmin.


    • Mielihyväradalla

      Johanna on varsin tyypilinen alkoholisti. Hän ratkeaa juomaan ennemmin tai myöhemmin sairaalahoitoa vaativalla tavalla.

    • Rovaniemellä 18.7.

      Kalinainen 18.7. klo 19: ”Ihanat ruoat Lapissa

      Mulle kanaa ja vuohenjuustoa ja Johannalle poronkäristystä muussilla.. Oli superhyvät ruoat Valdemarissa missä illalla keikka johannalla ja minä juonnan.

      Ja tiedoksi vaan kaikille lukijoille ketkä nyt aloittavat taas ihan päättömiä tarinoita meidän yhteiskeikasta että meidät on palkattu saman promofirman kautta eri tehtäviin ja yhtäaikaa. Paikalla myös Niko ja Esko ja Tauski & Hurme..

      Mulle on ihan sama kenet mä juonnan lavalle se kuuluu työnkuvaan ja sitäpaitsi Johannan kanssa matka on sujunut oikein mukavasti!”

      Ruokaa: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/2730/2014/07/18/p18t531d231l5d1a1e1itaq8h1hcm4.jpg

      Tuksun tuoka-annos: http://aijaa.com/RRAn51

    • Ei absolutismille!??

      Tuksu lounaalla Rovaniemellä 20.7. ”Lounaalla salaattia ja zero colaa.”

      Joidenkin mielestä tätä asiaa ei saisi jauhaa, mutta rakas Julia on kokoajan mielessäni ja tuska sekä kaipuu nousee vielä enemmän pintaan jos olen yksin ja ilman seuraa.

      Tietysti pahoitan mieleni myös ilkeästä ja valheellisesta nettiherjauksesta ja joidenkin lehtien perättömistä väitteistä. Enkä ole sanonut pystyväni pysymään absolutistina, mutta pyrin siihen.” Kuva: http://aijaa.com/rQJbgP

      • Laihduttajan ruokaa

        Salaatti hieman proteiinia on hyvä juttu. Zeron voisi korvata ihan vedellä vaan.


      • Mustikka, puolukka
        Laihduttajan ruokaa kirjoitti:

        Salaatti hieman proteiinia on hyvä juttu. Zeron voisi korvata ihan vedellä vaan.

        Kalliit spirulinat voi unohtaa ja ottaa pikimmiten käyttöön suomalaisen luonnon antimet.


      • Budi Halva
        Mustikka, puolukka kirjoitti:

        Kalliit spirulinat voi unohtaa ja ottaa pikimmiten käyttöön suomalaisen luonnon antimet.

        Spirulina on kovaa tavaraa, ei välttämättä edes sovi kaikille. Luonnontuotteiden käytössä tarvitaan tietoa ja osaamista. Terveelle ihmiselle voi tehdä paljon hyvää, tunkille suosittelen sairaalahoitoa. Hän nyt kuitenkin leikkii itse lääkäriä ja narsistina on satavarma taidoistaan, niin mitäpä tässä voi kuin odottaa, että oppii taas kerran kantapään kautta ja unohtaa samantien mitä opittiin.


      • ALAT jo yli 500!
        Budi Halva kirjoitti:

        Spirulina on kovaa tavaraa, ei välttämättä edes sovi kaikille. Luonnontuotteiden käytössä tarvitaan tietoa ja osaamista. Terveelle ihmiselle voi tehdä paljon hyvää, tunkille suosittelen sairaalahoitoa. Hän nyt kuitenkin leikkii itse lääkäriä ja narsistina on satavarma taidoistaan, niin mitäpä tässä voi kuin odottaa, että oppii taas kerran kantapään kautta ja unohtaa samantien mitä opittiin.

        Luontaistuotteita katukaupan lääkkeitä = maksa finito.


      • Marinoitu Maksa
        ALAT jo yli 500! kirjoitti:

        Luontaistuotteita katukaupan lääkkeitä = maksa finito.

        ALAT-arvo ei ainakaan laske.


    • Tuksu 23.7. aamulla

      Tuksu 23.7. aamuyöllä (7L):

      "Kalaa ja kasviksia syön nyt n.2 kertaa viikossa, omega 3 hapot saa mistä tahansa kalasat ja ehkäisevät mm. Diabetes nro 2.sairautta, Alzheimerin tautia, pitää nuorekkaana jne. Tosin geeniperimä on kaikilla hyvin vahvasti vaikuttamassa kaikkeen. Ei auta vaikka kuinka urheilisi ja söisi terveellisesti, silti monet sairastuvat esim. syöpään tai sydän- ja verisuonitauteihin. Tässä on paljon kaikkea ihanaa tulossa, mm. pari makeaa työdiiliä ja matkoja! :)”

      • Sanoista tekoihin

        Tuksun kirjoitukset puheet eivät realisoidu vastaaviksi teoiksi.


      • Oikeusdille

        Työdiilit ovat keikka Sysmässä 2.8. ja Hämeenlinnassa 8.8.
        Sitten on puolitusinaa oikeusdiiliä käräjäoikeuksissa yhdyskuntapalvelu.


    • Kaikki unohtuivat

      Kun luin Pennan blogista siitä, mitä epäsäännöllisen keikkarupeaman aikana oli syöty (porokäristystä, perunamuussia, poropizzaa, epäterveellisiä välipaloja, jne.) ja siitä, mitä oli juotu (sangriaa, skumppaa, punaviiniä), Tuksun spirulina-jutut näyttäytyvät uudessa valossa.

      • raha syötiin juotiin

        Blogissa lukee, että illan tullen (20.7.) koirat heivattiin hotellihuoneeseen, ja Dolls-kolmikko meni Rovaniemen pääkadun terassille juomaan sangriaa, jota tarjoiltiin saunakiuluissa. Sen jälkeen iltapala syötiin Ravintola Monterosassa, Penna raportoi: ”Söimme poroa eri muodoissa lisukkeineen ja tuon aterian kera nautimme lasilliset todella hyvänmakuista pehmeää punaviiniä.”


    • Louisa 17.7.
      • Uusia tuulia

      • YKP-Management

    • Kaksi naturaalia

      Johanna ja Jutta vois alkaa yhdessä vetämään jotain terveysohjelmaa.

      • Puliveivarit

        Ou jee, siinä meillä asiantuntijat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe