Alkoholi

Kossu

– Alkoholi estää testosteronin hajoamisen maksassa, mikä saa naisen testosteronitason nousemaan ja naiset käyttäytyvät miehekkäämmin ja haluavat seksiä.

Se johtuu hormonien vaikutuksesta, dosentti Markus J. Rantala kertoo.

15

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesi

      Entä, jos on absolutisti ja silti himokas lesbo? Mitähän dosentilla olis siihen sanomista...

    • Viccy

      Absolutisti? Ja himokas? Het miule!

    • dfdfgdf

      Heteronaisetkin haluavat seksiä?

    • vissyä vai kossua

      Mites ku mä juon, mutta olen femme enkä käyttäydy kuulemani mukaan ollenkaan miehekkäästi? Seksiäkin haluan kuulemma vähemmän kuin olisi kumppanini mielestä suotavaa...En siis ole kovinkaan himokas. Pitäisikö ehkä juoda enemmän alkoholia? Jos se auttaisi? ;)

      • kippis

        Kyllä pitäisi juoda enemmän tällä tavoin valtio saa enemmän rahaa ja alko myös.


      • kauhistusksen kanahä
        kippis kirjoitti:

        Kyllä pitäisi juoda enemmän tällä tavoin valtio saa enemmän rahaa ja alko myös.

        Mitä jos hakeekin viinansa Virosta?


      • rokkaripimu

        Joo...sama täällä. Elän melkein askeettisesti: viina ei maistu tippaakaan ja seksin perässä en jaksa juosta. Toki, jos kohtaan Sen oikean ja juttu natsaa, niin saatan innostua pelehtimäänkin, mutta seksi ei ole se pääasia.

        Ja lisäksi olen niin valikoiva ihastumisissani, että seksikumppaneiden määrä viimeisen kuluvan vuoden ajalta on huikeat 0 :D

        En miellä itseäni miehekkääksi sen enempää kuin naiselliseksikaan. Olen vain minä.


      • sex drugs
        rokkaripimu kirjoitti:

        Joo...sama täällä. Elän melkein askeettisesti: viina ei maistu tippaakaan ja seksin perässä en jaksa juosta. Toki, jos kohtaan Sen oikean ja juttu natsaa, niin saatan innostua pelehtimäänkin, mutta seksi ei ole se pääasia.

        Ja lisäksi olen niin valikoiva ihastumisissani, että seksikumppaneiden määrä viimeisen kuluvan vuoden ajalta on huikeat 0 :D

        En miellä itseäni miehekkääksi sen enempää kuin naiselliseksikaan. Olen vain minä.

        Mikä rokkara sä oot jos et juo etkä seksin perässä juokse? Tuskin olet myöskään rock -muusikko? Joten ilman musiikkia tai rock elämänasennetta; sex, drugs and rock n roll, miten sä oot rokkaripimu


      • rokkaripimu
        sex drugs kirjoitti:

        Mikä rokkara sä oot jos et juo etkä seksin perässä juokse? Tuskin olet myöskään rock -muusikko? Joten ilman musiikkia tai rock elämänasennetta; sex, drugs and rock n roll, miten sä oot rokkaripimu

        En puhunut huumeista mitään :D rock ei ole viinaa ja seksiä, kuka tahansa pystyy ryyppäämään ja harrastamaan seksiä olematta rock...ja mistäs tiedät mun muusikkoudestakaan ;) ?


      • holiholi
        kauhistusksen kanahä kirjoitti:

        Mitä jos hakeekin viinansa Virosta?

        Ei kannata nykyään. Nostavat verot sielläkin päässä.


      • drugs n roll
        rokkaripimu kirjoitti:

        En puhunut huumeista mitään :D rock ei ole viinaa ja seksiä, kuka tahansa pystyy ryyppäämään ja harrastamaan seksiä olematta rock...ja mistäs tiedät mun muusikkoudestakaan ;) ?

        Et puhunut huumeista et, sanoinko niin? En. Sex drugs and rock n roll ne nyt vaan kuuluu yhteen. Eli seksi ja sekaisin olo (huumeet tai alkoholi whateva) ja yleensäkin kuriton ja vallaton elämäntapa, säännöistä piittaamattomuus.

        Jos oisit muusikko en usko et täällä jaksaisit kirjotella. Sitten jos vielä elät kuivaa kautta, eli seksittä, etkä päihtymistäkään harrasta, kuinka olet rock? Oletko rock -sukankutoja? Rokkimamma? Vaiko mummo? Rock -pitsinnyplääjä, puutarhan laittaja, lukutoukka. Hell yeah!!

        Voihan jokainen punaposkinen mamseli muumimamma toki väittää olevansa rokkipimu kun ompelee patalappuihinsa liekkikuviot, mutta se ei ole muuta kun wannabe rock n roll.

        Rock musiikkiin on sen synnystä asti liittynyt sekoilu, juominen, huumeet, irstailu, paljat tissit ja poliisille perseen näyttäminen. Näin se vaan on. Älä yritä väittää olevasi rokkaripimu jos jos et sitä perimmiltäa kuitenkaan ole :) Kuka tahansa voi kuunnella rock musiikkia ja ihailla rock -asennetta olematta silti itse rokkari.. :-) Mutta nykyaikaan kuka tahansa rastapääkin luulee voivansa sanoa itseään hipiksi, vaikka käy mäkkärissä hampparilla...

        Jos vierastat päihtymistä ja seksin perässä juoksemista, kysypä itseltäsi tämä kysymys; miksi haluat olla rokkimimmi, kun rock n roll kuitenkin edustaa sulle niin vastenmielisiä asioita? Arvaan että tämä mun kirjoitus kirvoittaa monet vihaiset ryyppäämistä ja irtoseksiä vastustavien henkilöiden kiihkeät mielipiteet... Käyt ehkä puolustamaan että ei rokkarin tarvi ryypätä ja mellestää. No mutta miksi sinun pitäisi olla rokkari jos vastustat rock -musiikkiin liittyvää holtittomuuden kulttuuria..?

        Eihän rock -musiikissakaan kautta aikojen olla laulettukaan muusta ku pillusta ja riehumisesta..


    • Appelsiinimehu

      O ou ! Siis - tutkimushan oli alkoholista ja maskuliinisuudesta. Ja sanonpahan vaan että kaikki ; )
      neljä seksikumppaniani ovat juoneet paljon ja enimmäkseen kaikki vapaa -aikansa ja olleet kiihekitä lähinnä krapulapäissää. Ei kovin imartelevaa - minulle. Eikä plussaa heille. Sikspä vaihdoinkin kunnon nuoreen mieheen joka lempii ihan siksi kun tykkää minusta eikä ole vereslihalla juomisesta / duunista / lapsuudesta / ennakkoluuloista.

      • kiihkeäbi

        Minulle seksilelu voi olla kumpaa sukupuolta tahansa ;)


      • Kaalipurilainen
        kiihkeäbi kirjoitti:

        Minulle seksilelu voi olla kumpaa sukupuolta tahansa ;)

        Bravo! Vihdoinkin päästään pois gayhelvetistä olemaan just sitä mitä halutaan. Kamalaa on ollut katsos kun ollaan kynsin hampain lesboja eikä sit muuta olla oltukaan. Seksualisuus on niinkuin ruokavalio - ei sitä tarvitse aina ajatella mutta terveenä se pitää?


    • holiholi

      Onhan toi ihan totta kuinka alkoholi vaikuttaa hormoneihin eri sukupuolten osalta.
      Tilanteeseen tulee mukaan myös yksilöllinen vaikutus, koska riippumatta sukupuolesta, hormonitasot voivat silti vaihdella ja siten myös vaikutukset juomisen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe